Ik hoop dat dit begint te malen in Brian's hoofd.quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef Marieke_B het volgende:
Huub heeft gezegd dat hij Amanda niet gepijpt heeft maar ook nog iets anders...
wat een creepquote:
Vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 20 april 2008 21:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
heeft hij vast gezeten dan ????????
Pappiaments magquote:Op zondag 20 april 2008 21:36 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een creep![]()
met z'n combat jasje
Is er al iemand stand-by om het papiaments te vertalen? dat gaat gegarandeerd komen.
dit is al zo vaak op de streams geweestquote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef rooie3 het volgende:
Zo de verhalen over Brian komen los,krijgen we nu eindelijk de waarheid over Brian.
En zo kreeg hij alle informatie over het spel.En die gast zit er nog steeds.quote:Op zondag 20 april 2008 21:37 schreef Marieke_B het volgende:
Darryl is de man van de 'notepaths'
Nu weer het verhaal dat n.a.v. Jaap 's chantage praktijk ontdekt werd dat Brian via notepath boodschappen naar buiten stuurde..
En daarom hebben ze geen internet meer...
ik ook.quote:Op zondag 20 april 2008 21:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit begint te malen in Brian's hoofd.
Amanda gepijpt....quote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef Marieke_B het volgende:
Huub heeft gezegd dat hij Amanda niet gepijpt heeft maar ook nog iets anders...
??????????quote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef jacq2 het volgende:
brian en daryl zijn beide familie van zoef de haas.....
Jammer dat Brian dat verkloot heeft met zijn sneaky praktijken. Hoe heet dat spelletje waar Huub en Amanda online aan meededen, ben het even kwijt.quote:Op zondag 20 april 2008 21:39 schreef akveor het volgende:
Dat de wannabees konden Internetten was zo cool.... dat maakte het een beetje interaktief....
Jaap verteld allemaal leuke anekdotes. Huub over het pokeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |