quote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat hebben jullie nou kunnen juichen de laatste jaren? Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
Flapdrol.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Beker zegt mij helemaal niets. Ik ga naar alle thuis wedstrijden van Feyenoord, behalve naar beker wedstrijden. Die vind ik wel zo oer saai.
Urzaiz stopt toch , eigenlijk is hij onvervangbaar , maar ja je moet watquote:Op zondag 20 april 2008 20:23 schreef GGMM het volgende:
Vraag me trouwens af of Huntelaar blijft, nu we 6miljoen hebben uitgegeven aan een spits..
Gabrich de 2e is de opvolger van Urzaiz!quote:Op zondag 20 april 2008 20:23 schreef GGMM het volgende:
Vraag me trouwens af of Huntelaar blijft, nu we 6miljoen hebben uitgegeven aan een spits..
Joh. Dit is het livecommentaar van vanmiddag.quote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef Palmboom313 het volgende:
wtf waarom praten ze bij rtl nog steeds over als ze kampioen worden of is dat niet later ingesproken?
oh ok dat wist ik nietquote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh. Dit is het livecommentaar van vanmiddag.
quote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef TheZapster het volgende:
Blegh wat heb ik een hekel aan die Affelay zeg![]()
Ik hoop dat Marco een beetje humor heeft van de zomer en Affelay op Materazzi zet
Stopt hij?quote:Op zondag 20 april 2008 20:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Urzaiz stopt toch , eigenlijk is hij onvervangbaar , maar ja je moet wat
Affelay kan je ook gewoon tegen Urby zetten en hij vindt nog dat hij doodschoppen krijgt.quote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef TheZapster het volgende:
Ik hoop dat Marco een beetje humor heeft van de zomer en Affelay op Materazzi zet
Wat denk je over die stemmingmakerij op de FP.. triest bezig weer sommige mensen..quote:Op zondag 20 april 2008 20:27 schreef Breach het volgende:
Kunnen al die kleuters die kinderachtig lopen te provoceren uit dit topic blijven zeg pfff. En dat gezeik over Urzaiz mag ook wel stoppen nu
OT: Is die Argentijnse spits nou al officieel bevestigd ?
quote:Op zondag 20 april 2008 20:25 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 20:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Net op rtl problemen met data eerst 4 mei maar mocht niet van de gemeente
nee was niet uitverkochtquote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef N.i.c.k het volgende:
Zijn de vorige play-offs uitverkocht geweest thuis ?
Volgens mij niet, als het je gaat om kaartjes dan kan ik zeggen dat die heel makkelijk te verkrijgen zijn. Omdat volgens mij de helft van de SCC-houders niet gaat.quote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef N.i.c.k het volgende:
Zijn de vorige play-offs uitverkocht geweest thuis ?
Het is elk jaar wel watquote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef peaceman het volgende:
Goed, volgend jaar is het voetbal weer bij de NOS en worden we weer gewoon kampioen.
Iedereen eens met dit voorstel?
Voorstel aangenomen!
quote:Op zondag 20 april 2008 20:37 schreef peaceman het volgende:
Goed, volgend jaar is het voetbal weer bij de NOS en worden we weer gewoon kampioen.
Iedereen eens met dit voorstel?
Voorstel aangenomen!
Ik zie het zo misgaan dit keerquote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef Longmen het volgende:
De ploeg die 3x op rij de play-offs wint, een record![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef Longmen het volgende:
De ploeg die 3x op rij de play-offs wint, een record![]()
Balen dat we gelijk tegen Herenveen moeten, de sterkste van de 3. Maar heb er weel vertrouwen in.quote:
daar ging het inderdaad om, dankje.quote:Op zondag 20 april 2008 20:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij niet, als het je gaat om kaartjes dan kan ik zeggen dat die heel makkelijk te verkrijgen zijn. Omdat volgens mij de helft van de SCC-houders niet gaat.
Herenveen - Nac 3-1quote:Op zondag 20 april 2008 20:41 schreef GieJay het volgende:
Ajax - Heerenveen 3-1
Heerenveen - Ajax 0-0
Nac - Twente 1-1
Twente - Nac - 4-1
Ajax - Twente 2-0
Twente - Ajax 2-2
![]()
Ik mis de traditionele tegengoalquote:
Heerenveen ligt ons denk ik beter dan die andere 2. Die spelen super verdedigend.quote:Op zondag 20 april 2008 20:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Balen dat we gelijk tegen Herenveen moeten, de sterkste van de 3. Maar heb er weel vertrouwen in.
quote:Op zondag 20 april 2008 20:42 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Herenveen - Nac 3-1
Nac- Herenveen 1-0
Nac geen europees
oh shit. Was dat vanwege de KNVB beker?quote:Op zondag 20 april 2008 20:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nope nog niet zeker ajax twente en herenveen ook nog niet
Nee als ze alle wedstrijden verliezen in play off hebbe ze alleen inter totoquote:Op zondag 20 april 2008 20:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
oh shit. Was dat vanwege de KNVB beker?
Ja normaal was t zeker 2 tm 5 maar nu vanwege roda/fey niet idd.quote:Op zondag 20 april 2008 20:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nee als ze alle wedstrijden verliezen in play off hebbe ze alleen inter toto
ik check net 'n portemonnee, de euro's zijn er wel knallend hard uitgevlogen...quote:
das genaaidquote:Op zondag 20 april 2008 20:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
oh shit. Was dat vanwege de KNVB beker?
Welnee, wij spelen gewoon WEL voorronde Cl straks.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 20:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
ik check net 'n portemonnee, de euro's zijn er wel knallend hard uitgevlogen...
Nou? Nou?quote:Aanvoerder op 17-01-2008: Als Ajax in het seizoen 2007-'08 geen kampioen wordt, steekt hij de ArenA in brand.
Goede keusquote:Op zondag 20 april 2008 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
kzat net wat filmpjes te kijken van cristiano ronaldo en tering die is goed, hopelijk probeert ajax hem aan te trekken.
Nee, niet jijquote:
Kut dat je geen vrienden hebt, nu heb je eigenlijk niks te vieren.quote:Op zondag 20 april 2008 21:05 schreef RijstNatie het volgende:
[ [url=http://www1.sport1.nl/images/thumbs/466x347/files/Uploads/1185979516.jpg[img]
Ook jij bedankt voor je doelpunten bij PSV jonge, helaas geen kampioenschap![]()
[img]http://eredivisie.infostradasports.com/images/lib/news/large/PRO_kennethperezajax.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat heb ik ff gemist dan. Jammer dat wij van beneden naar boven kwamen, vecht toch een stuk lastiger dan van boven naar beneden.quote:Op zondag 20 april 2008 21:08 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Nee, niet jij,
Over die clash van vanmiddag, zo'n knuppel bij het hekje op 411 zat capo 410 uit te schelden, waarna er een groepie op hem af gingen. Capo rest van de wedstrijd weg, en dooie sfeer 2e helft![]()
Wat er op zuid gebeurde weet ik ook niet.
heb het nog geprobeerd, maar wat devv zegt, wilde niet fikken.quote:
Zo kan ik er ook gemakkelijk vanaf komen natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2008 21:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
heb het nog geprobeerd, maar wat devv zegt, wilde niet fikken.
ik vlucht het land gewoon weer uit.quote:Op zondag 20 april 2008 21:14 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zo kan ik er ook gemakkelijk vanaf komen natuurlijk.
quote:Op zondag 20 april 2008 20:20 schreef RayMania het volgende:
Please, Dirk-Kuijt. Je maakt jezelf volkomen belachelijk. Ik kan het niet laten:
[..]
[..]
Flapdrol.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:14 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zo kan ik er ook gemakkelijk vanaf komen natuurlijk.
Ook de 3e keer voor jullie toch?quote:
Geloof het wel ja. Vorig jaar in ieder geval tegen jullie met een hele sterke thuiswedstrijd die echter maar op 1-0 bleef steken waardoor we uit kansloos waren. Was jullie dit keer liever een ronde later tegengekomen.quote:
Is nog niet helemaal duidelijk geloof ik, en zie net dat het voor jullie je de tweede keer is.quote:Op zondag 20 april 2008 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Vorig jaar in ieder geval tegen jullie met een hele sterke thuiswedstrijd die echter maar op 1-0 bleef steken waardoor we uit kansloos waren. Was jullie dit keer liever een ronde later tegengekomen.
Welke data worden het?
Hekje 411? Je zal wel 410 bedoelen. Maar lijkt me sterk, want daar in de buurt werd helemaal niet gevochten. Bij het hekje van 410 riepen ze wel wat, maar dat waren bekende jongens en was gewoon grappig bedoeld.quote:Op zondag 20 april 2008 21:08 schreef ImmerGeradeAus het volgende:
[..]
Nee, niet jij,
Over die clash van vanmiddag, zo'n knuppel bij het hekje op 411 zat capo 410 uit te schelden, waarna er een groepie op hem af gingen. Capo rest van de wedstrijd weg, en dooie sfeer 2e helft![]()
Wat er op zuid gebeurde weet ik ook niet.
Ik stond zelf bij hekje 410. Toen het fout ging, met nog een paar man meteen voor onze vrienden van "de Goesj" opgenomen. Ik wordt ook doodziek van die gasten bovenin. Jammer dat ze zich na de wedstrijd niet meer lieten zienquote:Op zondag 20 april 2008 21:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hekje 411? Je zal wel 410 bedoelen. Maar lijkt me sterk, want daar in de buurt werd helemaal niet gevochten. Bij het hekje van 410 riepen ze wel wat, maar dat waren bekende jongens en was gewoon grappig bedoeld.
Anyway, het was in ieder geval weer triest, het is bijna elke wedstrijd gezeik op 410 tegenwoordig. Ben benieuwd of het volgend seizoen beter zal gaan want 410 is er de laatste 1/2 seizoenen niet bepaald op vooruit gegaan.
Ik heb verder geen idee wie jij bent trouwens.
De doelstelling was na speelronde 32 kampioen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef w00h00 het volgende:
We hebben in iedergeval tot de laatste dag om het kampioenschap gestreden.
Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef w00h00 het volgende:
Affelay moeten ze ook z'n been breken.
PSV heeft Ajax' arrogantie een beetje overgenomen, van mij mag die Mocro wel een paar tikken krijgen.quote:
Hij heeft wel een grote belangstelling voor de patta's van de verslaggeversquote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef w00h00 het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef w00h00 het volgende:
Inderdaad...quote:Op zondag 20 april 2008 21:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV heeft Ajax' arrogantie een beetje overgenomen, van mij mag die Mocro wel een paar tikken krijgen.
Het was inderdaad een vileine, overbodige opmerking. Maar als er iemand geen recht van spreken heeft, dan ben jij het wel.quote:Op zondag 20 april 2008 22:20 schreef navigator het volgende:
Hunter en Heitinga moeten die Afellay maar even een -edit- straks bij oranje. Het jochie moet even op zn plek gezet worden heb ik de indruk.
In dit geval voor Johnny...quote:Op zondag 20 april 2008 22:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Was het vuurwerk aan het einde trouwens voor sjonny of stiekem voor het kampioenschap?
4 keer achter elkaar kampioen worden is een topprestatie. Maar Afellay moet gewoon z'n kop houden over Ajax en feest vieren. Typisch psv gedrag.quote:Op zondag 20 april 2008 22:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Eigenlijk heeft Afellay wel gewoon gelijk. Het is alleen wat triest om dat te zeggen. Maar die reacties hier op Afellay slaat echt alles
Alleen de speeldata zou gewijzigd worden hoor. Dat is wat anders.quote:Op zondag 20 april 2008 20:33 schreef Longmen het volgende:
Balen, moet ajax eerst thuis....
Neuh. Gewenning he. Na de afgelopen 3 jaar dacht ik er nu maar eens eentje over te slaan.quote:Op zondag 20 april 2008 22:29 schreef navigator het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Behoor jij nu trouwens niet ergens in Eihoven de titel te vieren?
Klopt. Waarom over Ajax beginnen als je net geschiedenis hebt herschreven. Maar om nou met zijn allen te gaan roepen dat zijn spieren moeten knappen etc. vind ik nog triester.quote:Op zondag 20 april 2008 22:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
4 keer achter elkaar kampioen worden is een topprestatie. Maar Afellay moet gewoon z'n kop houden over Ajax en feest vieren. Typisch psv gedrag.
Eens, maar is ook een stukje frustratie.quote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt. Waarom over Ajax beginnen als je net geschiedenis hebt herschreven. Maar om nou met zijn allen te gaan roepen dat zijn spieren moeten knappen etc. vind ik nog triester.
Hij vraagt er zelf omquote:Op zondag 20 april 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Klopt. Waarom over Ajax beginnen als je net geschiedenis hebt herschreven. Maar om nou met zijn allen te gaan roepen dat zijn spieren moeten knappen etc. vind ik nog triester.
Dat had ik nou ook na, pak 'm beet, 6 titels.quote:Op zondag 20 april 2008 22:31 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Neuh. Gewenning he. Na de afgelopen 3 jaar dacht ik er nu maar eens eentje over te slaan.
Al weet ik niet of ik hiermee blij moet zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cvitanich, goede spits. Hopelijk voor hem komt Croatie snel bij de EU
Inderdaad..... Ajax heeft het afgelopen seizoen bewezen onze eer hoog te houden tegen tsjechische en kroatische teamsquote:Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
Beter al winnen jullie gewoon even die playoffs... heb er weinig vertrouwen in als er een ander Europa in gaat ...
Onze eer?quote:Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef Adothehague het volgende:
Inderdaad..... Ajax heeft het afgelopen seizoen bewezen onze eer hoog te houden tegen tsjechische en kroatische teams
Lekker boeiend, gaat mij alleen om Ajax.quote:Op zondag 20 april 2008 22:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja, de eer van Nederlandsa clubs in Europa hebben ze weer te grabbel gegooit.
O, daar is Ajax wel goed voor...quote:Op zondag 20 april 2008 22:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als zo doorgaat met presteren in Europa is er dalijk nog maar 1 CL plaats en kunnen jullie fluiten naar Champions League voetbal. Jullie mogen PSV nog dankbaar zijn, anders zaten jullie allang in de Intertoto.quote:Op zondag 20 april 2008 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, daar is Ajax wel goed voor...![]()
Fuck de overige Nederlandse clubs!!
Laten die hun eigen boontjes maar doppen, betaald voetbal is geen Flippo's ruilen...
quote:Op zondag 20 april 2008 23:08 schreef Adothehague het volgende:
Als zo doorgaat met presteren in Europa is er dalijk nog maar 1 CL plaats en kunnen jullie fluiten naar Champions League voetbal. Jullie mogen PSV nog dankbaar zijn, anders zaten jullie allang in de Intertoto.
Alsof jij of jouw club daar ook maar íets mee te maken heeft, jullie hebben sowieso geen eer. Laat ado zelf maar eens wat presteren, wij zijn er niet om supporters van kansarme clubs blij te maken.quote:Op zondag 20 april 2008 22:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niet presteren zoals jullie doordat wij een minder budget hebbenquote:Op zondag 20 april 2008 23:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alsof jij of jouw club daar ook maar íets mee te maken heeft, jullie hebben sowieso geen eer. Laat ado zelf maar eens wat presteren, wij zijn er niet om supporters van kansarme clubs blij te maken.
Hoe kan je nou een groot budget hebben en dan kansarm zijn? Dan ben je juist kansrijk. Dat je er dan niks mee doet is een ander verhaalquote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niet presteren zoals jullie doordat wij een minder budget hebben![]()
Verder met zo'n budget als jullie hebben en dan 0 prijzen halen is gewoon schaamteloos. Over kansarme clubs gesproken.
quote:Op zondag 20 april 2008 23:35 schreef StarGazer het volgende:
Kom je weer zuigen Adothehague? Misschien kan je beter een kijkje nemen in het Heerenveen topic, aangezien een zekere SCH daar wél van is gediend.
Ik had Johnny in de TT gewildquote:
Dat is jullie probleem, maar val ons er niet mee lastig.quote:Op zondag 20 april 2008 23:31 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niet presteren zoals jullie doordat wij een minder budget hebben
Misschien beschamend, maar zeker niet kansloos. Wij doen elk jaar mee om de prijzen en dat is dit jaar niet anders geweest. Daarnaast hebben we wel degelijk een prijs gewonnen, vraag alleen niet wat voor éénquote:Verder met zo'n budget als jullie hebben en dan 0 prijzen halen is gewoon schaamteloos. Over kansarme clubs gesproken.
Ah je gebruikt je nieuwe held al bij zijn koosnaampje, lief.quote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
heerlijk die reacties hier op ibi
triestig
Preciesquote:Op zondag 20 april 2008 23:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ach dit topic is morgen toch weer vol
quote:Op zondag 20 april 2008 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ach volgend jaar hebben wij óók een trainer die goede resultaten haalt met kutvoetbal
Ibi moet gewoon lekker zijn waffel houden en zich op zijn eigen club concentreren... alsof het de prestatie van PSV meer glans geeft door je nog eens extra tegen Ajax af te zetten... je zet er alleen maar onnodig kwaad bloed mee, dat zal ie volgend jaar wel merken of bij het Nederlands Elftal komende maand... erg dom en onvolwassenquote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
triestig
Ik wil goed voetbal zien vdomme!quote:Op zondag 20 april 2008 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ach volgend jaar hebben wij óók een trainer die goede resultaten haalt met kutvoetbal
Heb geen zin om het hier terug te lezen maar wie zou dat moeten zijn danquote:Op zondag 20 april 2008 23:57 schreef GieJay het volgende:
Viel me trouwens op dat er in voetbal inside helemaal niks vermeld werd over de waarschijnlijk nieuwe aankoop van ajax.. Wilde bijna een mailtje gaan sturen
Zo onschuldig is ie allang niet meer... hij krijgt met de minuut meer kapsones... en dat werkt dan alleen maar weer averechts op het veld want elke speler gaat hem extra zoeken...dom, dom, domquote:Op zondag 20 april 2008 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
En morgen is Ibi weer zoals vanouds verlegen bij Holland Sport
Klopt want ibi kan niet met alcohol omgaan oh nee dat mag hij niet drinkenquote:Op zondag 20 april 2008 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat hij om de haverklap begint te janken heeft hij inderdaad aan zichzelf te danken. Als ie nou eens wat minder met de bal gaat lopen en dit doseert met snellere passes hoef je zijn gejank ook niet meer aan te horenquote:Op zondag 20 april 2008 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo onschuldig is ie allang niet meer... hij krijgt met de minuut meer kapsones... en dat werkt dan alleen maar weer averechts op het veld want elke speler gaat hem extra zoeken...dom, dom, dom
Die kerel is echt zwaar veranderd. Heb hem nog bij Studio Voetbal gezien waar hij 'U' tegen Hugo zei (quote:Op zondag 20 april 2008 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens de Spaanse krant AS trekt Ajax komende zomer Darío Cvitanich aan. De Argentijnse aanvaller zou zes miljoen euro kosten. Cvitanich zou volgens de krant een contract voor vijf seizoenen tekenen bij Ajax. De Amsterdamse club zou daarmee het Spaanse Espanyol te snel af zijn. De 23-jarige spits komt momenteel uit voor het Argentijnse Banfield.quote:Op zondag 20 april 2008 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb geen zin om het hier terug te lezen maar wie zou dat moeten zijn dan
Zo sprak hij die pot Barbera in VI ook aanquote:Op maandag 21 april 2008 00:03 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Heb hem nog bij Studio Voetbal gezien waar hij 'U' tegen Hugo zei (), heeft nu wel een grotere bek.
Dat zijn die verschillende fases van de puberteit!.quote:Op maandag 21 april 2008 00:03 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Die kerel is echt zwaar veranderd. Heb hem nog bij Studio Voetbal gezien waar hij 'U' tegen Hugo zei (), heeft nu wel een grotere bek.
Mensen wilde een onbekend talentje, nou daar is ie, maar goed dan krijg je meteen weer ander commentaar.quote:Op maandag 21 april 2008 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Toch maar even teruggelezen over de aankoop... een Argentijn dus..hopelijk is het geen tweede Gabrich
Wat een zooitje incompetente rukkers ook bij de KNVB.quote:Op maandag 21 april 2008 00:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
20/4/2008 - Ajax speelt op 1 mei uit tegen Heerenveen, thuisduel een vraagteken
De KNVB meldt dat Ajax op donderdag 1 mei de uitwedstrijd tegen Heerenveen speelt voor de playoffs. Dat duel zal om 14.30 uur beginnen. Op zondag 4 mei zou de return in Amsterdam gespeeld moeten worden. Dat duel staat echter nog niet definitief vast. Volgens de berichten zou de gemeente vanwege Dodenherdenking het duel niet toestaan op die dag. Bij RTL4 meldt dat 27 april nu een optie zou zijn, maar dan zou Ajax toch eerst thuisspelen.
Tjonge inderdaadquote:Op maandag 21 april 2008 00:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat een zooitje incompetente rukkers ook bij de KNVB.
Niet doen KNKBquote:Op maandag 21 april 2008 00:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Bij RTL4 meldt dat 27 april nu een optie zou zijn, maar dan zou Ajax toch eerst thuisspelen.
Ja, laten we de dodenherdenking een dag verzetten.quote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Volgens mij was het programma voor de play-off toch al eerder bekend of niet ? hadden ze toch ook eerder (amsterdam) rekening mee kunnen houden dat het dan niet kon.
Dat 6 mei niet op een zondag valt.quote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef F1Bas het volgende:
Dan spelen ze toch gewoon zondag 6 mei? Wat is het probleem?
Wat probeer je hiermee te zeggenquote:Op maandag 21 april 2008 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
30 apr/1 mei -3/4 mei volgens knvb site
De KNVB kan toch logisch nadenken dat het dan een chaos is in Amsterdam?quote:Op maandag 21 april 2008 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
30 apr/1 mei -3/4 mei volgens knvb site
Dat de andere wedstrijd 7-8 mei isquote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef F1Bas het volgende:
Dan spelen ze toch gewoon zondag 6 mei? Wat is het probleem?
Sorry hoor.. maar verwijt je Amsterdam nou dat ze zeggen dat je niet op de dag van de dodenherdenking kan spelen..quote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Volgens mij was het programma voor de play-off toch al eerder bekend of niet ? hadden ze toch ook eerder (amsterdam) rekening mee kunnen houden dat het dan niet kon.
Kan je wel lachen, maar op die dag herdenken we de mensen die gestorven zijn in WOII. Dankzij die mensen kunnen wij nog blij "Joden Joden" roepen in ons stadion.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 00:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat 6 mei niet op een zondag valt.
quote:Op maandag 21 april 2008 00:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]zit ik bij april te kijken.
Dan speel je woensdag en zaterdag, dat is niet zo moeilijk toch?
Wat ik wil zeggen is dat volgens mij het schema van de play offs al veel eerder bekent was maar dat er niemand toen bij nagedacht heeft dat het dan 4 mei is.quote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar verwijt je Amsterdam nou dat ze zeggen dat je niet op de dag van de dodenherdenking kan spelen..
HOE FUCKING DOM IS DE KNVB ZELF DAN!!!![]()
![]()
Verkeerde smileyquote:Op maandag 21 april 2008 00:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan je wel lachen, maar op die dag herdenken we de mensen die gestorven zijn in WOII. Dankzij die mensen kunnen wij nog blij "Joden Joden" roepen in ons stadion.
Ik zag het jaquote:Op maandag 21 april 2008 00:20 schreef GieJay het volgende:
[..]
Verkeerde smiley, ben het helemaal met je eens..
En dus zijn het incompetente rukkers.quote:Op maandag 21 april 2008 00:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat volgens mij het schema van de play offs al veel eerder bekent was maar dat er niemand toen bij nagedacht heeft dat het dan 4 mei is.
Dat ze kunnen kiezen spellen 30 april en 3 mei of 1 mei en 4 mei dus het is of koningendag of dodenherdenking.quote:
Moet je die PI nou gebruikenquote:Op maandag 21 april 2008 00:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dus zijn het incompetente rukkers.
hoezoquote:Op maandag 21 april 2008 00:30 schreef _Mike_ het volgende:
Tiefus KNVB uilenberg je bent een homo
Kan best zo zijn, maar Heerenveen moet so-wie-so worden opgerold. Ook al spelen we eerst thuis.quote:Op maandag 21 april 2008 00:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Omdat je nu een soort play offs vervalsing krijgt omdat Ajax als 2e is geeindigd het recht heeft dat ze eerst een uitwedstrijd spelen en daarna pas thuis. Nu moeten ze waarschijnlijk eerst thuis.
Een 4-2 zoals afgelopen wedstrijd is mooi hoorquote:
Oprollen niet, maar over twee wedstrijden mag je daar niet van verliezen.quote:Op maandag 21 april 2008 00:46 schreef zjroentje het volgende:
Alsof wij Heerenveen gaan oprollen.
Verdomme, nu zit ik de hele tijd met jouw sig in mijn hoofd.quote:Op maandag 21 april 2008 00:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Oprollen niet, maar over twee wedstrijden mag je daar niet van verliezen.
das genaaid jaquote:Op maandag 21 april 2008 00:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Omdat je nu een soort play offs vervalsing krijgt omdat Ajax als 2e is geeindigd het recht heeft dat ze eerst een uitwedstrijd spelen en daarna pas thuis. Nu moeten ze waarschijnlijk eerst thuis.
Echt waar?quote:
Dat dodenherdenking op vier mei valt is ook al een jaar of wat bekend, dus de KNVB had dit kunnen voorkomen...quote:Op maandag 21 april 2008 00:15 schreef Palmboom313 het volgende:
helaas zijn ze niet zo slim bij de KNVBquote:Op maandag 21 april 2008 01:12 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat dodenherdenking op vier mei valt is ook al een jaar of wat bekend, dus de KNVB had dit kunnen voorkomen...
Hahahaha hoe zat jij hier ook alweer met AZ - Feyenoord en Makaays blessure?quote:Op zondag 20 april 2008 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
triestig
Misschien dat hij eens even op zijn plaats gezet kan worden?quote:'Helemaal niets in Amsterdam'
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - De spelers van PSV werden zondagavond onder luid gejuich van de supporters gehuldigd op het Stadhuisplein van Eindhoven. Ibrahim Afellay strooide vanaf het bordes van het gemeentehuis nog wat extra zout in de wonden van Ajax. "Helemaal niets, helemaal niets in Amsterdam", zong de middenvelder luidkeels.
Ach als je op je eigen feestje moet zingen over een ander dan zegt dat ook wel iets denk ik.quote:Op maandag 21 april 2008 08:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien dat hij eens even op zijn plaats gezet kan worden?
Komt een beetje gefrustreerd over, eerst al die uitspraak over de grote mond van Ajax en later weer het zingen op het bordes. Hou dan gewoon je bek!quote:Op maandag 21 april 2008 08:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ach als je op je eigen feestje moet zingen over een ander dan zegt dat ook wel iets denk ik.
Wij verloren altijd alleen maar met ons voetbalteamquote:Op maandag 21 april 2008 08:36 schreef Breach het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt om die Afellay, die gast is zelf pas 20 en dan beschik je nog niet over de ervaring om je enigzins in te houden. En je bent zelf toch ook weleens kampioen geworden met je voetbalteam? Dan weet je hoe door de dolle heen bent..
Gewoon op het EK geen minuut laten spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 08:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
vrij zeker volgens mij. zal één dezer dagen wel zeker worden.quote:Op maandag 21 april 2008 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe zeker is het eigenlijk dat Ajax - Heerenveen op zondag 27 april 2008 wordt gespeeld in plaats van zondag 4 mei 2008? Kom ik namelijk mooi onder een familieverplichting uit.
Treurig he? Steeds maar weer dat Calimerogedrag naar Amsterdam toe. Daar is helemaal geen reden voor als je 4x de titel pakt...quote:Op maandag 21 april 2008 08:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ach als je op je eigen feestje moet zingen over een ander dan zegt dat ook wel iets denk ik.
Het lijkt er dik in te zitten. Jullie worden wel vaker genaaid met die PO's trouwens, 2 jaar geleden was er toch ook gezeik in Amsterdam en moesten jullie ipv eerst uit, eerst thuis spelen tegen Groningen. Ging uiteindelijk goed, maar toch.quote:Op maandag 21 april 2008 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe zeker is het eigenlijk dat Ajax - Heerenveen op zondag 27 april 2008 wordt gespeeld in plaats van zondag 4 mei 2008? Kom ik namelijk mooi onder een familieverplichting uit.
Zijn plaats? Je bedoelt al 4 keer op rij kampioen, mede door zijn inzet?quote:Op maandag 21 april 2008 08:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat lul je nou... dat is gewoon voetbal-eigen.quote:Op maandag 21 april 2008 08:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat weet iedereen in Amsterdam, maar zo'n pisventje die de supporters probeert te plezieren door tot tweemaal toe Ajax op zijn plaats te zetten, mag best zelf eens op zijn plaats gezet worden. Eerstvolgende duel meteen laten incasseren, dat zal hem leren.quote:Op maandag 21 april 2008 08:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn plaats? Je bedoelt al 4 keer op rij kampioen, mede door zijn inzet?
Ik denk dat ie 100% op zijn plaats is.....
Hij heeft toch verdomme gelijk? HE-LE-MAAL NIETS IN AM-STER-DAM!
Weer....
quote:Op maandag 21 april 2008 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat weet iedereen in Amsterdam, maar zo'n pisventje die de supporters probeert te plezieren door tot tweemaal toe Ajax op zijn plaats te zetten, mag best zelf eens op zijn plaats gezet worden. Eerstvolgende duel meteen laten incasseren, dat zal hem leren.
Kijk, als PSV kampioen wordt met een straatlengte voorsprong, kan ik het wat makkelijker hebben dat een PSV dat voor het tweede jaar achter elkaar met een minimaal verschil landskampioen wordt.quote:
Ach, laten we niet te veel miepen. Wij vonden het vorig jaar, na een dramatische seizoensontknoping, ook prachtig dat Huntelaar en Perez Ryan Donk even te kakken zetten. Appelvlaai kan zich beter met zijn eigen ploeg bezig houden, maar eerlijk is eerlijk: als een Ajacied na een kampioenschap zoiets doet jegens Feyenoord/PSV, vinden we het alleen maar mooi.quote:Op maandag 21 april 2008 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat weet iedereen in Amsterdam, maar zo'n pisventje die de supporters probeert te plezieren door tot tweemaal toe Ajax op zijn plaats te zetten, mag best zelf eens op zijn plaats gezet worden. Eerstvolgende duel meteen laten incasseren, dat zal hem leren.
Hij heeft gelijk, toch? Kutmarokkaantje wilde zeker scoren met wat populaire opmerkingen bij die domme kutboeren.quote:
Ja, tuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat je hem tijdens de eerstvolgende wedstrijd best een tik kan gevenquote:Op maandag 21 april 2008 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb liever dat Ajax volgend jaar ipv een speler die kampioen is geworden kapotschopt, gewoon eens meer mentaliteit kan ophoesten om wel eens van de kleintjes te winnen, richt daar de agressiviteit maar eens op...
Liever eens Luinge zijn tanden uit zijn bek rammen.....quote:Op maandag 21 april 2008 09:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat je hem tijdens de eerstvolgende wedstrijd best een tik kan geven.
Ook. En niet alleen hij, maar ook die blonde Dries Roelvink wannabequote:Op maandag 21 april 2008 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Liever eens Luinge zijn tanden uit zijn bek rammen.....
Eigenlijk al die scheidshomo's....... Ik bedoel, kunnen die gasten nog wel eens een GOEIE beslissing nemen? Of dat verdraaid lastige buitenspel eens WEL zien?quote:Op maandag 21 april 2008 09:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook. En niet alleen hij, maar ook die blonde Dries Roelvink wannabe.
De kwaliteit van de arbiters gaat wel met grote stappen achteruit. Als Griekenland zelfs al een scheidsrechter heeft die hoger staat aangeschreven staat bij de UEFA, dan weet je dat het écht mis is.quote:Op maandag 21 april 2008 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk al die scheidshomo's....... Ik bedoel, kunnen die gasten nog wel eens een GOEIE beslissing nemen? Of dat verdraaid lastige buitenspel eens WEL zien?
Ik zeg toch niet dat dat bij Ajax niet gebeurt?quote:Op maandag 21 april 2008 08:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat lul je nou... dat is gewoon voetbal-eigen.
Toen ajax wereldkampioen werd moest van Gaal zelfs nog even rotterdam en eindhoven er bij halen![]()
![]()
![]()
27 april thuis en 1 mei uit, lijkt me prima.quote:
Hij liever dan ik.quote:
Ik weet nog dat Ajax het beste team van de wereld was. Zelfs toen ging uitgerekend de trainer Eindhoven en Rotterdam erbij halen.quote:Op maandag 21 april 2008 08:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Treurig he? Steeds maar weer dat Calimerogedrag naar Amsterdam toe. Daar is helemaal geen reden voor als je 4x de titel pakt...Ze beginnen er zelf steeds over.
dat bedoel ik eigenlijk niet zo.quote:Op maandag 21 april 2008 10:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Ajax het beste team van de wereld was. Zelfs toen ging uitgerekend de trainer Eindhoven en Rotterdam erbij halen.
Wedden dat jullie zoiets ook prachtig vonden?
Een gele kikker?quote:Op maandag 21 april 2008 10:49 schreef Zwansen het volgende:
Er is idd wel een soort vergelijking met PSV en Calimero:
[ afbeelding ]
Klopt. Maar hetzelfde geldt voor jullie.quote:Op maandag 21 april 2008 10:54 schreef RayMania het volgende:
Altijd wel grappig om te zien dat de laatste jaren alles wat Ajax en Amsterdam ademt altijd maar arrogant en Calimero wordt genoemd door Eindhoven, terwijl PSV de laatste jaren duidelijk aan een inhaalslag bezig is. Afellay op het bordes, Afellay in het veld, redelijk arrogante uitspraken van Vergoossen en meerdere PSV-spelers, etc. Die zoektocht naar erkenning is nog het allertrieste.
Eens mbt tot de supporters die altijd wat te zeiken hebben over Ajax supporters. Volgens mij waren het toch echt de PSV supporters die afgelopen 4 weken zich al kampioen waanden en die hun stad sloopten toen dat niet lukte.quote:Op maandag 21 april 2008 10:54 schreef RayMania het volgende:
Altijd wel grappig om te zien dat de laatste jaren alles wat Ajax en Amsterdam ademt altijd maar arrogant en Calimero wordt genoemd door Eindhoven, terwijl PSV de laatste jaren duidelijk aan een inhaalslag bezig is. Afellay op het bordes, Afellay in het veld, redelijk arrogante uitspraken van Vergoossen en meerdere PSV-spelers, etc. De zoektocht naar erkenning is nog het allertrieste trouwens.
Dat ben ik wel deels met je eens. Ik heb het idee dat het ook samenhangt met het uitblijven van goede resultaten. Vorig jaar bij ons ook dat geklaag over scheidsrechters, terwijl als je zelf gewoon je punten pakt je nauwelijks hinder ondervindt van die scheidsrechters.quote:Op maandag 21 april 2008 10:56 schreef Zwansen het volgende:
Jullie zijn tegenwoordig een grotere calimero dan wij. Het verdraait gewoon.
PSV wordt arroganter, binnenkort zullen supporters van andere clubs dus wel een hekel krijgen aan PSV.quote:Op maandag 21 april 2008 10:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt. Maar hetzelfde geldt voor jullie.
Jullie zijn tegenwoordig een grotere calimero dan wij. Het verdraait gewoon.
Komt wel van voetbalzonequote:De Amsterdammers hebben ook een andere Zuid-Amerikaan op het oog: Carlos Villanueva. De 22-jarige Chileense middenvelder speelt in eigen land voor Audax en liep enkele jaren geleden al stage in de hoofdstad. Ook Bayern München zou interesse hebben in de speler. (La Tercera)
Ehm, niet echtquote:Op maandag 21 april 2008 11:02 schreef Scorpie het volgende:
Als ik Davids gisteren 3 man zie uitspelen en eraan herinnerd word dat hij gaat stoppen, doet het pijn.
Ik ook, maar ik heb dan ook niet bepaald veel sympathie voor Perezquote:Op maandag 21 april 2008 11:04 schreef peaceman het volgende:
Dat van die voicemail vind ik dan weer ludiek...
Ja daar doelde ik op, die erkenning.quote:Op maandag 21 april 2008 10:54 schreef RayMania het volgende:
Altijd wel grappig om te zien dat de laatste jaren alles wat Ajax en Amsterdam ademt altijd maar arrogant en Calimero wordt genoemd door Eindhoven, terwijl PSV de laatste jaren duidelijk aan een inhaalslag bezig is. Afellay op het bordes, Afellay in het veld, redelijk arrogante uitspraken van Vergoossen en meerdere PSV-spelers, etc. De zoektocht naar erkenning is nog het allertrieste trouwens.
Rasmusquote:Op maandag 21 april 2008 11:08 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ehm, niet echt
hij heeft als enige toegevoegde waarde dat hij het team kan aanjagen
geen mij hem maar:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is Ajax dan al rekening aan het houden met een vertrek van Klaas-Jan?quote:De Telegraaf: 'Cvitanich niet rond met Ajax'
Het is nog niet zeker dat Darío Cvitanich deze zomer naar Ajax verkast, dat meldt De Telegraaf maandag. Er zou wel al zijn gesproken met diens huidige club Banfield, maar van een akkoord is nog geen sprake. Ajax heeft de spits al meerdere malen aan het werk gezien.
Zondag meldde de Spaanse krant AS nog dat Cvitanich voor zes miljoen verkocht zou worden aan de Amsterdamse club, ook zou de 23-jarige Argentijn een 5-jarig contract tekenen, dat wordt nu dus tegengesproken.
Ajax is niet de enige die geïnteresseerd is in de diensten van Cvitanich, ook Boca Juniors en Espanyol zouden belangstelling hebben. De spits speelde tot nu toe 75 wedstrijden voor Banfield, waarin hij 24 keer het net vond.
Ja maar laten we nou net een leider nodig hebben die een team kan aanjagen. Davids in een rolstoel is zelfs nog een toevoeging voor dit Ajaxquote:Op maandag 21 april 2008 11:08 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ehm, niet echt
hij heeft als enige toegevoegde waarde dat hij het team kan aanjagen
geen mij hem maar:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je daarentegen ziet hoeveel balverlies hij heeft en dat de handelingssnelheid een stuk vertraagd is.. is het nog steeds jammer... maar misschien niet zo een slecht idee..quote:Op maandag 21 april 2008 11:02 schreef Scorpie het volgende:
Als ik Davids gisteren 3 man zie uitspelen en eraan herinnerd word dat hij gaat stoppen, doet het pijn.
Lijkt me verstandig ja. Kans dat KJH weggaat schat ik overigens hoog in.quote:Op maandag 21 april 2008 11:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is Ajax dan al rekening aan het houden met een vertrek van Klaas-Jan?
Sowieso, als Huntelaar nu niet gaat, dan gaat ie volgend seizoen weg. Dus dan kun je zo´n gast in alle rust voorbereiden op de komende jaren. En blijkt het niks te zijn dan heb je nog redelijke periode om iemand anders aan te trekken.quote:Op maandag 21 april 2008 11:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig ja. Kans dat KJH weggaat schat ik overigens hoog in.
zou zomaar kunnen dat kjh een hoofdrol gaat spelen op het EK. Dan is hij helemaal niet meer te houden...quote:Op maandag 21 april 2008 11:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Sowieso, als Huntelaar nu niet gaat, dan gaat ie volgend seizoen weg. Dus dan kun je zo´n gast in alle rust voorbereiden op de komende jaren. En blijkt het niks te zijn dan heb je nog redelijke periode om iemand anders aan te trekken.
Hij zei te blijven als Standard kampioen zou worden. Helaas.quote:
Ja. Maar het is ook een bevestiging van dat Ajax nog steeds de club in Nederland is.quote:Op maandag 21 april 2008 10:54 schreef RayMania het volgende:
De zoektocht naar erkenning is nog het allertrieste trouwens.
Ah okequote:Op maandag 21 april 2008 11:42 schreef M0NTANA het volgende:
Doelde eigenlijk op Zinedine Zidane.
Was het maar zo.quote:
Zegt meer over hen dan over ons. Gewoon negeren.quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 11:42 schreef M0NTANA het volgende:
Doelde eigenlijk op Zinedine Zidane.
Oh god ja, hoe triestquote:
Eens. Helaas.quote:Op maandag 21 april 2008 11:40 schreef Breach het volgende:
Klopt, in dat geval zul je dus je aankoop meteen moeten laten spelen met het risico dat het misgaat. Maar ik acht de kansen voor Huntelaar niet zo heel erg hoog.
1. Van Basten kiest waarschijnlijk voor RvN als hij fit is
2. Huntelaar is ondanks zn 33 goals de laatste wedstrijden niet bepaald in vorm
3. Je speelt tegen 3 toplanden in je Poule
Als ie ondanks die omstandigheden toch excelleerd dan ga je gelijk krijgen
We zullen zien. van Basten zelf in 88 was ook niet verwacht. En nee nu ga ik KJH niet met Marco vergelijkenquote:Op maandag 21 april 2008 11:40 schreef Breach het volgende:
Klopt, in dat geval zul je dus je aankoop meteen moeten laten spelen met het risico dat het misgaat. Maar ik acht de kansen voor Huntelaar niet zo heel erg hoog.
1. Van Basten kiest waarschijnlijk voor RvN als hij fit is
2. Huntelaar is ondanks zn 33 goals de laatste wedstrijden niet bepaald in vorm
3. Je speelt tegen 3 toplanden in je Poule
Als ie ondanks die omstandigheden toch excelleerd dan ga je gelijk krijgen
quote:Twente speelt in Emmens arena in plaats van Schalke's
21/04/2008 11:00
FC Twente speelt zijn eerste thuiswedstrijd in de play-offs voor deelname aan de voorronde van de Champions League in Emmen. NAC Breda is de tegenstander van de ploeg van coach Fred Rutten.
Hoewel FC Twente en NAC zelf nog niets bekend hebben gemaakt, meldt de website van FC Emmen dat de nummers vier en drie van de Eredivisie op woensdag 30 april in het Univé Stadion hun eerste duel spelen.
Door een verbouwing van het Arke Stadion moet FC Twente uitwijken. Aanvankelijk hoopten de Tukkers in Gelsenkirchen onderdak te vinden in de Arena Auf Schalke. Maar in plaats van de Veltins Arena (capaciteit 61 duizend toeschouwers) is Sportpark Meerdijk de eerste lokatie. Daar kunnen 8.500 toeschouwers een plaats vinden.
Hebben ze het in zich om Europees Kampioen te worden ja. Absoluut.quote:Op maandag 21 april 2008 12:01 schreef Ordinair het volgende:
Als Nederland de poule overleeft worden ze Europees kampioen.
Behoorlijk koddig ook dat veel PSV-ers elke keer zeggen van "ja, de laatste negen jaar zeven keer kampioen geworden", of dingen in die trant. Je kan ook zeggen dat Ajax in de hele historie 29 keer kampioen is geworden tegenover 21 keer van PSV. Oftewel; PSV moet de komende acht jaren wederom kampioen worden en daarnaast ook nog vier Europese prijzen en twee wereldbekers pakken om Ajax enigzins te evenaren qua prijzen.quote:Op maandag 21 april 2008 11:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja. Maar het is ook een bevestiging van dat Ajax nog steeds de club in Nederland is.
Ik iig niet, heb smiddags beide wedstrijden live gezien, daarna op het terras mn verdriet weggedronkenquote:Op maandag 21 april 2008 12:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben er hier eigenlijk mensen voetbal gekeken gister op rtl4?
Juist als je verliest besef je pas dat je echt supporter van je club bentquote:Op maandag 21 april 2008 12:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hartstikke leuk zo'n titel, het is gegund en ik had hem natuurlijk graag bij Ajax gehad, maar voetbal is níet alleen prijzen. Voetbal is zoveel meer. Ajax.
quote:Op maandag 21 april 2008 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Juist als je verliest besef je pas dat je echt supporter van je club bent
Dat. En journaal van 11 uur klikte ik ook weg.quote:Op maandag 21 april 2008 12:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik iig niet, heb smiddags beide wedstrijden live gezien, daarna op het terras mn verdriet weggedronkenVond het verder ook niet zo nodig om naar hossende brabos te kijken.
Ik heb het wel aangehad, maar ben steeds weggezapt bij de feestende PSVers. En dan natuurlijk weer te laat teruggezapt waardoor je eigenlijk vrijwel de hele uitzending mist, maargoed. Als voetballiefhebber wil ik het toch meekrijgen allemaal, alleen dat gefeest hoeft natuurlijk niet als het je eigen club niet isquote:Op maandag 21 april 2008 12:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben er hier eigenlijk mensen voetbal gekeken gister op rtl4?
Die lach van Sjonnie tijdens het vuurwerkquote:
Ja? Ik ben na zo'n dag als gister wel mn zin in voetbal even kwijt dan. Die dag dan iig.quote:Op maandag 21 april 2008 12:26 schreef DemonCleaner het volgende:
Als voetballiefhebber wil ik het toch meekrijgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |