Hm, rightquote:Op woensdag 23 april 2008 21:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
yoahhh.
hij heeft zig er bij neer gelegd. en kan t nu verwerken oid
Ik had eerst een professionele 17" CRT van Philips. Echt een fantastisch ding was dat. Kleurechtheid stukken beter dan van deze 19" lcd, en reso tot 1920x1440quote:Op woensdag 23 april 2008 21:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik had een normale 17", dus dan is 't een aardige vooruitgang.
nee johquote:
Dat lijkt maar zo, het schijfje is 2,5"!quote:
stiekem ben ik al tijden verliefd, maar weet nemand datquote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij jou weet je het echter nooit![]()
Weet je al wat je volgende week gaat doen
aah ik keek er al gek tegenaanquote:Op woensdag 23 april 2008 21:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, het schijfje is 2,5"!
Hee Jas, 4 uur Leidseplein zei je toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij jou weet je het echter nooit![]()
Weet je al wat je volgende week gaat doen
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aah ik keek er al gek tegenaan
wrm ben je nie op msn?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef Jasza het volgende:
Godverdomme ik heb echt me rib gekneust ofzo, kennelijk gister een bal tegenaan gehad ofzo want doet al de hele dag tering veel pijn en heb ook last van me maag etc.
Kutzooi
@oshi: was een geintje joh
Ja ik kan gewoon, en een vriendin van me woont daar toch in de buurtquote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef Jasza het volgende:
Godverdomme ik heb echt me rib gekneust ofzo, kennelijk gister een bal tegenaan gehad ofzo want doet al de hele dag tering veel pijn en heb ook last van me maag etc.
Kutzooi
@oshi: was een geintje joh
hiiiiquote:
Pak een WD Raptor gast.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik had eerst een professionele 17" CRT van Philips. Echt een fantastisch ding was dat. Kleurechtheid stukken beter dan van deze 19" lcd, en reso tot 1920x1440. Maar hij besloot dood te gaan
Tevens:
[ afbeelding ]![]()
daar wil ik er zeker 5 van ofzo
(één met clearcover is zat
)
Welterustenquote:
Dude, das de NIEUWE Raptorquote:
Whehequote:Op woensdag 23 april 2008 22:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja ik kan gewoon, en een vriendin van me woont daar toch in de buurt
Ksst. op vakantie FOK!ken.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Live vanuit Portugal, Ferragudo.
Nope. ik ben er nog.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Alle folks hier slapen al.
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 april 2008 03:02 schreef MASD het volgende:
Ik ben er nog steeds.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:02 schreef MASD het volgende:
Ik ben er nog steeds.
Mijn quote staat nog steeds in je sigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |