Yay!!! Ik heb Nu.nl gehaaldquote:
Kan je nagaan wat het voor invloed heeft dat 1 iemand zo'n brief online postquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Yay!!! Ik heb Nu.nl gehaald
samen met die andere gast met die moeilijke naam.
Yah, best wel ziek eigenlijk....quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:47 schreef knny het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat het voor invloed heeft dat 1 iemand zo'n brief online postgaat zo heel de wereld over
ga denk gewoon een aantal frs langs, daar lijkt die me het goedkoopst 58 euroquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik kan 'm maandag rond 00.00 ophalen bij de Gameplayer in Gouda![]()
joh lig jij wakker van die 1 of 2 tientjes meer?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga denk gewoon een aantal frs langs, daar lijkt die me het goedkoopst 58 euro
Hahaquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
joh lig jij wakker van die 1 of 2 tientjes meer?
Ik denk dat ik de IB groep even een bedankje stuur voor het financieren van mijn GTA.
We kwamen, we maakten een brief en we overwonnen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Yay!!! Ik heb Nu.nl gehaald
samen met die andere gast met die moeilijke naam.
Jorien krijgt nog niet zoveel zakgeld.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
joh lig jij wakker van die 1 of 2 tientjes meer?
Ik denk dat ik de IB groep even een bedankje stuur voor het financieren van mijn GTA.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jorien krijgt nog niet zoveel zakgeld.
Je moet gewoon even oefenen joh met het nieuwe realismequote:Op vrijdag 25 april 2008 13:44 schreef _GdR_ het volgende:
het enige wat me stoort is de vering voor de rest is het zwaar uber.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
een 14 jarige krijgt nog geen stufiquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:45 schreef latin_LiZzY het volgende:
Lijkt me echt kut om 14 te zijn als zo'n vet spel uitkomt. Je moet tien weken zakgeld oppotten en dan je moeder vragen of ze je naar de winkel wil rijden.
Al streams?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:45 schreef latin_LiZzY het volgende:
Lijkt me echt kut om 14 te zijn als zo'n vet spel uitkomt. Je moet tien weken zakgeld oppotten en dan je moeder vragen of ze je naar de winkel wil rijden. Je moet nog 4 jaar wachten voor je het mag spelen.
Al streams?
Cruise control heet dat, en nee ik denk niet dat dat in GTA IV zit.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:59 schreef Edwinuss het volgende:
Zit er ook een.. Nu ben ik de naam kwijt
In "echte" auto's heb je dat, dan sla je een hendel of een knopje over zodat je dezelfde snelheid houd. Heb je dat ook in GTA 4 ?
die heb ik nog niet gevonden in onze autoquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:59 schreef Edwinuss het volgende:
Zit er ook een.. Nu ben ik de naam kwijt
In "echte" auto's heb je dat, dan sla je een hendel of een knopje over zodat je dezelfde snelheid houd. Heb je dat ook in GTA 4 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |