Die gast kan ook erg goed zingen (Michael Jackson-achtig), dus ben echt benieuwd wat ie volgende keer doet.quote:
gelukkig nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:30 schreef robert2006 het volgende:
dat jongetje met die rare familie gaat door, wordt de nieuwe jantje smit
is het niet zo dat de lijnen pas 'open gaan' na het laatste optreden?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:36 schreef Goldfinger1962b het volgende:
Dat stemmen gaat toch hartstikke oneerlijk? Degene die als laatste optreedt heeft veel minder tijd om zieltjes te winnen.
Is dat zo? Mogen ze dat wel eens duidelijk maken (maar doen ze uiteraard niet, want nu zit iedereen dan al anderhalf uur voor niks te SMS'en).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is het niet zo dat de lijnen pas 'open gaan' na het laatste optreden?
hij lijkt een beetje motorisch gestoord, sowieso een beetje rare show, maar heb me wel even vermaaktquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:39 schreef jack4ya het volgende:
Johan is nog wat te kwetsbaar... denk ik wel een goede keuze... maar wel jammer.
Nee, al voor 't eerste optreden moest je bellen van Geerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
is het niet zo dat de lijnen pas 'open gaan' na het laatste optreden?
In het begin zag je al een stukje van 'm dus mensen wisten dat ie meedeed. Blijft bagger iig, alleen als je veel in beeld bent geweest heb je een grote kans. Ze moeten de lijnen pas na de optredens opgengooien en dan morgen ofzo de uitslag doen pas.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:47 schreef Goldfinger1962b het volgende:
No way dan dat die laatste (hoe goed ie ook was) dan de meeste stemmen heeft gekregen in dat kwartiertje dat je op hem kon stemmen.
Ja, die twirl meisjes gingen door.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:58 schreef Urquhart het volgende:
Is dat kind wat Whitney Houston zong eruit?
Ant & Dec!quote:
Ik vond die dance-act aan het begin beterquote:Op zondag 4 mei 2008 11:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, die twirl meisjes gingen door.
Nope.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:25 schreef m-materazzi het volgende:
Is er al een 2e ronde ofzo geweest ? Ik volg het niet echt, maar ik heb toen die Waylon gezien en daar was ik wel van onder de indruk. Dus heeft iemand wellicht nog nieuwe filmpjes van hem ?
Heb Clarissa toen in het theater gezien en vond haar echt super goed. Dus ben gewoon benieuwd waarom ze niet door is. Maar heb geen zin om 2 uur lang te gaan zitten kijken als het buiten heerlijk weer is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:28 schreef Toedels het volgende:
Als je geen zin had om te kijken, wat kan het je dan schelen wie wel of niet door is?
Ja, van die Joling wordt je misselijk. Al dat ge-lievemensen-dit en ge-lievejury-dat.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Joling moet het bij elke act naar het SBS platte sex en pis niveau krijgen hoor. Wat een slechte presentatie. Ook echt superslecht gefilmd bij die Jumpers.
Wat een aanfluiting wordt het programma zo.
Heel simpel eigenlijk. HGT heeft een soort strijd tussen Waylon en Clarissa er van gemaakt. Het was bij voorbaat al duidelijk dat 1 van deze 2 de meeste publieksstemmen zou krijgen. Waylon won. En de dansers en Clarissa eindigden daaronder. Jury mocht toen kiezen en koos uiteraard voor de dansers. De finale moet immers geen zangshow worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:13 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Heb Clarissa toen in het theater gezien en vond haar echt super goed. Dus ben gewoon benieuwd waarom ze niet door is. Maar heb geen zin om 2 uur lang te gaan zitten kijken als het buiten heerlijk weer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |