Serieusquote:Op maandag 21 april 2008 20:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo tof dat hij heeft afgezegd voor Holland Sport bedoel je?
Idd.quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef De_Ananas het volgende:
Wat zit iedereen op Affelay te zeiken.
En dan noemt men PSV calimero's!
Ik ben net zo goed in scouten als in namen spellenquote:Op maandag 21 april 2008 21:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Idd.
Hij heet trouwens Afellay, Martin...
Toch grappig dat Suarez als egotripper bekend staatquote:Suárez koning van assists in Eredivisie
Ajax beschikt in de offensieve rangen niet alleen over de beste doelpuntenmaker van Nederland, maar ook over de beste schaduwspits. Luis Suárez stelde dit seizoen veertien keer een medespeler in staat om te scoren.
Omdat het gewoon een hypocriet hoerenjong is.quote:Op maandag 21 april 2008 20:58 schreef De_Ananas het volgende:
Wat zit iedereen op Affelay te zeiken.
En dan noemt men PSV calimero's!
En hoe zou je het vinden als Johnny zulke dingen had gezegt? Of nog beter, wat vind je van het geschreeuw van Louis na de wereldbeker winst?quote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een hypocriet hoerenjong is.
Ja man, al die frustraties.quote:Op maandag 21 april 2008 18:57 schreef Adidah het volgende:
Whehehe, mooie reactie van Kenneth op de vermeende smsjes. Hij denkt ook, laat die calimero's hun lol maar hebben. Ze hebben het al moeilijk zat met al die opgekropte frustraties.
Dat ik hem een hypocriet hoerenjong vind hangt los van zijn uitspraken.quote:Op maandag 21 april 2008 21:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En hoe zou je het vinden als Johnny zulke dingen had gezegt? Of nog beter, wat vind je van het geschreeuw van Louis na de wereldbeker winst?
Zeg jij nou maar niks, beetje misplaatst als fnoorder zijndequote:Op maandag 21 april 2008 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja man, al die frustraties.Zoals het constant mislopen van CL en telkens het kampioenschap verliezen. Bah wat een frusti's in Eindhoven!
Hoor tegenwoordig niks anders meer.quote:Op maandag 21 april 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een hypocriet hoerenjong is.
Dat komt omdat ie zoveel mogelijkheden schept . Hij kan zo vaak die bal toch geven en doet het niet. De laatste tijd weer wel maar ik vind het geen slechte voetballer. Die komt er echt wel en dat wordt een topper.quote:Op maandag 21 april 2008 21:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Toch grappig dat Suarez als egotripper bekend staat
dit is toch niet waar mag ik hopen? hij wordt nooit gebruikt omdat hij het niveau niet meer aankan en dan wilde ze hem toch behouden?quote:Afgelopen maand werd hem volgens AT5 een contractverlenging aangeboden, maar dat wees de Spanjaard af.
Wel met wat aankopen. In elke linie minimaal 1 of 2 . Geen onzin aankopen maar echte versterkingen. Jongens met zichtbaar kwaliteit.quote:Op maandag 21 april 2008 21:50 schreef Pritt het volgende:
Ik heb nu al zin in de voorbereidingswedstrijden van volgend jaar.
Lijkt me bullshit.. die gast stelt geen moer meer voor.quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
over Urzaiz
[..]
dit is toch niet waar mag ik hopen? hij wordt nooit gebruikt omdat hij het niveau niet meer aankan en dan wilde ze hem toch behouden?absurd
Ja altijd leuk om te zien hoe hij kansen creëert beetje onorthodox maar dreigend is hij wel. Toch hoop ik dat Suarez dit blijft doen. Het is toch een beetje zijn kracht want ook de tegenstander weet niet wat hij doet.quote:Dat komt omdat ie zoveel mogelijkheden schept . Hij kan zo vaak die bal toch geven en doet het niet. De laatste tijd weer wel maar ik vind het geen slechte voetballer. Die komt er echt wel en dat wordt een topper.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
over Urzaiz
[..]
dit is toch niet waar mag ik hopen? hij wordt nooit gebruikt omdat hij het niveau niet meer aankan en dan wilde ze hem toch behouden?absurd
quote:Op maandag 21 april 2008 22:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lijkt me bullshit.. die gast stelt geen moer meer voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |