Dus als je gewoon als een psychopaat blijft gillen, maakt niet uit wat je gilt. Als het maar hard is, en door de ander heen. Dan heb je gewonnen?quote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel waarbij het logisch is geen zwakte te tonen.
Huub en Claire zouden dat ook niet doen.
Als ik een winnaar zou moeten aanwijzen voor deze 'terror' zou ik Brian noemen, hij pareert dit knap (tot nu toe).
Of alleen dat van Brian uitzenden.quote:Op maandag 21 april 2008 00:32 schreef Marieke_B het volgende:
Alleen maar lawaai.
Ik hoop dat de FEBO ze op hun donder geeft omdat ze fatsoenlijke tv momenten verpesten.
Huub probeert het uithuilen van Amanda uit te spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:31 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
zou een lekkere stille bedoeling worden dan, is t niet veel leuker om naar GESPREKKEN te kijk ipv naar geschreeuw?
Huub gaat altijd een normaal gesprek aan en geeft ze gewoon antwoord.quote:Op maandag 21 april 2008 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub probeert het uithuilen van Amanda uit te spelen.
Gesprekken zijn zeker leuk om naar te kijken, maar het gaat hier om het pareren van dit weten van Huub.
En Brian is Huub trouwens zowiezo geen verantwoording schuldig, andersom werkt dat ook zo.
quote:Op maandag 21 april 2008 00:32 schreef neehe het volgende:
Nou ik vond het maar zwak, B&A overschreeuwen ze gewoon.
En Huub maar : Amanda mag ik wat vragen x4.
Je moet het niet vragen, gewoon doorgaan, maar dat zit er niet meer in geloof ik.
Tot nu toe erg zwak.
Huub gaat ook vaak erg hard schreeuwen als hij in het nauw gebracht wordt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub gaat altijd een normaal gesprek aan en geeft ze gewoon antwoord.
dat klopt maar Huub geeft altijd wel antwoord op de vragen van Brian..quote:Op maandag 21 april 2008 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub probeert het uithuilen van Amanda uit te spelen.
Gesprekken zijn zeker leuk om naar te kijken, maar het gaat hier om het pareren van dit weten van Huub.
En Brian is Huub trouwens zowiezo geen verantwoording schuldig, andersom werkt dat ook zo.
Te triest.quote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef mazaru het volgende:
Huub: Brian, durf je het gesprek aan te gaan?
Rat: tatatatata kwekkwekkwekkwek durf je het gespjek. tatatatatat
Del: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Huub: Ik vraag je of je een gesprek aan durft te gaan
Rat: tatatatatat rararar kwekkwekkwek gespjek gespjek gespjek
Del: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dat is dus ongeveer het niveau
Effectief maar gewoon ronduit walgelijk om te zien. Het zijn gewoon bange wezels. Die alles op hen zelf betrekken en doodsbang dat iemand hen kan raken dus overschreeuwen ze alles of maken het belachelijk. Pure haat en niets anders.quote:Op maandag 21 april 2008 00:36 schreef mazaru het volgende:
Huub: Brian, durf je het gesprek aan te gaan?
Rat: tatatatata kwekkwekkwekkwek durf je het gespjek. tatatatatat
Del: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Huub: Ik vraag je of je een gesprek aan durft te gaan
Rat: tatatatatat rararar kwekkwekkwek gespjek gespjek gespjek
Del: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dat is dus ongeveer het niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |