Ze zitten in een spel waarbij het logisch is geen zwakte te tonen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Datr is gewoon het hele probleem met die lafaards.... ze durven zich niet kwetsbaar op te stellen.
Ja met sexbewegingen,goh wat knap.quote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel waarbij het logisch is geen zwakte te tonen.
Huub en Claire zouden dat ook niet doen.
Als ik een winnaar zou moeten aanwijzen voor deze 'terror' zou ik Brian noemen, hij pareert dit knap (tot nu toe).
zou een lekkere stille bedoeling worden dan, is t niet veel leuker om naar GESPREKKEN te kijk ipv naar geschreeuw?quote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik een winnaar zou moeten aanwijzen voor deze 'terror' zou ik Brian noemen, hij pareert dit knap (tot nu toe).
Valt nog mee dat hij niet; '' Zorg eens goed voor je lichaam'' zegt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:24 schreef Dementor het volgende:
Brian: doe eens iets romantisch voor Claire, smeer eens een broodje.
OMFG.
En dat heeft HBO gedaanquote:Op maandag 21 april 2008 00:31 schreef akveor het volgende:
Wat een mongool.... en vind zichzelf ook zo grappig.... wat een loser die Brian.
Dus als je gewoon als een psychopaat blijft gillen, maakt niet uit wat je gilt. Als het maar hard is, en door de ander heen. Dan heb je gewonnen?quote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of alleen dat van Brian uitzenden.quote:Op maandag 21 april 2008 00:32 schreef Marieke_B het volgende:
Alleen maar lawaai.
Ik hoop dat de FEBO ze op hun donder geeft omdat ze fatsoenlijke tv momenten verpesten.
Huub probeert het uithuilen van Amanda uit te spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:31 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
zou een lekkere stille bedoeling worden dan, is t niet veel leuker om naar GESPREKKEN te kijk ipv naar geschreeuw?
Huub gaat altijd een normaal gesprek aan en geeft ze gewoon antwoord.quote:Op maandag 21 april 2008 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub probeert het uithuilen van Amanda uit te spelen.
Gesprekken zijn zeker leuk om naar te kijken, maar het gaat hier om het pareren van dit weten van Huub.
En Brian is Huub trouwens zowiezo geen verantwoording schuldig, andersom werkt dat ook zo.
quote:Op maandag 21 april 2008 00:32 schreef neehe het volgende:
Nou ik vond het maar zwak, B&A overschreeuwen ze gewoon.
En Huub maar : Amanda mag ik wat vragen x4.
Je moet het niet vragen, gewoon doorgaan, maar dat zit er niet meer in geloof ik.
Tot nu toe erg zwak.
Huub gaat ook vaak erg hard schreeuwen als hij in het nauw gebracht wordt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub gaat altijd een normaal gesprek aan en geeft ze gewoon antwoord.
dat klopt maar Huub geeft altijd wel antwoord op de vragen van Brian..quote:Op maandag 21 april 2008 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub probeert het uithuilen van Amanda uit te spelen.
Gesprekken zijn zeker leuk om naar te kijken, maar het gaat hier om het pareren van dit weten van Huub.
En Brian is Huub trouwens zowiezo geen verantwoording schuldig, andersom werkt dat ook zo.
Te triest.quote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef mazaru het volgende:
Huub: Brian, durf je het gesprek aan te gaan?
Rat: tatatatata kwekkwekkwekkwek durf je het gespjek. tatatatatat
Del: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Huub: Ik vraag je of je een gesprek aan durft te gaan
Rat: tatatatatat rararar kwekkwekkwek gespjek gespjek gespjek
Del: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dat is dus ongeveer het niveau
Effectief maar gewoon ronduit walgelijk om te zien. Het zijn gewoon bange wezels. Die alles op hen zelf betrekken en doodsbang dat iemand hen kan raken dus overschreeuwen ze alles of maken het belachelijk. Pure haat en niets anders.quote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef mazaru het volgende:
Plus handtastelijk worden...of met spuug smeren.......of kanker roepen....of familie erbij halen....of..of...ofquote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub gaat ook vaak erg hard schreeuwen als hij in het nauw gebracht wordt.
hij is helemaal para brotherquote:
Dit is hen niveau.quote:Op maandag 21 april 2008 00:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Te triest.Wordt dat nou niet door de regie verboden?
Hoezo? Zit daar een dubbele bedoeling achter ofzo?quote:Op maandag 21 april 2008 00:39 schreef akveor het volgende:
En Brian begint weer over het sparren. Viespeuk.
Laat zich dus toch aardig kennen. Fysiek wordt ie maar al te graag.quote:Op maandag 21 april 2008 00:39 schreef akveor het volgende:
En Brian begint weer over het sparren. Viespeuk.
Het lijkt grappig, maar het is gewoon dreigen. Zo zal hij het in de buitenwereld ook doen als hij het met woorden niet meer aankan.quote:
Zo is dat.quote:Op maandag 21 april 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt grappig, maar het is gewoon dreigen.
Wat moet hij anders doen.Hier kan je niet tegen praten.quote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef neehe het volgende:
Huub is niet zo sterk meer als voorheen, hij laat zich de mond snoeren door die mongolen.
TAAATAAAATAAAATAAAA.... IK HOOR LEKKER TOCH NIETS....quote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef neehe het volgende:
Huub is niet zo sterk meer als voorheen, hij laat zich de mond snoeren door die mongolen.
Jaap had een uurtje tegen Huub en Claire terror gepleegd (Tafel omgooi incident. Maar Brian claimde meteen dat HIJ Huub over de zeik kreeg nadat hij (vanaf de zijlijn) Huub wil je met me sparren had geroepen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hoezo? Zit daar een dubbele bedoeling achter ofzo?
Hij durft niet eens antwoord te geven op Huub! simpel rotjoch.quote:Op maandag 21 april 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt grappig, maar het is gewoon dreigen. Zo zal hij het in de buitenwereld ook doen als hij het met woorden niet meer aankan.
Erg slim om zo iemand kickbokslessen te geven...
Huub heeft een punt tochquote:Op maandag 21 april 2008 00:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hij durft niet eens antwoord te geven op Huub! simpel rotjoch.
gaan ze weer over rattengif beginnenHuub zegt : Ja of Amanda die Cora bedreigt
Owww , nou ik heb ze uitgezet. Walgelijke streams.quote:
nee hij is slimmer geworden..hij verspilt zijn energie en zijn goede humeur niet meer..quote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef neehe het volgende:
Het concept is al lang vernietigd door Flens.quote:Op maandag 21 april 2008 00:45 schreef akveor het volgende:
Zo ik heb de streams maar uitgezet. Dit niveau trek ik echt niet. En Amanda en Brian zijn potetiele winnaars? Een belediging voor kijkers/streamers en het concept. Walgelijke mensen.
perfect verwoord....quote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef mazaru het volgende:
Dat Huub daar niet in meegaat is hartstikke prima! Hij blijft ook lekker rustig enzo?quote:Op maandag 21 april 2008 00:44 schreef BarryK het volgende:
[..]
TAAATAAAATAAAATAAAA.... IK HOOR LEKKER TOCH NIETS....
Brian die Huub nu beschuldigt van bedreiging
Die slabekken zijn nog groter geworden dan ze al waren. Inhoudelijks hebben ze niets te bieden. Ze zijn een pest voor het hele concept.quote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef neehe het volgende:
Ik zit echt nog te wachten op het moment dat ik weer streams zal aanschaffen. Ben bang dat dat pas zal zijn als Brian is opgerot en er zonder dreiging "gespeeld" en gelachen kan worden.quote:Op maandag 21 april 2008 00:45 schreef akveor het volgende:
Zo ik heb de streams maar uitgezet. Dit niveau trek ik echt niet. En Amanda en Brian zijn potetiele winnaars? Een belediging voor kijkers/streamers en het concept. Walgelijke mensen.
Oja, ik legde die link even niet. Thanx.quote:Op maandag 21 april 2008 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap had een uurtje tegen Huub en Claire terror gepleegd (Tafel omgooi incident. Maar Brian claimde meteen dat HIJ Huub over de zeik kreeg nadat hij (vanaf de zijlijn) Huub wil je met me sparren had geroepen.
Huub heeft vele puntewn.... maar er valt gewoon niet doorheen te komen. Te dom en te achterbaks.quote:
Huub is naar mijn mening die hele ongure asobakkenbende puur zat en weet al hoe het afloopt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Die slabekken zijn nog groter geworden dan ze al waren. Inhoudelijks hebben ze niets te bieden. Ze zijn een pest voor het hele concept.
ik geniet toch wel omdat Huub zich niet op laat naaien en ik moet ook lachen om Claire omdat zij ook serieus lol heeft om al die moeite die B&A doen om hen te dissen..quote:Op maandag 21 april 2008 00:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww , nou ik heb ze uitgezet. Walgelijke streams.
Ik hoop het, maar het is niet om aan te zien.quote:Op maandag 21 april 2008 00:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
nee hij is slimmer geworden..hij verspilt zijn energie en zijn goede humeur niet meer..
Dit wordt niets meer. Hooguit valt uit de privé nagesprekken straks nog op te maken dat ze het toch niet zo leuk vonden.quote:Op maandag 21 april 2008 00:50 schreef akveor het volgende:
Kan iemand een seintje geven wanneer ze weer aankunnen?
Held Huub is nuchter, niet slimmer.quote:Op maandag 21 april 2008 00:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
nee hij is slimmer geworden..hij verspilt zijn energie en zijn goede humeur niet meer..
Huub bleef heel kalm. Hij liet het geblèr over zich heen komen en zei soms wel dingen als: "hier kun je toch niets mee, conversatie is ver te zoeken".quote:Op maandag 21 april 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat Huub daar niet in meegaat is hartstikke prima! Hij blijft ook lekker rustig enzo?
At your service.........quote:Op maandag 21 april 2008 00:54 schreef Disana het volgende:
Jaap met zijn geslachtsdelen in Ricardo's gezicht. Ik ga er echt geen caps van maken.
Slaap lekker Chufiquote:Op maandag 21 april 2008 00:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mn laatste rat van de avond ... Trusten
Neuh... het verbaast me niets als er nog een arsenicum-gate komt voor 22 meiquote:Op maandag 21 april 2008 00:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hahahaha. Brian noemde zelf "grappenderwijs" even tussendoor het rattengif, het zit hem volgens mij niet lekker.
quote:Op maandag 21 april 2008 00:56 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat 'n gedrochtquote:Op maandag 21 april 2008 00:59 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Naakt stilleven....................
Wie??? Wij?!? Nahquote:Op maandag 21 april 2008 01:01 schreef loisie het volgende:
trusten.................stel sufkutten
quote:Op maandag 21 april 2008 01:00 schreef PeterNB het volgende:
Wicawdo kwaad over het destroyen van zijn slipje....
Wicawdo:"Het was een Dolce Gabana man ! Nu is het een Dolce Hoe Dan?!"
Oh jee. Maar je bent daar in elk geval in goede handen. Sterktequote:Op maandag 21 april 2008 01:06 schreef loisie het volgende:
moet morgen om half 9 in het UMCG zijn,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ga slapen en dromen over kanker en enge zaken..................................sorry
Spatlappenquote:
Daar begon hij vanavond mee nadat Ricardo de opmerking had gemaakt dat Jaap vanalles aan iedereen doorvertelt.quote:Op maandag 21 april 2008 01:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jaap zegt weer dat hij zich ergert aan Ricardo.
oei..... heel veel sterkte; hoop dat je kunt slapenquote:Op maandag 21 april 2008 01:06 schreef loisie het volgende:
moet morgen om half 9 in het UMCG zijn,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ga slapen en dromen over kanker en enge zaken..................................sorry
Vond ik jammer.quote:Op maandag 21 april 2008 01:09 schreef Py het volgende:
Jaap maakt een tvshot in de spiegel. Over dat hij de lachende is terwijl de stelletjes ruzie hebben. Mwuhahaha.
Ja dat klopt idd. Hij viel toen best wel een beetje door de mand en dat kon je ook wel aan zijn kop zien.quote:Op maandag 21 april 2008 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar begon hij vanavond mee nadat Ricardo de opmerking had gemaakt dat Jaap vanalles aan iedereen doorverteld.
Hij antwoordde toen: "Dat was tot 2 weken geleden zo".
Toch logisch. Als ze beginnen te schreeuwen hebben ze iets gehoord wat ze niet willen horen.quote:Op maandag 21 april 2008 01:11 schreef Disana het volgende:
Amanda en Brian praten onder de douche. Het is niet te verstaan, maar ik geloof dat Brians stem niet echt relaxed klinkt.
tinypic.com rulesquote:Op maandag 21 april 2008 01:09 schreef akveor het volgende:
Sorry maar ik ga die gifjes deleten voor Photobucket dat voor me doet:
Hier via Tinypics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze gifjes wil i8k natuurlijk de dagploeg niet onthouden. Ik hoop dat ze hun ontbijt binnen kunnen houden.quote:
Ze hebben het nu over hoe grappig het was dat Brian nieste en spetterde met het waterquote:Op maandag 21 april 2008 01:11 schreef Disana het volgende:
Amanda en Brian praten onder de douche. Het is niet te verstaan, maar ik geloof dat Brians stem niet echt relaxed klinkt.
Ik geloof ook wel dat de acts/discussies improvisatie zijn. Hooguit in hoofdlijnen doorgesproken met achter.quote:Op maandag 21 april 2008 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vond ik jammer.
In de tuin kwam hij eindelijk weer eens leuk spontaan over.
Alsof hij even niet bezig was met een gecontroleerde act.
Tinypic verwijdert blootpics.quote:Op maandag 21 april 2008 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
tinypic.com rulesen Japie is ook lekker bezig, zo lijk het
![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 01:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze gifjes wil i8k natuurlijk de dagploeg niet onthouden. Ik hoop dat ze hun ontbijt binnen kunnen houden.
Beter dan dat mijn photobucket accounts verwijderd worden.quote:
moooooiquote:Op maandag 21 april 2008 01:15 schreef Scandalous het volgende:
Ah, ze willen Rico apart nemen. Op het matje!!!!
quote:Op maandag 21 april 2008 01:00 schreef PeterNB het volgende:
Wicawdo kwaad over het destroyen van zijn slipje....
Wicawdo:"Het was een Dolce Gabana man ! Nu is het een Dolce Hoe Dan?!"
En dan op de knietjes, Huub van achter en Jaap een blowjob?quote:Op maandag 21 april 2008 01:15 schreef Scandalous het volgende:
Die van mij van Kati die Huub leegzuigt staat er nog steeds op.quote:
Mooi, jammer dat Wicardo waarschijnlijk te dom is om te begrijpen dat B en A hem willen domineren.quote:Op maandag 21 april 2008 01:15 schreef Scandalous het volgende:
Neee A&B willen Rico sprekenquote:Op maandag 21 april 2008 01:17 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En dan op de knietjes, Huub van achter en Jaap een blowjob?
Nee hoor, die zijn niet zo strict. Tenzij het echt de spuigaten uitloopt. Nou weet ik natuurlijk niet hoe ver jij bent gegaan .quote:
Doe gast voelt zich zo verheven boven de rest. Te walgewlijk om te zien. Niet een secht effectief maar hij gelooft van wel.quote:Op maandag 21 april 2008 01:22 schreef Disana het volgende:
Brian wil 'effe langs de chill gaan. Effe iemand uitlachen'.
zegt tie...... eerst zien, dan geleuf ik het pasquote:Op maandag 21 april 2008 01:22 schreef Disana het volgende:
Het is een rioolrat. Je moet maar zo denken, áls er eens iemand flink op gaat staan, dan is ie meteen helemaal nergens meer. Dat dat niet in in De Kooi gebeurt, is inderdaad heel erg jammer.quote:Op maandag 21 april 2008 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe gast voelt zich zo verheven boven de rest. Te walgewlijk om te zien. Niet een secht effectief maar hij gelooft van wel.
Ik zat ook al te kijken maar ik weet het ook niet. Jaap vroeg de camera om in te zoomen en zei erbij dat het morgen een item zou worden.quote:
hmm, toch echt weer een teken dat hij geraakt is en er eigenlijk nog niet klaar mee is.quote:Op maandag 21 april 2008 01:22 schreef Disana het volgende:
Hij kan zich mooi verschuilen achter die privéhoer van hem. Alleen stelt ie totaal niets voor. En bewzen heeft die gast zich totaal niet. Langstzittende wannabee.... een fokking joke is ie.quote:Op maandag 21 april 2008 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een rioolrat. Je moet maar zo denken, áls er eens iemand flink op gaat staan, dan is ie meteen helemaal nergens meer. Dat dat niet in in De Kooi gebeurt, is inderdaad heel erg jammer.
Vreemd. Het lijkt vulling uit een kussen. Nou, het zal wel.quote:Op maandag 21 april 2008 01:26 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken maar ik weet het ook niet. Jaap vroeg de camera om in te zoomen en zei erbij dat het morgen een item zou worden.
Het ligt op de grond... en Palma houdt wil geen troep.quote:Op maandag 21 april 2008 01:26 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken maar ik weet het ook niet. Jaap vroeg de camera om in te zoomen en zei erbij dat het morgen een item zou worden.
Je zit je echt kwaad te maken, he? Ik bedoelde: omdat het hier nu zo gaat wegens een voorkeursbehandeling, wil dat nog niet zeggen dat hij het in het leven gaat redden. Die komt heus nog wel van een koude kermis thuis.quote:Op maandag 21 april 2008 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij kan zich mooi verschuilen achter die privéhoer van hem. Alleen stelt ie totaal niets voor. En bewzen heeft die gast zich totaal niet. Langstzittende wannabee.... een fokking joke is ie.
Haha... ik bedoel misschien wel hetzelfde.... hier heeft ie Amanda.... en de febo.quote:Op maandag 21 april 2008 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit je echt kwaad te maken, he? Ik bedoelde: omdat het hier nu zo gaat wegens een voorkeursbehandeling, wil dat nog niet zeggen dat hij het in het leven gaat redden. Die komt heus nog wel van een koude kermis thuis.
Delegeren is ook een vakquote:Op maandag 21 april 2008 01:30 schreef Scandalous het volgende:
Hehe, Ricardo vraagt of Amanda die kaassouffle voor m meeneemt. bulter ricardo
Ik denk dat mijn wietje toch iets te sterk is, ben echt niet scherp vanavond. Toch maar eens Jack Herrer proberenquote:Op maandag 21 april 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Het ligt op de grond... en Palma houdt wil geen troep.
Ik heb vandaag het noorderlicht gezien....quote:Op maandag 21 april 2008 01:34 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn wietje toch iets te sterk is, ben echt niet scherp vanavond. Toch maar eens Jack Herrer proberen
quote:Op maandag 21 april 2008 01:33 schreef Scandalous het volgende:
A :wij zijn een team en kunnen samen iets grappigs opvoeren
ik voel alweer een beetje kots in m'n mond, tot morgen![]()
voor 5 ton wil ik ook wel .... zwerver ... spelenquote:Op maandag 21 april 2008 01:32 schreef Spaarne het volgende:
Dit las ik op NowLive (ik laat de taalfouten staan hoor)
Mike is geen zwerver hij was gisteren op een feest van expornostar in zaandam en me zoon was daar ook en heefd een tijd met hem staan praten hij had een vette gouden cartier horloge om en een gouden ring met diamanten en dat is dan zwerver hij zei ook dat alles nep is en bewerden ook dat hij vijf ton heefd gehad voor zijn optreden in de kooi en dat hij er eigenlijk niet over mag praten maar hij zei daar heb ik schijt aan want het is toch bijna afgelopen hij vertelde ook dat de andere spelers vaak achter zijn en janken omdat ze het niet meer trekken en deed ook weer dreigen naar huub dat hij hem voor ze kop gaat slaan zodra de kooi is afgelopen
---------
Dat van Huub voor z'n kop slaan, dat geloof ik wel.
Van die 5 ton niet hoor, Mike is niet in z'n eerste leugen gestikt.
Tsja noorderlicht vs plotselinge dood (sudden death), het zit hem al in de naamquote:Op maandag 21 april 2008 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het noorderlicht gezien....
Brian en Amanda, de Anita en Sjonnie van Eemnes.quote:Op maandag 21 april 2008 01:37 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat PAK.
Wat afschuwelijk.
Dat hebben ze niet in de gaten joh.quote:Op maandag 21 april 2008 01:38 schreef akveor het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk al geleden dat Brian en Amanda een fatsoenlije inhoudelijke discussie hebben gevoerd? Je kan je wel overwinnaar voelen omdat je iemand wegschreeuwt maar inhoudelijk stel je dan toch helemaal niets voor.
quote:Op maandag 21 april 2008 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand of Ricardo echt niets gezegd heeft over dat uithuilen.
Hij ontkent het, maar ik ging er de hele tijd vanuit dat hij dat wel gedaan heeft.
NEE HE HE, WIE WIL ER NOU BIJ ZO'N ONTIEGELIJK DOMME SLABEK ZITTEN DAN?quote:Op maandag 21 april 2008 01:33 schreef Disana het volgende:
Amanda: Jaap wou zelf niet eens meer bij ze zitten.
Hij heeft het wel verteld. Maar op een normale manier, zo van: "Zielig voor Amanda, dat Brian zo reageerde. Amanda moest er om huilen." Dus niet gemeen ofzo. Maar hij heeft het wel verteld.quote:Op maandag 21 april 2008 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Hij ontkent het, maar ik ging er de hele tijd vanuit dat hij dat wel gedaan heeft.
Heeft hij niet verteld, want Huub zei tegen hem dat hij het had afgeluisterd.quote:Op maandag 21 april 2008 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft het volgens mij wel verteld hoor.quote:Op maandag 21 april 2008 01:41 schreef Ziet het volgende:
[..]
hij heeft het niet bevestigd,
maar toen huub zei dat ie het zeker wist,
vroeg ie hoe hij het kon weten
en huub vertelde dat ie had afgeluisterd.
daarna heeft ie alleen het woord uithuilen genoemd,
maar niet hoe of wat
quote:Op maandag 21 april 2008 01:40 schreef Disana het volgende:
Amanda: Wat jij naar mij gedaan hebt vanavond vind ik ook niet fair.
MIJ NIET GEZIEN!quote:Op maandag 21 april 2008 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
NEE HE HE, WIE WIL ER NOU BIJ ZO'N ONTIEGELIJK DOMME SLABEK ZITTEN DAN?
Ze heeft ook een puntquote:Op maandag 21 april 2008 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
Het is natuurlijk ook wel een moeilijke positie voor Ricardo: de hele tijd geen partij kiezen en integer zijn levert natuurlijk ook geen interessante tv op.
Amanda is wel sterk in de discussie.
En Amanda draaft helemaal door. Ze ziet weer alleen haar punt. Niemand mag het prinsesje wat aandoen wan dan gaat ze janken.quote:Op maandag 21 april 2008 01:41 schreef Disana het volgende:
Verwijten, verwijten. Ricardo heeft een grap met Amanda uitgehaald en haar teleurgesteld.
zij is koningin amandaquote:Op maandag 21 april 2008 01:42 schreef Disana het volgende:
Amanda neemt een bijzonder arrogante houding aan. Alsof Ricardo verantwoording aan een meerdere moet afleggen.
Zij mogen mensen wel gebruiken en andersom is de wereld te klein.quote:Op maandag 21 april 2008 01:42 schreef Ziet het volgende:
[..]
hij heeft haar vertrouwen beschaamd
whaha wat heeft ie nou helemaal gedaan!
helemaal niks!
hij heeft niks doorverteld,
maar dat is niet wat ze hem kwalijk neemt.
ze neemt hem kwalijk dat ie aan de parodie deelnam
nou, wat heeft ie veel gedaan zeg!
hij heeft het niet gezegd.... maar toen Huub het vroeg ontkende hij het niet; waardoor hun weten dat het waar isquote:Op maandag 21 april 2008 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap the Puppetmasterquote:Op maandag 21 april 2008 01:46 schreef akveor het volgende:
Jaap bedankt Wicardo dat ie met hun plan meedeed.
quote:Op maandag 21 april 2008 01:46 schreef Ziet het volgende:
"ik zit hier niet om mijn nagels te vijlen"
amanda zegt: heb je iets over mijn beroep te zeggen? en stapt op!
Ze heet Tiffany. Blijkbaar lucht Amanda nu haar hart bij haar.quote:Op maandag 21 april 2008 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Die vriendin van Amanda (weet niet eens hoe ze heet), heeft tot nu toe nul inbreng gehad.
Het enige wat ze hoort in haar boosheid is nagels vijlenquote:Op maandag 21 april 2008 01:47 schreef Ziet het volgende:
beroep![]()
![]()
![]()
deze blijft hangen bij mij
en ik zit hier dus keihard hardop te lachen!
Ik vind dit een geweldige ontwikkelingquote:Op maandag 21 april 2008 01:50 schreef Disana het volgende:
Zien jullie nu wel dat het toneelstukje impact heeft gehad, ondanks dat ze in de jacuzzi nog zulke grote bekken hadden?
Tuurlijk maar daarom was het nog niet om aan te horen. Ondertussen isoleren Brian en Amanda zich steeds meer. Het wordt echt tijd voor onze reintegratie coach.quote:Op maandag 21 april 2008 01:50 schreef Disana het volgende:
Zien jullie nu wel dat het toneelstukje impact heeft gehad, ondanks dat ze in de jacuzzi nog zulke grote bekken hadden?
Hou opquote:Op maandag 21 april 2008 01:46 schreef Ziet het volgende:
"ik zit hier niet om mijn nagels te vijlen"
amanda zegt: heb je iets over mijn beroep te zeggen? en stapt op!
Kreeg dat idee al. Het heeft wel degelijk effect. Ze hebben er alles aan gedaan de afgang uit te stellen en niet in de groep plaats te laten vinden. Zoiets. Nu volgt de afgang, alsnog.quote:Op maandag 21 april 2008 01:50 schreef Disana het volgende:
Wat is 'alles' dan, volgens haar?quote:Op maandag 21 april 2008 01:53 schreef Desii het volgende:
Amanda gooit alle punten door elkaar.... nu zegt ze weer wel dat hij alles door verteld heeft.
Huub heeft er geen zin meer in. Hij snapt zelf ook wel dat het geen nut meer heeft. Alles is al beslist. Hij is alleen te trots om op te stappen.quote:Op maandag 21 april 2008 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft nog helemaal niet door wat er speelt.
Vroeger was hij scherper.
klopt..... krijg bij hem vaak het idee, dat hij er allemaal niet meer zoveel zin in heeft.quote:Op maandag 21 april 2008 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft nog helemaal niet door wat er speelt.
Vroeger was hij scherper.
We zijn het eens. Dat zei ik ook al.quote:Op maandag 21 april 2008 01:59 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt..... krijg bij hem vaak het idee, dat hij er allemaal niet meer zoveel zin in heeft.
Zenuwinzinking/Brian. Mag ik een verband leggen? Japio!quote:Op maandag 21 april 2008 01:58 schreef Disana het volgende:
Jaap wil niet dat Ricardo een zenuwinzinking krijgt, want hij heeft hem nodig voor het huwelijk dinsdag. Hij waarschuwt Brian hiervoor.
quote:Op maandag 21 april 2008 01:59 schreef BsJanssen het volgende:
filmpje:
Naakte Jaap rennend door de tuin achter Ricardo aan
Tuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2008 02:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zenuwinzinking/Brian. Mag ik een verband leggen? Japio!
EXTREME domtequote:Op maandag 21 april 2008 01:58 schreef avonne het volgende:
hoezo geeft niemand Jaap de schuld ?![]()
![]()
skelter, verjaardag, pinata, allemaal Huubs schuld
bron? link?quote:Op maandag 21 april 2008 02:01 schreef Spaarne het volgende:
Hadden jullie nou gezien dat de moeder van Cementa/Samantha (vriendin van Amanda) Ria Eelzak is. De ex van John Mieremet. Ik zei al: "Hoe vinden ze ze allemaal bij elkaar."
Het is niet de trots, het is de eeuwige vraag: misschien had ik wel gewonnen als ik gebleven was.quote:Op maandag 21 april 2008 01:58 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Huub heeft er geen zin meer in. Hij snapt zelf ook wel dat het geen nut meer heeft. Alles is al beslist. Hij is alleen te trots om op te stappen.
Dat is mijn inschatting hoor.
spontanen akties werken wel regie doe daar wat meequote:Op maandag 21 april 2008 02:09 schreef Ziet het volgende:
he bah, waarom gaat ricardo nou zo in de verdediging....
brian dacht ook dat ie alles heeft doorgeluld,
dus het hele plan is inderdaad gelukt
Waar wordt toch op gedoeld als 'alles doorgeluld' wordt aangehaald?quote:Op maandag 21 april 2008 02:09 schreef Ziet het volgende:
he bah, waarom gaat ricardo nou zo in de verdediging....
brian dacht ook dat ie alles heeft doorgeluld,
dus het hele plan is inderdaad gelukt
Amanda heeft hard bij Ricardo in de kapsalon zitten huilen om de boosheid van Brian. Brian was boos omdat Amanda hem geblinddoekt naar de pinata had gevoerd; hij was er veel te para voor en bovendien liep Jaap achter ze aan.quote:Op maandag 21 april 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waar wordt toch op gedoeld als 'alles doorgeluld' wordt aangehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |