quote:Gerard Joling presenteert vanaf april de nieuwe show Holland’s Got Talent op SBS 6. De tv-zender spreekt van de “grootste talentenjacht ooit in Nederland gehouden“. Holland’s Got Talent biedt een podium aan iedereen die denkt met zijn of haar talent het Nederlandse publiek te kunnen vermaken. “Holland’s Got Talent is geheel gebaseerd op het internationale hitformat dat eerder in onder andere Amerika en Engeland te zien was en waar het ongelooflijk hoge kijkcijfers haalde.”
In Holland’s Got Talent kan iedereen die denkt een talent te hebben, dat komen bewijzen op het podium van Holland’s Got Talent. “Goochelaars, dansers, acrobaten, zangers, jongleurs, illusionisten, komieken, buiksprekers, kortom iedereen die denkt in de voetsporen van Paul Potts (winnaar Britain’s Got Talent) te kunnen treden, is welkom in deze amusementshow op SBS 6“
Of je gewoon veel beter kledenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:07 schreef jack4ya het volgende:
Ze was niet supervet ofzo, maar voor zo'n act moet je nou eenmaal wel een beetje lijf hebben en nog meer ritmegevoel. Die ledenmaten hadden een wilde drang naar vrijheid...
Dat snap ik ook nooit, hequote:Op vrijdag 18 april 2008 22:11 schreef Knipoogje het volgende:
En dan de gehandicaptenkaart uitspelen...dat is zoo notdone
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo'n eng regenboog-vrije-school-zonnekind.
Echt vreselijk inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Rudolph Steiner tiepje, jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, en hét argument is dan: 'Ik wed dat de juryleden dit niet eens zelf kunnen'.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Al die kneuzen die commentaar leveren op de Jury als ze afgewezen worden, je zet jezelf toch voor schut...
En nu ga ik even mijn ogen met chloor uitspoelenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:39 schreef Knipoogje het volgende:
Dit is trouwens een Martial Arts groepje dat wel goed genoeg was
Hij is tofquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:39 schreef Knipoogje het volgende:
En de winnaar van de laatste America's got talent:
Was de laatste auditie idd, ik vind eigenlijk niet dat er veel bijzondere optredens bij zittenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:43 schreef ouderejongere het volgende:
Was dit nou de laatste auditie? Die audities zijn altijd vermakelijk, bij elke talentenjacht. Op het moment dat we met sms moeten stemmen is voor mij de lol eraf.
Wat een politiek-correct gelul over dat buikdansmeisje, ze was goed en ook best mooi
Konden ze dat nijlpaard dat ging paaldansen niet tegen zichzelf beschermen en haar eruit knippen
Ik heb een grote favoriet: Anne. Lekker brutaal, mooi meisje en goede stem, maar ze gaat niet winnen omdat ze te jong is en van de arbeidsinspectie niet meer dan 2 uur per maand mag werken (=optreden). Clarissa (uit afl.1) zal het waarschijnlijk winnen, toegegeven, ze is de beste, maar niet echt speciaal.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was de laatste auditie idd, ik vind eigenlijk niet dat er veel bijzondere optredens bij zitten
Volgende week ook nog audities en de 2de rondequote:Op zaterdag 19 april 2008 19:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was de laatste auditie idd, ik vind eigenlijk niet dat er veel bijzondere optredens bij zitten
Huh? Ze zeiden van niet toch, ze lieten al beelden zien van de 2de rondequote:Op zondag 20 april 2008 05:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgende week ook nog audities en de 2de ronde
Er is ook verschil tussen dit meisje en het meisje van 8 dat Shakira nadeed. Die van 8 is een klein kind die met poppen hoort te spelen. Dit is een jong-bijna-volwassen meisje met tieten. Biologisch een vrouw, juridisch een kind.quote:Op zondag 20 april 2008 17:19 schreef sander89 het volgende:
Ik snap het wel aan de ene kant want ze zijn gewoon bang voor vele reacties dat dit niet kan etc, best wel triest die mensen die meteen pedo roepen etc![]()
![]()
Ik zelf vind haar ook wat te jong gewoon over 3/5 jaar weer opnieuw proberen en dan kan wel goed voor op tv.
Maar denk als ze wat ouder uit had gezien dat dan misschien wel door heen kwam.
Zo grote rondingen had ze nog nietquote:Op zondag 20 april 2008 19:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Er is ook verschil tussen dit meisje en het meisje van 8 dat Shakira nadeed. Die van 8 is een klein kind die met poppen hoort te spelen. Dit is een jong-bijna-volwassen meisje met tieten tietjes. Biologisch een vrouw, juridisch een kind.
Moet je maar naar Arnhem komen, daar zingt ie (iedere week)quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:31 schreef Mr_DG het volgende:
Die Wylon met a man's world was goed zeg!!
95 % dat mee doet is gestoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |