Tuurlijk word de rat weer gered.quote:Op zondag 20 april 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
Kwestie vantijd voordat die slabek eraan komt.
Goffer de goffer, er komt een auto aan.
quote:
Ontkende hij net inderdaad. Slappeling.quote:Op zondag 20 april 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
Bwian zei toch ook dat hij zichzelf niets aan wilde doen op die dag dat Huub met dellie in bed lag?
"ik ben klaar om zelfmoord te plegen".
Ik ben klaar om zelfmoord te plegen!quote:Op zondag 20 april 2008 21:27 schreef Smash-it het volgende:
Brian ontkende inderdaad dat ie heeft gezegd dat hij zichzelf wat aan wilde doen. Nou, ik heb genoeg mooie mixjes op youtube gezien met een lekkere beat er onder!
Het is genoeg!quote:Op zondag 20 april 2008 21:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ben klaar om zelfmoord te plegen!Ik ben klaar om zelfmoord te plegen!
Voel focking met me mee
Echt he!!quote:Op zondag 20 april 2008 21:28 schreef akveor het volgende:
Dit slaat werkelijk nergens op.... Hij zat al lang te wachten en net op dit moment wordt ie binnen gelaten....![]()
ook alweer tuig dat vriendje?quote:Op zondag 20 april 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
KUT- KUT-KUT..................Darryl.
Vroegtijdig vrijgelaten om zijn swa bij te staan?
Dat was duidelijk geen tv maken, was een spontane ruzie.quote:Op zondag 20 april 2008 21:31 schreef Marieke_B het volgende:
Brian kreeg hulp van de FEBO...normaal gesproken worden ruzies uitgevochten voor het bezoek binnen komt...
normaal komt er nooit bezoek als ze nog aan het 'tv maken' zijn...
heeft hij vast gezeten dan ????????quote:Op zondag 20 april 2008 21:29 schreef beequeen het volgende:
KUT- KUT-KUT..................Darryl.
Vroegtijdig vrijgelaten om zijn swa bij te staan?
Huub zei net dat hij deze al een half jaar in z'n hoofd had en wachtte op een goed moment..quote:Op zondag 20 april 2008 21:23 schreef akveor het volgende:
Wahaoooo Thanks Disana.
Brian wil echt niets horen.
Huub: Wat trok ik omhoog toen je de dekens van me af trok Brian. (Zijn onderbroek)
Huub insinueert dat ie Amanda's punani heeft beroerd met z'n pik. Die komt vast aan.
Ik hoop dat dit begint te malen in Brian's hoofd.quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef Marieke_B het volgende:
Huub heeft gezegd dat hij Amanda niet gepijpt heeft maar ook nog iets anders...
wat een creepquote:
Vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heeft hij vast gezeten dan ????????
Pappiaments magquote:Op zondag 20 april 2008 21:36 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een creep![]()
met z'n combat jasje
Is er al iemand stand-by om het papiaments te vertalen? dat gaat gegarandeerd komen.
dit is al zo vaak op de streams geweestquote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef rooie3 het volgende:
Zo de verhalen over Brian komen los,krijgen we nu eindelijk de waarheid over Brian.
En zo kreeg hij alle informatie over het spel.En die gast zit er nog steeds.quote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef Marieke_B het volgende:
Darryl is de man van de 'notepaths'
Nu weer het verhaal dat n.a.v. Jaap 's chantage praktijk ontdekt werd dat Brian via notepath boodschappen naar buiten stuurde..
En daarom hebben ze geen internet meer...
ik ook.quote:Op zondag 20 april 2008 21:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit begint te malen in Brian's hoofd.
Amanda gepijpt....quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef Marieke_B het volgende:
Huub heeft gezegd dat hij Amanda niet gepijpt heeft maar ook nog iets anders...
??????????quote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef jacq2 het volgende:
brian en daryl zijn beide familie van zoef de haas.....
Jammer dat Brian dat verkloot heeft met zijn sneaky praktijken. Hoe heet dat spelletje waar Huub en Amanda online aan meededen, ben het even kwijt.quote:Op zondag 20 april 2008 21:39 schreef akveor het volgende:
Dat de wannabees konden Internetten was zo cool.... dat maakte het een beetje interaktief....
Jaap verteld allemaal leuke anekdotes. Huub over het pokeren.
SecondLife.....quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat Brian dat verkloot heeft met zijn sneaky praktijken. Hoe heet dat spelletje waar Huub en Amanda online meededen, ben het even kwijt.
Second Life.quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat Brian dat verkloot heeft met zijn sneaky praktijken. Hoe heet dat spelletje waar Huub en Amanda online aan meededen, ben het even kwijt.
Die met die boot..!? Misschien is Daurry z'n bijnaam...quote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef Disana het volgende:
Darryl komt van Aruba.
Second Life toch ?quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
Jammer dat Brian dat verkloot heeft met zijn sneaky praktijken. Hoe heet dat spelletje waar Huub en Amanda online aan meededen, ben het even kwijt.
oooooooo mijn hemel hebben ze dit binnne gelaten dit is darryl is net weer vrij en hij heeft brian via notepad info gegeven wat Jaap net vertelde en dat mag gewoon komen? wat een aso volk zeg en hoezo tot dinsdagquote:
Hebben ze daar ook cavia's?quote:
Pokerstars?quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was dat niet Second Life?quote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je ook waarvoor hij heeft gezeten?quote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oooooooo mijn hemel hebben ze dit binnne gelaten dit is darryl is net weer vrij en hij heeft brian via notepad info gegeven wat Jaap net vertelde en dat mag gewoon komen? wat een aso volk zeg en hoezo tot dinsdag
Yep, thanx. Jammer dat dat afgeblazen is, dat was echt interactief.quote:
Het laten verdwijnen van een jongedame..... Schijnt op een mooi eiland op de antillen te zijn gebeurt.quote:Op zondag 20 april 2008 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je ook waarvoor hij heeft gezeten?
Echt, ik kan er maar niet bij dat die kutfebo en die enge Flens hiermee weg komen. Met al hun voortrekkerij enzo dus, het ligt er toch dik bovenop dat het er zo oneerlijk aan toe gaatquote:Op zondag 20 april 2008 21:39 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En zo kreeg hij alle informatie over het spel.En die gast zit er nog steeds.
Het ging over Mikey. De meiden kon ik niet verstaan.quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Vrijwilligers gevraagd voor het meeluisteren van stream 1 en 2.
Mooi, de ideale vakantiebestemming voor Brian en vooral Amanda.quote:
Sorry, ik sla een rondje over....... Heb net zo lekker gegeten vanavond.quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Vrijwilligers gevraagd voor het meeluisteren van stream 1 en 2.
niet precies maar wel criminele praktijken en is tamara ook niet gegaan met darryl?quote:Op zondag 20 april 2008 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je ook waarvoor hij heeft gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |