Ah, zoals hij ook al eens met Amanda deed in zijn frustratie.quote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef Dementor het volgende:
Rat maakt met een ratten move Claire nat.
Die is toe aan het bezoek van een excorsistquote:Op maandag 21 april 2008 00:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Breien tis bijna Hemelvaart ....
Inderdaad, hij spettert met wat water en durft het kado niet uit te pakken.quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Brian pareert de terror van Claire op een knappe manier.
Praktisch hetzelfde lijkt me ?quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef sander-3 het volgende:
Ik zie hier op sbs 6 een patholoog die een de schedel van een lijk aan het openzagen is...stukken beter dan dat gezeik van amanda.
kado? doe eens een beetje verslaan asjeblief, voor de niet-streamers.quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Inderdaad, hij spettert met wat water en durft het kado niet uit te pakken.
heel sportief ook.quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Brian pareert de terror van Claire op een knappe manier.
Terror Clair gooide een kado naar Brian, wat hij niet wilde openen ...quote:Op maandag 21 april 2008 00:20 schreef tipsch het volgende:
kado? doe eens een beetje verslaan asjeblief, voor de niet-streamers.
quote:Op maandag 21 april 2008 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda pareert op een knappe manier de uithuilvraag van Huub.
Dat is Clair ja.quote:Op maandag 21 april 2008 00:21 schreef neehe het volgende:
Waar slaat het op : Terror Claire ????????
Dat lijkt ook nergens op, ze wacht veel te lang en laat zich omverlullen.
Damn, wat een capquote:Op maandag 21 april 2008 00:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Breien tis bijna Hemelvaart ....
Inderdaad, als ze dit max mogen.. pffquote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
Ze kunnen gewoon niets meer beginnen tegen B en A.
Ze mogen gewoon niets.
Moet Clairtje dat maar voor hem doen, toch.quote:Op maandag 21 april 2008 00:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
Terror Clair gooide een kado naar Brian, wat hij niet wilde openen ...
Ze vergroot haar eigen reaktie uit, waardoor het belachelijk wordt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh wat knap gewoon ontkennen meer niet.
Het is dom van Held Huub dat hij hij nog iets probeerd bij dat volkquote:Op maandag 21 april 2008 00:22 schreef Dementor het volgende:
Knap van Huub dat hij zich nog zo in kan houden tegen zulke domheid.
Datr is gewoon het hele probleem met die lafaards.... ze durven zich niet kwetsbaar op te stellen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze vergroot haar eigen reaktie uit, waardoor het belachelijk wordt.
Hierdoor is ze op dit punt onkwetsbaar geworden.
Wat moet ze anders (vanuit haar gedacht)?
Zich kwetsbaar opstellen door het toe te geven lijkt me hier niet echt een optie.
Van Sandy ja.quote:Op maandag 21 april 2008 00:23 schreef BarryK het volgende:
Brian: je kan niet eens een vrijgezellenfeest voor mij organiseren.
dus dat heeft hij ook al te horen gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |