er staat thomas in de R.. lekker geloofwaardig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
DaMook, kan je die link van de brief even veranderen in deze? --> http://i30.tinypic.com/2uz6jh4.jpg
Ziet er iets beter uit zonder dat lelijke krabbeltje...
ja in NL komt er ook zo'n pack...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef Wootism het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor Nederland ?
Ik kan er niet echt veel over vinden namelijk
Ohja klopt, nu niet meer!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef Tournesol het volgende:
[..]
er staat thomas in de R.. lekker geloofwaardig.
Cool! Is er al iets bekent over de release hier van ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef R_B het volgende:
[..]
ja in NL komt er ook zo'n pack...
Prijzen varieren nogal tussen de 399 euro en de 439 heb ik gehoord.
Je bedoelt waarschijnlijk de Euphoria engine. Dat is wat je ziet met dat balanceren en dergelijke. Ook zie je dan nooit 2 keer hetzelfde als je bijvoorbeeld iemand neer slaatquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mooiste dingen die qua details echt relaxt zijn:
- Mensen die aan de deur hangen en meegesleurd worden.
- Zelf de kofferbak vastgrijpen en meegesleurd worden.
- Ragdoll physics.
- Benen die apart van elkaar de grond raken
Vooral die ragdoll physics verbazen me telks weer, zoals bijvoorbeeld als een auto je aanrijdt. Soms dan gaat hij half in ragdoll and balanceert hij met de rest. Echt vet.
En dat laatste punt van die benen. Moet je goed opletten in de filmpjes als hij half op de weg staat en half op de straat. Een been staat dan hoger dan het andere. En bij schuine hellingen houdt Niko z'n lichaam ook scheef om niet om te vallen. Echt vet.
Eentje heeft ook een Street Fighter in zijn lijstje staan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=475&z=&c=19&x=40&y=10
26 gelukkige nederlanders...
dude.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ik erger me dood aan het feit dat bijna elke winkel GTA4 al binnen hebben en dan liegen, dat je hem niet wil verkopen omdat je bang bent voor boete okay maar liegen..
Bij de Bart Smit ook: Uhm nee meneer die hebben EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECHT nog niet binnen hoor...... *kijkt alsof ze moet poepen*
Begrijp je het concept van pre-order eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef RickoKun het volgende:
Losers die pre-orderen
Niet gaan zeiken als je het later krijgt, dat is algemeen bekend namelijk
Ik begrijp het wel, maar die pauperts die ook daadwerkelijk verwachten de game op diezelfde dag te krijgen niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begrijp je het concept van pre-order eigenlijk wel?
Waarom vraag je ook uberhaupt bij de bart smit of ze GTA hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ik erger me dood aan het feit dat bijna elke winkel GTA4 al binnen hebben en dan liegen, dat je hem niet wil verkopen omdat je bang bent voor boete okay maar liegen..
Bij de Bart Smit ook: Uhm nee meneer die hebben EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECHT nog niet binnen hoor...... *kijkt alsof ze moet poepen*
Blijkbaar begrijpt je het nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar die pauperts die ook daadwerkelijk verwachten de game op diezelfde dag te krijgen niet.
Kan je net zo goed naar de winkel toe gaan
Deze is wel superquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef Sackboy het volgende:
Er is nu ook een nieuwe brief in omloop![]()
[ afbeelding ]
ook voor omgeving rotterdam ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:39 schreef Scarface2004 het volgende:
Rofl, Fission Mailed @ staking in Rotterdam
quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:59 schreef latin_LiZzY het volgende:
http://toru.ee/view/5f6fa577b947
http://toru.ee/view/24be0848f80d
Nieuwe video's.
Postcodes 2900-3399 en 4300-4999 worden dinsdag gepwned door TNT.quote:
fucking hell, waar staatquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Postcodes 2900-3399 en 4300-4999 worden dinsdag gepwned door TNT.
http://tntpost.nl/voorthuis/actie/werkonderbreking.aspxquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
fucking hell, waar staat
dan ben ik de lul
Helemaal niets in Rotterdam!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
fucking hell, waar staat
dan ben ik de lul
Lastiger dan doodgeschoten worden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:17 schreef Gamer_V het volgende:
In het echt is het ook zo makkelijk, alleen het wegkomen wat lastiger.
dat gaat dus maandag al winkels af struimen wordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://tntpost.nl/voorthuis/actie/werkonderbreking.aspx
En zelfs winkel kunnen het hiermee moeilijk krijgen, aangezien de speciale leveringen via koerier gaan en dus via TNTquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat gaat dus maandag al winkels af struimen worden
tnt![]()
![]()
![]()
Hoe had jij het dan graag gezien?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:15 schreef robbolo het volgende:
Ik vind t wel jammer dat je nog steeds zo makkelijk de auto van de politie kan jatten :S Kunnen ze dat niet beter uitwerken?
haha super vett, die amerikanen hebben daar natuurlijk geen Intertoysquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef Sackboy het volgende:
Er is nu ook een nieuwe brief in omloop![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je in t echt als een maniak door de starten struint, je niet zo dicht bij een politie wagen in de buurt komtquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:38 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Hoe had jij het dan graag gezien?
(zo makkelijk gaat het in het echt ook, behalve dat je in het echt wat sneller dood bent :p)
quote:How many people have worked on developing GTA IV?
Benzies: Full time there are 220 people in the Edinburgh office, 50 in NY, 10 in San Diego and 40 in Lincoln. Then there would be at least another 600-700 people who have worked part time on it within and out of Rockstar.
Die link van jou krijg ik precies dezelfde brief, met krabbeltje dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
DaMook, kan je die link van de brief even veranderen in deze? --> http://i30.tinypic.com/2uz6jh4.jpg
Ziet er iets beter uit zonder dat lelijke krabbeltje...
mag hopen dat ze hem al ergens hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En zelfs winkel kunnen het hiermee moeilijk krijgen, aangezien de speciale leveringen via koerier gaan en dus via TNT
Ja ok daar heb je gelijk in, alleen dat zou het spel frustrerend moeilijk hebben gemaakt :pquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:44 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in t echt als een maniak door de starten struint, je niet zo dicht bij een politie wagen in de buurt komtEn als je daar dan bent en de poltie mannen staan om je heen, duiken ze met ze alle op je, in plaats van door te laten lopen en in te laten stappen.
Maar misschien maakt dat t spel er niet leuker op, en hebben ze het daarom achterwege gelaten. Ik had alleen verwacht dat ze dat wel beter hadden uitgewerkt op een next-gen console generatie. Maar voor de rest kan ik er natuurlijk niet op wachten om het te gaan spelen!
no shit sherlockquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef PietjeDuck het volgende:
GTA4 is iig al online te downloaden(XBOX 360 PAL)
Heeft iemand de game al gespeeld?
Serieus??? Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef PietjeDuck het volgende:
GTA4 is iig al online te downloaden(XBOX 360 PAL)
Niet? Ik bedoel het krabbeltje door de "e" van Separated.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die link van jou krijg ik precies dezelfde brief, met krabbeltje dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |