Wss omdat er nog gevoel in meespeeld waardoor alles net een tikje harder aankomt?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
GODVERKOLERE
waarom zijn exen zo dodelijk irritant
Dudequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:18 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Wss omdat er nog gevoel in meespeeld waardoor alles net een tikje harder aankomt?
*zet zonnetje weer aan voor liszle&koud drankje erbij*
you'll survive![]()
En oshiro, tietentalk, laat jij de jouwe zien of zal ik die van mij uit men bh slippen dan?
kzou nie durvenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
GODVERKOLERE
waarom zijn exen zo dodelijk irritant
nee, ik probeer juist al dagen duidelijk te maken dat ie zig er overheen moet zetten dat t uit is, door moet gaan blablabalquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:18 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Wss omdat er nog gevoel in meespeeld waardoor alles net een tikje harder aankomt?
*zet zonnetje weer aan voor liszle&koud drankje erbij*
you'll survive![]()
En oshiro, tietentalk, laat jij de jouwe zien of zal ik die van mij uit men bh slippen dan?
jij niettttquote:
ah gezellig maar "^^"quote:
Gooi zen naaktfotos online, spreek met hem af en kom zelf niet opdagenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee, ik probeer juist al dagen duidelijk te maken dat ie zig er overheen moet zetten dat t uit is, door moet gaan blablabal
en hij blijjfft maar door gaan met zn
maaar ik wil je terug, ik mis je, geef me nog een kans.
hoe fucking duidelijk moet ik zijn!
mn andee ex daarin tegen, die doet ttegenovergestelde, en daar word ik helemaal gek van
maar goed, das niet belangrijkkkk!
i wil survive indeed, hij niet als ie zo door gaat
hiihi
en wtf Tienertalkomg
één probleem ik moet nog met hem en wat anderen op vakantie.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:32 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Gooi zen naaktfotos online, spreek met hem af en kom zelf niet opdagen
Huur een aapje in met een t-shirt aan van''zelfs een wonder met mijn iq snapt dat het ECHT uit is''
Ga echt met hem uit bij het terras, bestel water en zeg''ik voel aan men water dat dit niet goed zit'' en steek je vingers in het glas water en kiep het daarna over hem uit(ergens op dit forum van een dame gelezen)![]()
Laat hem je betrappen met een nieuwe jongen in bed..
enz enz, je bent zelf vast creatief genoeg
Ja das al tijden zoquote:
Het is wel een volhoudertje hequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
één probleem ik moet nog met hem en wat anderen op vakantie.
dus das drammaaaa.
en godver nu weer 4 berichten van m
ik ben t zattttttt
Die laatste optie is dan ideaal opzich, alleen maar keuze uit bepaald aantal jongensquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
één probleem ik moet nog met hem en wat anderen op vakantie.
dus das drammaaaa.
en godver nu weer 4 berichten van m
ik ben t zattttttt
niet eens gezienquote:
bij mij zeker jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het is wel een volhoudertje hewerkt nogal averechts ook
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
bij mij zeker ja
zul je zien krijg ik nu bericht 5
ja dus
heb er nog geen een gelezen
hahah. och we zitten in t zelfde vriendengroepje enzo, we komen ellaar nog vaak zat tegen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:42 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Die laatste optie is dan ideaal opzich, alleen maar keuze uit bepaald aantal jongens![]()
Raar dat je het gehad hebt met zo'n jongen dan
mijn laatste bericht was :quote:
och ik st aer om bekend dat ik nooit terug smsquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:48 schreef Forumcopter het volgende:
En als je hem volgende keer ziet en hij vraagt wat over die smsje's jij van
''ohw.. had je gesmst dan?''![]()
okequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef Liefste. het volgende:
ER ZIT EEN TOR OP MIJN RAAM!
gewoon gaan kloten met iemand anders waar hij bij isquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah. och we zitten in t zelfde vriendengroepje enzo, we komen ellaar nog vaak zat tegen.
maar als ie me maar een bééeetje zou kennen wat ie duidelijk niet doet
weet ie dta dit totaal niet werkt
maar goed, wat zou jij doen in mijn geval ?
Jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
och ik st aer om bekend dat ik nooit terug sms
(hea erik ?![]()
)
nee, dit is gewoon overdreven. t weekend zei die nog dta ie me nooit meer wilde spreken en wilde zien en blaballa
en nu vandaag belt ie of ik mee naar utrecht ga
ik moet nog op vakantiequote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef ericajax het volgende:
[..]
gewoon gaan kloten met iemand anders waar hij bij is
preciesquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
JaIk heb me er bij neergelegd
Als ik echt wat van je wil weten bel ik wel, maar tot op heden is dat nog niet voorgekomen geloof ik
Eerlijk zijn en desnoods zijn ego verkloten om mijn eigen hachje te reddenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahah. och we zitten in t zelfde vriendengroepje enzo, we komen ellaar nog vaak zat tegen.
maar als ie me maar een bééeetje zou kennen wat ie duidelijk niet doet
weet ie dta dit totaal niet werkt
maar goed, wat zou jij doen in mijn geval ?
ergerquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:52 schreef ericajax het volgende:
Was ik ook zo irritant toen het net uit was lis?!
I learnt the hard wayquote:
Roep andes je die ene mod ff! Christiaan ofzo!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef Liefste. het volgende:
ER ZIT EEN TOR OP MIJN RAAM!
precies t geen wat ik al gedaan hebquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:54 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Eerlijk zijn en desnoods zijn ego verkloten om mijn eigen hachje te redden
Zeggen dat het een leuke tijd was, maar je absoluut geen enkele interesse meer in hebt afgezien van vriendschappelijk.
Dat je liever gewoon nog vriendschappelijk met em omgaat ivm vakantie enz, maar als het niet anders kan iets minder vriendschappelijk
vriendschappelijk.<-- staat onder mijn knip-plak toets.. veuls teveel gebruikt![]()
but i'm out! tijd om ouders weer te helpen verhuizen enz
hahahaha, sorrrryyyquote:
Mja zoiets zeg ik ook als ik "nuchter" ben, maar als ik net uit zo'n situatie zou komen zou m'n kop zo overhoop liggen dat ik geen idee heb van wat ik zou kunnen doenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:54 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Eerlijk zijn en desnoods zijn ego verkloten om mijn eigen hachje te redden
Zeggen dat het een leuke tijd was, maar je absoluut geen enkele interesse meer in hebt afgezien van vriendschappelijk.
Dat je liever gewoon nog vriendschappelijk met em omgaat ivm vakantie enz, maar als het niet anders kan iets minder vriendschappelijk
vriendschappelijk.<-- staat onder mijn knip-plak toets.. veuls teveel gebruikt![]()
but i'm out! tijd om ouders weer te helpen verhuizen enz
I don't blame you, ik kan zelf ook verdomd irritant zijn geloof ikquote:
bij ons was het gwn keiharde ruzie toen t echt over wasquote:
Nee die zit bier te drinken met Polen joh!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Roep andes je die ene mod ff! Christiaan ofzo!
tja, dat is dan zijn probleemquote:
correct tevens juistquote:
Weezerquote:
Net zoiets als HONDERD?quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:13 schreef liiszle het volgende:
laat maar, inside grap
waar ik best om kan lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |