pak je telraam en tel opnieuw Huub heeft elke nacht geslapen in de kooi en brian mis 1 nacht minder als Huub ................dus Huub zit er wel het langste in .quote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hij is geen langst zittende miljonair en kan dat niet worden ook....dus zonde voor je geld.
Ook al is Brain een paar uur zoals huub zegt weggeweest, dat wil dan toch nog niet zeggen dat je de langst zitten de miljonair bent.......Het zit Huub wel erg hoog dat hij dit niet meer kan worden. De anderhalf jaar zal hij niet meer halen, dat vind hij nog steeds niet leuk.
Dat vond ik ook, maar het zal wel van korte duur zijn dat Ricardo bijna normaal lijktquote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef Smash-it het volgende:
Wat ziet R er normaal uit zo.. Hij vertelt over het feestje, waren veel bekenden (Eric, Tommy, Mike)
Het langst aan een gesloten zit Huub er idd het langst in.quote:Op zondag 20 april 2008 22:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
pak je telraam en tel opnieuw Huub heeft elke nacht geslapen in de kooi en brian mis 1 nacht minder als Huub ................dus Huub zit er wel het langste in .helaas voor brajen .
Mooooooooooooiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 april 2008 22:21 schreef akveor het volgende:
Mooi, Wicardo heeft lang bij Eric gezeten... ik hoop dat ie hem de stront uit de ogen heeft gehaald.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Is dat vriendinnetje Tiffany al vaker in de kooi geweest?
Ze komt me zo bekend voor.
Amanda zit er langer in dan Huub. Toch ?quote:Op zondag 20 april 2008 22:23 schreef akveor het volgende:
Het langst aan een gesloten zit Huub er idd het langst in.
nee die is na Huub gekomenquote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Amanda zit er langer in dan Huub. Toch ?
quote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Zit er nou een strontje in zijn oog?
nee hoor..Amanda kwam 3 maanden later dan Huub.quote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Amanda zit er langer in dan Huub. Toch ?
Ok, bedanktquote:Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja, alleen had ze toen langer haar
(en volgens mij ook blonder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |