Eerder over dat als ze kampioen zijn ze nog steeds geen echte erkenning krijgen. Dat soort frustraties, maar goed ... dat zul je niet begrijpen aangezien Feyenoord überhaupt zelden een schaal omhoog mag houden.quote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja man, al die frustraties.Zoals het constant mislopen van CL en telkens het kampioenschap verliezen. Bah wat een frusti's in Eindhoven!
geld zat julliequote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef gday het volgende:
WTF ... 12 miljoen voor Cvitanich? Dat kan ik me echt niet voorstellen ...
quote:
Kapitaal op het veld he.quote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef gday het volgende:
Maar Gabrich was ook de man die nooit omviel!quote:Op maandag 21 april 2008 22:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat 12 miljoen een grap is. Want voor dat bedrag is Moreno ook te halen.
Die scoort veel meer en is in potentie een veel betere vervanger voor KJH dan deze gast.
Gabrich had trouwens een soortgelijk goalgemiddelde in die competitie..
en zo laat mogelijk overmaken, want die dollar zakt per minuut zowat. 1,60 euro momenteel.quote:Op maandag 21 april 2008 23:49 schreef gday het volgende:
Ik lees hier trouwens dat Ajax 11 miljoen dollar wil betalen. Dat scheelt al een boel.
11 000 000 U.S. dollars = 6.93131695 million Eurosquote:Op maandag 21 april 2008 23:49 schreef gday het volgende:
Ik lees hier trouwens dat Ajax 11 miljoen dollar wil betalen. Dat scheelt al een boel.
Idd, maar die Argentijnen zullen er nog steeds blij mee zijn want hun peso daalt zelfs met de seconde.quote:Op maandag 21 april 2008 23:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
en zo laat mogelijk overmaken, want die dollar zakt per minuut zowat. 1,60 euro momenteel.
quote:Op maandag 21 april 2008 23:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
11 000 000 U.S. dollars = 6.93131695 million Euros
Best wel wat ja, nog steeds erg veel trouwens.
waarom niet? investeren maarquote:Op maandag 21 april 2008 23:45 schreef gday het volgende:
Precies we verkopen hem lekker voor het drievoudige door aan liverpoolquote:
Tsja, wat een gezeur weer, trekt Ajax de knip eens open is het weer teveelquote:
Martina.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:14 schreef Fides het volgende:
Is er eigenlijk al bekend welke spelers van Jong Ajax of de A1 volgend jaar zullen doorstromen naar Ajax 1?
Die zijn ook al 21 en 20 jaar. In Jong Ajax blinken ze vaak wel uit als ik een samenvattinkje van ze zie.quote:
Daley uiteraard.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:22 schreef _Mike_ het volgende:
Hebben wij eigenlijk fatsoenlijke verdedigers in de jeugd rondlopen?
oke domme vraag
Tijdens dat toernooi in Maleisie vond ik naast Daley Blind ook Ismo Vostermans wel positief opvallen. De rest viel me nogal tegen...quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:22 schreef _Mike_ het volgende:
Hebben wij eigenlijk fatsoenlijke verdedigers in de jeugd rondlopen?
dat is helaas niet besteed aan Ajax zelfs keepers moeten hier kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:23 schreef TiMPiN het volgende:
Dat we es een paar jongens van 1.90 + opleiden, die gewoon lekker verdedigen en niet alles voetballend doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |