Kan niet missen, he?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:15 schreef bartrid het volgende:
Burton C Bell?
Vind je? Hij kan mij niet echt boeien en het gitaarwerk is ook een stuk matiger dan toen Dino er nog was. Hij is wel beter dan dat gedrocht dat daarna kwam trouwens.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef knars het volgende:
Joooah! Fear Factory! Archetype blijft een van de sterkste comeback platen ooit
quote:I just met this 5 foot 7 guy who's just my type.
like the way he's speaking, his confidence is peaking.
Don't like his baggy jeans but Ima like what's underneath them.
And no I aint been to MIA
Thealexfiles +1quote:Op zondag 27 april 2008 18:43 schreef Thealexfiles het volgende:
(Dat ik dit weet)
American Boy - Estelle en Kanye West.
Ja, vind hem ook stukken beter dan Obsolete en Digimortal. Ben niet echt over het gitaarwerk gestruikeld. Wel over de plaat daarna; 1x geluisterd en op de stapel "later nog eens proberen, misschien vind ik het dan wel leuk" gelegd.quote:Op zondag 27 april 2008 09:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
Vind je? Hij kan mij niet echt boeien en het gitaarwerk is ook een stuk matiger dan toen Dino er nog was. Hij is wel beter dan dat gedrocht dat daarna kwam trouwens.
Welk nummer van wie?
[..]
Belsen +1quote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef belsen het volgende:
Wende Snijders.
Ja, maar hij moest de prijs delen met een uitvoerende.quote:Op zondag 27 april 2008 21:50 schreef cafca het volgende:
Spinvis?
Maar dan een dame.quote:Op zondag 27 april 2008 22:02 schreef peaceman het volgende:
jan rot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |