Ik weet van niets, dus ik laat me graag voorlichten door julliequote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niet precies maar wel criminele praktijken en is tamara ook niet gegaan met darryl?
Die zijn er niet, dus moeten we iemand aanwijzen....quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
Vrijwilligers gevraagd voor het meeluisteren van stream 1 en 2.
heeft u ook worteltjes taartquote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gedverdemme, Darryl met z'n grote horloges betaald van drugsgeld.
Ik dacht dat Darryl vast zat. Maar blijkbaar niet meer.
Claire en Jaap.Claire haar moeder komt nog.quote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef Coraatje het volgende:
schaken ... weet iemand wie nog recht heeft op bezoeken?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zijn er niet, dus moeten we iemand aanwijzen....
Iedereen het er mee eens dat BQ deze opdracht krijgt?
Ja, mee eens, is dé persoon om dit te verslaan!quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
[..]
heeft een heel groot strafblad in het begin gaf darryl info door via notepad op de pc en daar in brian mee betrapt , ook heeft brian een ander dingehad waar hij info mee kreeg toen was bart er nog werd hij ook mee betrapt dus daarom geloof ik nooit dat hij gaat winnen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet van niets, dus ik laat me graag voorlichten door jullie
Tamara heeft een relatie gekregen met een vriend van Brian. Brian was er stuk van. Maar ik weet niet of het Brian was.quote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niet precies maar wel criminele praktijken en is tamara ook niet gegaan met darryl?
Ja, take one for the group BQ!quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef akveor het volgende:
herkenningsteken voor zwarte equivalenten van white trashquote:Op zondag 20 april 2008 21:54 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn twee glimmende oorbellen een herkenningsteken voor Antillianen ofzo?
Ze weten ze wél te vinden hè? De bezoekers van DGK.quote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
heeft een heel groot strafblad in het begin gaf darryl info door via notepad op de pc en daar in brian mee betrapt , ook heeft brian een ander dingehad waar hij info mee kreeg toen was bart er nog werd hij ook mee betrapt dus daarom geloof ik nooit dat hij gaat winnen.
jaaaaaaaaaaaapquote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef Coraatje het volgende:
schaken ... weet iemand wie nog recht heeft op bezoeken?
quote:Op zondag 20 april 2008 21:53 schreef T-lex het volgende:
Amanda doet een poging om die vriendin in een ander bed te krijgen...maar die wil dicht bij haar liggen.![]()
Nou, Aman dat is er weer eentje die gewoon naast jullie in bed ligt straks....en dus niet neuken.
Brian heeft eerst info gekregen via notepad (via Darryl). Hij werd betrapt door de FEBO.quote:Op zondag 20 april 2008 21:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
heeft een heel groot strafblad in het begin gaf darryl info door via notepad op de pc en daar in brian mee betrapt , ook heeft brian een ander dingehad waar hij info mee kreeg toen was bart er nog werd hij ook mee betrapt dus daarom geloof ik nooit dat hij gaat winnen.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ok, Ok...... Het gaat over kookkunsten. Darryl zegt goed te kunnen koken .
Del: OOooohh jij en brian hebben ook zoveeel gemeen!
Jahooor......... Ossenhaasje graag, medium raw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |