Ja, dat laatste. Het lezen van Oor heeft me al een aantal keer geholpen met het beantwoorden van vragenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Spontane ingeving? of de OORloha goed gelezen?
Myrna1989 +1
Weet ik: is okee!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet te veel achter zoeken, echt bashen zou ik het niet noemen. Ik verveel me gewoon.
Niks mis mee, inderdaad!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:33 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Weet ik: is okee!![]()
Het punt: ik ben zelf drummer (geweest) en dan zit je bij jazz-fusion wel goed, met geweldenaren als Steve Smith, Vinnie Colaiuta (vorig jaar nog met Herbie Hancock in Vredenburg gezien), Dennis Chambers etc. etc. Het is niet de meeste hippe muziek-soort I know, maar zoals gezegd: daar kijk ik sowieso niet naar; het moet mij aanspreken en niet mijn buurman. Neem van mij aan: ik sta te genieten vanavond. En ook nog eens in de Oude Zaal: 10 x beter dan 3 hoog achter in Ahoy voor 50 euro.
Even gechecked: ja, die oordoppen zijn wel nodig ja, haha! Ken het niet, maar klinkt best okee: dat nummer 'Statement' doet me een klein beetje aan Dinosaur Jr denken met die klagende zang en ijselijke gitaarsoli. Weet echter niet zeker of ik het anderhalf uur zou trekken.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niks mis mee, inderdaad!Als ik mijn oordoppen nog kan terugvinden, ga ik vanavond naar Boris in Doornroosje. Niet die kansloze Idol, maar de Japanse droonnoisedoomrockband. Er zullen ook niet veel mensen zijn die dat kunnen hebben, maar ik ga juist weer een geweldige avond tegemoet.
![]()
http://jp.myspace.com/borisdronevil
Ah Boris is fijn ja. Ik heb er een handje van om ze elke keer te missen helaas....quote:Op donderdag 24 april 2008 16:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niks mis mee, inderdaad!Als ik mijn oordoppen nog kan terugvinden, ga ik vanavond naar Boris in Doornroosje. Niet die kansloze Idol, maar de Japanse droonnoisedoomrockband. Er zullen ook niet veel mensen zijn die dat kunnen hebben, maar ik ga juist weer een geweldige avond tegemoet.
![]()
http://jp.myspace.com/borisdronevil
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:59 schreef Berkery het volgende:
Vernon Reid?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |