Tuurlijk word de rat weer gered.quote:Op zondag 20 april 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
Kwestie vantijd voordat die slabek eraan komt.
Goffer de goffer, er komt een auto aan.
quote:
Ontkende hij net inderdaad. Slappeling.quote:Op zondag 20 april 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
Bwian zei toch ook dat hij zichzelf niets aan wilde doen op die dag dat Huub met dellie in bed lag?
"ik ben klaar om zelfmoord te plegen".
Ik ben klaar om zelfmoord te plegen!quote:Op zondag 20 april 2008 21:27 schreef Smash-it het volgende:
Brian ontkende inderdaad dat ie heeft gezegd dat hij zichzelf wat aan wilde doen. Nou, ik heb genoeg mooie mixjes op youtube gezien met een lekkere beat er onder!
Het is genoeg!quote:Op zondag 20 april 2008 21:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben klaar om zelfmoord te plegen!Ik ben klaar om zelfmoord te plegen!
Voel focking met me mee
Echt he!!quote:Op zondag 20 april 2008 21:28 schreef akveor het volgende:
Dit slaat werkelijk nergens op.... Hij zat al lang te wachten en net op dit moment wordt ie binnen gelaten....![]()
ook alweer tuig dat vriendje?quote:Op zondag 20 april 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
KUT- KUT-KUT..................Darryl.
Vroegtijdig vrijgelaten om zijn swa bij te staan?
Dat was duidelijk geen tv maken, was een spontane ruzie.quote:Op zondag 20 april 2008 21:31 schreef Marieke_B het volgende:
Brian kreeg hulp van de FEBO...normaal gesproken worden ruzies uitgevochten voor het bezoek binnen komt...
normaal komt er nooit bezoek als ze nog aan het 'tv maken' zijn...
heeft hij vast gezeten dan ????????quote:Op zondag 20 april 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
KUT- KUT-KUT..................Darryl.
Vroegtijdig vrijgelaten om zijn swa bij te staan?
Huub zei net dat hij deze al een half jaar in z'n hoofd had en wachtte op een goed moment..quote:Op zondag 20 april 2008 21:23 schreef akveor het volgende:
Wahaoooo Thanks Disana.
Brian wil echt niets horen.
Huub: Wat trok ik omhoog toen je de dekens van me af trok Brian. (Zijn onderbroek)
Huub insinueert dat ie Amanda's punani heeft beroerd met z'n pik. Die komt vast aan.
Ik hoop dat dit begint te malen in Brian's hoofd.quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef Marieke_B het volgende:
Huub heeft gezegd dat hij Amanda niet gepijpt heeft maar ook nog iets anders...
wat een creepquote:
Vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heeft hij vast gezeten dan ????????
Pappiaments magquote:Op zondag 20 april 2008 21:36 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een creep![]()
met z'n combat jasje
Is er al iemand stand-by om het papiaments te vertalen? dat gaat gegarandeerd komen.
dit is al zo vaak op de streams geweestquote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef rooie3 het volgende:
Zo de verhalen over Brian komen los,krijgen we nu eindelijk de waarheid over Brian.
En zo kreeg hij alle informatie over het spel.En die gast zit er nog steeds.quote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef Marieke_B het volgende:
Darryl is de man van de 'notepaths'
Nu weer het verhaal dat n.a.v. Jaap 's chantage praktijk ontdekt werd dat Brian via notepath boodschappen naar buiten stuurde..
En daarom hebben ze geen internet meer...
ik ook.quote:Op zondag 20 april 2008 21:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit begint te malen in Brian's hoofd.
Amanda gepijpt....quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef Marieke_B het volgende:
Huub heeft gezegd dat hij Amanda niet gepijpt heeft maar ook nog iets anders...
??????????quote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef jacq2 het volgende:
brian en daryl zijn beide familie van zoef de haas.....
Jammer dat Brian dat verkloot heeft met zijn sneaky praktijken. Hoe heet dat spelletje waar Huub en Amanda online aan meededen, ben het even kwijt.quote:Op zondag 20 april 2008 21:39 schreef akveor het volgende:
Dat de wannabees konden Internetten was zo cool.... dat maakte het een beetje interaktief....
Jaap verteld allemaal leuke anekdotes. Huub over het pokeren.
SecondLife.....quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat Brian dat verkloot heeft met zijn sneaky praktijken. Hoe heet dat spelletje waar Huub en Amanda online meededen, ben het even kwijt.
Second Life.quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat Brian dat verkloot heeft met zijn sneaky praktijken. Hoe heet dat spelletje waar Huub en Amanda online aan meededen, ben het even kwijt.
Die met die boot..!? Misschien is Daurry z'n bijnaam...quote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef Disana het volgende:
Darryl komt van Aruba.
Second Life toch ?quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat Brian dat verkloot heeft met zijn sneaky praktijken. Hoe heet dat spelletje waar Huub en Amanda online aan meededen, ben het even kwijt.
oooooooo mijn hemel hebben ze dit binnne gelaten dit is darryl is net weer vrij en hij heeft brian via notepad info gegeven wat Jaap net vertelde en dat mag gewoon komen? wat een aso volk zeg en hoezo tot dinsdagquote:
Hebben ze daar ook cavia's?quote:
Pokerstars?quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was dat niet Second Life?quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je ook waarvoor hij heeft gezeten?quote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oooooooo mijn hemel hebben ze dit binnne gelaten dit is darryl is net weer vrij en hij heeft brian via notepad info gegeven wat Jaap net vertelde en dat mag gewoon komen? wat een aso volk zeg en hoezo tot dinsdag
Yep, thanx. Jammer dat dat afgeblazen is, dat was echt interactief.quote:
Het laten verdwijnen van een jongedame..... Schijnt op een mooi eiland op de antillen te zijn gebeurt.quote:Op zondag 20 april 2008 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je ook waarvoor hij heeft gezeten?
Echt, ik kan er maar niet bij dat die kutfebo en die enge Flens hiermee weg komen. Met al hun voortrekkerij enzo dus, het ligt er toch dik bovenop dat het er zo oneerlijk aan toe gaatquote:Op zondag 20 april 2008 21:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En zo kreeg hij alle informatie over het spel.En die gast zit er nog steeds.
Het ging over Mikey. De meiden kon ik niet verstaan.quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Vrijwilligers gevraagd voor het meeluisteren van stream 1 en 2.
Mooi, de ideale vakantiebestemming voor Brian en vooral Amanda.quote:
Sorry, ik sla een rondje over....... Heb net zo lekker gegeten vanavond.quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
niet precies maar wel criminele praktijken en is tamara ook niet gegaan met darryl?quote:Op zondag 20 april 2008 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je ook waarvoor hij heeft gezeten?
Ik weet van niets, dus ik laat me graag voorlichten door julliequote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niet precies maar wel criminele praktijken en is tamara ook niet gegaan met darryl?
Die zijn er niet, dus moeten we iemand aanwijzen....quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
heeft u ook worteltjes taartquote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gedverdemme, Darryl met z'n grote horloges betaald van drugsgeld.
Ik dacht dat Darryl vast zat. Maar blijkbaar niet meer.
Claire en Jaap.Claire haar moeder komt nog.quote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef Coraatje het volgende:
schaken ... weet iemand wie nog recht heeft op bezoeken?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zijn er niet, dus moeten we iemand aanwijzen....
Iedereen het er mee eens dat BQ deze opdracht krijgt?
Ja, mee eens, is dé persoon om dit te verslaan!quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
[..]
heeft een heel groot strafblad in het begin gaf darryl info door via notepad op de pc en daar in brian mee betrapt , ook heeft brian een ander dingehad waar hij info mee kreeg toen was bart er nog werd hij ook mee betrapt dus daarom geloof ik nooit dat hij gaat winnen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet van niets, dus ik laat me graag voorlichten door jullie
Tamara heeft een relatie gekregen met een vriend van Brian. Brian was er stuk van. Maar ik weet niet of het Brian was.quote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niet precies maar wel criminele praktijken en is tamara ook niet gegaan met darryl?
Ja, take one for the group BQ!quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
herkenningsteken voor zwarte equivalenten van white trashquote:Op zondag 20 april 2008 21:54 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn twee glimmende oorbellen een herkenningsteken voor Antillianen ofzo?
Ze weten ze wél te vinden hè? De bezoekers van DGK.quote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
heeft een heel groot strafblad in het begin gaf darryl info door via notepad op de pc en daar in brian mee betrapt , ook heeft brian een ander dingehad waar hij info mee kreeg toen was bart er nog werd hij ook mee betrapt dus daarom geloof ik nooit dat hij gaat winnen.
jaaaaaaaaaaaapquote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef Coraatje het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 21:53 schreef T-lex het volgende:
Amanda doet een poging om die vriendin in een ander bed te krijgen...maar die wil dicht bij haar liggen.![]()
Nou, Aman dat is er weer eentje die gewoon naast jullie in bed ligt straks....en dus niet neuken.
Brian heeft eerst info gekregen via notepad (via Darryl). Hij werd betrapt door de FEBO.quote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
heeft een heel groot strafblad in het begin gaf darryl info door via notepad op de pc en daar in brian mee betrapt , ook heeft brian een ander dingehad waar hij info mee kreeg toen was bart er nog werd hij ook mee betrapt dus daarom geloof ik nooit dat hij gaat winnen.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ok, Ok...... Het gaat over kookkunsten. Darryl zegt goed te kunnen koken .
Del: OOooohh jij en brian hebben ook zoveeel gemeen!
Jahooor......... Ossenhaasje graag, medium raw.
Dat krijg je waneer de mafia is geinfiltreerd bij tv...(het is een complot waar 9/11 bij verbleektquote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze weten ze wél te vinden hè? De bezoekers van DGK.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoe reageerde brian toen huub zei ik zit hier het langste?
Ja de paupersteentjes.quote:Op zondag 20 april 2008 21:54 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn twee glimmende oorbellen een herkenningsteken voor Antillianen ofzo?
dat vat ik ook niet....... gooi dan het afpersvriendje van Jaap er ook maar inquote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oooooooo mijn hemel hebben ze dit binnne gelaten dit is darryl is net weer vrij en hij heeft brian via notepad info gegeven wat Jaap net vertelde en dat mag gewoon komen? wat een aso volk zeg en hoezo tot dinsdag
tnxxxquote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft eerst info gekregen via notepad (via Darryl). Hij werd betrapt door de FEBO.
Daarna bestelde hij een opnameapparaat bij de Kijkshop. Daarmee nam hij gesprekken van anderen op, stiekem. Daarmee is hij betrapt door Nena en Bart.
En dan heeft hij nog de PSP gehad natuurlijk.
En alle spelinfo via vrienden en familie.
En alle uitjes buiten.
Maar de sneak zit er nog steeds.
Dus dat.
Als ze nu een vliegtuigje zouden huren met een sleep met: "Huub, de langstzittende miljonair..." doe ik meteen mee.quote:
Tering. Z'n hele gezicht lijkt wel naar voren getrokken. Alsof iemand ooit heel hard aan z'n neus heeft getrokken en z'n gezicht heeft meegegeven. Echt een rattenprofiel hoor.quote:
heelijk heerlijk tnxxx Mazaruquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat krijg je waneer de mafia is geinfiltreerd bij tv...(het is een complot waar 9/11 bij verbleekt)
Als je inderdaad echt de uren telt waarop hij IN de villa is geweest kan dat nog best eens kloppen, met al die uitjes en nachtelijke bezoekjes aan hotels van Brian...quote:
Hij schijnt juist te MOETEN winnenquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tnxxxnou dan is het toch duidelijk dat dit stuk asociaal en stuk vreten de onderkant van onze samenleving is niet mag winnen.
Ik heb vrienden op bezoek en ik zie dat de verslaggeving prima verloopt.quote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, mee eens, is dé persoon om dit te verslaan!
hij lijkt op kees van kooten toen die de vieze man speelde.quote:Op zondag 20 april 2008 22:03 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Tering. Z'n hele gezicht lijkt wel naar voren getrokken. Alsof iemand ooit heel hard aan z'n neus heeft getrokken en z'n gezicht heeft meegegeven. Echt een rattenprofiel hoor.
Oeps, jammer dat jij het verschil niet ziet tussen nep en echt........quote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef rooie3 het volgende:
Zo en weer een illigaal trainingspak voor Amanda.
Mooi dat de tunnelvisie gewoon ordinair geschift gedrag was.quote:Op zondag 20 april 2008 22:04 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Het kickbox gebeuren komt weer ff voorbij. bla, bla
Bij de tweede trap zag ik Huub voor me, bla bla bla
Je zou er bijna in gaan geloven...nou bijnaquote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat krijg je waneer de mafia is geinfiltreerd bij tv...(het is een complot waar 9/11 bij verbleekt)
Dat is dankzij H&C, die zitten te schaken. Geen reet aan.quote:Op zondag 20 april 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb vrienden op bezoek en ik zie dat de verslaggeving prima verloopt.![]()
Misschien tot later.
Huub heeft nu 8 dagen iemand gehad (Sebastiaan, Joris & Ben)quote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef Coraatje het volgende:
ja maar als je dit allemaal zo leest heeft hij recht om te winnen , zo klaar als een klontje hij is er een nacht uit geweest dus hij is niet de langst zittende miljonairquote:
Gelijk in beslag nemen dat bootje! Voor sporenonderzoekquote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
Darryl gaat op koninginnedag misschien met een paar vrienden op een bootje..
Nou, hij zat meer áchter barsquote:Op zondag 20 april 2008 22:06 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hij heeft een bar gehad.
Held!quote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef akveor het volgende:
Ik ga morgen meteen een Huub een kaartje sturen met dat ie de langstzittende Miljonair is......
quote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef akveor het volgende:
Ik ga morgen meteen een Huub een kaartje sturen met dat ie de langstzittende Miljonair is......
De bedoeling is dat die tot dinsdag blijft.quote:Op zondag 20 april 2008 22:08 schreef noekje het volgende:
Maar die gast blijft?
B&A kunnen wel op het museumplein optreden naast Jan Smit enzo, maar wel pas in 2009. Want in deze fase van het spel is het belangrijk om veel in de Kooi te zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
Darryl gaat op koninginnedag misschien met een paar vrienden op een bootje..
ja deze echte crimineel blijft .quote:
m.a.w. Je hebt een ouwe kop gekregen (zal hij wel niet bedoelen maar klinkt leuk)quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef Marieke_B het volgende:
Darryl vindt dat Mannie veranderd is van een wilde meid in een vrouw..
En natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft eerst info gekregen via notepad (via Darryl). Hij werd betrapt door de FEBO.
Daarna bestelde hij een opnameapparaat bij de Kijkshop. Daarmee nam hij gesprekken van anderen op, stiekem. Daarmee is hij betrapt door Nena en Bart.
En dan heeft hij nog de PSP gehad natuurlijk.
En alle spelinfo via vrienden en familie.
En alle uitjes buiten.
Maar de sneak zit er nog steeds.
Dus dat.
Hij is geen langst zittende miljonair en kan dat niet worden ook....dus zonde voor je geld.quote:Op zondag 20 april 2008 22:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze nu een vliegtuigje zouden huren met een sleep met: "Huub, de langstzittende miljonair..." doe ik meteen mee.
Dus nu mag Brian dus met Darryl de dagen van Jaap op makenquote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft nu 8 dagen iemand gehad (Sebastiaan, Joris & Ben)
Brian nu ook 8 dagen (Kenneth, Sandy en Darryl)
Claire 5 dagen (Anouk)
Amanda 5 dagen (Samantha & Tiffany)
Jaap - nog niemand (bizar)
Hij haalt bij mij het slechtste naar boven...... mijn godquote:Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef Marieke_B het volgende:
Darryl zegt dat met iedereen die Brian kent iets positiefs gebeurd..
Jij ziet de humor er duidelijk niet van in. Het is gewoon een leuke dis naar Brian toe. Niets meer en niets minder.quote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hij is geen langst zittende miljonair en kan dat niet worden ook....dus zonde voor je geld.
Ook al is Brain een paar uur zoals huub zegt weggeweest, dat wil dan toch nog niet zeggen dat je de langst zitten de miljonair bent.......Het zit Huub wel erg hoog dat hij dit niet meer kan worden. De anderhalf jaar zal hij niet meer halen, dat vind hij nog steeds niet leuk.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik heb het spontaan aan m,n hart.... Del begint me een potje te bléren.
Schrok me een tierelier. Wat een kutstem en dat volume, jeeeeezus.
Zat!quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda heeft de hik!
Het klopt niet.....maar ik vind het wel heel leuk gevonden van Huub.quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij ziet de humor er duidelijk niet van in. Het is gewoon een leuke dis naar Brian toe. Niets meer en niets minder.
Maar een klein beetje gelijk heeft Huub wel. Brian is de villa ontvlucht omdat hij het niet trok. De jankerd.
Dat betekent dat Huub haar straks weer tussen haar benen moet beffenquote:
pak je telraam en tel opnieuw Huub heeft elke nacht geslapen in de kooi en brian mis 1 nacht minder als Huub ................dus Huub zit er wel het langste in .quote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hij is geen langst zittende miljonair en kan dat niet worden ook....dus zonde voor je geld.
Ook al is Brain een paar uur zoals huub zegt weggeweest, dat wil dan toch nog niet zeggen dat je de langst zitten de miljonair bent.......Het zit Huub wel erg hoog dat hij dit niet meer kan worden. De anderhalf jaar zal hij niet meer halen, dat vind hij nog steeds niet leuk.
Dat vond ik ook, maar het zal wel van korte duur zijn dat Ricardo bijna normaal lijktquote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef Smash-it het volgende:
Wat ziet R er normaal uit zo.. Hij vertelt over het feestje, waren veel bekenden (Eric, Tommy, Mike)
Het langst aan een gesloten zit Huub er idd het langst in.quote:Op zondag 20 april 2008 22:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
pak je telraam en tel opnieuw Huub heeft elke nacht geslapen in de kooi en brian mis 1 nacht minder als Huub ................dus Huub zit er wel het langste in .helaas voor brajen .
Mooooooooooooiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 april 2008 22:21 schreef akveor het volgende:
Mooi, Wicardo heeft lang bij Eric gezeten... ik hoop dat ie hem de stront uit de ogen heeft gehaald.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Is dat vriendinnetje Tiffany al vaker in de kooi geweest?
Ze komt me zo bekend voor.
Amanda zit er langer in dan Huub. Toch ?quote:Op zondag 20 april 2008 22:23 schreef akveor het volgende:
Het langst aan een gesloten zit Huub er idd het langst in.
nee die is na Huub gekomenquote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Amanda zit er langer in dan Huub. Toch ?
quote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Zit er nou een strontje in zijn oog?
nee hoor..Amanda kwam 3 maanden later dan Huub.quote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Amanda zit er langer in dan Huub. Toch ?
Ok, bedanktquote:Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja, alleen had ze toen langer haar
(en volgens mij ook blonder)
En ik heb samen met jullie de commentaren daarover gelezenquote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef Ziet het volgende:
lieke moest 4x optreden
amanda: zooo ik moest 2x optreden en ik was helemaal buiten adem
ja en amanda is helemaal afgebrand leuk om dat zo te lezen dat er niks aan was en zei maar denken het was topquote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef Ziet het volgende:
lieke moest 4x optreden
amanda: zooo ik moest 2x optreden en ik was helemaal buiten adem
Daar heb ik geen telraam voor nodig hoor. Volgens mij waren het een paar uren, want de ruzie vond al plaats in de nacht.......pak je rekenmachine en reken uit, dat een nacht niet uitmaakt dat Huub er het langst in zit. Als ik het goed heb zit Brain er al ruim anderhalf jaar in en Huub 14 maandenquote:Op zondag 20 april 2008 22:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
pak je telraam en tel opnieuw Huub heeft elke nacht geslapen in de kooi en brian mis 1 nacht minder als Huub ................dus Huub zit er wel het langste in .helaas voor brajen .
oooooooooooo das jammer dr is ook geen ene mallemoer aan die liedjes van brajenquote:
tuurlijk info info info onder de dekens en morgen moet derrel opzoutuh naar het andere bed let maar op.quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef Ziet het volgende:
tiffany wil naast amanda
en brian zegt dat derryl dan naast hem slaapt
Huub is er een week uit geweest met dat Nathanael gedoe. Toen zat Amanda er al in (gezien Nena's vertrek).quote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef Marieke_B het volgende:
nee hoor..Amanda kwam 3 maanden later dan Huub.
hij is een nacht en een halve dag weg geweest dat is het laatste wat ik erover zeg.quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar heb ik geen telraam voor nodig hoor. Volgens mij waren het een paar uren, want de ruzie vond al plaats in de nacht.......pak je rekenmachine en reken uit, dat een nacht niet uitmaakt dat Huub er het langst in zit. Als ik het goed heb zit Brain er al ruim anderhalf jaar in en Huub 14 maandenhelaas voor Huupje
Aan een gesloten verliest Brian het dus. Plus die jankerd is de villa ontvlucht... speltechnisch gezien heeft ie de Kooi dus verlaten omdat ie het niet trok. De regels zeggen als je de villa verlaat zonder toesteming ben je af. Eigenlijk spelbederf van de Febo.quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar heb ik geen telraam voor nodig hoor. Volgens mij waren het een paar uren, want de ruzie vond al plaats in de nacht.......pak je rekenmachine en reken uit, dat een nacht niet uitmaakt dat Huub er het langst in zit. Als ik het goed heb zit Brain er al ruim anderhalf jaar in en Huub 14 maandenhelaas voor Huupje
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja en amanda is helemaal afgebrand leuk om dat zo te lezen dat er niks aan was en zei maar denken het was top
Ik neem aan dat Ricardo dan nog even moet moven naar het bed van Mickey ?quote:Op zondag 20 april 2008 22:30 schreef Deisyy het volgende:
De bedschikking is bepaald:
Amanda slaapt naast Tiffany
Brian slaapt naast D'rol.
die exit was onterecht en aangenaaid door die asociale aan de onderkant van onze samenleving.quote:Op zondag 20 april 2008 22:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Huub is er een week uit geweest met dat Nathanael gedoe. Toen zat Amanda er al in (gezien Nena's vertrek).
Waarschijnlijk we, anders ligt Amanda zo ver bij Brian vandaanquote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ricardo dan nog even moet moven naar het bed van Mickey ?
heeft hier vanmiddag allemaal gestaan incl foto's moet je even de cos terug lezenquote:
Volgens mij stonden ze niet om 8 uur weer op stoep. Maar punt blijft dat Brian een nacht niet in de villa heeft geslapen, dat het een kort nachtje is maakt natuurlijk geen hol uit.quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
... Volgens mij waren het een paar uren, want de ruzie vond al plaats in de nacht.......
Precies zo zit het en niet anders. Waar Huub in het hol van de leeuw moest blijven kon meneer Brian even stoom afblazen. Zonder stemming in ieder geval.quote:Op zondag 20 april 2008 22:32 schreef Verida het volgende:
Als je de dag van terugkomst rekent als eerste dag en opnieuw begint met tellen zit Huub er langer in dan Brian.
De uren dat ze buiten de kooi zijn, worden niet meegeteld met de telling, is onmogelijk om bij te houden.
Je kunt wel het aantal nachten dat ze aaneengeschakeld in de kooi hebben doorgebracht als telling aanhouden. Huub is 1 week weggeweest en daarna weer bij dag 1 begonnen. Brian is 1 nacht weggeweest en zou dan ook weer op dag 1 moeten beginnen daarna.
Maar het kost hem wel het record, hij heeft immers 7 dagen niet in de villa gezeten, terwijl het spel gewoon doorliep.quote:Op zondag 20 april 2008 22:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
die exit was onterecht en aangenaaid door die asociale aan de onderkant van onze samenleving.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja, alleen had ze toen langer haar
(en volgens mij ook blonder)
tja Flens moest het onderspit delven tegen over JdM die wilde Huub perse terug in de Kooi die 2 hebben daar grote bonje overgehad .quote:Op zondag 20 april 2008 22:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Maar het kost hem wel het record, hij heeft immers 7 dagen niet in de villa gezeten, terwijl het spel gewoon doorliep.
Doet het pijn?quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat zouden die twee vaker moeten doen (bonje maken).quote:Op zondag 20 april 2008 22:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
tja Flens moest het onderspit delven tegen over JdM die wilde Huub perse terug in de Kooi die 2 hebben daar grote bonje overgehad .
omdat die allang aan geschreven zijn dat het hele verhaal niet klopt dat hij de langst zittende miljonair zou zijnquote:Op zondag 20 april 2008 22:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Doet het pijn?
De waarheid?
Waarom zouden de mensen van het Guinness book of records nog niet langs geweest zijn?
quote:Op zondag 20 april 2008 22:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan je voort met stront in slechts 1 oog?
Brian is ontrokken uit het spel en de villa. Er kon zo'n 12 uur niet tegen hem gespeeld worden.quote:Op zondag 20 april 2008 22:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Maar het kost hem wel het record, hij heeft immers 7 dagen niet in de villa gezeten, terwijl het spel gewoon doorliep.
Als die ene nacht van Brian door geteld wordt, moeten die 7 (onterechte) nachten van Huub worden doorgeteldquote:Op zondag 20 april 2008 22:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
omdat die allang aan geschreven zijn dat het hele verhaal niet klopt dat hij de langst zittende miljonair zou zijn![]()
![]()
Dat was onterechte verwijdering.quote:Op zondag 20 april 2008 22:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Huub is er een week uit geweest met dat Nathanael gedoe. Toen zat Amanda er al in (gezien Nena's vertrek).
Klopt en Huub had dat een week, ook al vinden wij dat allemaal niet terecht (incluis JdM). Maar helaas gaat - in mijn ogen - voor hem hetzelfde verhaal op vwb een record.quote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef akveor het volgende:
Brian is ontrokken uit het spel en de villa. Er kon zo'n 12 uur niet tegen hem gespeeld worden.
Natuurlijk is dat zo, maar dat heeft toch niets te maken met de langst zittende miljonair. De langst zittende miljonair is en blijft Brain. Niemand kan dit nog in halen. Ze zijn met opteredens zovaak onderhand hele nachten weggeweest......quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij stonden ze niet om 8 uur weer op stoep. Maar punt blijft dat Brian een nacht niet in de villa heeft geslapen, dat het een kort nachtje is maakt natuurlijk geen hol uit.
Ik dacht dat Lieke ook een meningsverschilletje had met haar managment omdat ze wat klusjes zwart had gedaan.quote:Op zondag 20 april 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Ricardo heeft Lieke gesproken, ze ziet er heel goed uit. Lieke wist nog niet zeker of ze wel wilde komen.
En de dagen daarna, mocht er niet tegen hem gespeeld worden..........teer zieltje wilde zichzelf iets aandoen.quote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian is ontrokken uit het spel en de villa. Er kon zo'n 12 uur niet tegen hem gespeeld worden.
Eens.quote:Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Klopt en Huub had dat een week, ook al vinden wij dat allemaal niet terecht (incluis JdM). Maar helaas gaat - in mijn ogen - voor hem hetzelfde verhaal op vwb een record.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ze beide eruit waren en dus beide niet de langst zittende zijn. Officieel gezien dus.quote:Op zondag 20 april 2008 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Als die ene nacht van Brian door geteld wordt, moeten die 7 (onterechte) nachten van Huub worden doorgeteld
Mooi,quote:
Hoe komen jullie toch aan al die informatie?quote:Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lieke ook een meningsverschilletje had met haar managment omdat ze wat klusjes zwart had gedaan.
And the winner is............Amanda!quote:Op zondag 20 april 2008 22:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Klopt en Huub had dat een week, ook al vinden wij dat allemaal niet terecht (incluis JdM). Maar helaas gaat - in mijn ogen - voor hem hetzelfde verhaal op vwb een record.
Omdat hij helemaal was geflipt en langere aanwezigheid onverantwoord was i.v.m. de veiligheid van de medebewoners (potentieel gevaarlijke gek?)quote:Op zondag 20 april 2008 22:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian is onttrokken uit het spel en de villa. Er kon zo'n 12 uur niet tegen hem gespeeld worden.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/report/10571.html
Thanx, afgebrandt was idd het juiste woord.quote:Op zondag 20 april 2008 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/report/10571.html
En weer eens....quote:Op zondag 20 april 2008 22:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mooi,. En dan moet nu dus Amanda eruit.
En de reactie daarop is ook geweldigquote:Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gelezen.
De moeite waard om even hier te plaatsen![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 22:45 schreef Marieke_B het volgende:
Drol zit in een realaasie maar die staat even op pauze.
Ricardo zegt net dat er allemaal super positieve berichten over het optreden van Amanda op het internet staan!quote:Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gelezen.
De moeite waard om even hier te plaatsen![]()
[i]De gouden kooi-troela Amanda was er om eventjes te paaldansen. Mijn advies : NOOIT MEER DOEN !!!
KNIP.....
Nee hoor maak je geen zorgen. Ik moet alleen heel erg hard lachen om dit kinderachtige gedoe.quote:Op zondag 20 april 2008 22:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Doet het pijn?
De waarheid?
Waarom zouden de mensen van het Guinness book of records nog niet langs geweest zijn?
Hoe krijgen we deze reacties zo snel mogelijk de kooi in?quote:Op zondag 20 april 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
En de reactie daarop is ook geweldig
Mooi verslag!! (y)
De dresscode was wel meer dan de vorige Erotix.
Ze beginnen het een beetje te leren in de Matrix;)
En wat betreft die Amanda
sjessusssssssssss ze heeft zich zelf goed verschut gezet.
Ze kon er echt niks van.
En ik heb er eerlijk gezegd maar 2 tellen naar gekeken!!
een DRAMA!!!
tot de volgende Erotixx
Wat een lieve vriendin is Ricardo tochquote:Op zondag 20 april 2008 22:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Ricardo zegt net dat er allemaal super positieve berichten over het optreden van Amanda op het internet staan!
Gelukkig kun je niet zo gauw stikken in een leugen. Anders zag je overal lijken liggenquote:Op zondag 20 april 2008 22:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Ricardo zegt net dat er allemaal super positieve berichten over het optreden van Amanda op het internet staan!
Amanda en Jaap hebben ook een nachtje hotel gehad (camping stemming)quote:Op zondag 20 april 2008 22:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Heeft Brian ook gedaan!quote:Op zondag 20 april 2008 22:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor maak je geen zorgen. Ik moet alleen heel erg hard lachen om dit kinderachtige gedoe.
Die komen alleen langs als je er een record van maakt en aanvraagd......
Scherp.quote:Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef Amorosa het volgende:
Amanda en Jaap hebben ook een nachtje hotel gehad (camping stemming)
Dinsdag hebben we een bruiloftquote:Op zondag 20 april 2008 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe krijgen we deze reacties zo snel mogelijk de kooi in?
Het is precies waar het om draaide... Brian kon zichzelf niet meer de baas.... en werd afgevoerd.... Hij heeft het wel altijd over de beveiliging die Huub afvoerd.... maar dit is eigenlijk een graadje erger.... Naar de Witte Bergen gestuurd worden omdat je het in de villa niet meer aankan zou eigenlijk gewoon een exit hebben moeten beteken. Ze hadden hem gewoon voor de keus moeten stellen.quote:Op zondag 20 april 2008 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat hij helemaal was geflipt en langere aanwezigheid onverantwoord was i.v.m. de veiligheid van de medebewoners (potentieel gevaarlijke gek?)
zou kunnen toch![]()
Precies wat je zegt, door een stemming, de de meesten waren het er mee eensquote:Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef Amorosa het volgende:
[..]
Stel het zou de kooi inkomen, dan was dan waren het maar een paar fans zal ze zeggen,(en dat waren vast Huubfans) ze vind zichzelf gewoon geweldig, en dat praat je haar toch niet uit haar kop.quote:Op zondag 20 april 2008 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe krijgen we deze reacties zo snel mogelijk de kooi in?
Idd, Pieter Baan of naar huis.quote:Op zondag 20 april 2008 22:50 schreef akveor het volgende:
Ze hadden hem gewoon voor de keus moeten stellen.
Dan zit Huub er dus echt het langst achter elkaar inquote:Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef Amorosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |