Ik vind het ook opvallend dat de verdedigers in Nederland na 2 jaar nog niet door hebben dat hij de bal altijd over de voet van tegenstander 'wipt' wanneer ie vanaf de zijkant een man passeert.quote:Op maandag 21 april 2008 22:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja altijd leuk om te zien hoe hij kansen creëert beetje onorthodox maar dreigend is hij wel. Toch hoop ik dat Suarez dit blijft doen. Het is toch een beetje zijn kracht want ook de tegenstander weet niet wat hij doet.
quote:Jong Ajax verliest met 0-3 van RKC
Amsterdam, 21 apr 2008
Jong Ajax heeft de thuiswedstrijd tegen Jong RKC Waalwijk met 0-3 verloren. De achterstand op koploper FC Twente is hierdoor gegroeid tot vijf punten.
De ploeg van Aron Winter stond al bij rust met 0-2 achter. In de tweede helft werd alles op alles gezet, maar alleen de tegenstander uit Waalwijk kwam nog tot scoren.
Later meer…
ben zelf een beetje klaar met de losers bij Ajax, en de loseraanbidding ook van de fans. Ajax moet weer van top tot teen garant staan voor talent. 4x achter elkaar geen kampioen is een serieuze zaak.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 22:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ben zelf een beetje klaar met de losers bij Ajax, en de loseraanbidding ook van de fans. Ajax moet weer van top tot teen garant staan voor talent. 4x achter elkaar geen kampioen is een serieuze zaak.
de beleidsmakersMartin van Geel denken daar blijkbaar anders over door Colin en Urzaiz te willen verlengen. gelukkig wil Urzaiz zelf niet.
Ajax heeft meer mensen nodig die iemand uit kunnen spelen en zeker iemand die vanuit de centrale defensie in kan stappen het middenveld op. Dan heb je meteen ook een andere speelwijze erbij. De tegenstander kan je dan bijna nooit vast zetten omdat je een voetballende speler in je centrale linie hebt die de middenvelders rol kan spelen. Verder zit er een element in waarmee je defensies dwingt iemand uit te laten stappen en daarmee ook je spitsen de kans geeft om 1-1 te spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja altijd leuk om te zien hoe hij kansen creëert beetje onorthodox maar dreigend is hij wel. Toch hoop ik dat Suarez dit blijft doen. Het is toch een beetje zijn kracht want ook de tegenstander weet niet wat hij doet.
niemand die Van Geel de halt toeroept. en Marco zal ook wel betrokken zijn bij die beslissingen.quote:
Dat blijft raden wie er al bij betrokken zijn, maar ik ga er van uit dat Van Geel er toch niet lang meer zit als Uri zijn rapport gaat volgen.quote:Op maandag 21 april 2008 22:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
niemand die Van Geel de halt toeroept. en Marco zal ook wel betrokken zijn bij die beslissingen.
Ja als je zo iemand vind dan krijg je een team met ontzettend veel voetbal erin. Toch is dit wel risicovol bij balverlies. Ik ken eigenlijk weinig verdedigers meer die zo kunnen voetballen. Sergio Ramos misschienquote:Op maandag 21 april 2008 22:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ajax heeft meer mensen nodig die iemand uit kunnen spelen en zeker iemand die vanuit de centrale defensie in kan stappen het middenveld op. Dan heb je meteen ook een andere speelwijze erbij. De tegenstander kan je dan bijna nooit vast zetten omdat je een voetballende speler in je centrale linie hebt die de middenvelders rol kan spelen. Verder zit er een element in waarmee je defensies dwingt iemand uit te laten stappen en daarmee ook je spitsen de kans geeft om 1-1 te spelen.
Ook zonder Urzaiz?quote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
En toch heb ik er vertrouwen in, volgend seizoen komt het eindelijk goed
Zolang ze maar een fatsoenlijke AD aanstellenquote:Op maandag 21 april 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
En toch heb ik er vertrouwen in, volgend seizoen komt het eindelijk goed
Kunnen we nu alsjeblieft eens met die Urzaiz onzin ophouden? Dank je.quote:
Ik mag toch hopen dat 12 miljoen een grap is. Want voor dat bedrag is Moreno ook te halen.quote:'Alleen bestuur Banfield moet transfer Cvitanich nog accorderen'
Darío Cvitanich heeft in Argentinië bevestigd dat hij dicht bij een transfer naar Ajax is. Volgens de aanvaller heeft hij van zijn zaakwaarnemer te horen gekregen dat alleen het bestuur van Banfield de transfer naar Ajax nog moet accorderen. De technisch directeur van de club zou inmiddels akkoord zijn gegaan met de transfersom. Daar waar het Spaanse AS een bedrag van zes miljoen euro meldde, berichten enkele Argentijnse media over een bedrag van twaalf miljoen euro.
Ajax Netwerk
Vandaag liet een woordvoerder van Ajax in Het Parool weten niet te willen reageren op de geruchten. "Als iemand is vastgelegd, melden we dat. Andere mededelingen doen we niet."
Zlatan ook zoietsquote:Op maandag 21 april 2008 23:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja...
Charisteas liep ook 1 op 3, toch?.
Ik zal niet zeiken (heb er overigens wel zin in na zo'n bericht) omdat ik die hele Cvitanich niet ken, maar kwa statistieken lijkt me die Moreno toch wel iets beter ja (en die is nog jonger ook).quote:Op maandag 21 april 2008 22:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat 12 miljoen een grap is. Want voor dat bedrag is Moreno ook te halen.
Die scoort veel meer en is in potentie een veel betere vervanger voor KJH dan deze gast.
Gabrich had trouwens een soortgelijk goalgemiddelde in die competitie..
Dat hangt er vanaf hoe je backs meedoen. Op het moment dat je centrale man in het middenveld loopt dan moet de back eigenlijk al defensief rugdekking geven als hij niet betrokken is bij het spel. Of de verdedigende middenvelder. Maar ik erger me rot aan die domme voetballers van tegenwoordig. intelligentie van een skippybal. Bij situaties dat ze tijd moeten winnen om de verdediging terug te laten komen gaan ze happen.. verkeerde kant dekken.. te ver weg.. in kop duels niet slim genoeg. verkeerd staan bij corners . je hoeft niet te winnen als hij maar niet kan koppen. en dat soort dingen..quote:Op maandag 21 april 2008 22:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja als je zo iemand vind dan krijg je een team met ontzettend veel voetbal erin. Toch is dit wel risicovol bij balverlies. Ik ken eigenlijk weinig verdedigers meer die zo kunnen voetballen. Sergio Ramos misschien
Kom op zeg, er is nog helemaal niets zeker het Parool is sowieso een kut krant.quote:Op maandag 21 april 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan zijn de verwachtingen redelijk hoopgevend voor volgend seizoen, kunnen die verwachtingen voorlopig even op een laag pit na dit bericht
Dan wil ik hier nog even buitenspelval aan toevoegen. Daar heeft Ajax dit seizoen geen enkele seconden op getraind, wedje maken?quote:Op maandag 21 april 2008 23:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je backs meedoen. Op het moment dat je centrale man in het middenveld loopt dan moet de back eigenlijk al defensief rugdekking geven als hij niet betrokken is bij het spel. Of de verdedigende middenvelder. Maar ik erger me rot aan die domme voetballers van tegenwoordig. intelligentie van een skippybal. Bij situaties dat ze tijd moeten winnen om de verdediging terug te laten komen gaan ze happen.. verkeerde kant dekken.. te ver weg.. in kop duels niet slim genoeg. verkeerd staan bij corners . je hoeft niet te winnen als hij maar niet kan koppen. en dat soort dingen..
Daar hebben we die goal aan te danken in de PL coor de CL .. die corner waarbij de helft op eigen doel lijn bleef staan en de andere helft uit liep .. mijn god wat een drama zegquote:Op maandag 21 april 2008 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan wil ik hier nog even buitenspelval aan toevoegen. Daar heeft Ajax dit seizoen geen enkele seconden op getraind, wedje maken?
Ajax had Douglas moeten halen trouwens. Nu mag je de subtop weer leeg halen voor flinke bedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |