Fuck the plee-offs ouwequote:Op dinsdag 22 april 2008 21:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoef je ook niet! 3 mei spelen we al weer
Hahahahaquote:
HAIquote:Op woensdag 23 april 2008 00:09 schreef Bakakame het volgende:
HOI
O fuck, ik moet maar naar bedquote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
O fuck, ik moet maar naar bed
Ik heb net filosofie gemaakt en heb 't idee dat 't 9 uur is.. Maar dat is het heul niet?!/1/!/?!1!1!!!![]()
Morgen Vandaag Woensdag schoolfeest
Leef jij ook nog? De AASC is trouwens gestorven.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
hohoh
Anonieme Alcoholisten SC?quote:Op woensdag 23 april 2008 01:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Leef jij ook nog? De AASC is trouwens gestorven.
Hadden ze die dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 01:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Dronken onbegrijpbare berichten posten.
Stiekem ook de allochtonen SC.
Ben je dan weer elke dag online, net als toen je in Duitsland was?quote:Op woensdag 23 april 2008 07:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ghihihihi!!!![]()
![]()
Vanmiddag ga ik naar rotterdam airport.
Vanavond vanuit Portugal, Ferragudo dus.
Veel plezier, pop. Dat de zon je mag kleuren.quote:Op woensdag 23 april 2008 07:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ghihihihi!!!![]()
![]()
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 23 april 2008 07:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ghihihihi!!!![]()
![]()
Wij zouden aan eht werk moeten zijn.. heb de halve klas al op FOK! gekregen en ik wou dat 't alweer pauze wasquote:Op woensdag 23 april 2008 10:04 schreef VlaDje het volgende:
Hier chilll.... hard werken en nu ff pauzelieren
Nopequote:
En ook nog al die nerds meenemen naar dit elitetopic ehquote:Op woensdag 23 april 2008 10:06 schreef bierbart het volgende:
[..]
Wij zouden aan eht werk moeten zijn.. heb de halve klas al op FOK! gekregen en ik wou dat 't alweer pauze was
Wordt normaliter gratis drank uitgedeeld hier maar bart zuipt alles opquote:
vervelendquote:Op woensdag 23 april 2008 11:08 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Wordt normaliter gratis drank uitgedeeld hier maar bart zuipt alles op
hoiquote:Op woensdag 23 april 2008 11:08 schreef Forumcopter het volgende:
[..]
Wordt normaliter gratis drank uitgedeeld hier maar bart zuipt alles op
Koesiekoesiequote:
oke, mooi!quote:
Ja ik las hetquote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
oke, mooi!
maar maar maar, had je t nog gelezen, ze hebben bij die ene webdinges wel de white versie
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |