Ontkende hij net inderdaad. Slappeling.quote:Op zondag 20 april 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
Bwian zei toch ook dat hij zichzelf niets aan wilde doen op die dag dat Huub met dellie in bed lag?
"ik ben klaar om zelfmoord te plegen".
Ik ben klaar om zelfmoord te plegen!quote:Op zondag 20 april 2008 21:27 schreef Smash-it het volgende:
Brian ontkende inderdaad dat ie heeft gezegd dat hij zichzelf wat aan wilde doen. Nou, ik heb genoeg mooie mixjes op youtube gezien met een lekkere beat er onder!
Het is genoeg!quote:Op zondag 20 april 2008 21:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben klaar om zelfmoord te plegen!Ik ben klaar om zelfmoord te plegen!
Voel focking met me mee
Echt he!!quote:Op zondag 20 april 2008 21:28 schreef akveor het volgende:
Dit slaat werkelijk nergens op.... Hij zat al lang te wachten en net op dit moment wordt ie binnen gelaten....![]()
ook alweer tuig dat vriendje?quote:Op zondag 20 april 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
KUT- KUT-KUT..................Darryl.
Vroegtijdig vrijgelaten om zijn swa bij te staan?
Dat was duidelijk geen tv maken, was een spontane ruzie.quote:Op zondag 20 april 2008 21:31 schreef Marieke_B het volgende:
Brian kreeg hulp van de FEBO...normaal gesproken worden ruzies uitgevochten voor het bezoek binnen komt...
normaal komt er nooit bezoek als ze nog aan het 'tv maken' zijn...
heeft hij vast gezeten dan ????????quote:Op zondag 20 april 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
KUT- KUT-KUT..................Darryl.
Vroegtijdig vrijgelaten om zijn swa bij te staan?
Huub zei net dat hij deze al een half jaar in z'n hoofd had en wachtte op een goed moment..quote:Op zondag 20 april 2008 21:23 schreef akveor het volgende:
Wahaoooo Thanks Disana.
Brian wil echt niets horen.
Huub: Wat trok ik omhoog toen je de dekens van me af trok Brian. (Zijn onderbroek)
Huub insinueert dat ie Amanda's punani heeft beroerd met z'n pik. Die komt vast aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |