Slaap lekker Chufiquote:Op maandag 21 april 2008 00:50 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mn laatste rat van de avond ... Trusten
Neuh... het verbaast me niets als er nog een arsenicum-gate komt voor 22 meiquote:Op maandag 21 april 2008 00:56 schreef Johnny_Berra het volgende:
Hahahaha. Brian noemde zelf "grappenderwijs" even tussendoor het rattengif, het zit hem volgens mij niet lekker.
quote:Op maandag 21 april 2008 00:56 schreef Marieke_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat 'n gedrochtquote:Op maandag 21 april 2008 00:59 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Naakt stilleven....................
Wie??? Wij?!? Nahquote:Op maandag 21 april 2008 01:01 schreef loisie het volgende:
trusten.................stel sufkutten
quote:Op maandag 21 april 2008 01:00 schreef PeterNB het volgende:
Wicawdo kwaad over het destroyen van zijn slipje....
Wicawdo:"Het was een Dolce Gabana man ! Nu is het een Dolce Hoe Dan?!"
Oh jee. Maar je bent daar in elk geval in goede handen. Sterktequote:Op maandag 21 april 2008 01:06 schreef loisie het volgende:
moet morgen om half 9 in het UMCG zijn,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ga slapen en dromen over kanker en enge zaken..................................sorry
Spatlappenquote:
Daar begon hij vanavond mee nadat Ricardo de opmerking had gemaakt dat Jaap vanalles aan iedereen doorvertelt.quote:Op maandag 21 april 2008 01:08 schreef Johnny_Berra het volgende:
Jaap zegt weer dat hij zich ergert aan Ricardo.
oei..... heel veel sterkte; hoop dat je kunt slapenquote:Op maandag 21 april 2008 01:06 schreef loisie het volgende:
moet morgen om half 9 in het UMCG zijn,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ga slapen en dromen over kanker en enge zaken..................................sorry
Vond ik jammer.quote:Op maandag 21 april 2008 01:09 schreef Py het volgende:
Jaap maakt een tvshot in de spiegel. Over dat hij de lachende is terwijl de stelletjes ruzie hebben. Mwuhahaha.
Ja dat klopt idd. Hij viel toen best wel een beetje door de mand en dat kon je ook wel aan zijn kop zien.quote:Op maandag 21 april 2008 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar begon hij vanavond mee nadat Ricardo de opmerking had gemaakt dat Jaap vanalles aan iedereen doorverteld.
Hij antwoordde toen: "Dat was tot 2 weken geleden zo".
Toch logisch. Als ze beginnen te schreeuwen hebben ze iets gehoord wat ze niet willen horen.quote:Op maandag 21 april 2008 01:11 schreef Disana het volgende:
Amanda en Brian praten onder de douche. Het is niet te verstaan, maar ik geloof dat Brians stem niet echt relaxed klinkt.
tinypic.com rulesquote:Op maandag 21 april 2008 01:09 schreef akveor het volgende:
Sorry maar ik ga die gifjes deleten voor Photobucket dat voor me doet:
Hier via Tinypics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze gifjes wil i8k natuurlijk de dagploeg niet onthouden. Ik hoop dat ze hun ontbijt binnen kunnen houden.quote:
Ze hebben het nu over hoe grappig het was dat Brian nieste en spetterde met het waterquote:Op maandag 21 april 2008 01:11 schreef Disana het volgende:
Amanda en Brian praten onder de douche. Het is niet te verstaan, maar ik geloof dat Brians stem niet echt relaxed klinkt.
Ik geloof ook wel dat de acts/discussies improvisatie zijn. Hooguit in hoofdlijnen doorgesproken met achter.quote:Op maandag 21 april 2008 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vond ik jammer.
In de tuin kwam hij eindelijk weer eens leuk spontaan over.
Alsof hij even niet bezig was met een gecontroleerde act.
Tinypic verwijdert blootpics.quote:Op maandag 21 april 2008 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
tinypic.com rulesen Japie is ook lekker bezig, zo lijk het
![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 01:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Deze gifjes wil i8k natuurlijk de dagploeg niet onthouden. Ik hoop dat ze hun ontbijt binnen kunnen houden.
Beter dan dat mijn photobucket accounts verwijderd worden.quote:
moooooiquote:Op maandag 21 april 2008 01:15 schreef Scandalous het volgende:
Ah, ze willen Rico apart nemen. Op het matje!!!!
quote:Op maandag 21 april 2008 01:00 schreef PeterNB het volgende:
Wicawdo kwaad over het destroyen van zijn slipje....
Wicawdo:"Het was een Dolce Gabana man ! Nu is het een Dolce Hoe Dan?!"
En dan op de knietjes, Huub van achter en Jaap een blowjob?quote:Op maandag 21 april 2008 01:15 schreef Scandalous het volgende:
Die van mij van Kati die Huub leegzuigt staat er nog steeds op.quote:
Mooi, jammer dat Wicardo waarschijnlijk te dom is om te begrijpen dat B en A hem willen domineren.quote:Op maandag 21 april 2008 01:15 schreef Scandalous het volgende:
Neee A&B willen Rico sprekenquote:Op maandag 21 april 2008 01:17 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En dan op de knietjes, Huub van achter en Jaap een blowjob?
Nee hoor, die zijn niet zo strict. Tenzij het echt de spuigaten uitloopt. Nou weet ik natuurlijk niet hoe ver jij bent gegaan .quote:
Doe gast voelt zich zo verheven boven de rest. Te walgewlijk om te zien. Niet een secht effectief maar hij gelooft van wel.quote:Op maandag 21 april 2008 01:22 schreef Disana het volgende:
Brian wil 'effe langs de chill gaan. Effe iemand uitlachen'.
zegt tie...... eerst zien, dan geleuf ik het pasquote:Op maandag 21 april 2008 01:22 schreef Disana het volgende:
Het is een rioolrat. Je moet maar zo denken, áls er eens iemand flink op gaat staan, dan is ie meteen helemaal nergens meer. Dat dat niet in in De Kooi gebeurt, is inderdaad heel erg jammer.quote:Op maandag 21 april 2008 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe gast voelt zich zo verheven boven de rest. Te walgewlijk om te zien. Niet een secht effectief maar hij gelooft van wel.
Ik zat ook al te kijken maar ik weet het ook niet. Jaap vroeg de camera om in te zoomen en zei erbij dat het morgen een item zou worden.quote:
hmm, toch echt weer een teken dat hij geraakt is en er eigenlijk nog niet klaar mee is.quote:Op maandag 21 april 2008 01:22 schreef Disana het volgende:
Hij kan zich mooi verschuilen achter die privéhoer van hem. Alleen stelt ie totaal niets voor. En bewzen heeft die gast zich totaal niet. Langstzittende wannabee.... een fokking joke is ie.quote:Op maandag 21 april 2008 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een rioolrat. Je moet maar zo denken, áls er eens iemand flink op gaat staan, dan is ie meteen helemaal nergens meer. Dat dat niet in in De Kooi gebeurt, is inderdaad heel erg jammer.
Vreemd. Het lijkt vulling uit een kussen. Nou, het zal wel.quote:Op maandag 21 april 2008 01:26 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken maar ik weet het ook niet. Jaap vroeg de camera om in te zoomen en zei erbij dat het morgen een item zou worden.
Het ligt op de grond... en Palma houdt wil geen troep.quote:Op maandag 21 april 2008 01:26 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken maar ik weet het ook niet. Jaap vroeg de camera om in te zoomen en zei erbij dat het morgen een item zou worden.
Je zit je echt kwaad te maken, he? Ik bedoelde: omdat het hier nu zo gaat wegens een voorkeursbehandeling, wil dat nog niet zeggen dat hij het in het leven gaat redden. Die komt heus nog wel van een koude kermis thuis.quote:Op maandag 21 april 2008 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij kan zich mooi verschuilen achter die privéhoer van hem. Alleen stelt ie totaal niets voor. En bewzen heeft die gast zich totaal niet. Langstzittende wannabee.... een fokking joke is ie.
Haha... ik bedoel misschien wel hetzelfde.... hier heeft ie Amanda.... en de febo.quote:Op maandag 21 april 2008 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit je echt kwaad te maken, he? Ik bedoelde: omdat het hier nu zo gaat wegens een voorkeursbehandeling, wil dat nog niet zeggen dat hij het in het leven gaat redden. Die komt heus nog wel van een koude kermis thuis.
Delegeren is ook een vakquote:Op maandag 21 april 2008 01:30 schreef Scandalous het volgende:
Hehe, Ricardo vraagt of Amanda die kaassouffle voor m meeneemt. bulter ricardo
Ik denk dat mijn wietje toch iets te sterk is, ben echt niet scherp vanavond. Toch maar eens Jack Herrer proberenquote:Op maandag 21 april 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Het ligt op de grond... en Palma houdt wil geen troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |