dude, het blijft toch je kindje hequote:Op vrijdag 25 april 2008 17:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dude, waarom quote je de hele OP![]()
[..]
"You can enter the “Empire State building of Liberty City and ride the elevator to the top of the observation deck."
Nee joh, en ik weet ook zeker dat de openingsverkopen lager zullen zijn dat GTA SA. Zelfs samen zijn er minder PS3's en 360's dan dat er PS2's waren op dat moment.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:10 schreef merino het volgende:
Is dit nou eigenlijk de eerst keer dat een game massaal om 12 uur s'nachts verkocht gaat worden?
Heb daar nog nooit van gehoord namelijk...
ja lekker zeg, de derde GTA game op de PS2 vergelijken met de eerste GTA game op de 360/ps3. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:04 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee joh, en ik weet ook zeker dat de openingsverkopen lager zullen zijn dat GTA SA. Zelfs samen zijn er minder PS3's en 360's dan dat er PS2's waren op dat moment.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
Het schijnt dat Bart Smit de GTA IV Special Edition pre-orders vandaag heeft verstuurd.
Dat klopt niet helemaal volgens mij..quote:GTA3 kwam 1 jaar na de europese ps3 launch uit en GTA 4 nu een jaar en 2 maanden ofzo. Vergelijk het dus maar met GTA3 en niet SA...
Hmm.. dat word springen zonder parachute..quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:48 schreef Sackboy het volgende:
Volgens deze hands-on zitten er geen parachutes in GTA IV![]()
[..]
Zou ik wel erg kansloos vinden als dat er niet in zit. Dus als je met de trap naar de top van de Empire State Building gaat moet je daarna ook weer met de trap/lift naar beneden?
No shit.. are you kidding me?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
shit man net naar de toys r us geweest ze hebben hem al wel binnen maar willen hem niet verkopen..grrrrr als mensen morgen BS pakketjes krijgen met GTAIV hebben ze het embargo verbroken dan gaan ze maar mooi bellen met het hoofdkantoor daar bij Toys R Us ik wil die game dna morgen ook hebben ffs :p
Bart Smit heeft mijn normale versie ook net verstuurdquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
Het schijnt dat Bart Smit de GTA IV Special Edition pre-orders vandaag heeft verstuurd.
Kun je geld verdienen door 'm in z'n achtertuin te zetten. De waarde van de inhoud stijgt per seconde.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:36 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Wel van die tankwagens, met benzine
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
Playstation Magazine raadt Xbox 360 versie GTAIV aan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
Playstation Magazine raadt Xbox 360 versie GTAIV aan
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Join the club.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:53 schreef SYCO het volgende:
mag ik hier mee babelen ??? op tweakers forum zit me toch een knurft van een mod die alles verwijdert, je mag in de gta topic alles bespreken behalve gta zelf
Ach, voor die mensen is dat forum 't laatste wat ze hebben. Zonder zijn ze zo goed als dood. Vandaar dat ze daar nogal fanatiek zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:53 schreef SYCO het volgende:
mag ik hier mee babelen ??? op tweakers forum zit me toch een knurft van een mod die alles verwijdert, je mag in de gta topic alles bespreken behalve gta zelf
Whehe klopt dikke kneus zat daar vanmiddag ook leuk mee te praten gaat die huilenquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:53 schreef SYCO het volgende:
echt, een regiem daar, wel eens in het Nokia N95 8 GB topic geweestquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:53 schreef SYCO het volgende:
Is dat stukje nog te vinden inclusief geluid?quote:
Ik vind het een beetje een overdreven actie van Niko.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
wat is daaraan?
Hij springt uit de auto en flikkert tegen een paal aan, geweldig toch. En dat filmpje is wel erg versnelt...
Niet om de azijnpisser uit te hangen, maar dat kende ik ook al van Saint's Rowquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
wat is daaraan?
Hij springt uit de auto en flikkert tegen een paal aan, geweldig toch. En dat filmpje is wel erg versnelt...
Hitman 1quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
het ziet er realistischer uit dan Saints Row, of 1 van die andere games die het Ragdoll effect nog hebben. Alle ledematen gaan alle kanten op, ziet er niet uit
quote:Door leveringsproblemen heeft Rockstar een beperkt aantal GTA IV titels uitgeleverd. Er werd ons vertelt dat er maar 25% van het totaal aantal bestellingen uitgeleverd gaat worden. Dat houdt dus in dat niet iedereen in bezit gaat zijn van GTA IV op 29 april.
De tweede uitlevering zal een paar dagen laten plaats vinden. We houden jullie op de hoogte voor meer informatie.
Probeer ik het nog eens.quote:
Jammer dat je die vrouw niet kan zien vliegen zo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:28 schreef dakanniewel het volgende:
voor degene die 'm als usericon willen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |