quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kansloze kutband ook, trouwens. Ontzettend strak, daar niet van, maar totaal bloedeloos en veel te gekunsteld. The Bold & The Beatiful in muziekvorm.![]()
De officiële bandnaam is trouwens Snow Whites and the 2 Dwarfs, ongetwijfeld een klap in het gezicht van hun middelbare schoolleraar Engels.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:31 schreef ranja het volgende:
Deze vraag had ik gister eigenlijk moeten doen maar toen kwam ik er niet tussen.
Wie overleed gister precies 30 jaar geleden? 6 January 1947 – 21 April 1978
Opgezocht, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:17 schreef ranja het volgende:
Hint: zangeres, zowel in een band als solo.
quote:Op woensdag 23 april 2008 08:51 schreef Burnett het volgende:
ah, sandy denny
met die band bedoel je vast niet led zeppelin? fairport convention?
Van welke band kennen wij dezequote:Following a 1990 tour, thesisters put together an informal acoustic group called The Lovemongers with Sue Ennis and Frank Cox; a four-song EP that included a version of Led Zeppelin's "Battle of Evermore" came out in late 1992, and the quartet performed several times in the Seattle area. The Lovemongers released a full-length album titled Whirlygig in 1997.
Heb nog een aardige bootleg van Heart uit 1976, Heart 'n' Zeppelin:quote:Op woensdag 23 april 2008 09:23 schreef Burnett het volgende:
Ben zo weg dus "maar even een makkelijke"...
[..]
Van welke band kennen wij dezesisters
quote:is an American rock singer best known for being vocalist on Yngwie Malmsteen's first two albums.
The bandshas been involved in included Axel Rudi Pell, Eyes, Talisman, Takara, Humanimal, Human Clay, Kryst The Conqueror, Redlist, The Boogie Knights and Soul Sirkus.
has sung background vocals on several albums by artists such as Lita Ford, Steelheart, Fergie Frederiksen, Glass Tiger, House Of Lords, Stryper, Saigon Kick, and many others.
He has released several solo albums as well.also sang for the fictional band Steel Dragon, which featured Zakk Wylde, for the soundtrack of the movie Rock Star along with Michael Matijevic of the band Steelheart, whose second album featured
on background vocals.
In 2006,replaced Steve Augeri in Journey due to an acute throat infection that caused Augeri to leave the tour.
Ministryquote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef Mark het volgende:
Dacht dat die meer krullen had
Wie zien we niet meer na de C U Latour?
Burnett +1quote:Op woensdag 23 april 2008 08:51 schreef Burnett het volgende:
ah, sandy denny
met die band bedoel je vast niet led zeppelin? fairport convention?
11:35, douche jij op je werk ofzo?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:35 schreef bartrid het volgende:
He waarom nou een Ministry vraag als ik onder de douche sta?
quote:Zangerbiedt een voormalig bandje de kans nog één keer bij elkaar te komen en samen met
op te treden voor 60.000 fans.
Britse ex-rocksterren van middelbare leeftijd moeten om die muzikantenhemel te bereiken eerst hun gitaren onder het stof vandaan halen, de uit het oog verloren zanger opsporen etc. en de nationale competitie voor de beste 'verloren' band van Groot-Brittannië doorstaan. Dat meldde The Times woensdag op zijn website.
"We zijn op zoek naar bands die uit elkaar vielen omdat de gitarist het deed met de vriendin van de bassist, of omdat een Yoko Ono die veelbelovende platendeal in de weg stond", aldus een woordvoerster van de organisatie.
"Misschien hebben ze sinds de middelbare school niet meer gespeeld, maar dit is hun kans om de wereld te laten zien dat ze alles in zich hadden om het rocksterrendom te bereiken."
De winnaar van de competitie mag in juni optreden op het festival Hyde Park Calling, samen met.
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:08 schreef Z het volgende:
Sigue Sigue Sputnik?
dagje vrij, uitgeslapenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:43 schreef Mark het volgende:
[..]
11:35, douche jij op je werk ofzo?
schaap001 +1
da's correct.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:15 schreef knars het volgende:
Sting en The Police
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 23 april 2008 13:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tony Levin, lijkt me.
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:48 schreef MadMaster het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Liposuctie geslaagd...
Da'squote:Op woensdag 23 april 2008 15:40 schreef ranja het volgende:
Starship - Knee deep in the hoopla
en MadMaste(wat is er nu wel gebeurd?)
quote:
Watte van wie?quote:Somethin bout those little pills unreal the thrills they yield until they kill a million brain cells
Somethin bout those little pills unreal the thrills they yield until they kill a million brain cells
Now I need to go,whos gonna give me a ride to the after show
I hope that I have enough change so I can make my brain rearrange
I'm going down to![]()
I hope to see ya soon in![]()
Meniscus is bijgewerkt op 2 plekken en ze hebben de status van mijn voorste kruisband bekeken.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:36 schreef ranja het volgende:
Velvet Underground?
Kan er geen titel bij bedenken...
Ja, ben jij ook gewoon onlinequote:Op woensdag 23 april 2008 16:38 schreef bartrid het volgende:
Lalaland van green velvet dan.
En wat nog steeds een goeie platenzaak in Londen is. De straat waar Sister Ray gevestigd is. staat ook op de cover van een bekende plaat. Welk album van wie?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:41 schreef ranja het volgende:
ik zat bij 'favoriete platenverkoopster' meteen aan "Sister Ray" te denken wat een Velvet Underground nummer is
Het was een goeie hint, en ik dacht eerst aan Bitch of iets van Anal Cuntquote:Op woensdag 23 april 2008 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, ben jij ook gewoon online![]()
Bartrid+1
quote:You’ve got me girl on the run around run around
You’ve got me all around town
You’ve got me girl on the run around
And it’s getting me down, getting me down
Oeh, dat zijn minpunten!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:47 schreef Myrna1989 het volgende:
Ladytron, gecoverd door Radiohead. Maar van wie is het origineel?![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn minpunten!
Ladytron wel kennen vanmaar niet weten van wie het origineel is......
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn minpunten!
Ladytron wel kennen vanmaar niet weten van wie het origineel is......
![]()
Nee, maar wel jaren '90. Voor de rest kan ik geen hints bedenken die het niet in één keer zouden weggevenquote:Op woensdag 23 april 2008 19:57 schreef bartrid het volgende:
Brimful of asha van Cornershop?
Nee hoor, ben het met Sack eens...quote:Op woensdag 23 april 2008 20:26 schreef Myrna1989 het volgende:
Oei oei, ik voel een Ladytron-rel aankomen!
Die schijnt wel een single uitgebracht te hebben of zo, maar daar heeft dit niets mee te maken...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Boer Frans?
Integendeel...quote:Op woensdag 23 april 2008 23:25 schreef knars het volgende:
crowdsurfen nu ook op het platteland verboden?
of vooruit?quote:Op donderdag 24 april 2008 04:46 schreef lubje25 het volgende:
Met de laarzen omhoog?
...en dat allochtonen gratis toegang krijgen?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:51 schreef knars het volgende:
iets met de Zwarte Cross?
Ander festival...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:11 schreef schaap001 het volgende:
Een Lowlands DVD?
kaplaarzen = modder = regen = engeland = glastonbury?quote:
Hee, van Julien Temple! Leeft die ook nog?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Aardig filmpje met beelden van concerten en het reilen en zielen er om heen...
Schaap001 +1
Helemaal fout gegokt! Deze heren kennen geen succes (oké: de drummer dan wel, maar dat was met een andere band: deze band had 'ie toen ook al...), slechts liefde voor muziek.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:09 schreef Grobbel het volgende:
Ik gok op een band die 20 a 30 jaar geleden hun laatste grote successen vierden, maar nu nog steeds touren om de zakken te spekken.
Wat mij betreft wel. Maar da's een kwestie van smaak natuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 10:18 schreef Grobbel het volgende:
Brengen ze nog steeds relevant werk uit, dan?
Dat maakt de vraag opzoekbaar voor de geslepen valsspeler, bedoel je?quote:Op donderdag 24 april 2008 10:57 schreef schaap001 het volgende:
[..]
..... in de Melkweg Oude Zaal; die informatie is wel van vitaal belang, trouwens.
Nou ja: misschien dat iemand nét de concertagenda voor deze week bekeken heeft...quote:Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef Grobbel het volgende:
Dat maakt de vraag opzoekbaar voor de geslepen valsspeler, bedoel je?![]()
Ik heb trouwens al een knoepert van een verborgen hint gegeven, maar okee dan:quote:Misschien is een hintje over hun stijl / oeuvre beter.Al heb ik zo mijn twijfels of ik ze wel ken.
quote:is an American jazz fusion group led by drummer
.
was formed by
in 1983 with friends Tim Landers, Dave Wilczewski, Dean Brown, and Mike Stern. Years later and after several personnel changes,
has become a formidable fusion juggernaut whose longevity surpasses the Zawinul Syndicate, Tribal Tech and even Weather Report.
The current all-star lineup of Tom Coster (keyboards), Vinny Valentino (guitar), Baron Browne (bass) and(drums) serve up a veritable banquet of sounds, from slamming funk and syncopated second line grooves to seriously swinging, uptempo B-3 burners, South Indian Carnatic inspired jams and sizzling fuzoid romps.
continues to hone its "U.S. music" direction while staking out some adventurous new territory.
Nou....quote:Op donderdag 24 april 2008 12:01 schreef schaap001 het volgende:
Tsja, dan rest me nog een anagram (een fotorebus zal het er niet duidelijker op maken):
FORMAL INVITATION
En dit is ook een anagram: NIRVANA FOOT LIMIT, maar die laat ik alleen maar zien omdat 'ie zo mooi is. Duidelijker wordt het er niet van.
... aldus de Melkweg. Vanavond in de Oude Zaal en ik ben er bij.quote:Steve Smith on drums (Journey/Steps Ahead), Tom Coster on keyboards (Santana), Baron Browne on bass (Billy Cobham/Jean-Luc Ponty) and Vinny Valentino on guitar (Bill Evans/Jimmy McGriff)
Als iemand van wanten weet met ingewikkelde ritmes is het Steve Smith. De Amerikaanse drummer wordt tot één der beste aller tijden beschouwd en weet als geen ander de trommelvliezen te beroeren, zij het die van de drums of van je gehoorgangen. Het toonaangevende magazine Modern Drummer riep Smith al uit tot beste allround drummer en tot één van de 25 beste drummers ooit. Waar de drummer gedurende de jaren ’70 en ‘80 de maat aangaf van Journey, één der succesvolste Amerikaanse rockbands in die periode, is Steve Smith intussen al bijna 25 jaar in de weer met zijn jazz & fusion band Vital Information. Deze sterrenformatie met Tom Coster op de keyboards, Vinny Valentino op gitaar en Baron Browne aan de bas, is al jarenlang toonaangevend binnen jazz & fusioncircels met vlammende funk, uptempo bluesgrooves, rechtoe-rechtaan jazz en op Zuid-Indische carnatic geïnspireerde jams. Platen als ‘Vitalive!’, ‘Global Beat’ en het titelloze debuut zullen liefhebbers het hart sneller laten pompen. Ook de laatste ‘Vitalization’ barst weer van de uptempo grooves, Zuid-Indische invloeden, jazz, rock en wereld-ritmes.
quote:In de kille, kale jaren tachtig zijn ze de Lennon en McCartney van de indiepop. Met het overlijden vankomt er in 2006 een definitief einde aan
en
weet niet of hij ooit nog een liedje zal opnemen. Nog geen twee jaar na
's dood is er toch weer een soloplaat van
verschenen, nadat hij er in de jaren negentig al vier heeft gemaakt, in de tijd dat
even niet bestaan.
is daarmee de eerste soloplaat van
in twaalf jaar, maar meer dan de vijfde in deze rij is het een voortzetting van
na het verlies van
. De bassiste en de drummer zijn gebleven, aangevuld met strijkersarrangementen van Audrey Riley, die ze ook verzorgde voor
.
.........
In zijn akoestische toonzetting is dit niet een plaat die bestormt, maar die langzaam onder de huid kruipt. Zoals je vangewend bent, telt ook
precies tien liedjes, een getal dat ook zou kunnen slaan op de graad van perfectie van het gebodene. En om even verder te evangeliseren: dit is een prachtplaat. Zeg het voort.
Ach, kan gebeuren dat niemand het weet. Ik geef dan na een paar uur radiostilte het antwoord maar. Geen probleem.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:50 schreef cafca het volgende:
Ik denk dat iedereen het al opgezocht had......
Nou "de helft van de Australische Lennon & McCartney" zou toch wel een lampje moeten laten branden.....quote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef Myrna1989 het volgende:
Moeten we nu alle Australische artiesten op gaan noemen of zo?
Ik heb eigenlijk geen idee....
Oh oh, nu krijg ik nog meer minpuntjes van Cafca....
Ja, 25 jaar na oprichting alsnog de langverwachte doorbraak, waarmee ze meteen ook één van de minst hippe genres allertijden - jazzfusion - meteen weer een schop onder de kont geven.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef schaap001 het volgende:
da's dan weer het voordeelze worden vast heel groot
![]()
Haa, medestanders!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ja, 25 jaar na oprichting alsnog de langverwachte doorbraak, waarmee ze meteen ook één van de minst hippe genres allertijden - jazzfusion - meteen weer een schop onder de kont geven.
Maar goed, we moeten natuurlijk ook waken voor de onvermijdelijke keerzijde van die plotselinge populariteit. Dat ineens elk beginnend Brits bandje niet meer naar Joy Division of Gang of Four kijkt voor inspiratie, maar naar Weather Report en Bitches Brew. Dat klinkt tof op papier, maar wacht maar tot elk 14-jarig meisje straks uit haar plaat gaat op Mahavishnu Orchestra - dan gaat de lol er rap af.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:00 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Haa, medestanders!Dat zie je niet vaak meer in deze tijden!
Spontane ingeving? of de OORloha goed gelezen?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:54 schreef Myrna1989 het volgende:
Okee okee, dan ga ik voor Robert Forster.
'quote:Op donderdag 24 april 2008 16:06 schreef Grobbel het volgende:
Ah verrek, dan is die band natuurlijk The Go-Betweens. Heb nota bene nog één van hun (comeback)platen hier in de kast staan.Nooit geweten dat die nog ooit met de 'Australische Lennon & McCartney' werden aangeduid.
Da's waar ja...quote:Op donderdag 24 april 2008 16:04 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar goed, we moeten natuurlijk ook waken voor de onvermijdelijke keerzijde van die plotselinge populariteit. Dat ineens elk beginnend Brits bandje niet meer naar Joy Division of Gang of Four kijkt voor inspiratie, maar naar Weather Report en Bitches Brew. Dat klinkt tof op papier, maar wacht maar tot elk 14-jarig meisje straks uit haar plaat gaat op Mahavishnu Orchestra - dan gaat de lol er rap af.
Gelukkig hebben we tegen die tijd weer een doowop-revival om ons kritische luisteraars zoet te houden.![]()
Tof, toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:11 schreef schaap001 het volgende:
Maar anyways voel ik me bijna vereerd dat iedereen zoveel moeite doet om (een klein gedeelte van) mijn muzieksmaak te bashen! [ afbeelding ]
Sympathiek ook!
Ja, dat laatste. Het lezen van Oor heeft me al een aantal keer geholpen met het beantwoorden van vragenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Spontane ingeving? of de OORloha goed gelezen?
Myrna1989 +1
Weet ik: is okee!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet te veel achter zoeken, echt bashen zou ik het niet noemen. Ik verveel me gewoon.
Niks mis mee, inderdaad!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:33 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Weet ik: is okee!![]()
Het punt: ik ben zelf drummer (geweest) en dan zit je bij jazz-fusion wel goed, met geweldenaren als Steve Smith, Vinnie Colaiuta (vorig jaar nog met Herbie Hancock in Vredenburg gezien), Dennis Chambers etc. etc. Het is niet de meeste hippe muziek-soort I know, maar zoals gezegd: daar kijk ik sowieso niet naar; het moet mij aanspreken en niet mijn buurman. Neem van mij aan: ik sta te genieten vanavond. En ook nog eens in de Oude Zaal: 10 x beter dan 3 hoog achter in Ahoy voor 50 euro.
Even gechecked: ja, die oordoppen zijn wel nodig ja, haha! Ken het niet, maar klinkt best okee: dat nummer 'Statement' doet me een klein beetje aan Dinosaur Jr denken met die klagende zang en ijselijke gitaarsoli. Weet echter niet zeker of ik het anderhalf uur zou trekken.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niks mis mee, inderdaad!Als ik mijn oordoppen nog kan terugvinden, ga ik vanavond naar Boris in Doornroosje. Niet die kansloze Idol, maar de Japanse droonnoisedoomrockband. Er zullen ook niet veel mensen zijn die dat kunnen hebben, maar ik ga juist weer een geweldige avond tegemoet.
![]()
http://jp.myspace.com/borisdronevil
Ah Boris is fijn ja. Ik heb er een handje van om ze elke keer te missen helaas....quote:Op donderdag 24 april 2008 16:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niks mis mee, inderdaad!Als ik mijn oordoppen nog kan terugvinden, ga ik vanavond naar Boris in Doornroosje. Niet die kansloze Idol, maar de Japanse droonnoisedoomrockband. Er zullen ook niet veel mensen zijn die dat kunnen hebben, maar ik ga juist weer een geweldige avond tegemoet.
![]()
http://jp.myspace.com/borisdronevil
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:59 schreef Berkery het volgende:
Vernon Reid?
quote:
quote:
Welk nummer wordt hier 'gerecenseerd'?quote:Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.
En weer een Ouvre Prijs binnen!
Wat een kud-nummer inderdaad...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:34 schreef schaap001 het volgende:
Marco Borsato - Wit Licht?
Ik vind het ook niks: wat een pretentieuze dramatische bombastiche ellende. De teksten ook weer:quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een kud-nummer inderdaad...![]()
Schaap001 +1
what da fuck....!?quote:ik ben een mens van vlees en bloed
druppel in de oceaan
onherkenbaar in de golven
een korrel zand in de woestijn
zo slokt de menigte mij op
raak ik telkens weer bedolven
maar gedragen door het witte licht
stijg ik uit boven mezelf
ken ik even geen gewicht
meer dan een schaduw in het witte licht
met open ogen in de zon
ontdek ik mijn gezicht
quote:De visies die in mijn mening dansen
De vroege dageraad, de schaduwen van de tijd
De schemering kruipt door mijn ruit
Ben wakker of droom ik?
De vreemdste beelden die ik heb gezien
Nacht is dag en de schemering is weggegaan
Knap gezien!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Twilight - ELO
'Twilight' komt 2 keer in de tekst voor, dus dat viel wel mee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Knap gezien!![]()
MadMaster + 1
Hoe gaat het met de knie?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef Burnett het volgende:
Waarom doen deze dames hier?
Het antwoord is actueler, van deze week...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Ellen ten Damme heeft borstkanker gehad en is daarvoor geopereerd aan haar voorgevel en Pamela Anderson heeft vrijwillig borstimplantaten laten plaatsen/verwijdren/plaatsen...
Ja, dat heb ik ook gelezen ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Hans Klok wil Ellen als vervangster van Pamela bij zijn show
Wat is de link met muziek?
MadMaster +1quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Hans Klok wil Ellen als vervangster van Pamela bij zijn show
soviet sex, tommy lee, kid rock, david hasselhoff..., tja..., misschien heb je nog gelijk ook...quote:
BigShadow +1quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:56 schreef bigshadow het volgende:
Kooks.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:00 schreef bartrid het volgende:
En The Young Knives was ook goed geweest
http://www.xfm.co.uk/news/2008/young-knives-want-own-festival-
Laat ze maar lekker, dan weet ik tenminste welk festival ik niet naar toe hoefquote:
Kan niet missen, he?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:15 schreef bartrid het volgende:
Burton C Bell?
Vind je? Hij kan mij niet echt boeien en het gitaarwerk is ook een stuk matiger dan toen Dino er nog was. Hij is wel beter dan dat gedrocht dat daarna kwam trouwens.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef knars het volgende:
Joooah! Fear Factory! Archetype blijft een van de sterkste comeback platen ooit
quote:I just met this 5 foot 7 guy who's just my type.
like the way he's speaking, his confidence is peaking.
Don't like his baggy jeans but Ima like what's underneath them.
And no I aint been to MIA
Thealexfiles +1quote:Op zondag 27 april 2008 18:43 schreef Thealexfiles het volgende:
(Dat ik dit weet)
American Boy - Estelle en Kanye West.
Ja, vind hem ook stukken beter dan Obsolete en Digimortal. Ben niet echt over het gitaarwerk gestruikeld. Wel over de plaat daarna; 1x geluisterd en op de stapel "later nog eens proberen, misschien vind ik het dan wel leuk" gelegd.quote:Op zondag 27 april 2008 09:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
Vind je? Hij kan mij niet echt boeien en het gitaarwerk is ook een stuk matiger dan toen Dino er nog was. Hij is wel beter dan dat gedrocht dat daarna kwam trouwens.
Welk nummer van wie?
[..]
Belsen +1quote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef belsen het volgende:
Wende Snijders.
Ja, maar hij moest de prijs delen met een uitvoerende.quote:Op zondag 27 april 2008 21:50 schreef cafca het volgende:
Spinvis?
Maar dan een dame.quote:Op zondag 27 april 2008 22:02 schreef peaceman het volgende:
jan rot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |