Ik weet van niets, dus ik laat me graag voorlichten door julliequote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niet precies maar wel criminele praktijken en is tamara ook niet gegaan met darryl?
Die zijn er niet, dus moeten we iemand aanwijzen....quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Vrijwilligers gevraagd voor het meeluisteren van stream 1 en 2.
heeft u ook worteltjes taartquote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gedverdemme, Darryl met z'n grote horloges betaald van drugsgeld.
Ik dacht dat Darryl vast zat. Maar blijkbaar niet meer.
Claire en Jaap.Claire haar moeder komt nog.quote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef Coraatje het volgende:
schaken ... weet iemand wie nog recht heeft op bezoeken?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zijn er niet, dus moeten we iemand aanwijzen....
Iedereen het er mee eens dat BQ deze opdracht krijgt?
Ja, mee eens, is dé persoon om dit te verslaan!quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
[..]
heeft een heel groot strafblad in het begin gaf darryl info door via notepad op de pc en daar in brian mee betrapt , ook heeft brian een ander dingehad waar hij info mee kreeg toen was bart er nog werd hij ook mee betrapt dus daarom geloof ik nooit dat hij gaat winnen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet van niets, dus ik laat me graag voorlichten door jullie
Tamara heeft een relatie gekregen met een vriend van Brian. Brian was er stuk van. Maar ik weet niet of het Brian was.quote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niet precies maar wel criminele praktijken en is tamara ook niet gegaan met darryl?
Ja, take one for the group BQ!quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
herkenningsteken voor zwarte equivalenten van white trashquote:Op zondag 20 april 2008 21:54 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn twee glimmende oorbellen een herkenningsteken voor Antillianen ofzo?
Ze weten ze wél te vinden hè? De bezoekers van DGK.quote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
heeft een heel groot strafblad in het begin gaf darryl info door via notepad op de pc en daar in brian mee betrapt , ook heeft brian een ander dingehad waar hij info mee kreeg toen was bart er nog werd hij ook mee betrapt dus daarom geloof ik nooit dat hij gaat winnen.
jaaaaaaaaaaaapquote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef Coraatje het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 21:53 schreef T-lex het volgende:
Amanda doet een poging om die vriendin in een ander bed te krijgen...maar die wil dicht bij haar liggen.![]()
Nou, Aman dat is er weer eentje die gewoon naast jullie in bed ligt straks....en dus niet neuken.
Brian heeft eerst info gekregen via notepad (via Darryl). Hij werd betrapt door de FEBO.quote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
heeft een heel groot strafblad in het begin gaf darryl info door via notepad op de pc en daar in brian mee betrapt , ook heeft brian een ander dingehad waar hij info mee kreeg toen was bart er nog werd hij ook mee betrapt dus daarom geloof ik nooit dat hij gaat winnen.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ok, Ok...... Het gaat over kookkunsten. Darryl zegt goed te kunnen koken .
Del: OOooohh jij en brian hebben ook zoveeel gemeen!
Jahooor......... Ossenhaasje graag, medium raw.
Dat krijg je waneer de mafia is geinfiltreerd bij tv...(het is een complot waar 9/11 bij verbleektquote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze weten ze wél te vinden hè? De bezoekers van DGK.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoe reageerde brian toen huub zei ik zit hier het langste?
Ja de paupersteentjes.quote:Op zondag 20 april 2008 21:54 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn twee glimmende oorbellen een herkenningsteken voor Antillianen ofzo?
dat vat ik ook niet....... gooi dan het afpersvriendje van Jaap er ook maar inquote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
oooooooo mijn hemel hebben ze dit binnne gelaten dit is darryl is net weer vrij en hij heeft brian via notepad info gegeven wat Jaap net vertelde en dat mag gewoon komen? wat een aso volk zeg en hoezo tot dinsdag
tnxxxquote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft eerst info gekregen via notepad (via Darryl). Hij werd betrapt door de FEBO.
Daarna bestelde hij een opnameapparaat bij de Kijkshop. Daarmee nam hij gesprekken van anderen op, stiekem. Daarmee is hij betrapt door Nena en Bart.
En dan heeft hij nog de PSP gehad natuurlijk.
En alle spelinfo via vrienden en familie.
En alle uitjes buiten.
Maar de sneak zit er nog steeds.
Dus dat.
Als ze nu een vliegtuigje zouden huren met een sleep met: "Huub, de langstzittende miljonair..." doe ik meteen mee.quote:
Tering. Z'n hele gezicht lijkt wel naar voren getrokken. Alsof iemand ooit heel hard aan z'n neus heeft getrokken en z'n gezicht heeft meegegeven. Echt een rattenprofiel hoor.quote:
heelijk heerlijk tnxxx Mazaruquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat krijg je waneer de mafia is geinfiltreerd bij tv...(het is een complot waar 9/11 bij verbleekt)
Als je inderdaad echt de uren telt waarop hij IN de villa is geweest kan dat nog best eens kloppen, met al die uitjes en nachtelijke bezoekjes aan hotels van Brian...quote:
Hij schijnt juist te MOETEN winnenquote:Op zondag 20 april 2008 22:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tnxxxnou dan is het toch duidelijk dat dit stuk asociaal en stuk vreten de onderkant van onze samenleving is niet mag winnen.
Ik heb vrienden op bezoek en ik zie dat de verslaggeving prima verloopt.quote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, mee eens, is dé persoon om dit te verslaan!
hij lijkt op kees van kooten toen die de vieze man speelde.quote:Op zondag 20 april 2008 22:03 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Tering. Z'n hele gezicht lijkt wel naar voren getrokken. Alsof iemand ooit heel hard aan z'n neus heeft getrokken en z'n gezicht heeft meegegeven. Echt een rattenprofiel hoor.
Oeps, jammer dat jij het verschil niet ziet tussen nep en echt........quote:Op zondag 20 april 2008 21:59 schreef rooie3 het volgende:
Zo en weer een illigaal trainingspak voor Amanda.
Mooi dat de tunnelvisie gewoon ordinair geschift gedrag was.quote:Op zondag 20 april 2008 22:04 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Het kickbox gebeuren komt weer ff voorbij. bla, bla
Bij de tweede trap zag ik Huub voor me, bla bla bla
Je zou er bijna in gaan geloven...nou bijnaquote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dat krijg je waneer de mafia is geinfiltreerd bij tv...(het is een complot waar 9/11 bij verbleekt)
Dat is dankzij H&C, die zitten te schaken. Geen reet aan.quote:Op zondag 20 april 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb vrienden op bezoek en ik zie dat de verslaggeving prima verloopt.![]()
Misschien tot later.
Huub heeft nu 8 dagen iemand gehad (Sebastiaan, Joris & Ben)quote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef Coraatje het volgende:
ja maar als je dit allemaal zo leest heeft hij recht om te winnen , zo klaar als een klontje hij is er een nacht uit geweest dus hij is niet de langst zittende miljonairquote:
Gelijk in beslag nemen dat bootje! Voor sporenonderzoekquote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
Darryl gaat op koninginnedag misschien met een paar vrienden op een bootje..
Nou, hij zat meer áchter barsquote:Op zondag 20 april 2008 22:06 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hij heeft een bar gehad.
Held!quote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef akveor het volgende:
Ik ga morgen meteen een Huub een kaartje sturen met dat ie de langstzittende Miljonair is......
quote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef akveor het volgende:
Ik ga morgen meteen een Huub een kaartje sturen met dat ie de langstzittende Miljonair is......
De bedoeling is dat die tot dinsdag blijft.quote:Op zondag 20 april 2008 22:08 schreef noekje het volgende:
Maar die gast blijft?
B&A kunnen wel op het museumplein optreden naast Jan Smit enzo, maar wel pas in 2009. Want in deze fase van het spel is het belangrijk om veel in de Kooi te zijn.quote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef Marieke_B het volgende:
Darryl gaat op koninginnedag misschien met een paar vrienden op een bootje..
ja deze echte crimineel blijft .quote:
m.a.w. Je hebt een ouwe kop gekregen (zal hij wel niet bedoelen maar klinkt leuk)quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef Marieke_B het volgende:
Darryl vindt dat Mannie veranderd is van een wilde meid in een vrouw..
En natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2008 21:58 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian heeft eerst info gekregen via notepad (via Darryl). Hij werd betrapt door de FEBO.
Daarna bestelde hij een opnameapparaat bij de Kijkshop. Daarmee nam hij gesprekken van anderen op, stiekem. Daarmee is hij betrapt door Nena en Bart.
En dan heeft hij nog de PSP gehad natuurlijk.
En alle spelinfo via vrienden en familie.
En alle uitjes buiten.
Maar de sneak zit er nog steeds.
Dus dat.
Hij is geen langst zittende miljonair en kan dat niet worden ook....dus zonde voor je geld.quote:Op zondag 20 april 2008 22:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ze nu een vliegtuigje zouden huren met een sleep met: "Huub, de langstzittende miljonair..." doe ik meteen mee.
Dus nu mag Brian dus met Darryl de dagen van Jaap op makenquote:Op zondag 20 april 2008 22:07 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub heeft nu 8 dagen iemand gehad (Sebastiaan, Joris & Ben)
Brian nu ook 8 dagen (Kenneth, Sandy en Darryl)
Claire 5 dagen (Anouk)
Amanda 5 dagen (Samantha & Tiffany)
Jaap - nog niemand (bizar)
Hij haalt bij mij het slechtste naar boven...... mijn godquote:Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef Marieke_B het volgende:
Darryl zegt dat met iedereen die Brian kent iets positiefs gebeurd..
Jij ziet de humor er duidelijk niet van in. Het is gewoon een leuke dis naar Brian toe. Niets meer en niets minder.quote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hij is geen langst zittende miljonair en kan dat niet worden ook....dus zonde voor je geld.
Ook al is Brain een paar uur zoals huub zegt weggeweest, dat wil dan toch nog niet zeggen dat je de langst zitten de miljonair bent.......Het zit Huub wel erg hoog dat hij dit niet meer kan worden. De anderhalf jaar zal hij niet meer halen, dat vind hij nog steeds niet leuk.
quote:Op zondag 20 april 2008 22:12 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik heb het spontaan aan m,n hart.... Del begint me een potje te bléren.
Schrok me een tierelier. Wat een kutstem en dat volume, jeeeeezus.
Zat!quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda heeft de hik!
Het klopt niet.....maar ik vind het wel heel leuk gevonden van Huub.quote:Op zondag 20 april 2008 22:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Jij ziet de humor er duidelijk niet van in. Het is gewoon een leuke dis naar Brian toe. Niets meer en niets minder.
Maar een klein beetje gelijk heeft Huub wel. Brian is de villa ontvlucht omdat hij het niet trok. De jankerd.
Dat betekent dat Huub haar straks weer tussen haar benen moet beffenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |