Het is een rioolrat. Je moet maar zo denken, áls er eens iemand flink op gaat staan, dan is ie meteen helemaal nergens meer. Dat dat niet in in De Kooi gebeurt, is inderdaad heel erg jammer.quote:Op maandag 21 april 2008 01:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe gast voelt zich zo verheven boven de rest. Te walgewlijk om te zien. Niet een secht effectief maar hij gelooft van wel.
Ik zat ook al te kijken maar ik weet het ook niet. Jaap vroeg de camera om in te zoomen en zei erbij dat het morgen een item zou worden.quote:
hmm, toch echt weer een teken dat hij geraakt is en er eigenlijk nog niet klaar mee is.quote:Op maandag 21 april 2008 01:22 schreef Disana het volgende:
Brian wil 'effe langs de chill gaan. Effe iemand uitlachen'.
Hij kan zich mooi verschuilen achter die privéhoer van hem. Alleen stelt ie totaal niets voor. En bewzen heeft die gast zich totaal niet. Langstzittende wannabee.... een fokking joke is ie.quote:Op maandag 21 april 2008 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een rioolrat. Je moet maar zo denken, áls er eens iemand flink op gaat staan, dan is ie meteen helemaal nergens meer. Dat dat niet in in De Kooi gebeurt, is inderdaad heel erg jammer.
Vreemd. Het lijkt vulling uit een kussen. Nou, het zal wel.quote:Op maandag 21 april 2008 01:26 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken maar ik weet het ook niet. Jaap vroeg de camera om in te zoomen en zei erbij dat het morgen een item zou worden.
Het ligt op de grond... en Palma houdt wil geen troep.quote:Op maandag 21 april 2008 01:26 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken maar ik weet het ook niet. Jaap vroeg de camera om in te zoomen en zei erbij dat het morgen een item zou worden.
Je zit je echt kwaad te maken, he? Ik bedoelde: omdat het hier nu zo gaat wegens een voorkeursbehandeling, wil dat nog niet zeggen dat hij het in het leven gaat redden. Die komt heus nog wel van een koude kermis thuis.quote:Op maandag 21 april 2008 01:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij kan zich mooi verschuilen achter die privéhoer van hem. Alleen stelt ie totaal niets voor. En bewzen heeft die gast zich totaal niet. Langstzittende wannabee.... een fokking joke is ie.
Haha... ik bedoel misschien wel hetzelfde.... hier heeft ie Amanda.... en de febo.quote:Op maandag 21 april 2008 01:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit je echt kwaad te maken, he? Ik bedoelde: omdat het hier nu zo gaat wegens een voorkeursbehandeling, wil dat nog niet zeggen dat hij het in het leven gaat redden. Die komt heus nog wel van een koude kermis thuis.
Delegeren is ook een vakquote:Op maandag 21 april 2008 01:30 schreef Scandalous het volgende:
Hehe, Ricardo vraagt of Amanda die kaassouffle voor m meeneemt. bulter ricardo
Ik denk dat mijn wietje toch iets te sterk is, ben echt niet scherp vanavond. Toch maar eens Jack Herrer proberenquote:Op maandag 21 april 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Het ligt op de grond... en Palma houdt wil geen troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |