Samenvattingen niet.. VI en SV wel..quote:Op maandag 21 april 2008 12:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben er hier eigenlijk mensen voetbal gekeken gister op rtl4?
Nee, psv kreeg zelfs nog een achterlijke rode kaart mee.quote:Op maandag 21 april 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Vitesse gaf het PSV ook niet echt kado. Tot het doelpunt dan.
quote:
Vond ik ook. PSV was echt pure bagger in het beginquote:Op maandag 21 april 2008 12:32 schreef Scorpie het volgende:
Vitesse gaf het PSV ook niet echt kado. Tot het doelpunt dan.
Dan heb je dat andere filmpje nog niet gezien zekerquote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef toma het volgende:
Wat is die Affelay trouwens een kneusje zeg met zn "vier keer Amsterdam, vier keer!"
had graag tegen m gezegd "29 keer kut-marokkaan, 29 keer!"
Ja. In ieder geval loopt er echt een heleboel klasse rond in de ArenA.quote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, zoals we iedere jaar weer roepen: "Volgend jaar beter!"
Ach ja, wees blij dat ie geen auto's is gaan jatten.quote:Op maandag 21 april 2008 12:33 schreef toma het volgende:
Wat is die Affelay trouwens een kneusje zeg met zn "vier keer Amsterdam, vier keer!"
had graag tegen m gezegd "29 keer kut-marokkaan, 29 keer!"
ik ben net thuis. Heb gister een kwartiertje voetbal kunnen zien op tvquote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan heb je dat andere filmpje nog niet gezien zeker!
die op het bordesquote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan heb je dat andere filmpje nog niet gezien zeker!
Wedstrijden waarin we de 10 halen tegen de Graafschap en Volendam.quote:Op maandag 21 april 2008 12:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja. In ieder geval loopt er echt een heleboel klasse rond in de ArenA.
Die kunnen iig de voorhoede nog beter maken. Krijg je 6-3 en 7-4 wedstrijden enzo..
quote:Op maandag 21 april 2008 12:36 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben net thuis. Heb gister een kwartiertje voetbal kunnen zien op tv
quote:'Ajax voetbalt het beste? De beste staat bovenaan'
PSV pakte dan wel voor de vierde keer op rij het landskampioenschap, toch voelen enkele Eindhovenaren zich ondergewaardeerd.
'Ik hoor alleen maar Ajax dit en Ajax dat', moppert Ibrahim Afellay in de Volkskrant. 'Het lijkt wel alsof iedereen tegen ons is. Toen ik de tv-commentaar deze week bij FC Groningen-Ajax aan het woord hoorde, dacht ik: ben jij in dienst van Ajax of zo? Maar wij zijn hier toevallig voor de vierde keer op rij kampioen geworden. Dat kunnen er niet veel zeggen.'
Doelman Gomes doet mee in de klaagzang. 'Volgens mij hebben wij vier punten gepakt tegen Ajax. Dan wordt geroepen dat Ajax beter voetbal speelt. Volgens mij ben je de beste als je bovenaan staat', wijst de verongelijkte keeper naar de titel van de Eindhovenaren.
Coach Sef Vergoossen had ook gehoord dat de aanhang van Vitesse zong over 'anti-voetbal'. 'Het doet me niets. Nadat we het spel van PSV in de winterstop hadden geanalyseerd, hebben we gekozen voor degelijkheid. Met deze selectie was het heel moeilijk geweest zelf het spel te maken. Dat mocht ik niet van deze groep verlangen.'
Bron?quote:
Volgens de KNVB site is het nog niet bekend.quote:
Onnodig van Afellay. Maar van de andere kant weet je ook niet wat er aan hem gevraagd werd.quote:
idd. het begint te wennenquote:Op maandag 21 april 2008 12:45 schreef Pritt het volgende:
Ach ik vind het dit jaar totaal niet erg in vergelijking met vorig jaar.
Als we het gister geworden waren dan was ik blij verrast maar nu maar een klein beetje teleurgesteld.
Ben al lang blij dat we de laatste tijd weer een beetje beter voetballen en winnen.
net alsof het een excuus kan zijn wanneer dit uit de context is gerukt. Nee man, hij suggereert zelf iets wat totale onzin is. Zegt genoeg over hem.quote:Op maandag 21 april 2008 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Onnodig van Afellay. Maar van de andere kant weet je ook niet wat er aan hem gevraagd werd.
daar zit wat inquote:Op maandag 21 april 2008 12:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
zolang de PSVers zich nog nodig voelen om hun gelijk te halen richting Ajax en de media.. dan weet je dat Ajax nog steeds nummer 1 is
Als ik kampioen was geworden dan dacht ik géén seconde aan een andere club, maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 21 april 2008 12:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
zolang de PSVers zich nog nodig voelen om hun gelijk te halen richting Ajax en de media.. dan weet je dat Ajax nog steeds nummer 1 is
Mag ook in dit topic nog wel keer gepost wordenquote:
deze ook wel.quote:Op maandag 21 april 2008 12:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Mag ook in dit topic nog wel keer gepost worden
Wtf!? Niet zelf het spel kunnen maken? Niet zelf het spel willen maken! Je hebt afellay, aissati, bakkal, farfan als smaakmakers en daarvoor nog 2 goeie spitsen en dan niet het spel kunnen maken!? Rot toch op laf vergoossen..quote:Op maandag 21 april 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
Coach Sef Vergoossen had ook gehoord dat de aanhang van Vitesse zong over 'anti-voetbal'. 'Het doet me niets. Nadat we het spel van PSV in de winterstop hadden geanalyseerd, hebben we gekozen voor degelijkheid. Met deze selectie was het heel moeilijk geweest zelf het spel te maken. Dat mocht ik niet van deze groep verlangen.'
quote:Op maandag 21 april 2008 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Behoorlijk koddig ook dat veel PSV-ers elke keer zeggen van "ja, de laatste negen jaar zeven keer kampioen geworden", of dingen in die trant. Je kan ook zeggen dat Ajax in de hele historie 29 keer kampioen is geworden tegenover 21 keer van PSV. Oftewel; PSV moet de komende acht jaren wederom kampioen worden en daarnaast ook nog vier Europese prijzen en twee wereldbekers pakken om Ajax enigzins te evenaren qua prijzen.
De hele historie telt, niet een bepaalde periode waarin je jouw favoriete club als beste naar voren kan laten komen. Ajax had een geweldige periode van 1992 t/m 1997, PSV heeft nationaal gezien nu een
goede periode. Zo gaat dat binnen het voetbal. Straks hebben Ajax en PSV weer niets en heeft Feyenoord een landstitel, of misschien wel AZ of Heerenveen.
Ik hou van Ajax. Om de jeugdopleiding, om de eigen opgeleide spelers als Van der Vaart, Sneijder, Heitinga die bij topclubs (gaan) spelen en straks Oranje gaan vertegenwoordigen. Ik hou van het aanvallende voetbal, de vele doelpunten, de mooie aanvallen, om ex-Ajacieden die ooit zijn gescout en nu bij topclubs spelen (Ibrahimovic, Maxwell, Chivu, Grygera de laatste jaren). Daar kan een club die doodsaai voetbal speelt, die bijna geen enkele ex-jeugdspeler in het buitenland heeft spelen, die weinig spelers heeft gescout die nu bij topclubs spelen (op Nistelrooij, Robben en wat vergeten spelers na), écht niet tegenop.
Hartstikke leuk zo'n titel, het is gegund en ik had hem natuurlijk graag bij Ajax gehad, maar voetbal is níet alleen prijzen. Voetbal is zoveel meer. Ajax.
Preciesquote:Op maandag 21 april 2008 13:00 schreef RayMania het volgende:
Ja, hallo. Type ik een bericht, is het topic bijna vol. Nog een keer dan.
[..]
Niets aan toe te voegenquote:Op maandag 21 april 2008 13:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
En zo is het. Ajax is een voetbalclub maar nog veel meer een gevoel, wat alle supporters en fans delen. Over gisteren: Ik ben blij dat het iig niet superspannend is geworden. Dan is het veel minder om het niet te worden, nu wisten we eigenlijk al waar we aan toe waren.quote:Op maandag 21 april 2008 13:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verder: Sjonniequote:'Marco van Basten grijpt de macht bij Ajax'
21/04/2008 13:00
Het zal om diverse redenen geen gemakkelijke keuze zijn geweest voor Martin van Geel afgelopen zondag thuis te blijven, in plaats van mee te reizen met Ajax naar Groningen. Om veiligheidsredenen adviseerde de lokale politie Van Geel af te zien van zijn komst naar stadion Euroborg.
Als technisch directeur van Ajax is hij in de ogen van de Groningse aanhang de kwade genius achter de transfers van Luis Suárez, Bruno Silva en Rasmus Lindgren naar Amsterdam. En hoe diep de frustraties daaromtrent zitten bij de harde supporterskern van FC Groningen, weten we sinds het inferno van zondag 13 april allemaal.
De afwezigheid van Van Geel in het noorden stond los van zijn penibele situatie bij Ajax, maar onderstreepte het feit dat hij geenszins te benijden valt. Bij FC Groningen kan hij zijn gezicht beter niet laten zien, net als bij zijn vorige werkgever AZ, en tegelijkertijd wankelt zijn positie bij zijn eigen club. Met de aanstelling van Uri Coronel als nieuwe voorzitter zal het geruchtmakende onderzoeksrapport van diens hand worden afgestoft.
Coronel wil nog weinig kwijt over zijn plannen, maar liet al wel weten dat hij zijn koers zal bepalen aan de hand van dat rapport. En dat is zorgwekkend nieuws voor Van Geel, wiens beleid stevig werd gekraakt in de eindconclusies. Commissievoorzitter Coronel zal geheel naar zijn eigen aanbevelingen op afstand gaan regeren, maar niet voordat hij twee cruciale beslissingen heeft genomen: hoe de posities van algemeen en technisch directeur worden ingevuld.
Als Coronel consequent vasthoudt aan zijn eigen bevindingen tijdens de rondgang langs 42 club-insiders, weet interim-directeur Henri van der Aat waar hij aan toe is. De nieuwe algemeen directeur dient volgens het rapport een voetbalachtergrond te hebben, wat van de voormalige zeilbondscoach met ervaring als crisismanager in de wielersport niet kan worden gezegd. Van der Aat is voor minimaal zes maanden aangesteld als opvolger van de naar AZ vertrokken Maarten Fontein en als Coronel de geloofwaardigheid van zijn rapport en zichzelf wil behouden, zal het daarbij blijven.
Martin van Geel hoeft zich evenmin rijk te rekenen na de machtswisseling bij Ajax. Sinds Marco van Basten zijn vierjarige contract als toekomstig trainer heeft ondertekend, is de technisch directeur links en rechts al meermalen gepasseerd. Dat begon met de merkwaardige gang van zaken rond Adrie Koster.
De huidige interim-trainer kreeg van Van Geel toestemming met PSV te onderhandelen over een mogelijk assistentschap van Huub Stevens, volgend seizoen in Eindhoven. Op gezag van Van Basten werd die toestemming later ingetrokken. De nieuwe hoofdcoach wil Koster behouden voor de club, als trainer van Jong Ajax. Voor assistent-trainer Alfons Groenendijk gold het omgekeerde. Groenendijk kreeg vorig seizoen op voorspraak van Van Geel een forse salarisverhoging wegens goed presteren, maar kan nu uitkijken naar een nieuwe baan.
Tussen de bedrijven door regelde Van Basten dat Dennis Bergkamp zijn stage als leerling-trainer bij Ajax komt afwerken. En ook op het gebied van spelersbeleid, net zo goed het werkterrein van Van Geel, heeft Van Basten zich al laten gelden. Hij drukte de contractverlenging van Jurgen Colin erdoor en maakt een rondgang langs Europese topclubs om te praten over de huur van talentvolle spelers.
Allemaal signalen dat de functie van Van Geel steeds meer wordt uitgehold en de invloed van Van Basten veel verder reikt dan die van hoofdtrainer alleen. In 1991 was het de beginnende coach Louis van Gaal die het technische beleid van Ajax naar zijn hand zette.
Zeventien jaar later lijkt Van Basten dat stokje over te nemen.
Simon Zwartkruis
Is dat eigenlijk al zeker of nog steeds een gerucht?quote:Op maandag 21 april 2008 13:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Niets aan toe te voegen
Die spits uit Zuid-Amerika is dat wat? Die statistieken zijn nou niet bepaald denderend
Telegraaf meldt het ondertussen ook al. Maar ze zijn nog niet rond.quote:Op maandag 21 april 2008 13:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk al zeker of nog steeds een gerucht?
Goed stuk.quote:Op maandag 21 april 2008 13:11 schreef Triptamine het volgende:
In Ten Cate had ik ook wel vertrouwen. Ik zag het met van Basten niet zitten maar ik moet zeggen dat ik nu er de volste vertrouwen in heb!quote:Op maandag 21 april 2008 13:15 schreef RayMania het volgende:
Ik heb sinds tijden weer een goed gevoel bij een Ajax-trainer (sorry M0NTANA). Dat had ik ook toen in 2001 Koeman samen met Krol naar Ajax kwamen. Dat was een redelijke periode met twee titels (waarvan de bijdrage van Adriaanse bij de eerste trouwens groot was). Met Blind en Ten Cate heb ik nooit het idee gevoel gehad dat er prijzen gehaald zouden worden, bij Van Basten weer wel. Laat m'n gevoel goed zijn.
Idd, en als de Telegraaf het meldt dan zijn ze er serieus mee bezig.quote:Op maandag 21 april 2008 13:16 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Telegraaf meldt het ondertussen ook al. Maar ze zijn nog niet rond.
Vergat je een PI? Of meen je dit serieus?quote:Op maandag 21 april 2008 13:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en als de Telegraaf het meldt dan zijn ze er serieus mee bezig.
Zo kennen we je weeerquote:Op maandag 21 april 2008 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er nog altijd geen vertrouwen in (sorry iedereen), maar ik laat me graag positief verrassen.
laten we het hopen. Het verleden biedt geen garantie voor de toekomst maar met een goed gevoel is natuurlijk niks misquote:Op maandag 21 april 2008 13:15 schreef RayMania het volgende:
Ik heb sinds tijden weer een goed gevoel bij een Ajax-trainer (sorry M0NTANA). Dat had ik ook toen in 2001 Koeman samen met Krol naar Ajax kwamen. Dat was een redelijke periode met twee titels (waarvan de bijdrage van Adriaanse bij de eerste trouwens groot was). Met Blind en Ten Cate heb ik nooit het idee gevoel gehad dat er prijzen gehaald zouden worden, bij Van Basten weer wel. Laat m'n gevoel goed zijn.
4 mei wordt hem sowieso niet, liefst komende zondag dan maar.quote:Op maandag 21 april 2008 13:20 schreef SCH het volgende:
Volgens berichten die ik hoor is het 1 mei om 14.30 in Heerenveen en 4 mei om 12.30 in de Arena.
Ik werd gebeld door een maat over kaarten, geen idee waar hij het vandaan heeft.
Hoezo wordt dat hem niet? Om 12.30 kan het toch prima.quote:Op maandag 21 april 2008 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
4 mei wordt hem sowieso niet, liefst komende zondag dan maar.
quote:Beste Jurryt,
Nee, deze Ajacied was niet teleurgesteld, gisteren. Althans, niet erger dan in de acht maanden ervoor. Ik ging nogal gelaten richting de ArenA, gaf ons pakweg 20 procent kans en na twee uurtjes indrinken misschien 25 procent.
Maar een kampioenssfeer? Die heerste niet op het Rembrandtplein, voor de wedstrijd, en ook niet in het stadion. In de tweede helft babbelden we alvast een beetje over de play-offs, en dat dat ook een keer fout moet gaan. Het was mooi weer.
Armoede
We vinden PSV wél een kampioen van de armoede, ja. Maar we zijn er het hele seizoen goed van doordrongen geweest wat het over óns zegt dat we het hele seizoen tamelijk kansloos achter de aanstaande kampioen van de armoede hebben aangestrompeld.
Daarom was ik ook zo verbaasd over de uitspraak van Ibrahim Afellay: “In Amsterdam hebben ze altijd de grootste mond, maar resultaten ho maar.”
Branie
Grote mond? Wíj? Oké: Adrie Koster zei een paar dagen geleden dat hij het gevoel had dat de KNVB dit jaar beter met de echte kampioensschaal naar de ArenA kon komen, in plaats van met een replica. Hij vond waarschijnlijk dat hij niet kon achterblijven bij Aad de Mos en besloot ook eens een voorzichtige poging tot branie te ondernemen, misschien wel voor het eerst in zijn bescheiden Zeeuwse leven.
Thuis goed geoefend voor de spiegel: “Hoe moet ik erbij kijken, schat? Zelfverzekerd en een beetje hooghartig, zoals dit? Of meer zó, met een besmuikt glimlachje?”
Maar verder? Ik kan me geloof ik geen Ajacied herinneren die dit seizoen zoiets hooghartigs heeft gezegd als Ibrahim Afellay. Niet dat ik dat leuk of goed vind, trouwens. Ik vind het juist heel jammer dat Ajax tegenwoordig een soort moedeloze, van elke illusie gespeende bescheidenheid uitstraalt. We zouden een veel grotere muil moeten hebben - snertploeg of geen snertploeg.
Bluffen
Als we ooit weer eens de grootste mond krijgen, moeten we wel de zelfbeheersing opbrengen om vooraf te bluffen, over wedstrijden die nog moeten komen. Dat heeft tenminste nog iets jongensachtigs en sympathieks, omdat je er een zeker risico mee neemt (goed bluffen is ook een beetje gokken).
Pas achteraf bluffen en een lange neus maken naar de verliezer, is net zoiets als iemand tot pulp schoppen die al op de grond ligt, of na de bevrijding moffenmeiden kaalscheren. Dat moeten we in de gaten houden, te zijner tijd, maar goed: eerst maar weer eens een ploegje bouwen.
Arrogantstuuuhhh
‘t Is wel een interessante Pavlov-variant, trouwens. Zeg tegen een Eindhovenaar ‘Eindhoven’ en hij zal automatisch roepen: ‘de gekstuuuuhhhh!’ Zeg vervolgens ‘Amsterdam’ en er zal spontaan ‘de arrogantstuuuhhh’ uit zijn mond komen. Het zijn staande uitdrukkingen geworden, die hun waarheid slechts ontlenen aan het feit dat het staande uitdrukkingen zijn (’het is waar omdat het waar is’).
Ajax kan de kaakjes tien jaar stijf op elkaar houden en Afellay kan tien jaar achter elkaar roepen dat dat arrogante Ajax niets voorstelt en PSV lekker wel; Eindhoven zal ons altijd arrogant blijven vinden. Godzijdank, voeg ik daaraan toe. Ajax heeft allang niet meer de grootste mond, maar dat valt gelukkig nog slechts weinigen op.
Anyway. Hoe is het met jou? Beetje zin in de finale om de Vergulde Dennenappel? Ik vond het gisteren om eerlijk te zijn niet zo slim om er drie in te schoppen tegen Roda… Dan ben je toch al gauw geneigd om te denken: dat gebeurt niet nog eens. Maar goed, dat zien we volgende week dan wel weer.
Mazzel!
Menno
Wat mij betreft wel, maar de gemeente Amsterdam was duidelijk in haar standpunt dat er op 4 mei niet gespeeld kan worden, dus het zal echt wel een andere datum worden.quote:Op maandag 21 april 2008 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo wordt dat hem niet? Om 12.30 kan het toch prima.
Het maakt me eigenlijk al niet uit of die gast kan voetballen, ik ben al lang blij dat er weer serieus gescout wordquote:Op maandag 21 april 2008 13:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en als de Telegraaf het meldt dan zijn ze er serieus mee bezig.
Ik denk dat daarom voor 12.30 is gekozen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar de gemeente Amsterdam was duidelijk in haar standpunt dat er op 4 mei niet gespeeld kan worden, dus het zal echt wel een andere datum worden.
Daarom is het ook zo'n onzin om mensen aan te vallen op de club waarvan ze fan zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 12:05 schreef RayMania het volgende:
Ik hou van Ajax. Om de jeugdopleiding, om de eigen opgeleide spelers als Van der Vaart, Sneijder, Heitinga die bij topclubs (gaan) spelen en straks Oranje gaan vertegenwoordigen. Ik hou van het aanvallende voetbal, de vele doelpunten, de mooie aanvallen, om ex-Ajacieden die ooit zijn gescout en nu bij topclubs spelen (Ibrahimovic, Maxwell, Chivu, Grygera de laatste jaren). Daar kan een club die doodsaai voetbal speelt, die bijna geen enkele ex-jeugdspeler in het buitenland heeft spelen, die weinig spelers heeft gescout die nu bij topclubs spelen (op Nistelrooij, Robben en wat vergeten spelers na), écht niet tegenop.
Hartstikke leuk zo'n titel, het is gegund en ik had hem natuurlijk graag bij Ajax gehad, maar voetbal is níet alleen prijzen. Voetbal is zoveel meer. Ajax.
Zelfde verhaal hier hoor...ik dacht in eerste instantie: "Wat raar, geen Markus Berg?"quote:Op maandag 21 april 2008 13:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het maakt me eigenlijk al niet uit of die gast kan voetballen, ik ben al lang blij dat er weer serieus gescout word![]()
![]()
Dat waren ook de spelers waar je als "rivaal" moeilijk een hekel aan kon hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 13:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo'n onzin om mensen aan te vallen op de club waarvan ze fan zijn.
Ik kan min of meer het zelfde zeggen over psv (behalve over in hoeverre de prijzenkast gevuld is natuurlijk). Ben er fan van geworden vanwege de fantastische spelers die er toen rondliepen (Nilis, Romario, Ronaldo, van Breukelen...)
Die zal zelf ook wel schrikken ja. Die dacht al binnen te zijn bij Ajaxquote:Op maandag 21 april 2008 13:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier hoor...ik dacht in eerste instantie: "Wat raar, geen Markus Berg?"
Dit bericht is van vanmiddag 12.04 uur:quote:Op maandag 21 april 2008 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat daarom voor 12.30 is gekozen.
Lijkt me dus duidelijk.quote:Datum Ajax- Heerenveen onbekend
AMSTERDAM - Het is onduidelijk wanneer Ajax in Amsterdam de play-offwedstrijd tegen Heerenveen speelt.
Ajax wil de play-offwedstrijd tegen Heerenveen zondagmiddag 4 mei spelen, maar de gemeente Amsterdam ziet een wedstrijd voorafgaand aan Dodenherdenking niet zitten. ''Bovendien willen we in verband met de politiecapaciteit tussen 30 april en 5 mei geen extra evenementen,'' aldus een woordvoerster van de gemeente.
Ajax speelt voor de play-offs twee wedstrijden tegen Heerenveen. De eerste staat op 1 mei in Heerenveen gepland. Kan de terugwedstrijd op 4 mei niet doorgaan, dan is 6 mei een optie, zegt een woordvoerder van Ajax. ''Maar het probleem is dan dat als Ajax Heerenveen uitschakelt, de volgende wedstrijd tegen NAC of Twente op 8 of 9 mei staat gepland, kort op de wedstrijd van 6 mei.''
De winnaar van de play-offs mag meedoen aan de voorronde voor de Champions League.
Belachelijk dat men het Nilis heeft vergeven dat hij in zijn kelder een lijk had liggen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat waren ook de spelers waar je als "rivaal" moeilijk een hekel aan kon hebben
Zuipen, denk ik.quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef _Mike_ het volgende:
Montana ga jij nog wat doen als Van Basten ons kampioen maakt?
Waar zijn Eefje en An, daar weet Nilis wel wat van.quote:Op maandag 21 april 2008 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Belachelijk dat men het Nilis heeft vergeven dat hij in zijn kelder een lijk had liggen.
Wordt geen enkel probleem, weet ik zeker.quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand hoe makkelijk of moeilijk het is om kaarten te regelen voor de playoffs? Met een clubkaart.
Appeltje eitje.. kost geen drol op te tweede ring..quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
Weet iemand hoe makkelijk of moeilijk het is om kaarten te regelen voor de playoffs? Met een clubkaart.
Had meer gehoopt op een Van Basten standbeeld maarja zuipen werkt ookquote:
Flauw, maar hij blijft leukquote:Op maandag 21 april 2008 13:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Belachelijk dat men het Nilis heeft vergeven dat hij in zijn kelder een lijk had liggen.
Gaat je makkelijk lukken. Heel veel bekenden van mij gaan niet eens naar de play-offs. Stadion zal ook absoluut niet uitverkocht zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
Volgend seizoen hequote:Op maandag 21 april 2008 13:50 schreef Aanvoerder het volgende:
En weer nuchter. Wanneer begint het nieuwe seizoen?
Ze had haar broek wel heel hoog stom opgetrokken. En iets teveel geplamuurd. Wie was die bi-atch op de middenstip in de rust eigenlijk?quote:Op maandag 21 april 2008 13:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh, Nikkie is trouwens écht een leuke meid.
quote:Op maandag 21 april 2008 13:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Drie uur na de wedstrijd nog ff met haar staan kletsen. Knappe meid en heel aardig ook nog.quote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze had haar broek wel heel hoog stom opgetrokken. En iets teveel geplamuurd. Wie was die bi-atch op de middenstip in de rust eigenlijk?
ik las ketsenquote:Op maandag 21 april 2008 13:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Drie uur na de wedstrijd nog ff met haar staan kletsen. Knappe meid en heel aardig ook nog.
quote:Op maandag 21 april 2008 13:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:
quote:Maarten Stekelenburg is deze competitie de penaltykiller. De keeper van Ajax kreeg vier keer een tegenstander tegenover zich en liet zich niet kloppen: hij stopte de inzetten van Everton, Mounir El Hamdaoui, Rutger Worm en Theo Lucius. Daarmee is Ajax de enige club in de Eredivisie die geen doelpunt tegenkreeg door een strafschop.
Ik sluit me er bij aan.quote:Op maandag 21 april 2008 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er nog altijd geen vertrouwen in (sorry iedereen), maar ik laat me graag positief verrassen.
Leuk voor de heb.quote:
Inderdaad.. had verwacht dat het Sjonnie of Klaas zou worden...quote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef Breach het volgende:
Ik snap ook niet waarom ie Ajacied van het jaar werd![]()
Die hadden we nog overquote:Op maandag 21 april 2008 14:19 schreef toma het volgende:
waarom zaten er gister 'adidas-strepen' op het shirt ?
[ afbeelding ]
die strepen zitten er toch alleen op als Ajax Europees speelt?
Zo werd het Europese shirt toch nog een keer gebruikt.quote:Op maandag 21 april 2008 14:19 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
voor het geval dat Ajax kampioen werd, wilden ze toch hun graantje meepikken denk ik.quote:Op maandag 21 april 2008 14:19 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Amen Ray.quote:.............................maar voetbal is níet alleen prijzen. Voetbal is zoveel meer.
Voor de wedstrijd uitstekend vermaakt, vanaf 11.30 uur in/om het home rondgehangen. Maar eigenlijk na 0-1 in Arnhem was gezelligheid over, terecht ook wel. Al heb ik er geen sportieve kater aan overgehouden, ging ook eigenlijk wel van dit scenario uit.quote:Op maandag 21 april 2008 14:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben ik dan de enige die het gisteren wel naar zijn zin heeft gehad?
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaakquote:
Precies, vorig jaar was de slotdag veel krankzinniger dan dit seizoen. Toen ben ik echt vier jaar ouder geworden, het viel allemaal wel mee met de spanning gisteren.quote:Op maandag 21 april 2008 14:38 schreef Ruiseart het volgende:
Vorig seizoen zat ik 'n dag na de wedstrijd nog enorm te balen, da's dit keer toch wel een stuk minder.
Gelukkig wel ja, maar dat maakt die strepen niet minder lelijk.quote:Op maandag 21 april 2008 14:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak
Darvan waren er teveel besteld, want die vroege uitschakeling was niet ingecalculeerdquote:Op maandag 21 april 2008 14:19 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hoiquote:Op maandag 21 april 2008 14:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Fantastisch ja, die oppeppende statistieken aan het eind van het seizoen als je met lege handen staat. De druiven van de Johan Fruitschaal smaken nu extra zuur.
Echt he. Gisteren na de 2-0 van Ajax begin je wel een beetje hoop te krijgen, maar echt zenuwachtig was ik niet. Toen Kolk een grote kans miste wist ik het wel.quote:Op maandag 21 april 2008 14:38 schreef Ruiseart het volgende:
Vorig seizoen zat ik 'n dag na de wedstrijd nog enorm te balen, da's dit keer toch wel een stuk minder.
Ken ik jou soms?quote:
pm ff dan. is wel zo handig.quote:
En Danny maakt zichzelf weer belachelijk.quote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor wie er ooit hier wel eens iets stuurt via PM wat niet mag, lees dit en sluit je PM box af.
Die fucking lijer leest gewoon mee. Lekker dan als er altijd werd gezegd dat dit alleen zou gebeuren als de OvJ voor de deur stond. Hoppa, meteen policy aangepast ook. Beetje laat.
Enfin, externe site met info: http://fok.gmta.nl/
*Pleurt snel al zijn kinderporno pm's wegquote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Voor wie er ooit hier wel eens iets stuurt via PM wat niet mag, lees dit en sluit je PM box af.
Die fucking lijer leest gewoon mee. Lekker dan als er altijd werd gezegd dat dit alleen zou gebeuren als de OvJ voor de deur stond. Hoppa, meteen policy aangepast ook. Beetje laat.
Zo jij bent snel!quote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
dan had je ook wel door dat ik helemaal lam was. Tot de 2-0 was ik nog wel enigzins helder, maar daarna ging het lichie uit.quote:Op maandag 21 april 2008 14:59 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Je kwam naast me staan zondag, johnny doek
quote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
* Whiteguy pleurt snel alle pm's van Triptamine weg.quote:Op maandag 21 april 2008 15:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
*Pleurt snel al zijn kinderporno pm's weg
Ja,quote:Op maandag 21 april 2008 15:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
dan had je ook wel door dat ik helemaal lam was. Tot de 2-0 was ik nog wel enigzins helder, maar daarna ging het lichie uit.
quote:Op maandag 21 april 2008 15:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy pleurt snel alle pm's van Triptamine weg.
Wat een onzin. Denk je echt dat hij al die duizenden PM's gaat lezen?quote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
wat een nsb'rsquote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
nee. hij niet. Justitie zou de enige kunnen zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 15:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Denk je echt dat hij al die duizenden PM's gaat lezen?
En in speciale gevallen heeft hij ook gewoon het recht om ze te lezen.
Nee, maar hij kan het wel vrij simpel. Toen die pm's geintroduceerd werden zei hij dat het alleen zo was als OvJ er om vroeg. Anders ECHT niet.quote:Op maandag 21 april 2008 15:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nee maar wel van al die boefjes hierquote:Op maandag 21 april 2008 15:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daggla, neem van mij aan; de helft van dat verhaal klopt niet.quote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik had geen ander antwoord van de crew verwacht.quote:Op maandag 21 april 2008 15:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daggla, neem van mij aan; de helft van dat verhaal klopt niet.
Ik reageer nu niet als crewlid, ik reageer als Ajaciedquote:Op maandag 21 april 2008 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had geen ander antwoord van de crew verwacht.
Feit is dat ie het heeft gedaan en dat mag simpelweg niet. Zeker niet als je na afloop de policy opeens aanpast..
Dus de andere helft wel!quote:Op maandag 21 april 2008 15:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daggla, neem van mij aan; de helft van dat verhaal klopt niet.
Als je als Ajacied hier zou zeggen dat jij het ook fout vindt en afkeurt, word je als crew net zo hard gebanned. Z'n vertrouwde techniek; hij banned de betrokkenen, doet zijn eigen zegje, en voor iemand kan reageren delete ie alles en sluit ie alles af. Zelfs de reacties onder zn column. Toevallig?quote:Op maandag 21 april 2008 15:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik reageer nu niet als crewlid, ik reageer als Ajacied![]()
Maar hij heeft het gedaan, klopt. In de policy stond het onduidelijk, en daarom is het daarin ook aangepast.
Denk dat Danny wel wat beters te doen heeft dan 10k aan PM`s per dag door te worstelen.
Achter mij stond, of zwalkte, er eentje die na verloop van tijd zo ongeveer op z'n stoel lag te slapen.quote:Op maandag 21 april 2008 15:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
dan had je ook wel door dat ik helemaal lam was. Tot de 2-0 was ik nog wel enigzins helder, maar daarna ging het lichie uit.
jammer dat de grondlegger van Fok! zo'n terrorist isquote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze had haar broek wel heel hoog stom opgetrokken. En iets teveel geplamuurd. Wie was die bi-atch op de middenstip in de rust eigenlijk?
Heb je doek wel gezien, gisteren.quote:Op maandag 21 april 2008 14:59 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Je kwam naast me staan zondag, johnny doek
Nichtje van de Neus.quote:Op maandag 21 april 2008 15:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miljuschka Witzenhausen
quote:Op maandag 21 april 2008 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je doek wel gezien, gisteren.![]()
[..]
Nichtje van de Neus.
Waarom dan ook vertrouwelijke info via PM uitwisselen?quote:Op maandag 21 april 2008 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben er 2 keer geweest dit seizoen. Is best leuk hoor. In de rust beetje kijken hoe mensen struikelen over de ongelijke stenen whehehequote:Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef kevin6188 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die wel eens naar Jong Ajax gaan kijken? Mij werd gevraagd of ik meeging vanavond, maar gast haakte af. En in mijn eentje heb ik weinig zin. Maar misschien dat het iets is voor volgend seizoen ofzo.
Ja, regelmatig zelfs.quote:Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef kevin6188 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die wel eens naar Jong Ajax gaan kijken? Mij werd gevraagd of ik meeging vanavond, maar gast haakte af. En in mijn eentje heb ik weinig zin. Maar misschien dat het iets is voor volgend seizoen ofzo.
Ga volgend jaar wel wat vaker kijken denk ikquote:Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef kevin6188 het volgende:
quote:Gaandeweg de tweede helft zag de goalie de stilte veranderen in frustratie. Her en der braken op de tribune vechtpartijen tussen Ajax-fans onderling. ‘Dat ging echt nergens over.’
Ok, goeie zaak. Dan kom ik volgend seizoen geregeld een wedstrijdje meepakken, denk ik. Toch geen werk meer op maandagavond.quote:Op maandag 21 april 2008 15:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, regelmatig zelfs.
Kan soms best vermakelijk zijn..
Ja jij met je 6 bier als ik er al genoeg in heb zitten, lag ook bijna te pitten in de rustquote:Op maandag 21 april 2008 15:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vroeger in De Meer of O.S, gewoon pissen tegen de rand boven in het vak.quote:Op maandag 21 april 2008 16:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja jij met je 6 bier als ik er al genoeg in heb zitten, lag ook bijna te pitten in de rust, en daarbij moest ik in de eerste 22 minuten al 3x pisse
Hehequote:Op maandag 21 april 2008 16:08 schreef kevin6188 het volgende:
Zondag bij het weggaan op 410 stond er ook een gast in het vak te pissen. Was al redelijk rustig toen.
Ik ga ook wel regelmatig, hangt ook nog die echte Ajax-sfeer die je in het stadion zo mist. Danny Blind, Piet Keizer, Simon Tahamata, Wim Suurbier, iedereen loopt gewoon door elkaar heen. Lekker binnen een koffie doen en gezellig naar een pot voetbal kijken, geen gezeik.quote:Op maandag 21 april 2008 15:47 schreef kevin6188 het volgende:
Nee hoor, prima dagje gehad gisterquote:Op maandag 21 april 2008 14:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ben ik dan de enige die het gisteren wel naar zijn zin heeft gehad?
Wij op zich ook wel hoor, was gezellig en veel gelachen even goed. Zit nog te twijfelen om naar de play-offs te gaan of lekker in de kroeg te gaan kijken, wat doet de rest van de fokkers?quote:
Tsja misschien dat ik een thuiswedstrijdje meepak op Zuid 1 ofzo maar verder ga ik niet denk ik, wilde Heerenveen uit eerst misschien wel gaan maar 14.30 de dag na Koninginnedag gaat me teverquote:Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wij op zich ook wel hoor, was gezellig en veel gelachen even goed. Zit nog te twijfelen om naar de play-offs te gaan of lekker in de kroeg te gaan kijken, wat doet de rest van de fokkers?
Misschien de uitwedstrijd(en), thuis sowieso niet. Sfeer is dit seizoen kut, met play-offs nóg kutter.quote:Op maandag 21 april 2008 16:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wij op zich ook wel hoor, was gezellig en veel gelachen even goed. Zit nog te twijfelen om naar de play-offs te gaan of lekker in de kroeg te gaan kijken, wat doet de rest van de fokkers?
Dat dus, zoals het er nu naar uitziet. Hangt ook een beetje van de data af.quote:Op maandag 21 april 2008 16:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien de uitwedstrijd(en), thuis sowieso niet. Sfeer is dit seizoen kut, met play-offs nóg kutter.
quote:'Urzaiz zag af van langer verblijf' 21 april 2008
Ismael Urzaiz Ajax nam zondagmiddag na afloop van het thuisduel met Heracles Almelo (5-1 zege) afscheid van Ismael Urzaiz. De Spanjaard kwam aan het begin van dit seizoen over van Athletic de Bilbao, maar kon geen potten breken in Amsterdam. Urzaiz had echter wel de mogelijkheid om zijn verblijf bij Ajax te verlengen, zo meldt AT5.
Volgens de Amsterdamse tv-zender heeft Urzaiz afgezien van een contractverlenging. Ajax wilde de routinier overhalen om opnieuw een jaar als stormram te fungeren achter Klaas-Jan Huntelaar. Urzaiz kwam dit seizoen tot zeven officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij het net niet wist te vinden.
quote:Op maandag 21 april 2008 17:35 schreef Ordinair het volgende:
Urzaiz hoort een standbeeld te krijgen!
Ja met zijn geile slet!quote:Op maandag 21 april 2008 17:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuk trouwens dat Raffie er gisteren was
Ze zat er leuk bij, jammer van die onwijs grote zonnenbril, maar tochquote:Op maandag 21 april 2008 17:40 schreef Ordinair het volgende:
We verliezen ook al Heitinga, wie moet nu het boegbeeld van Ajax worden?Colin?
[..]
Ja met zijn geile slet!
was niet verkeerdquote:Op maandag 21 april 2008 17:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze zat er leuk bij, jammer van die onwijs grote zonnenbril, maar toch
Ga jij maar lekker fappen op Annet.quote:Op maandag 21 april 2008 17:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was niet verkeerd
zagen jullie annet ook nog
Stekeleburg?quote:Op maandag 21 april 2008 17:40 schreef Ordinair het volgende:
Stekelenburg, Vertonghen, Suarez, Huntelaar natuurlijk als hij blijft.quote:Op maandag 21 april 2008 17:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja met zijn geile slet!
Vind ik ook. Zijn prestaties dit seizoen waren wel een applaus waard.quote:Op maandag 21 april 2008 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:
vond voor die 3e keeper van haarlem nog erger, zn naam werd geroepen, niemand klappen enz
UIquote:Op maandag 21 april 2008 18:10 schreef pieterpost_afca het volgende:
DuvelDuvel, ik weet niet waarom maar altijd als jij post denk eerst ik dat het denthemen is
Hopen dat het bij dromen blijftquote:Op maandag 21 april 2008 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben toch wel heel benieuwd hoe jullie het volgend jaar gaan doen. Na de winterstop staat het volgens mij vrij aardig op de rails.
Naja, voorlopig droom ik nog even van een 5e titel op rij.
quote:Ajax trekt de meeste toeschouwers
Het is Ajax in ieder geval gelukt om PSV op één ranglijst ruim achter zich te houden.
De Amsterdammers wisten het afgelopen seizoen de meeste toeschouwers van de eredivisie naar de thuiswedstrijden te lokken, ruim 830.000 tegen de 570.200 van PSV dat daarmee de derde plaats bezet.
Feyenoord staat tweede met 763.000 bezette stoeltjes. Het volledige overzicht van het aantal toeschouwers over het eredivisieseizoen 2007/2008 per club:
1.Ajax, 834.558
2.Feyenoord, 763.000
3.PSV, 570.200
4.sc Heerenveen, 428.400
5.FC Utrecht, 347.550
6.Vitesse, 337.114
7.FC Groningen, 329.065
8.AZ, 279.315
9.NAC Breda, 265.401
10.Roda JC, 256.210
11.FC Twente, 224.300
12.Willem II, 218.584
13.De Graafschap, 210.700
14.NEC, 206.500
15.Sparta Rotterdam, 172.664
16.Heracles Almelo, 143.062
17.VVV-Venlo, 100.320
18.Excelsior, 54.520 (DH)
Ja had je vooral moeten doenquote:Op maandag 21 april 2008 16:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zonde dat je niet voor me ging lopen dan had ik dat bier tegen je kop kunne smijten![]()
Iedereen in het cafe zat me echt raar aan te kijken toen ik keihard begon te schreeuwen en te zingen toen Urzaiz zijn presentje kreeg.quote:Op maandag 21 april 2008 18:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zijn prestaties dit seizoen waren wel een applaus waard.
Kozakken boys
Ik weet nog bij de bekerwedstrijd tegen Heerenveen zat ik op een goedkoper vak (quote:Op maandag 21 april 2008 18:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Iedereen in het cafe zat me echt raar aan te kijken toen ik keihard begon te schreeuwen en te zingen toen Urzaiz zijn presentje kreeg.
quote:Op maandag 21 april 2008 18:15 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Van diezelfde site
[ afbeelding ]
Kenneth Perez over slotdag eredivisiequote:Op maandag 21 april 2008 19:09 schreef Urquhart het volgende:
Waar is die reactie te zien/lezen?
Ben benieuwd welke trein hij nu zal opspringen:)quote:
Toch 1 van de meest succesvolle trainers van de laatste 7 jaarquote:Op maandag 21 april 2008 19:38 schreef kalinho het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke trein hij nu zal opspringen:)
Inderdaad, was wel weer ff lachen. Denk dat ik ook gewoon in de kroeg ga kijken, weet nog wel wat voor klote volk ik vorig jaar naast stond en van het geld dat ik bespaar kan ik mooi bier kopenquote:Op maandag 21 april 2008 16:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tsja misschien dat ik een thuiswedstrijdje meepak op Zuid 1 ofzo maar verder ga ik niet denk ik, wilde Heerenveen uit eerst misschien wel gaan maar 14.30 de dag na Koninginnedag gaat me tever![]()
En anders gewoon op Rembrandt of Leidse
Had jou btw ookal een tijd niet meer gesproken/gezien hehe![]()
Bij ons zitten altijd de meeste supporters, dat Ajax publiek het meest ontrouw zou zijn is het grootste fabeltje in voetballand dat er is.quote:
Ik zet mijn geld op Barcá, Milan, Chelski of Manchester Cityquote:Op maandag 21 april 2008 19:51 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet zeker dat Koeman zakken gaat vullen in het midden oosten ofzo.
Eerste 3 kunnen sowieso weg, de laatste trouwens ook. Wie wil die rampnicht nog hebben dan?quote:Op maandag 21 april 2008 19:55 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op Barcá, Milan, Chelski of Manchester City
Die vindt echt wel weer een club hoor. Dat het dan bij Valencia niet is gelukt, ok. Maar er zijn zat clubs die zo ongeveer op een cv een trainer willen hebben. Van Gaal kon toch ook naar twintig clubs/bonden?quote:Op maandag 21 april 2008 19:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Eerste 3 kunnen sowieso weg, de laatste trouwens ook. Wie wil die rampnicht nog hebben dan?
Koeman heeft de laatste jaren zo'n beetje alles naar de kanker geholpen waar hij aan het roer stond. Misschien zeg ik het wel een beetje overdreven maar hij maakt overal toch wel een potje van. Let op mijn woorden, hij gaat zakken vullen!quote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die vindt echt wel weer een club hoor. Dat het dan bij Valencia niet is gelukt, ok. Maar er zijn zat clubs die zo ongeveer op een cv een trainer willen hebben. Van Gaal kon toch ook naar twintig clubs/bonden?
Maar van Gaal is een goede trainer en heeft ook wat gepresteerd, in tegenstelling tot Koeman. Maar je hebt gelijk, genoeg clubs die puur alleen naar een naam of cv kijken, idioten.quote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die vindt echt wel weer een club hoor. Dat het dan bij Valencia niet is gelukt, ok. Maar er zijn zat clubs die zo ongeveer op een cv een trainer willen hebben. Van Gaal kon toch ook naar twintig clubs/bonden?
Ja toffe gozerquote:Op maandag 21 april 2008 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer mensen die zostraks het fragment met Appelflap in Studio Sport hebben gezien?. Even de stoere mooiboy uithangen bij aankomst van de spelersbus
![]()
Heb je hem weer hoorquote:
Dondersquote:Op maandag 21 april 2008 15:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miljuschka Witzenhausen
Serieusquote:Op maandag 21 april 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo tof dat hij heeft afgezegd voor Holland Sport bedoel je?
Idd.quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef De_Ananas het volgende:
Wat zit iedereen op Affelay te zeiken.
En dan noemt men PSV calimero's!
Ik ben net zo goed in scouten als in namen spellenquote:Op maandag 21 april 2008 21:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Idd.
Hij heet trouwens Afellay, Martin...
Toch grappig dat Suarez als egotripper bekend staatquote:Suárez koning van assists in Eredivisie
Ajax beschikt in de offensieve rangen niet alleen over de beste doelpuntenmaker van Nederland, maar ook over de beste schaduwspits. Luis Suárez stelde dit seizoen veertien keer een medespeler in staat om te scoren.
Omdat het gewoon een hypocriet hoerenjong is.quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef De_Ananas het volgende:
Wat zit iedereen op Affelay te zeiken.
En dan noemt men PSV calimero's!
En hoe zou je het vinden als Johnny zulke dingen had gezegt? Of nog beter, wat vind je van het geschreeuw van Louis na de wereldbeker winst?quote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een hypocriet hoerenjong is.
Ja man, al die frustraties.quote:Op maandag 21 april 2008 18:57 schreef Adidah het volgende:
Whehehe, mooie reactie van Kenneth op de vermeende smsjes. Hij denkt ook, laat die calimero's hun lol maar hebben. Ze hebben het al moeilijk zat met al die opgekropte frustraties.
Dat ik hem een hypocriet hoerenjong vind hangt los van zijn uitspraken.quote:Op maandag 21 april 2008 21:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En hoe zou je het vinden als Johnny zulke dingen had gezegt? Of nog beter, wat vind je van het geschreeuw van Louis na de wereldbeker winst?
Zeg jij nou maar niks, beetje misplaatst als fnoorder zijndequote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja man, al die frustraties.Zoals het constant mislopen van CL en telkens het kampioenschap verliezen. Bah wat een frusti's in Eindhoven!
Hoor tegenwoordig niks anders meer.quote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een hypocriet hoerenjong is.
Dat komt omdat ie zoveel mogelijkheden schept . Hij kan zo vaak die bal toch geven en doet het niet. De laatste tijd weer wel maar ik vind het geen slechte voetballer. Die komt er echt wel en dat wordt een topper.quote:Op maandag 21 april 2008 21:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Toch grappig dat Suarez als egotripper bekend staat
dit is toch niet waar mag ik hopen? hij wordt nooit gebruikt omdat hij het niveau niet meer aankan en dan wilde ze hem toch behouden?quote:Afgelopen maand werd hem volgens AT5 een contractverlenging aangeboden, maar dat wees de Spanjaard af.
Wel met wat aankopen. In elke linie minimaal 1 of 2 . Geen onzin aankopen maar echte versterkingen. Jongens met zichtbaar kwaliteit.quote:Op maandag 21 april 2008 21:50 schreef Pritt het volgende:
Ik heb nu al zin in de voorbereidingswedstrijden van volgend jaar.
Lijkt me bullshit.. die gast stelt geen moer meer voor.quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
over Urzaiz
[..]
dit is toch niet waar mag ik hopen? hij wordt nooit gebruikt omdat hij het niveau niet meer aankan en dan wilde ze hem toch behouden?absurd
Ja altijd leuk om te zien hoe hij kansen creëert beetje onorthodox maar dreigend is hij wel. Toch hoop ik dat Suarez dit blijft doen. Het is toch een beetje zijn kracht want ook de tegenstander weet niet wat hij doet.quote:Dat komt omdat ie zoveel mogelijkheden schept . Hij kan zo vaak die bal toch geven en doet het niet. De laatste tijd weer wel maar ik vind het geen slechte voetballer. Die komt er echt wel en dat wordt een topper.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
over Urzaiz
[..]
dit is toch niet waar mag ik hopen? hij wordt nooit gebruikt omdat hij het niveau niet meer aankan en dan wilde ze hem toch behouden?absurd
quote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lijkt me bullshit.. die gast stelt geen moer meer voor.
Ik vind het ook opvallend dat de verdedigers in Nederland na 2 jaar nog niet door hebben dat hij de bal altijd over de voet van tegenstander 'wipt' wanneer ie vanaf de zijkant een man passeert.quote:Op maandag 21 april 2008 22:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja altijd leuk om te zien hoe hij kansen creëert beetje onorthodox maar dreigend is hij wel. Toch hoop ik dat Suarez dit blijft doen. Het is toch een beetje zijn kracht want ook de tegenstander weet niet wat hij doet.
quote:Jong Ajax verliest met 0-3 van RKC
Amsterdam, 21 apr 2008
Jong Ajax heeft de thuiswedstrijd tegen Jong RKC Waalwijk met 0-3 verloren. De achterstand op koploper FC Twente is hierdoor gegroeid tot vijf punten.
De ploeg van Aron Winter stond al bij rust met 0-2 achter. In de tweede helft werd alles op alles gezet, maar alleen de tegenstander uit Waalwijk kwam nog tot scoren.
Later meer…
ben zelf een beetje klaar met de losers bij Ajax, en de loseraanbidding ook van de fans. Ajax moet weer van top tot teen garant staan voor talent. 4x achter elkaar geen kampioen is een serieuze zaak.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 22:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ben zelf een beetje klaar met de losers bij Ajax, en de loseraanbidding ook van de fans. Ajax moet weer van top tot teen garant staan voor talent. 4x achter elkaar geen kampioen is een serieuze zaak.
de beleidsmakersMartin van Geel denken daar blijkbaar anders over door Colin en Urzaiz te willen verlengen. gelukkig wil Urzaiz zelf niet.
Ajax heeft meer mensen nodig die iemand uit kunnen spelen en zeker iemand die vanuit de centrale defensie in kan stappen het middenveld op. Dan heb je meteen ook een andere speelwijze erbij. De tegenstander kan je dan bijna nooit vast zetten omdat je een voetballende speler in je centrale linie hebt die de middenvelders rol kan spelen. Verder zit er een element in waarmee je defensies dwingt iemand uit te laten stappen en daarmee ook je spitsen de kans geeft om 1-1 te spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja altijd leuk om te zien hoe hij kansen creëert beetje onorthodox maar dreigend is hij wel. Toch hoop ik dat Suarez dit blijft doen. Het is toch een beetje zijn kracht want ook de tegenstander weet niet wat hij doet.
niemand die Van Geel de halt toeroept. en Marco zal ook wel betrokken zijn bij die beslissingen.quote:
Dat blijft raden wie er al bij betrokken zijn, maar ik ga er van uit dat Van Geel er toch niet lang meer zit als Uri zijn rapport gaat volgen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
niemand die Van Geel de halt toeroept. en Marco zal ook wel betrokken zijn bij die beslissingen.
Ja als je zo iemand vind dan krijg je een team met ontzettend veel voetbal erin. Toch is dit wel risicovol bij balverlies. Ik ken eigenlijk weinig verdedigers meer die zo kunnen voetballen. Sergio Ramos misschienquote:Op maandag 21 april 2008 22:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ajax heeft meer mensen nodig die iemand uit kunnen spelen en zeker iemand die vanuit de centrale defensie in kan stappen het middenveld op. Dan heb je meteen ook een andere speelwijze erbij. De tegenstander kan je dan bijna nooit vast zetten omdat je een voetballende speler in je centrale linie hebt die de middenvelders rol kan spelen. Verder zit er een element in waarmee je defensies dwingt iemand uit te laten stappen en daarmee ook je spitsen de kans geeft om 1-1 te spelen.
Ook zonder Urzaiz?quote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
En toch heb ik er vertrouwen in, volgend seizoen komt het eindelijk goed
Zolang ze maar een fatsoenlijke AD aanstellenquote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
En toch heb ik er vertrouwen in, volgend seizoen komt het eindelijk goed
Kunnen we nu alsjeblieft eens met die Urzaiz onzin ophouden? Dank je.quote:
Ik mag toch hopen dat 12 miljoen een grap is. Want voor dat bedrag is Moreno ook te halen.quote:'Alleen bestuur Banfield moet transfer Cvitanich nog accorderen'
Darío Cvitanich heeft in Argentinië bevestigd dat hij dicht bij een transfer naar Ajax is. Volgens de aanvaller heeft hij van zijn zaakwaarnemer te horen gekregen dat alleen het bestuur van Banfield de transfer naar Ajax nog moet accorderen. De technisch directeur van de club zou inmiddels akkoord zijn gegaan met de transfersom. Daar waar het Spaanse AS een bedrag van zes miljoen euro meldde, berichten enkele Argentijnse media over een bedrag van twaalf miljoen euro.
Ajax Netwerk
Vandaag liet een woordvoerder van Ajax in Het Parool weten niet te willen reageren op de geruchten. "Als iemand is vastgelegd, melden we dat. Andere mededelingen doen we niet."
Zlatan ook zoietsquote:Op maandag 21 april 2008 23:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja...
Charisteas liep ook 1 op 3, toch?.
Ik zal niet zeiken (heb er overigens wel zin in na zo'n bericht) omdat ik die hele Cvitanich niet ken, maar kwa statistieken lijkt me die Moreno toch wel iets beter ja (en die is nog jonger ook).quote:Op maandag 21 april 2008 22:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat 12 miljoen een grap is. Want voor dat bedrag is Moreno ook te halen.
Die scoort veel meer en is in potentie een veel betere vervanger voor KJH dan deze gast.
Gabrich had trouwens een soortgelijk goalgemiddelde in die competitie..
Dat hangt er vanaf hoe je backs meedoen. Op het moment dat je centrale man in het middenveld loopt dan moet de back eigenlijk al defensief rugdekking geven als hij niet betrokken is bij het spel. Of de verdedigende middenvelder. Maar ik erger me rot aan die domme voetballers van tegenwoordig. intelligentie van een skippybal. Bij situaties dat ze tijd moeten winnen om de verdediging terug te laten komen gaan ze happen.. verkeerde kant dekken.. te ver weg.. in kop duels niet slim genoeg. verkeerd staan bij corners . je hoeft niet te winnen als hij maar niet kan koppen. en dat soort dingen..quote:Op maandag 21 april 2008 22:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja als je zo iemand vind dan krijg je een team met ontzettend veel voetbal erin. Toch is dit wel risicovol bij balverlies. Ik ken eigenlijk weinig verdedigers meer die zo kunnen voetballen. Sergio Ramos misschien
Kom op zeg, er is nog helemaal niets zeker het Parool is sowieso een kut krant.quote:Op maandag 21 april 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan zijn de verwachtingen redelijk hoopgevend voor volgend seizoen, kunnen die verwachtingen voorlopig even op een laag pit na dit bericht
Dan wil ik hier nog even buitenspelval aan toevoegen. Daar heeft Ajax dit seizoen geen enkele seconden op getraind, wedje maken?quote:Op maandag 21 april 2008 23:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je backs meedoen. Op het moment dat je centrale man in het middenveld loopt dan moet de back eigenlijk al defensief rugdekking geven als hij niet betrokken is bij het spel. Of de verdedigende middenvelder. Maar ik erger me rot aan die domme voetballers van tegenwoordig. intelligentie van een skippybal. Bij situaties dat ze tijd moeten winnen om de verdediging terug te laten komen gaan ze happen.. verkeerde kant dekken.. te ver weg.. in kop duels niet slim genoeg. verkeerd staan bij corners . je hoeft niet te winnen als hij maar niet kan koppen. en dat soort dingen..
Daar hebben we die goal aan te danken in de PL coor de CL .. die corner waarbij de helft op eigen doel lijn bleef staan en de andere helft uit liep .. mijn god wat een drama zegquote:Op maandag 21 april 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan wil ik hier nog even buitenspelval aan toevoegen. Daar heeft Ajax dit seizoen geen enkele seconden op getraind, wedje maken?
Ajax had Douglas moeten halen trouwens. Nu mag je de subtop weer leeg halen voor flinke bedragen.
Eerder over dat als ze kampioen zijn ze nog steeds geen echte erkenning krijgen. Dat soort frustraties, maar goed ... dat zul je niet begrijpen aangezien Feyenoord überhaupt zelden een schaal omhoog mag houden.quote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja man, al die frustraties.Zoals het constant mislopen van CL en telkens het kampioenschap verliezen. Bah wat een frusti's in Eindhoven!
geld zat julliequote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef gday het volgende:
WTF ... 12 miljoen voor Cvitanich? Dat kan ik me echt niet voorstellen ...
quote:
Kapitaal op het veld he.quote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef gday het volgende:
Maar Gabrich was ook de man die nooit omviel!quote:Op maandag 21 april 2008 22:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat 12 miljoen een grap is. Want voor dat bedrag is Moreno ook te halen.
Die scoort veel meer en is in potentie een veel betere vervanger voor KJH dan deze gast.
Gabrich had trouwens een soortgelijk goalgemiddelde in die competitie..
en zo laat mogelijk overmaken, want die dollar zakt per minuut zowat. 1,60 euro momenteel.quote:Op maandag 21 april 2008 23:49 schreef gday het volgende:
Ik lees hier trouwens dat Ajax 11 miljoen dollar wil betalen. Dat scheelt al een boel.
11 000 000 U.S. dollars = 6.93131695 million Eurosquote:Op maandag 21 april 2008 23:49 schreef gday het volgende:
Ik lees hier trouwens dat Ajax 11 miljoen dollar wil betalen. Dat scheelt al een boel.
Idd, maar die Argentijnen zullen er nog steeds blij mee zijn want hun peso daalt zelfs met de seconde.quote:Op maandag 21 april 2008 23:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
en zo laat mogelijk overmaken, want die dollar zakt per minuut zowat. 1,60 euro momenteel.
quote:Op maandag 21 april 2008 23:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
11 000 000 U.S. dollars = 6.93131695 million Euros
Best wel wat ja, nog steeds erg veel trouwens.
waarom niet? investeren maarquote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef gday het volgende:
Precies we verkopen hem lekker voor het drievoudige door aan liverpoolquote:
Tsja, wat een gezeur weer, trekt Ajax de knip eens open is het weer teveelquote:
Martina.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Fides het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welke spelers van Jong Ajax of de A1 volgend jaar zullen doorstromen naar Ajax 1?
Die zijn ook al 21 en 20 jaar. In Jong Ajax blinken ze vaak wel uit als ik een samenvattinkje van ze zie.quote:
Daley uiteraard.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:22 schreef _Mike_ het volgende:
Hebben wij eigenlijk fatsoenlijke verdedigers in de jeugd rondlopen?
oke domme vraag
Tijdens dat toernooi in Maleisie vond ik naast Daley Blind ook Ismo Vostermans wel positief opvallen. De rest viel me nogal tegen...quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:22 schreef _Mike_ het volgende:
Hebben wij eigenlijk fatsoenlijke verdedigers in de jeugd rondlopen?
dat is helaas niet besteed aan Ajax zelfs keepers moeten hier kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:23 schreef TiMPiN het volgende:
Dat we es een paar jongens van 1.90 + opleiden, die gewoon lekker verdedigen en niet alles voetballend doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |