Welk nummer wordt hier 'gerecenseerd'?quote:Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.Zelfde nummer, andere titel.
En weer een Ouvre Prijs binnen!
Wat een kud-nummer inderdaad...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:34 schreef schaap001 het volgende:
Marco Borsato - Wit Licht?
Ik vind het ook niks: wat een pretentieuze dramatische bombastiche ellende. De teksten ook weer:quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een kud-nummer inderdaad...![]()
Schaap001 +1
what da fuck....!?quote:ik ben een mens van vlees en bloed
druppel in de oceaan
onherkenbaar in de golven
een korrel zand in de woestijn
zo slokt de menigte mij op
raak ik telkens weer bedolven
maar gedragen door het witte licht
stijg ik uit boven mezelf
ken ik even geen gewicht
meer dan een schaduw in het witte licht
met open ogen in de zon
ontdek ik mijn gezicht
quote:De visies die in mijn mening dansen
De vroege dageraad, de schaduwen van de tijd
De schemering kruipt door mijn ruit
Ben wakker of droom ik?
De vreemdste beelden die ik heb gezien
Nacht is dag en de schemering is weggegaan
Knap gezien!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Twilight - ELO
'Twilight' komt 2 keer in de tekst voor, dus dat viel wel mee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:54 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Knap gezien!![]()
MadMaster + 1
Hoe gaat het met de knie?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef Burnett het volgende:
Waarom doen deze dames hier?
Het antwoord is actueler, van deze week...quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Ellen ten Damme heeft borstkanker gehad en is daarvoor geopereerd aan haar voorgevel en Pamela Anderson heeft vrijwillig borstimplantaten laten plaatsen/verwijdren/plaatsen...
Ja, dat heb ik ook gelezen ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Hans Klok wil Ellen als vervangster van Pamela bij zijn show
Wat is de link met muziek?
MadMaster +1quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Hans Klok wil Ellen als vervangster van Pamela bij zijn show
soviet sex, tommy lee, kid rock, david hasselhoff..., tja..., misschien heb je nog gelijk ook...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |