Kan jij autorijdenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeu ook weer thuis![]()
Kut files op de A1 A2 A4 A44![]()
jwtquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik las in @ dat je geen 15 meer bent, dus het zou nog kunnen ook.
JASZAAAAAAAAAAquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Assen - Schiphol Schiphol - Leiden Leiden - Assen500 km
van een plaatselijke inbrekerquote:Op woensdag 23 april 2008 14:10 schreef mash_ het volgende:
Waar kan je het goed koopste beeldschermen kopen?
Dankjequote:Op woensdag 23 april 2008 14:21 schreef dRobje het volgende:
[..]
klik.. staan wel wat leuke schermpjes tussen
Mensen die te lui zijn om te googlen of om Tweakers.net ff te checken vragen om stomme antwoordenquote:
had ik al gedaan maar aangezien hier paar van die mensen zijn die alles over pc`s enzo (denken) weten. Weten ze misschien ergens een goed scherm voor niet zo veel geldquote:Op woensdag 23 april 2008 15:25 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn om te googlen of om Tweakers.net ff te checken vragen om stomme antwoorden
quote:Op woensdag 23 april 2008 16:20 schreef MASD het volgende:
Om 11 uur naar school om daarna 3 uur te wachten op de volgende les die uit blijkt te vallen.
kunnen en mogen is iets anders fiets...quote:
Dat is echt fijnquote:Op woensdag 23 april 2008 16:41 schreef liiszle het volgende:
godverreedomme..
mensen die ook niet snappen dat als ik niet terug sms er niet ben en dan maar 3278323 x gaan bellen.
Of je vertelt hem gewoon via email, sms, rooksignalen oid dat je hem niet meer wilt.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:09 schreef liiszle het volgende:
en nu moet ik verplicht met mn ex afspreken
Hijs obsessedquote:Op woensdag 23 april 2008 16:41 schreef liiszle het volgende:
godverreedomme..
mensen die ook niet snappen dat als ik niet terug sms er niet ben en dan maar 3278323 x gaan bellen.
hoe groot en wat is je budget? Aangezien je iets grafisch doet zou ik wel een goed scherm nemen ivm kleurechtheid en zo.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
had ik al gedaan maar aangezien hier paar van die mensen zijn die alles over pc`s enzo (denken) weten. Weten ze misschien ergens een goed scherm voor niet zo veel geld
Ik loop al het hele jaar in t-shirts. Ze zitten gewoon té lekker.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:18 schreef nijnja het volgende:
3kwartsbroeken weer tevoorschijn gehaald
been there done thatquote:Op woensdag 23 april 2008 17:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Of je vertelt hem gewoon via email, sms, rooksignalen oid dat je hem niet meer wilt.
klopt jaquote:
Lieverd, ik hčb uberhaubt geen truienquote:Op woensdag 23 april 2008 17:20 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik loop al het hele jaar in t-shirts. Ze zitten gewoon té lekker.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:16 schreef oshiro het volgende:
terras! Morgen?
Nou, wat er staatquote:
das lang treinenquote:
ja, ben ik zeer blij mee ja.quote:
niet dat dat ooit anders is geweestquote:
tis ernstig hea.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:28 schreef oshiro het volgende:
[..]
niet dat dat ooit anders is geweestmaar soms is het nog te weinig
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:29 schreef liiszle het volgende:
[..]
tis ernstig hea.
zelfs een oma liep me te versieren vandaag
met er, je hebt zon mooie huidwat ben je toch een onzettend lief meisje, oh wat ben ik blij met je
en ik kreeg parfum van een andere omaquote:
Gelukkig trap ik er niet meer inquote:Op woensdag 23 april 2008 17:28 schreef oshiro het volgende:
[..]
niet dat dat ooit anders is geweestmaar soms is het nog te weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |