Het enige wat ze hoort in haar boosheid is nagels vijlenquote:Op maandag 21 april 2008 01:47 schreef Ziet het volgende:
beroep![]()
![]()
![]()
deze blijft hangen bij mij
en ik zit hier dus keihard hardop te lachen!
Ik vind dit een geweldige ontwikkelingquote:Op maandag 21 april 2008 01:50 schreef Disana het volgende:
Zien jullie nu wel dat het toneelstukje impact heeft gehad, ondanks dat ze in de jacuzzi nog zulke grote bekken hadden?
Tuurlijk maar daarom was het nog niet om aan te horen. Ondertussen isoleren Brian en Amanda zich steeds meer. Het wordt echt tijd voor onze reintegratie coach.quote:Op maandag 21 april 2008 01:50 schreef Disana het volgende:
Zien jullie nu wel dat het toneelstukje impact heeft gehad, ondanks dat ze in de jacuzzi nog zulke grote bekken hadden?
Hou opquote:Op maandag 21 april 2008 01:46 schreef Ziet het volgende:
"ik zit hier niet om mijn nagels te vijlen"
amanda zegt: heb je iets over mijn beroep te zeggen? en stapt op!
Kreeg dat idee al. Het heeft wel degelijk effect. Ze hebben er alles aan gedaan de afgang uit te stellen en niet in de groep plaats te laten vinden. Zoiets. Nu volgt de afgang, alsnog.quote:Op maandag 21 april 2008 01:50 schreef Disana het volgende:
Wat is 'alles' dan, volgens haar?quote:Op maandag 21 april 2008 01:53 schreef Desii het volgende:
Amanda gooit alle punten door elkaar.... nu zegt ze weer wel dat hij alles door verteld heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |