jij hebt het wel naar je zin dusquote:Op woensdag 23 april 2008 17:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
en ik kreeg parfum van een andere oma
Van die 'oude mensen geur' parfumquote:Op woensdag 23 april 2008 17:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
en ik kreeg parfum van een andere oma
hahah, zekerquote:
nee, waren testers van populaire luchtjes, en nivea cremés enzo, en een aftershave voo rmn broertjequote:
Ah dan kan het nogquote:Op woensdag 23 april 2008 17:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee, waren testers van populaire luchtjes, en nivea cremés enzo, en een aftershave voo rmn broertje
nee, precies. mij negerenquote:
*negeert*quote:
Negeer hemquote:Op woensdag 23 april 2008 18:43 schreef liiszle het volgende:
mij negeren
mentaal voorbereiden op mn ex
Welk heb je gekozen?quote:
Als ie zo aanbelt ofzo, kijken wie er aan de deur staat, even zwaaien en hem gewoon laten staan, en als ie uiteindelijk wegloopt ook even zwaaienquote:
kenker wat moet je met een 32 inc! ik heb nu een 22 widescreen! zo ff foto makenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Welk heb je gekozen?
Ik ga dus binnenkort een 32" 1080p lcd bestellenEn m'n 19"-scherm gaat ook de deur uit, dat wordt een 24"-widescreen.
hahhhahhahaha geeeniiaaalquote:Op woensdag 23 april 2008 18:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als ie zo aanbelt ofzo, kijken wie er aan de deur staat, even zwaaien en hem gewoon laten staan, en als ie uiteindelijk wegloopt ook even zwaaien
Werkt erg goed bij Jehova's getuigen moet ik zeggen.
Tv kijkenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
kenker wat moet je met een 32 inc! ik heb nu een 22 widescreen! zo ff foto maken
Ook altijd lekkerquote:Op woensdag 23 april 2008 18:56 schreef dRobje het volgende:
oooohw heerlijkde vriend van mn zusje werd net ff ondergescheten door een duif
Pwndquote:Op woensdag 23 april 2008 18:55 schreef nijnja het volgende:
wat een grap
zitten hiervoor kinderen op een skelter, en kwamen de stoeprand NET NIET op
1 voorop en 1 op zo`n zitje erachter, maar omdat ze dr net niet opkwamen, bleven ze dus hangen, en door dat zitje achterop lag het zwaartepunt te ver naar achter, klapten ze achterover!!!
Omg, was jij er ook nogquote:
Netjes hoorquote:
benqquote:Op woensdag 23 april 2008 19:10 schreef oshiro het volgende:
[..]
Netjes hoorWelk merk en type?
En word je niet gek van de kabels daar?
Mwokayquote:Op woensdag 23 april 2008 19:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
benqgoedkoop kut merk maar dat boeit niet. en nee die kabels zijn wel chill want ik neem elke dag me laptop mee. dus anders moet ik ze elke dag weer gaan verstoppen
Prijs kwaliteit is het degelijk spulquote:Op woensdag 23 april 2008 19:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
MwokayEn Benq valt wel mee qua cheap-ass-heid hoor.
Yup.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Prijs kwaliteit is het degelijk spul
Ik bouw nog steeds aan de nieuwe pcquote:Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef VlaDje het volgende:
volgende maand nieuw PCtje, en met 5 maandjes nieuwe auto![]()
blijft ook geniaal die film, maar heb hem al zo vaak gezien dat ik niet meer schrikquote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef MASD het volgende:
* MASD kijkt Stephen King's IT.kutclown laat mij nog steeds schrikken.
Do you want a baloon?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:24 schreef MASD het volgende:
* MASD kijkt Stephen King's IT.kutclown laat mij nog steeds schrikken.
BenQquote:
Groot valt toch mee? Ik heb hier een 19" 4:3 scherm, en dat is qua oppervlak een fractie groter dan 22" wide. Maar dat breedbeeld is wel relaxter op zichquote:Op woensdag 23 april 2008 20:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik heb er zo een van Samsung... echt geniaal zo'n groot scherm.
Ex-issues?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:44 schreef liiszle het volgende:
zooo alles weer afgerond
yoahhh.quote:
Ik had een normale 17", dus dan is 't een aardige vooruitgang.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Groot valt toch mee? Ik heb hier een 19" 4:3 scherm, en dat is qua oppervlak een fractie groter dan 22" wide. Maar dat breedbeeld is wel relaxter op zich
Hm, rightquote:Op woensdag 23 april 2008 21:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
yoahhh.
hij heeft zig er bij neer gelegd. en kan t nu verwerken oid
Ik had eerst een professionele 17" CRT van Philips. Echt een fantastisch ding was dat. Kleurechtheid stukken beter dan van deze 19" lcd, en reso tot 1920x1440quote:Op woensdag 23 april 2008 21:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik had een normale 17", dus dan is 't een aardige vooruitgang.
nee johquote:
Dat lijkt maar zo, het schijfje is 2,5"!quote:
stiekem ben ik al tijden verliefd, maar weet nemand datquote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij jou weet je het echter nooit![]()
Weet je al wat je volgende week gaat doen
aah ik keek er al gek tegenaanquote:Op woensdag 23 april 2008 21:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, het schijfje is 2,5"!
Hee Jas, 4 uur Leidseplein zei je toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 21:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij jou weet je het echter nooit![]()
Weet je al wat je volgende week gaat doen
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
aah ik keek er al gek tegenaan
wrm ben je nie op msn?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef Jasza het volgende:
Godverdomme ik heb echt me rib gekneust ofzo, kennelijk gister een bal tegenaan gehad ofzo want doet al de hele dag tering veel pijn en heb ook last van me maag etc.
Kutzooi
@oshi: was een geintje joh
Ja ik kan gewoon, en een vriendin van me woont daar toch in de buurtquote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef Jasza het volgende:
Godverdomme ik heb echt me rib gekneust ofzo, kennelijk gister een bal tegenaan gehad ofzo want doet al de hele dag tering veel pijn en heb ook last van me maag etc.
Kutzooi
@oshi: was een geintje joh
hiiiiquote:
Pak een WD Raptor gast.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik had eerst een professionele 17" CRT van Philips. Echt een fantastisch ding was dat. Kleurechtheid stukken beter dan van deze 19" lcd, en reso tot 1920x1440. Maar hij besloot dood te gaan
Tevens:
[ afbeelding ]![]()
daar wil ik er zeker 5 van ofzo
(één met clearcover is zat
)
Welterustenquote:
Dude, das de NIEUWE Raptorquote:
Whehequote:Op woensdag 23 april 2008 22:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja ik kan gewoon, en een vriendin van me woont daar toch in de buurt
Ksst. op vakantie FOK!ken.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Live vanuit Portugal, Ferragudo.
Nope. ik ben er nog.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Alle folks hier slapen al.
quote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 april 2008 03:02 schreef MASD het volgende:
Ik ben er nog steeds.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 24 april 2008 03:02 schreef MASD het volgende:
Ik ben er nog steeds.
Mijn quote staat nog steeds in je sigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |