quote:Gerard Joling presenteert vanaf april de nieuwe show Holland’s Got Talent op SBS 6. De tv-zender spreekt van de “grootste talentenjacht ooit in Nederland gehouden“. Holland’s Got Talent biedt een podium aan iedereen die denkt met zijn of haar talent het Nederlandse publiek te kunnen vermaken. “Holland’s Got Talent is geheel gebaseerd op het internationale hitformat dat eerder in onder andere Amerika en Engeland te zien was en waar het ongelooflijk hoge kijkcijfers haalde.”
In Holland’s Got Talent kan iedereen die denkt een talent te hebben, dat komen bewijzen op het podium van Holland’s Got Talent. “Goochelaars, dansers, acrobaten, zangers, jongleurs, illusionisten, komieken, buiksprekers, kortom iedereen die denkt in de voetsporen van Paul Potts (winnaar Britain’s Got Talent) te kunnen treden, is welkom in deze amusementshow op SBS 6“
Of je gewoon veel beter kledenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:07 schreef jack4ya het volgende:
Ze was niet supervet ofzo, maar voor zo'n act moet je nou eenmaal wel een beetje lijf hebben en nog meer ritmegevoel. Die ledenmaten hadden een wilde drang naar vrijheid...
Dat snap ik ook nooit, hequote:Op vrijdag 18 april 2008 22:11 schreef Knipoogje het volgende:
En dan de gehandicaptenkaart uitspelen...dat is zoo notdone
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo'n eng regenboog-vrije-school-zonnekind.
Echt vreselijk inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Rudolph Steiner tiepje, jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, en hét argument is dan: 'Ik wed dat de juryleden dit niet eens zelf kunnen'.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Al die kneuzen die commentaar leveren op de Jury als ze afgewezen worden, je zet jezelf toch voor schut...
En nu ga ik even mijn ogen met chloor uitspoelenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:39 schreef Knipoogje het volgende:
Dit is trouwens een Martial Arts groepje dat wel goed genoeg was
Hij is tofquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:39 schreef Knipoogje het volgende:
En de winnaar van de laatste America's got talent:
Was de laatste auditie idd, ik vind eigenlijk niet dat er veel bijzondere optredens bij zittenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:43 schreef ouderejongere het volgende:
Was dit nou de laatste auditie? Die audities zijn altijd vermakelijk, bij elke talentenjacht. Op het moment dat we met sms moeten stemmen is voor mij de lol eraf.
Wat een politiek-correct gelul over dat buikdansmeisje, ze was goed en ook best mooi
Konden ze dat nijlpaard dat ging paaldansen niet tegen zichzelf beschermen en haar eruit knippen
Ik heb een grote favoriet: Anne. Lekker brutaal, mooi meisje en goede stem, maar ze gaat niet winnen omdat ze te jong is en van de arbeidsinspectie niet meer dan 2 uur per maand mag werken (=optreden). Clarissa (uit afl.1) zal het waarschijnlijk winnen, toegegeven, ze is de beste, maar niet echt speciaal.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was de laatste auditie idd, ik vind eigenlijk niet dat er veel bijzondere optredens bij zitten
Volgende week ook nog audities en de 2de rondequote:Op zaterdag 19 april 2008 19:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was de laatste auditie idd, ik vind eigenlijk niet dat er veel bijzondere optredens bij zitten
Huh? Ze zeiden van niet toch, ze lieten al beelden zien van de 2de rondequote:Op zondag 20 april 2008 05:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgende week ook nog audities en de 2de ronde
Er is ook verschil tussen dit meisje en het meisje van 8 dat Shakira nadeed. Die van 8 is een klein kind die met poppen hoort te spelen. Dit is een jong-bijna-volwassen meisje met tieten. Biologisch een vrouw, juridisch een kind.quote:Op zondag 20 april 2008 17:19 schreef sander89 het volgende:
Ik snap het wel aan de ene kant want ze zijn gewoon bang voor vele reacties dat dit niet kan etc, best wel triest die mensen die meteen pedo roepen etc![]()
![]()
Ik zelf vind haar ook wat te jong gewoon over 3/5 jaar weer opnieuw proberen en dan kan wel goed voor op tv.
Maar denk als ze wat ouder uit had gezien dat dan misschien wel door heen kwam.
Zo grote rondingen had ze nog nietquote:Op zondag 20 april 2008 19:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Er is ook verschil tussen dit meisje en het meisje van 8 dat Shakira nadeed. Die van 8 is een klein kind die met poppen hoort te spelen. Dit is een jong-bijna-volwassen meisje met tieten tietjes. Biologisch een vrouw, juridisch een kind.
Moet je maar naar Arnhem komen, daar zingt ie (iedere week)quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:31 schreef Mr_DG het volgende:
Die Wylon met a man's world was goed zeg!!
95 % dat mee doet is gestoordquote:
Van Henk-Jan Smits weet ik dat hij een pact met de duivel heeft gesloten en Patricia is de duivel maar van die andere weet ik het niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
Die twee dansgroepen horen beiden door te gaan.
Maar nogmaals vanwaar deze juryleden
Eén of andere circus-directeurquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van Henk-Jan Smits weet ik dat hij een pact met de duivel heeft gesloten en Patricia is de duivel maar van die andere weet ik het niet.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:36 schreef Vaud het volgende:
Wel een beetje stom dat mensen helemaal gesminkt en verkleed naar de studio terug moeten komen en uren moeten wachten en dan na 2 sec worden afgewezen...
Lijkt me niet, ze deden het op basis van de foto's. Bij een foto wisten ze alle drie niet meer wie het waren. Als iedereen ervoor moest optreden, zouden ze niet alle drie de act vergeten zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:08 schreef Knipoogje het volgende:
Volgens mij hebben ze alle acts nog een keertje zien optreden, maar dit is niet uitgezonden op tv.
Talentenjachten doorgestoken kaart noemen is zoo 2004quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:37 schreef ouderejongere het volgende:Anne is door
verder kijk ik niet meer, het is toch allemaal doorgestoken kaart
Geloof je nou echt dat de winnaar nog niet bekend is? Er zijn al optredens georganiseerd en bladzijdes in de hitkrant gereserveerd. Alleen het liedje waarmee de winnaar straks op nummer 1 binnenkomt moet nog geschreven worden.quote:Op zondag 27 april 2008 10:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Talentenjachten doorgestoken kaart noemen is zoo 2004
Conspiracy theoriesquote:Op zondag 27 april 2008 11:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat de winnaar nog niet bekend is? Er zijn al optredens georganiseerd en bladzijdes in de hitkrant gereserveerd. Alleen het liedje waarmee de winnaar straks op nummer 1 binnenkomt moet nog geschreven worden.
quote:Tja, ook wij zijn zo'n act die door de jury genept zijn: kregen we tijdens de eerste auditie nog geen enkel kruis, alleen maar positieve feedback en werden we gezien als veelbelovende act voor de volgende ronde!!
Welke volgende ronde?
Een hele dag hebben we gewacht om uiteindelijk te horen dat we niet door zijn naar de liveshows, want we waren er nog niet klaar voor... Hoezo tegenstrijdig?!
En dat is dan nog tot daar aan toe, want ik snap best, er waren veel te veel dansgroepen en ze kunnen natuurlijk niet allemaal naar de liveshow; maar ben dan als jury tijdens de eerste ronde wat selectiever en ga dan meteen voor de topteams!
Maar wat ik nog veel schandaliger vind, is dat onze act niet eens op tv geweest is; 3 hele dagen daar geweest, interviews gegeven, gwacht, gewacht en nog eens gewacht, opgetreden met lovende kritiek en vervolgens zenden ze er niet 1 seconde van uit!!
Organisatie, jullie moeten jezelf toch maar eens achter de oren krabben!!
Achjah...Gerard zal hem wel even 'troosten' in de kleedkamerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
die buikdanser
agoss, vond 't wel zielig voor 'm.. niet dat ik m graag in carré zie, maar toch... zo afgebrand worden was nu ook weer niet nodig
werd henk jan toch even afgebrand, want het moest van de stylisten van het programma zelf!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
En die trommelaar, die er zelf helemaal niks aan kan doen.
Die kracht miste ik inderdaad. Maar hij maakte aan het einde heel veel goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
hij staat er wel.. hij zingt, hij staat er, en hij overtuigt
misschien wat meer kracht in zijn stem en een iets minder paniekerig hoofdmaar als je je ogen dichtdoet.. ik had kippenvel
Die gast kan ook erg goed zingen (Michael Jackson-achtig), dus ben echt benieuwd wat ie volgende keer doet.quote:
gelukkig nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:30 schreef robert2006 het volgende:
dat jongetje met die rare familie gaat door, wordt de nieuwe jantje smit
is het niet zo dat de lijnen pas 'open gaan' na het laatste optreden?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:36 schreef Goldfinger1962b het volgende:
Dat stemmen gaat toch hartstikke oneerlijk? Degene die als laatste optreedt heeft veel minder tijd om zieltjes te winnen.
Is dat zo? Mogen ze dat wel eens duidelijk maken (maar doen ze uiteraard niet, want nu zit iedereen dan al anderhalf uur voor niks te SMS'en).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is het niet zo dat de lijnen pas 'open gaan' na het laatste optreden?
hij lijkt een beetje motorisch gestoord, sowieso een beetje rare show, maar heb me wel even vermaaktquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:39 schreef jack4ya het volgende:
Johan is nog wat te kwetsbaar... denk ik wel een goede keuze... maar wel jammer.
Nee, al voor 't eerste optreden moest je bellen van Geerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
is het niet zo dat de lijnen pas 'open gaan' na het laatste optreden?
In het begin zag je al een stukje van 'm dus mensen wisten dat ie meedeed. Blijft bagger iig, alleen als je veel in beeld bent geweest heb je een grote kans. Ze moeten de lijnen pas na de optredens opgengooien en dan morgen ofzo de uitslag doen pas.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:47 schreef Goldfinger1962b het volgende:
No way dan dat die laatste (hoe goed ie ook was) dan de meeste stemmen heeft gekregen in dat kwartiertje dat je op hem kon stemmen.
Ja, die twirl meisjes gingen door.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:58 schreef Urquhart het volgende:
Is dat kind wat Whitney Houston zong eruit?
Ant & Dec!quote:
Ik vond die dance-act aan het begin beterquote:Op zondag 4 mei 2008 11:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, die twirl meisjes gingen door.
Nope.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:25 schreef m-materazzi het volgende:
Is er al een 2e ronde ofzo geweest ? Ik volg het niet echt, maar ik heb toen die Waylon gezien en daar was ik wel van onder de indruk. Dus heeft iemand wellicht nog nieuwe filmpjes van hem ?
Heb Clarissa toen in het theater gezien en vond haar echt super goed. Dus ben gewoon benieuwd waarom ze niet door is. Maar heb geen zin om 2 uur lang te gaan zitten kijken als het buiten heerlijk weer is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:28 schreef Toedels het volgende:
Als je geen zin had om te kijken, wat kan het je dan schelen wie wel of niet door is?
Ja, van die Joling wordt je misselijk. Al dat ge-lievemensen-dit en ge-lievejury-dat.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Joling moet het bij elke act naar het SBS platte sex en pis niveau krijgen hoor. Wat een slechte presentatie. Ook echt superslecht gefilmd bij die Jumpers.
Wat een aanfluiting wordt het programma zo.
Heel simpel eigenlijk. HGT heeft een soort strijd tussen Waylon en Clarissa er van gemaakt. Het was bij voorbaat al duidelijk dat 1 van deze 2 de meeste publieksstemmen zou krijgen. Waylon won. En de dansers en Clarissa eindigden daaronder. Jury mocht toen kiezen en koos uiteraard voor de dansers. De finale moet immers geen zangshow worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:13 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Heb Clarissa toen in het theater gezien en vond haar echt super goed. Dus ben gewoon benieuwd waarom ze niet door is. Maar heb geen zin om 2 uur lang te gaan zitten kijken als het buiten heerlijk weer is.
Wat een eikel die Simon, dat je het zelf een rot lied vindt, okay, maar zo asociaal om iemand zo te onderbreken en zo van zijn stuk te brengen! En vervolgens breekt de zaal de tent af...quote:Op maandag 12 mei 2008 11:44 schreef duivelin1 het volgende:
kijk, dit is een voorbeeld van een goede musicaluitvoering
Zingen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:32 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die gast kan ook erg goed zingen (Michael Jackson-achtig), dus ben echt benieuwd wat ie volgende keer doet.
Annequote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond oa Anne (dat bijdehante meisje) en een percussiegroep
.
William vond ik mwa..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Illusionary was leuk, pianistje knap, verder weinig boeiende uitzending tot nu toe.
De enige die écht iets nieuws laat zien tov de eerste keer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:20 schreef Svensational het volgende:
Danielle! Tof dat ze heel iets anders deed
!
mee eens..maar er mogen er maar 2 door..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:24 schreef Svensational het volgende:
Danielle, die pianist en Anne mogen door van mij.
Anne via de website dan maarquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:30 schreef Sk00p het volgende:
[..]
mee eens..maar er mogen er maar 2 door..
Té volwassen. Precies wat Henkjan zei bij het jury commentaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:44 schreef ouderejongere het volgende:
Meteen via de website gestemd, morgen ook op mijn werk, zondag even een open netwerk vinden en zondag op familiebezoek even inloggen en stemmen.
Anne is echt heel erg lief. Ze feliciteerde haar tegenstander meteen, zeer volwassen gedrag!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:27 schreef _Arual_ het volgende:
Die Daniëlle werd toch tweede in die talentenjacht van Jochem van Gelder?
Ik heb op Clarissa gestemd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:43 schreef Svensational het volgende:
www.hollandsgottalent.nl, stemmen op Anne!
Anne en Clarissaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb op Clarissa gestemd.
Welke 2 zijn er door gegaan gisteren?
Waylon was niet als laatste aan de beurt. Als 4e of 5e geloof ik.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:54 schreef Goldfinger1962b het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is het echt zo dat in elke aflevering het scenario hetzelfde is? Volgens mij werd de laatste die optrad in elke halve finale steeds als eerste gekozen om naar de finale te gaan (eerst die operazanger, toen die Elvis-wannabe en nu het slangenmeisje). Afgezien van het feit dat ik het raar blijf vinden dat je maar heel kort op die laatste deelnemers kunt stemmen (en het dus heel onwaarschijnlijk is dat die echt de meeste stemmen hebben gekregen), vind ik het er erg op lijken dat deze deelnemers hoe dan ook door gaan, en daarom als hoogtepunt van de uitzending zijn gezet. Of zie ik nu spoken en gaat het er allemaal heel eerlijk aan toe?
Morgen terugblik (met denk ik uitslag van de wild-card) en volgende week de finalequote:Op donderdag 22 mei 2008 20:50 schreef ouderejongere het volgende:
Hoe zit het nou? Volgende week toch finale? Toch staat in mijn gids zowel morgen als volgende week een uitzending van HgT
Ik hoop Clarissaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:52 schreef duivelin1 het volgende:
wie heeft die wild card gewonnen?
Is dat nog niet bekend?quote:
Nee, voor de start wordt 't bekend. De uitzending van vorige week was idd niveautje baggerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:22 schreef ouderejongere het volgende:
Is dat nog niet bekend?
Jaaaaa ik ookquote:
Dit is echt dramatisch slechtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:27 schreef -Peach het volgende:
Ik vind dit niet zo'n goede liedkeuze van/voor Clarissa denk ik...
Ze hebben de beste acts voor het laatst bewaard, Danielle en Waylon waren volgens mij van tevoren al wel de favorieten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik tot nu toe geen enkele kandidaat deze finale de moeite waard.
Ach kom op zich dit meen je toch niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:30 schreef Ole het volgende:
HenkJan is keihard
vind ik ook... ik raak er niet bepaald opgewonden van..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:35 schreef tong80 het volgende:
Wat is dit voor en bagger
Geen ritme geen samenspel helemaal niks. Vette muziek en erg druk doen
Ken je Poison ivy ? Die maakt pas mooie muziekquote:
Ja ik had precies hetzelfde... vond het nummer ook erg jammer gekozen.. Had liever weer een lekker soulnummer gehoord.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
damn wat een slechte keuze van nummer!
Maar hij blijft mijn favoriet
Ja precies. Dit kwam niet uit de verf maar door zijn show en uitstraling kwam het toch nog overquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja ik had precies hetzelfde... vond het nummer ook erg jammer gekozen.. Had liever weer een lekker soulnummer gehoord.
Dat ligt niet aan de mooi manquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
Dit was ook een soulnummer gecoverd door Jagger en Bowie. Helaas kon deze overigens mooie man er geen soul inleggen
Mijn poes kan met zijn voet achter zijn oor krabben. Ik denk dat zij het enige mens is die dat ook kan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef tong80 het volgende:
Iemand die met haar linker knie haar rechter schaamlip kan aanraken.
Massaal stemmen mensen
Dat was ook 30x niks die Waylonquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef MissJ het volgende:
Waylon moet winnen!
of anders Danielle of dat pianojongetje, dat is ook prima. De rest vind ik niet heel boeiend ofzo.
Vandaag gekozen liedje vond ik ook niet erg leuk, maar hij is echt wel extreem goed in wat hij doet vind ik!quote:
Ja vaag!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:13 schreef ouderejongere het volgende:
Ondertitels bij een liveprogramma? Is dit niet eerder opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |