Ze zitten in een spel waarbij het logisch is geen zwakte te tonen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Datr is gewoon het hele probleem met die lafaards.... ze durven zich niet kwetsbaar op te stellen.
Ja met sexbewegingen,goh wat knap.quote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel waarbij het logisch is geen zwakte te tonen.
Huub en Claire zouden dat ook niet doen.
Als ik een winnaar zou moeten aanwijzen voor deze 'terror' zou ik Brian noemen, hij pareert dit knap (tot nu toe).
zou een lekkere stille bedoeling worden dan, is t niet veel leuker om naar GESPREKKEN te kijk ipv naar geschreeuw?quote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ik een winnaar zou moeten aanwijzen voor deze 'terror' zou ik Brian noemen, hij pareert dit knap (tot nu toe).
Valt nog mee dat hij niet; '' Zorg eens goed voor je lichaam'' zegt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:24 schreef Dementor het volgende:
Brian: doe eens iets romantisch voor Claire, smeer eens een broodje.
OMFG.
En dat heeft HBO gedaanquote:Op maandag 21 april 2008 00:31 schreef akveor het volgende:
Wat een mongool.... en vind zichzelf ook zo grappig.... wat een loser die Brian.
Dus als je gewoon als een psychopaat blijft gillen, maakt niet uit wat je gilt. Als het maar hard is, en door de ander heen. Dan heb je gewonnen?quote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of alleen dat van Brian uitzenden.quote:Op maandag 21 april 2008 00:32 schreef Marieke_B het volgende:
Alleen maar lawaai.
Ik hoop dat de FEBO ze op hun donder geeft omdat ze fatsoenlijke tv momenten verpesten.
Huub probeert het uithuilen van Amanda uit te spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:31 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
zou een lekkere stille bedoeling worden dan, is t niet veel leuker om naar GESPREKKEN te kijk ipv naar geschreeuw?
Huub gaat altijd een normaal gesprek aan en geeft ze gewoon antwoord.quote:Op maandag 21 april 2008 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub probeert het uithuilen van Amanda uit te spelen.
Gesprekken zijn zeker leuk om naar te kijken, maar het gaat hier om het pareren van dit weten van Huub.
En Brian is Huub trouwens zowiezo geen verantwoording schuldig, andersom werkt dat ook zo.
quote:Op maandag 21 april 2008 00:32 schreef neehe het volgende:
Nou ik vond het maar zwak, B&A overschreeuwen ze gewoon.
En Huub maar : Amanda mag ik wat vragen x4.
Je moet het niet vragen, gewoon doorgaan, maar dat zit er niet meer in geloof ik.
Tot nu toe erg zwak.
Huub gaat ook vaak erg hard schreeuwen als hij in het nauw gebracht wordt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub gaat altijd een normaal gesprek aan en geeft ze gewoon antwoord.
dat klopt maar Huub geeft altijd wel antwoord op de vragen van Brian..quote:Op maandag 21 april 2008 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub probeert het uithuilen van Amanda uit te spelen.
Gesprekken zijn zeker leuk om naar te kijken, maar het gaat hier om het pareren van dit weten van Huub.
En Brian is Huub trouwens zowiezo geen verantwoording schuldig, andersom werkt dat ook zo.
Te triest.quote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef mazaru het volgende:
Huub: Brian, durf je het gesprek aan te gaan?
Rat: tatatatata kwekkwekkwekkwek durf je het gespjek. tatatatatat
Del: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Huub: Ik vraag je of je een gesprek aan durft te gaan
Rat: tatatatatat rararar kwekkwekkwek gespjek gespjek gespjek
Del: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dat is dus ongeveer het niveau
Effectief maar gewoon ronduit walgelijk om te zien. Het zijn gewoon bange wezels. Die alles op hen zelf betrekken en doodsbang dat iemand hen kan raken dus overschreeuwen ze alles of maken het belachelijk. Pure haat en niets anders.quote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef mazaru het volgende:
Plus handtastelijk worden...of met spuug smeren.......of kanker roepen....of familie erbij halen....of..of...ofquote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub gaat ook vaak erg hard schreeuwen als hij in het nauw gebracht wordt.
hij is helemaal para brotherquote:
Dit is hen niveau.quote:Op maandag 21 april 2008 00:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Te triest.Wordt dat nou niet door de regie verboden?
Hoezo? Zit daar een dubbele bedoeling achter ofzo?quote:Op maandag 21 april 2008 00:39 schreef akveor het volgende:
En Brian begint weer over het sparren. Viespeuk.
Laat zich dus toch aardig kennen. Fysiek wordt ie maar al te graag.quote:Op maandag 21 april 2008 00:39 schreef akveor het volgende:
En Brian begint weer over het sparren. Viespeuk.
Het lijkt grappig, maar het is gewoon dreigen. Zo zal hij het in de buitenwereld ook doen als hij het met woorden niet meer aankan.quote:
Zo is dat.quote:Op maandag 21 april 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt grappig, maar het is gewoon dreigen.
Wat moet hij anders doen.Hier kan je niet tegen praten.quote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef neehe het volgende:
Huub is niet zo sterk meer als voorheen, hij laat zich de mond snoeren door die mongolen.
TAAATAAAATAAAATAAAA.... IK HOOR LEKKER TOCH NIETS....quote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef neehe het volgende:
Huub is niet zo sterk meer als voorheen, hij laat zich de mond snoeren door die mongolen.
Jaap had een uurtje tegen Huub en Claire terror gepleegd (Tafel omgooi incident. Maar Brian claimde meteen dat HIJ Huub over de zeik kreeg nadat hij (vanaf de zijlijn) Huub wil je met me sparren had geroepen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:40 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hoezo? Zit daar een dubbele bedoeling achter ofzo?
Hij durft niet eens antwoord te geven op Huub! simpel rotjoch.quote:Op maandag 21 april 2008 00:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt grappig, maar het is gewoon dreigen. Zo zal hij het in de buitenwereld ook doen als hij het met woorden niet meer aankan.
Erg slim om zo iemand kickbokslessen te geven...
Huub heeft een punt tochquote:Op maandag 21 april 2008 00:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hij durft niet eens antwoord te geven op Huub! simpel rotjoch.
gaan ze weer over rattengif beginnenHuub zegt : Ja of Amanda die Cora bedreigt
Owww , nou ik heb ze uitgezet. Walgelijke streams.quote:
nee hij is slimmer geworden..hij verspilt zijn energie en zijn goede humeur niet meer..quote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef neehe het volgende:
Het concept is al lang vernietigd door Flens.quote:Op maandag 21 april 2008 00:45 schreef akveor het volgende:
Zo ik heb de streams maar uitgezet. Dit niveau trek ik echt niet. En Amanda en Brian zijn potetiele winnaars? Een belediging voor kijkers/streamers en het concept. Walgelijke mensen.
perfect verwoord....quote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef mazaru het volgende:
Dat Huub daar niet in meegaat is hartstikke prima! Hij blijft ook lekker rustig enzo?quote:Op maandag 21 april 2008 00:44 schreef BarryK het volgende:
[..]
TAAATAAAATAAAATAAAA.... IK HOOR LEKKER TOCH NIETS....
Brian die Huub nu beschuldigt van bedreiging
Die slabekken zijn nog groter geworden dan ze al waren. Inhoudelijks hebben ze niets te bieden. Ze zijn een pest voor het hele concept.quote:Op maandag 21 april 2008 00:42 schreef neehe het volgende:
Ik zit echt nog te wachten op het moment dat ik weer streams zal aanschaffen. Ben bang dat dat pas zal zijn als Brian is opgerot en er zonder dreiging "gespeeld" en gelachen kan worden.quote:Op maandag 21 april 2008 00:45 schreef akveor het volgende:
Zo ik heb de streams maar uitgezet. Dit niveau trek ik echt niet. En Amanda en Brian zijn potetiele winnaars? Een belediging voor kijkers/streamers en het concept. Walgelijke mensen.
Oja, ik legde die link even niet. Thanx.quote:Op maandag 21 april 2008 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap had een uurtje tegen Huub en Claire terror gepleegd (Tafel omgooi incident. Maar Brian claimde meteen dat HIJ Huub over de zeik kreeg nadat hij (vanaf de zijlijn) Huub wil je met me sparren had geroepen.
Huub heeft vele puntewn.... maar er valt gewoon niet doorheen te komen. Te dom en te achterbaks.quote:
Huub is naar mijn mening die hele ongure asobakkenbende puur zat en weet al hoe het afloopt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Die slabekken zijn nog groter geworden dan ze al waren. Inhoudelijks hebben ze niets te bieden. Ze zijn een pest voor het hele concept.
ik geniet toch wel omdat Huub zich niet op laat naaien en ik moet ook lachen om Claire omdat zij ook serieus lol heeft om al die moeite die B&A doen om hen te dissen..quote:Op maandag 21 april 2008 00:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww , nou ik heb ze uitgezet. Walgelijke streams.
Ik hoop het, maar het is niet om aan te zien.quote:Op maandag 21 april 2008 00:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
nee hij is slimmer geworden..hij verspilt zijn energie en zijn goede humeur niet meer..
Dit wordt niets meer. Hooguit valt uit de privé nagesprekken straks nog op te maken dat ze het toch niet zo leuk vonden.quote:Op maandag 21 april 2008 00:50 schreef akveor het volgende:
Kan iemand een seintje geven wanneer ze weer aankunnen?
Held Huub is nuchter, niet slimmer.quote:Op maandag 21 april 2008 00:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
nee hij is slimmer geworden..hij verspilt zijn energie en zijn goede humeur niet meer..
Huub bleef heel kalm. Hij liet het geblèr over zich heen komen en zei soms wel dingen als: "hier kun je toch niets mee, conversatie is ver te zoeken".quote:Op maandag 21 april 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat Huub daar niet in meegaat is hartstikke prima! Hij blijft ook lekker rustig enzo?
At your service.........quote:Op maandag 21 april 2008 00:54 schreef Disana het volgende:
Jaap met zijn geslachtsdelen in Ricardo's gezicht. Ik ga er echt geen caps van maken.
Slaap lekker Chufiquote:Op maandag 21 april 2008 00:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mn laatste rat van de avond ... Trusten
Neuh... het verbaast me niets als er nog een arsenicum-gate komt voor 22 meiquote:Op maandag 21 april 2008 00:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hahahaha. Brian noemde zelf "grappenderwijs" even tussendoor het rattengif, het zit hem volgens mij niet lekker.
quote:Op maandag 21 april 2008 00:56 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat 'n gedrochtquote:Op maandag 21 april 2008 00:59 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Naakt stilleven....................
Wie??? Wij?!? Nahquote:Op maandag 21 april 2008 01:01 schreef loisie het volgende:
trusten.................stel sufkutten
quote:Op maandag 21 april 2008 01:00 schreef PeterNB het volgende:
Wicawdo kwaad over het destroyen van zijn slipje....
Wicawdo:"Het was een Dolce Gabana man ! Nu is het een Dolce Hoe Dan?!"
Oh jee. Maar je bent daar in elk geval in goede handen. Sterktequote:Op maandag 21 april 2008 01:06 schreef loisie het volgende:
moet morgen om half 9 in het UMCG zijn,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ga slapen en dromen over kanker en enge zaken..................................sorry
Spatlappenquote:
Daar begon hij vanavond mee nadat Ricardo de opmerking had gemaakt dat Jaap vanalles aan iedereen doorvertelt.quote:Op maandag 21 april 2008 01:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jaap zegt weer dat hij zich ergert aan Ricardo.
oei..... heel veel sterkte; hoop dat je kunt slapenquote:Op maandag 21 april 2008 01:06 schreef loisie het volgende:
moet morgen om half 9 in het UMCG zijn,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ga slapen en dromen over kanker en enge zaken..................................sorry
Vond ik jammer.quote:Op maandag 21 april 2008 01:09 schreef Py het volgende:
Jaap maakt een tvshot in de spiegel. Over dat hij de lachende is terwijl de stelletjes ruzie hebben. Mwuhahaha.
Ja dat klopt idd. Hij viel toen best wel een beetje door de mand en dat kon je ook wel aan zijn kop zien.quote:Op maandag 21 april 2008 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar begon hij vanavond mee nadat Ricardo de opmerking had gemaakt dat Jaap vanalles aan iedereen doorverteld.
Hij antwoordde toen: "Dat was tot 2 weken geleden zo".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |