Ze heeft ook een puntquote:Op maandag 21 april 2008 01:41 schreef Peter6000 het volgende:
Het is natuurlijk ook wel een moeilijke positie voor Ricardo: de hele tijd geen partij kiezen en integer zijn levert natuurlijk ook geen interessante tv op.
Amanda is wel sterk in de discussie.
En Amanda draaft helemaal door. Ze ziet weer alleen haar punt. Niemand mag het prinsesje wat aandoen wan dan gaat ze janken.quote:Op maandag 21 april 2008 01:41 schreef Disana het volgende:
Verwijten, verwijten. Ricardo heeft een grap met Amanda uitgehaald en haar teleurgesteld.
zij is koningin amandaquote:Op maandag 21 april 2008 01:42 schreef Disana het volgende:
Amanda neemt een bijzonder arrogante houding aan. Alsof Ricardo verantwoording aan een meerdere moet afleggen.
Zij mogen mensen wel gebruiken en andersom is de wereld te klein.quote:Op maandag 21 april 2008 01:42 schreef Ziet het volgende:
[..]
hij heeft haar vertrouwen beschaamd
whaha wat heeft ie nou helemaal gedaan!
helemaal niks!
hij heeft niks doorverteld,
maar dat is niet wat ze hem kwalijk neemt.
ze neemt hem kwalijk dat ie aan de parodie deelnam
nou, wat heeft ie veel gedaan zeg!
hij heeft het niet gezegd.... maar toen Huub het vroeg ontkende hij het niet; waardoor hun weten dat het waar isquote:Op maandag 21 april 2008 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand of Ricardo echt niets gezegd heeft over dat uithuilen.
Hij ontkent het, maar ik ging er de hele tijd vanuit dat hij dat wel gedaan heeft.
Jaap the Puppetmasterquote:Op maandag 21 april 2008 01:46 schreef akveor het volgende:
Jaap bedankt Wicardo dat ie met hun plan meedeed.
quote:Op maandag 21 april 2008 01:46 schreef Ziet het volgende:
"ik zit hier niet om mijn nagels te vijlen"
amanda zegt: heb je iets over mijn beroep te zeggen? en stapt op!
Ze heet Tiffany. Blijkbaar lucht Amanda nu haar hart bij haar.quote:Op maandag 21 april 2008 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Die vriendin van Amanda (weet niet eens hoe ze heet), heeft tot nu toe nul inbreng gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |