En ik heb samen met jullie de commentaren daarover gelezenquote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef Ziet het volgende:
lieke moest 4x optreden
amanda: zooo ik moest 2x optreden en ik was helemaal buiten adem
ja en amanda is helemaal afgebrand leuk om dat zo te lezen dat er niks aan was en zei maar denken het was topquote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef Ziet het volgende:
lieke moest 4x optreden
amanda: zooo ik moest 2x optreden en ik was helemaal buiten adem
Daar heb ik geen telraam voor nodig hoor. Volgens mij waren het een paar uren, want de ruzie vond al plaats in de nacht.......pak je rekenmachine en reken uit, dat een nacht niet uitmaakt dat Huub er het langst in zit. Als ik het goed heb zit Brain er al ruim anderhalf jaar in en Huub 14 maandenquote:Op zondag 20 april 2008 22:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
pak je telraam en tel opnieuw Huub heeft elke nacht geslapen in de kooi en brian mis 1 nacht minder als Huub ................dus Huub zit er wel het langste in .helaas voor brajen .
oooooooooooo das jammer dr is ook geen ene mallemoer aan die liedjes van brajenquote:
tuurlijk info info info onder de dekens en morgen moet derrel opzoutuh naar het andere bed let maar op.quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef Ziet het volgende:
tiffany wil naast amanda
en brian zegt dat derryl dan naast hem slaapt
Huub is er een week uit geweest met dat Nathanael gedoe. Toen zat Amanda er al in (gezien Nena's vertrek).quote:Op zondag 20 april 2008 22:27 schreef Marieke_B het volgende:
nee hoor..Amanda kwam 3 maanden later dan Huub.
hij is een nacht en een halve dag weg geweest dat is het laatste wat ik erover zeg.quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar heb ik geen telraam voor nodig hoor. Volgens mij waren het een paar uren, want de ruzie vond al plaats in de nacht.......pak je rekenmachine en reken uit, dat een nacht niet uitmaakt dat Huub er het langst in zit. Als ik het goed heb zit Brain er al ruim anderhalf jaar in en Huub 14 maandenhelaas voor Huupje
Aan een gesloten verliest Brian het dus. Plus die jankerd is de villa ontvlucht... speltechnisch gezien heeft ie de Kooi dus verlaten omdat ie het niet trok. De regels zeggen als je de villa verlaat zonder toesteming ben je af. Eigenlijk spelbederf van de Febo.quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar heb ik geen telraam voor nodig hoor. Volgens mij waren het een paar uren, want de ruzie vond al plaats in de nacht.......pak je rekenmachine en reken uit, dat een nacht niet uitmaakt dat Huub er het langst in zit. Als ik het goed heb zit Brain er al ruim anderhalf jaar in en Huub 14 maandenhelaas voor Huupje
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja en amanda is helemaal afgebrand leuk om dat zo te lezen dat er niks aan was en zei maar denken het was top
Ik neem aan dat Ricardo dan nog even moet moven naar het bed van Mickey ?quote:Op zondag 20 april 2008 22:30 schreef Deisyy het volgende:
De bedschikking is bepaald:
Amanda slaapt naast Tiffany
Brian slaapt naast D'rol.
die exit was onterecht en aangenaaid door die asociale aan de onderkant van onze samenleving.quote:Op zondag 20 april 2008 22:31 schreef elcastel het volgende:
[..]
Huub is er een week uit geweest met dat Nathanael gedoe. Toen zat Amanda er al in (gezien Nena's vertrek).
Waarschijnlijk we, anders ligt Amanda zo ver bij Brian vandaanquote:Op zondag 20 april 2008 22:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ricardo dan nog even moet moven naar het bed van Mickey ?
heeft hier vanmiddag allemaal gestaan incl foto's moet je even de cos terug lezenquote:
Volgens mij stonden ze niet om 8 uur weer op stoep. Maar punt blijft dat Brian een nacht niet in de villa heeft geslapen, dat het een kort nachtje is maakt natuurlijk geen hol uit.quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef coldstar het volgende:
... Volgens mij waren het een paar uren, want de ruzie vond al plaats in de nacht.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |