Wss omdat er nog gevoel in meespeeld waardoor alles net een tikje harder aankomt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
GODVERKOLERE
waarom zijn exen zo dodelijk irritant
Dudequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:18 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Wss omdat er nog gevoel in meespeeld waardoor alles net een tikje harder aankomt?
*zet zonnetje weer aan voor liszle&koud drankje erbij*
you'll survive![]()
En oshiro, tietentalk, laat jij de jouwe zien of zal ik die van mij uit men bh slippen dan?
kzou nie durvenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
GODVERKOLERE
waarom zijn exen zo dodelijk irritant
nee, ik probeer juist al dagen duidelijk te maken dat ie zig er overheen moet zetten dat t uit is, door moet gaan blablabalquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:18 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Wss omdat er nog gevoel in meespeeld waardoor alles net een tikje harder aankomt?
*zet zonnetje weer aan voor liszle&koud drankje erbij*
you'll survive![]()
En oshiro, tietentalk, laat jij de jouwe zien of zal ik die van mij uit men bh slippen dan?
jij niettttquote:
ah gezellig maar "^^"quote:
Gooi zen naaktfotos online, spreek met hem af en kom zelf niet opdagenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee, ik probeer juist al dagen duidelijk te maken dat ie zig er overheen moet zetten dat t uit is, door moet gaan blablabal
en hij blijjfft maar door gaan met zn
maaar ik wil je terug, ik mis je, geef me nog een kans.
hoe fucking duidelijk moet ik zijn!
mn andee ex daarin tegen, die doet ttegenovergestelde, en daar word ik helemaal gek van
maar goed, das niet belangrijkkkk!
i wil survive indeed, hij niet als ie zo door gaat
hiihi
en wtf Tienertalkomg
één probleem ik moet nog met hem en wat anderen op vakantie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:32 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Gooi zen naaktfotos online, spreek met hem af en kom zelf niet opdagen
Huur een aapje in met een t-shirt aan van''zelfs een wonder met mijn iq snapt dat het ECHT uit is''
Ga echt met hem uit bij het terras, bestel water en zeg''ik voel aan men water dat dit niet goed zit'' en steek je vingers in het glas water en kiep het daarna over hem uit(ergens op dit forum van een dame gelezen)![]()
Laat hem je betrappen met een nieuwe jongen in bed..
enz enz, je bent zelf vast creatief genoeg
Ja das al tijden zoquote:
Het is wel een volhoudertje hequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
één probleem ik moet nog met hem en wat anderen op vakantie.
dus das drammaaaa.
en godver nu weer 4 berichten van m
ik ben t zattttttt
Die laatste optie is dan ideaal opzich, alleen maar keuze uit bepaald aantal jongensquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
één probleem ik moet nog met hem en wat anderen op vakantie.
dus das drammaaaa.
en godver nu weer 4 berichten van m
ik ben t zattttttt
niet eens gezienquote:
bij mij zeker jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het is wel een volhoudertje hewerkt nogal averechts ook
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
bij mij zeker ja
zul je zien krijg ik nu bericht 5
ja dus
heb er nog geen een gelezen
hahah. och we zitten in t zelfde vriendengroepje enzo, we komen ellaar nog vaak zat tegen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:42 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Die laatste optie is dan ideaal opzich, alleen maar keuze uit bepaald aantal jongens![]()
Raar dat je het gehad hebt met zo'n jongen dan
mijn laatste bericht was :quote:
och ik st aer om bekend dat ik nooit terug smsquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:48 schreef Forumcopter het volgende:
En als je hem volgende keer ziet en hij vraagt wat over die smsje's jij van
''ohw.. had je gesmst dan?''![]()
okequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef Liefste. het volgende:
ER ZIT EEN TOR OP MIJN RAAM!
gewoon gaan kloten met iemand anders waar hij bij isquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah. och we zitten in t zelfde vriendengroepje enzo, we komen ellaar nog vaak zat tegen.
maar als ie me maar een bééeetje zou kennen wat ie duidelijk niet doet
weet ie dta dit totaal niet werkt
maar goed, wat zou jij doen in mijn geval ?
Jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
och ik st aer om bekend dat ik nooit terug sms
(hea erik ?![]()
)
nee, dit is gewoon overdreven. t weekend zei die nog dta ie me nooit meer wilde spreken en wilde zien en blaballa
en nu vandaag belt ie of ik mee naar utrecht ga
ik moet nog op vakantiequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef ericajax het volgende:
[..]
gewoon gaan kloten met iemand anders waar hij bij is
preciesquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
JaIk heb me er bij neergelegd
Als ik echt wat van je wil weten bel ik wel, maar tot op heden is dat nog niet voorgekomen geloof ik
Eerlijk zijn en desnoods zijn ego verkloten om mijn eigen hachje te reddenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah. och we zitten in t zelfde vriendengroepje enzo, we komen ellaar nog vaak zat tegen.
maar als ie me maar een bééeetje zou kennen wat ie duidelijk niet doet
weet ie dta dit totaal niet werkt
maar goed, wat zou jij doen in mijn geval ?
ergerquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:52 schreef ericajax het volgende:
Was ik ook zo irritant toen het net uit was lis?!
I learnt the hard wayquote:
Roep andes je die ene mod ff! Christiaan ofzo!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef Liefste. het volgende:
ER ZIT EEN TOR OP MIJN RAAM!
precies t geen wat ik al gedaan hebquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:54 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Eerlijk zijn en desnoods zijn ego verkloten om mijn eigen hachje te redden
Zeggen dat het een leuke tijd was, maar je absoluut geen enkele interesse meer in hebt afgezien van vriendschappelijk.
Dat je liever gewoon nog vriendschappelijk met em omgaat ivm vakantie enz, maar als het niet anders kan iets minder vriendschappelijk
vriendschappelijk.<-- staat onder mijn knip-plak toets.. veuls teveel gebruikt![]()
but i'm out! tijd om ouders weer te helpen verhuizen enz
hahahaha, sorrrryyyquote:
Mja zoiets zeg ik ook als ik "nuchter" ben, maar als ik net uit zo'n situatie zou komen zou m'n kop zo overhoop liggen dat ik geen idee heb van wat ik zou kunnen doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:54 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Eerlijk zijn en desnoods zijn ego verkloten om mijn eigen hachje te redden
Zeggen dat het een leuke tijd was, maar je absoluut geen enkele interesse meer in hebt afgezien van vriendschappelijk.
Dat je liever gewoon nog vriendschappelijk met em omgaat ivm vakantie enz, maar als het niet anders kan iets minder vriendschappelijk
vriendschappelijk.<-- staat onder mijn knip-plak toets.. veuls teveel gebruikt![]()
but i'm out! tijd om ouders weer te helpen verhuizen enz
I don't blame you, ik kan zelf ook verdomd irritant zijn geloof ikquote:
bij ons was het gwn keiharde ruzie toen t echt over wasquote:
Nee die zit bier te drinken met Polen joh!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Roep andes je die ene mod ff! Christiaan ofzo!
tja, dat is dan zijn probleemquote:
correct tevens juistquote:
Weezerquote:
Net zoiets als HONDERD?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:13 schreef liiszle het volgende:
laat maar, inside grap
waar ik best om kan lachen
exactly!quote:
Spamfilters hier te koop, je weet me te bereiken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:35 schreef liiszle het volgende:
O-M-G
nu komen de mailtjes ipv smsjes _o-
hahahaquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Spamfilters hier te koop, je weet me te bereiken.
Jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahaha
njha gewoon de complete ignore dr in gooien
waaayyy toooo long!quote:
De N82 is echt een vet dingquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:53 schreef liiszle het volgende:
eej
de zwarte :
http://www.pocketinfo.nl/contentimages/N82-Black.jpg
de witte :
http://www.intomobile.com(...)ite-n82-appears.html
of de titanium:
http://www.techshout.com/images/nokia-n82-india.jpg
Mocht je ons nodig hebben: we steunen jequote:Op dinsdag 22 april 2008 19:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
waaayyy toooo long!
neuh vanaf vorrige week maandag eigenlijk
WIT!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:53 schreef liiszle het volgende:
eej
de zwarte :
http://www.pocketinfo.nl/contentimages/N82-Black.jpg
de witte :
http://www.intomobile.com(...)ite-n82-appears.html
of de titanium:
http://www.techshout.com/images/nokia-n82-india.jpg
persoonlijk vind ik de witte heel tof.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
De N82 is echt een vet dingGoeie smaak
Euh, ik vind de zwarte en die titanium wel tofOp zwart zie je alleen snel vingers zittem (heb ik met de n95 ook last van) en wit wordt snel vuil (je ziet het makkelijker) en die titanium is ook bijna wit
Dus wat heb jij het liefst? Ik vind de zwarte denk ik het tofst
yoah.. thanks!quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mocht je ons nodig hebben: we steunen je [ afbeelding ]
Dan moet je tegenwoordig ook niks wits meer hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik de witte heel tof.
de zwarte ook wel, maar dies niet zo uniek, en ik wil altijd iets apparts hebben
Lekker is dat hequote:Op dinsdag 22 april 2008 20:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
yoah.. thanks!
h;eeerlijk slapen zo. ben kapot.
kev ging gister pas heel laat weg, terwijl ik heelvroeg opmoest
morgen moet ik bij een hele chille meneer werken
mwa, deze tel heefy natuurlijk niet iedereen, en de meestegaan voor zwart.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan moet je tegenwoordig ook niks wits meer hebben
yaoh die man is echt tof. vorrige week daar niets gedaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Lekker is dat he
En chille mensen zijn eh, chill
Mwa valt mee hoeveel mensen voor zwart gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
mwa, deze tel heefy natuurlijk niet iedereen, en de meestegaan voor zwart.
maar ik twijvel omdat de voorkant chrome is
Haha leukquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
yaoh die man is echt tof. vorrige week daar niets gedaan.
lief meneertje
Sorry Reinquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:21 schreef mash_ het volgende:
erik wat kan je toch een slijmbal zijn!!
en hoi lis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zéker!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mwa valt mee hoeveel mensen voor zwart gaan.
Maar mijn keuze komt ook vooral omdat ik een pleurishekel voor alles wat wit is (komt door Apple, en witte auto's zouden ook verboden moeten worden
)
Verder moet je even opletten of het zilvergrijs is of echt glanzend chroom (dat verschilt geloof ik), misschien is het slim om even langs een telefoonzaak te gaan om te kijken. De zwarte is gewoon helemaal zwart (de voorkant glans, en volgens mij de achterkant mat rubber-achtig, maar dat weet ik niet zeker)
De N82 is trouwens wel een supervet toestel. GPS onboard, 5 Mp camera (zelfde als van mijn telefoon) en een xenon flitser. Groot scherm en HSDPA, etcetera. Tof ding gewoon
klopt, blijkt dat t even wennen isquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:14 schreef oshiro het volgende:
Ohja het enige aparte van de N82 is dat de knopjes nogal leip zijn, zo heb ik gelezenIk zat destijds te twijfelen tussen de N82 en de N95.
reintjequote:Op dinsdag 22 april 2008 20:21 schreef mash_ het volgende:
erik wat kan je toch een slijmbal zijn!!
en hoi lis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahah typischquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:24 schreef bierbart het volgende:
Mijn hond is pas een slijmbal.. als ik met een broodje in de hand zit is de hele vloer nat zo'n beetje
mijn msn is ene beetje overleden geloof ik!! dus moet je of bellen of w8en tot die weer leeftquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
reintje
does msn ?moet je nog even bijpraten
neuh bellen is niet slimquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
mijn msn is ene beetje overleden geloof ik!! dus moet je of bellen of w8en tot die weer leeft
Hai?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:40 schreef liiszle het volgende:
hallo?
Ik ga niet op vakantiequote:
Vakantiequote:
precies fulltime chillen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:02 schreef ericajax het volgende:
[..]
VakantieTerrasjes
Strandjes
Feestjes
Ohhhhh![]()
quote:
hoef je ook niet! 3 mei spelen we al weerquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:56 schreef Jasza het volgende:
Van mij mag het Augustus zijn, AFCA
Ik kan er niet 3 maanden zonder.
Fuck the plee-offs ouwequote:Op dinsdag 22 april 2008 21:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoef je ook niet! 3 mei spelen we al weer
Hahahahaquote:
HAIquote:Op woensdag 23 april 2008 00:09 schreef Bakakame het volgende:
HOI
O fuck, ik moet maar naar bedquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
O fuck, ik moet maar naar bed
Ik heb net filosofie gemaakt en heb 't idee dat 't 9 uur is.. Maar dat is het heul niet?!/1/!/?!1!1!!!![]()
Morgen Vandaag Woensdag schoolfeest
Leef jij ook nog? De AASC is trouwens gestorven.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
hohoh
Anonieme Alcoholisten SC?quote:Op woensdag 23 april 2008 01:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Leef jij ook nog? De AASC is trouwens gestorven.
Hadden ze die dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 01:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Dronken onbegrijpbare berichten posten.
Stiekem ook de allochtonen SC.
Ben je dan weer elke dag online, net als toen je in Duitsland was?quote:Op woensdag 23 april 2008 07:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ghihihihi!!!![]()
![]()
Vanmiddag ga ik naar rotterdam airport.
Vanavond vanuit Portugal, Ferragudo dus.
Veel plezier, pop. Dat de zon je mag kleuren.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ghihihihi!!!![]()
![]()
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 23 april 2008 07:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ghihihihi!!!![]()
![]()
Wij zouden aan eht werk moeten zijn.. heb de halve klas al op FOK! gekregen en ik wou dat 't alweer pauze wasquote:Op woensdag 23 april 2008 10:04 schreef VlaDje het volgende:
Hier chilll.... hard werken en nu ff pauzelieren
Nopequote:
En ook nog al die nerds meenemen naar dit elitetopic ehquote:Op woensdag 23 april 2008 10:06 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wij zouden aan eht werk moeten zijn.. heb de halve klas al op FOK! gekregen en ik wou dat 't alweer pauze was
Wordt normaliter gratis drank uitgedeeld hier maar bart zuipt alles opquote:
vervelendquote:Op woensdag 23 april 2008 11:08 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Wordt normaliter gratis drank uitgedeeld hier maar bart zuipt alles op
hoiquote:Op woensdag 23 april 2008 11:08 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Wordt normaliter gratis drank uitgedeeld hier maar bart zuipt alles op
Koesiekoesiequote:
oke, mooi!quote:
Ja ik las hetquote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
oke, mooi!
maar maar maar, had je t nog gelezen, ze hebben bij die ene webdinges wel de white versie
quote:
quote:
Kan jij autorijdenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeu ook weer thuis![]()
Kut files op de A1 A2 A4 A44![]()
jwtquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik las in @ dat je geen 15 meer bent, dus het zou nog kunnen ook.
JASZAAAAAAAAAAquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Assen - Schiphol Schiphol - Leiden Leiden - Assen500 km
van een plaatselijke inbrekerquote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef mash_ het volgende:
Waar kan je het goed koopste beeldschermen kopen?
Dankjequote:Op woensdag 23 april 2008 14:21 schreef dRobje het volgende:
[..]
klik.. staan wel wat leuke schermpjes tussen
Mensen die te lui zijn om te googlen of om Tweakers.net ff te checken vragen om stomme antwoordenquote:
had ik al gedaan maar aangezien hier paar van die mensen zijn die alles over pc`s enzo (denken) weten. Weten ze misschien ergens een goed scherm voor niet zo veel geldquote:Op woensdag 23 april 2008 15:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn om te googlen of om Tweakers.net ff te checken vragen om stomme antwoorden
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:20 schreef MASD het volgende:
Om 11 uur naar school om daarna 3 uur te wachten op de volgende les die uit blijkt te vallen.
kunnen en mogen is iets anders fiets...quote:
Dat is echt fijnquote:Op woensdag 23 april 2008 16:41 schreef liiszle het volgende:
godverreedomme..
mensen die ook niet snappen dat als ik niet terug sms er niet ben en dan maar 3278323 x gaan bellen.
Of je vertelt hem gewoon via email, sms, rooksignalen oid dat je hem niet meer wilt.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef liiszle het volgende:
en nu moet ik verplicht met mn ex afspreken
Hijs obsessedquote:Op woensdag 23 april 2008 16:41 schreef liiszle het volgende:
godverreedomme..
mensen die ook niet snappen dat als ik niet terug sms er niet ben en dan maar 3278323 x gaan bellen.
hoe groot en wat is je budget? Aangezien je iets grafisch doet zou ik wel een goed scherm nemen ivm kleurechtheid en zo.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
had ik al gedaan maar aangezien hier paar van die mensen zijn die alles over pc`s enzo (denken) weten. Weten ze misschien ergens een goed scherm voor niet zo veel geld
Ik loop al het hele jaar in t-shirts. Ze zitten gewoon té lekker.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:18 schreef nijnja het volgende:
3kwartsbroeken weer tevoorschijn gehaald
been there done thatquote:Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Of je vertelt hem gewoon via email, sms, rooksignalen oid dat je hem niet meer wilt.
klopt jaquote:
Lieverd, ik hèb uberhaubt geen truienquote:Op woensdag 23 april 2008 17:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik loop al het hele jaar in t-shirts. Ze zitten gewoon té lekker.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef oshiro het volgende:
terras! Morgen?
Nou, wat er staatquote:
das lang treinenquote:
ja, ben ik zeer blij mee ja.quote:
niet dat dat ooit anders is geweestquote:
tis ernstig hea.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:28 schreef oshiro het volgende:
[..]
niet dat dat ooit anders is geweestmaar soms is het nog te weinig
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
tis ernstig hea.
zelfs een oma liep me te versieren vandaag
met er, je hebt zon mooie huidwat ben je toch een onzettend lief meisje, oh wat ben ik blij met je
en ik kreeg parfum van een andere omaquote:
Gelukkig trap ik er niet meer inquote:Op woensdag 23 april 2008 17:28 schreef oshiro het volgende:
[..]
niet dat dat ooit anders is geweestmaar soms is het nog te weinig
jij hebt het wel naar je zin dusquote:Op woensdag 23 april 2008 17:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
en ik kreeg parfum van een andere oma
Van die 'oude mensen geur' parfumquote:Op woensdag 23 april 2008 17:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
en ik kreeg parfum van een andere oma
hahah, zekerquote:
nee, waren testers van populaire luchtjes, en nivea cremés enzo, en een aftershave voo rmn broertjequote:
Ah dan kan het nogquote:Op woensdag 23 april 2008 17:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee, waren testers van populaire luchtjes, en nivea cremés enzo, en een aftershave voo rmn broertje
nee, precies. mij negerenquote:
*negeert*quote:
Negeer hemquote:Op woensdag 23 april 2008 18:43 schreef liiszle het volgende:
mij negeren
mentaal voorbereiden op mn ex
Welk heb je gekozen?quote:
Als ie zo aanbelt ofzo, kijken wie er aan de deur staat, even zwaaien en hem gewoon laten staan, en als ie uiteindelijk wegloopt ook even zwaaienquote:
kenker wat moet je met een 32 inc! ik heb nu een 22 widescreen! zo ff foto makenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Welk heb je gekozen?
Ik ga dus binnenkort een 32" 1080p lcd bestellenEn m'n 19"-scherm gaat ook de deur uit, dat wordt een 24"-widescreen.
hahhhahhahaha geeeniiaaalquote:Op woensdag 23 april 2008 18:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als ie zo aanbelt ofzo, kijken wie er aan de deur staat, even zwaaien en hem gewoon laten staan, en als ie uiteindelijk wegloopt ook even zwaaien
Werkt erg goed bij Jehova's getuigen moet ik zeggen.
Tv kijkenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
kenker wat moet je met een 32 inc! ik heb nu een 22 widescreen! zo ff foto maken
Ook altijd lekkerquote:Op woensdag 23 april 2008 18:56 schreef dRobje het volgende:
oooohw heerlijkde vriend van mn zusje werd net ff ondergescheten door een duif
Pwndquote:Op woensdag 23 april 2008 18:55 schreef nijnja het volgende:
wat een grap
zitten hiervoor kinderen op een skelter, en kwamen de stoeprand NET NIET op
1 voorop en 1 op zo`n zitje erachter, maar omdat ze dr net niet opkwamen, bleven ze dus hangen, en door dat zitje achterop lag het zwaartepunt te ver naar achter, klapten ze achterover!!!
Omg, was jij er ook nogquote:
Netjes hoorquote:
benqquote:Op woensdag 23 april 2008 19:10 schreef oshiro het volgende:
[..]
Netjes hoorWelk merk en type?
En word je niet gek van de kabels daar?
Mwokayquote:Op woensdag 23 april 2008 19:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
benqgoedkoop kut merk maar dat boeit niet. en nee die kabels zijn wel chill want ik neem elke dag me laptop mee. dus anders moet ik ze elke dag weer gaan verstoppen
Prijs kwaliteit is het degelijk spulquote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
MwokayEn Benq valt wel mee qua cheap-ass-heid hoor.
Yup.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Prijs kwaliteit is het degelijk spul
Ik bouw nog steeds aan de nieuwe pcquote:Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef VlaDje het volgende:
volgende maand nieuw PCtje, en met 5 maandjes nieuwe auto![]()
blijft ook geniaal die film, maar heb hem al zo vaak gezien dat ik niet meer schrikquote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef MASD het volgende:
* MASD kijkt Stephen King's IT.kutclown laat mij nog steeds schrikken.
Do you want a baloon?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef MASD het volgende:
* MASD kijkt Stephen King's IT.kutclown laat mij nog steeds schrikken.
BenQquote:
Groot valt toch mee? Ik heb hier een 19" 4:3 scherm, en dat is qua oppervlak een fractie groter dan 22" wide. Maar dat breedbeeld is wel relaxter op zichquote:Op woensdag 23 april 2008 20:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb er zo een van Samsung... echt geniaal zo'n groot scherm.
Ex-issues?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:44 schreef liiszle het volgende:
zooo alles weer afgerond
yoahhh.quote:
Ik had een normale 17", dus dan is 't een aardige vooruitgang.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Groot valt toch mee? Ik heb hier een 19" 4:3 scherm, en dat is qua oppervlak een fractie groter dan 22" wide. Maar dat breedbeeld is wel relaxter op zich
Hm, rightquote:Op woensdag 23 april 2008 21:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
yoahhh.
hij heeft zig er bij neer gelegd. en kan t nu verwerken oid
Ik had eerst een professionele 17" CRT van Philips. Echt een fantastisch ding was dat. Kleurechtheid stukken beter dan van deze 19" lcd, en reso tot 1920x1440quote:Op woensdag 23 april 2008 21:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik had een normale 17", dus dan is 't een aardige vooruitgang.
nee johquote:
Dat lijkt maar zo, het schijfje is 2,5"!quote:
stiekem ben ik al tijden verliefd, maar weet nemand datquote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij jou weet je het echter nooit![]()
Weet je al wat je volgende week gaat doen
aah ik keek er al gek tegenaanquote:Op woensdag 23 april 2008 21:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, het schijfje is 2,5"!
Hee Jas, 4 uur Leidseplein zei je toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij jou weet je het echter nooit![]()
Weet je al wat je volgende week gaat doen
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aah ik keek er al gek tegenaan
wrm ben je nie op msn?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef Jasza het volgende:
Godverdomme ik heb echt me rib gekneust ofzo, kennelijk gister een bal tegenaan gehad ofzo want doet al de hele dag tering veel pijn en heb ook last van me maag etc.
Kutzooi
@oshi: was een geintje joh
Ja ik kan gewoon, en een vriendin van me woont daar toch in de buurtquote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef Jasza het volgende:
Godverdomme ik heb echt me rib gekneust ofzo, kennelijk gister een bal tegenaan gehad ofzo want doet al de hele dag tering veel pijn en heb ook last van me maag etc.
Kutzooi
@oshi: was een geintje joh
hiiiiquote:
Pak een WD Raptor gast.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik had eerst een professionele 17" CRT van Philips. Echt een fantastisch ding was dat. Kleurechtheid stukken beter dan van deze 19" lcd, en reso tot 1920x1440. Maar hij besloot dood te gaan
Tevens:
[ afbeelding ]![]()
daar wil ik er zeker 5 van ofzo
(één met clearcover is zat
)
Welterustenquote:
Dude, das de NIEUWE Raptorquote:
Whehequote:Op woensdag 23 april 2008 22:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja ik kan gewoon, en een vriendin van me woont daar toch in de buurt
Ksst. op vakantie FOK!ken.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Live vanuit Portugal, Ferragudo.
Nope. ik ben er nog.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Alle folks hier slapen al.
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 april 2008 03:02 schreef MASD het volgende:
Ik ben er nog steeds.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:02 schreef MASD het volgende:
Ik ben er nog steeds.
Mijn quote staat nog steeds in je sigquote:
Jij blij!quote:Op donderdag 24 april 2008 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn quote staat nog steeds in je sig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |