Van Henk-Jan Smits weet ik dat hij een pact met de duivel heeft gesloten en Patricia is de duivel maar van die andere weet ik het niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:39 schreef tong80 het volgende:
Die twee dansgroepen horen beiden door te gaan.
Maar nogmaals vanwaar deze juryleden
Eén of andere circus-directeurquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van Henk-Jan Smits weet ik dat hij een pact met de duivel heeft gesloten en Patricia is de duivel maar van die andere weet ik het niet.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:36 schreef Vaud het volgende:
Wel een beetje stom dat mensen helemaal gesminkt en verkleed naar de studio terug moeten komen en uren moeten wachten en dan na 2 sec worden afgewezen...
Lijkt me niet, ze deden het op basis van de foto's. Bij een foto wisten ze alle drie niet meer wie het waren. Als iedereen ervoor moest optreden, zouden ze niet alle drie de act vergeten zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:08 schreef Knipoogje het volgende:
Volgens mij hebben ze alle acts nog een keertje zien optreden, maar dit is niet uitgezonden op tv.
Talentenjachten doorgestoken kaart noemen is zoo 2004quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:37 schreef ouderejongere het volgende:Anne is door
verder kijk ik niet meer, het is toch allemaal doorgestoken kaart
Geloof je nou echt dat de winnaar nog niet bekend is? Er zijn al optredens georganiseerd en bladzijdes in de hitkrant gereserveerd. Alleen het liedje waarmee de winnaar straks op nummer 1 binnenkomt moet nog geschreven worden.quote:Op zondag 27 april 2008 10:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Talentenjachten doorgestoken kaart noemen is zoo 2004
Conspiracy theoriesquote:Op zondag 27 april 2008 11:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat de winnaar nog niet bekend is? Er zijn al optredens georganiseerd en bladzijdes in de hitkrant gereserveerd. Alleen het liedje waarmee de winnaar straks op nummer 1 binnenkomt moet nog geschreven worden.
quote:Tja, ook wij zijn zo'n act die door de jury genept zijn: kregen we tijdens de eerste auditie nog geen enkel kruis, alleen maar positieve feedback en werden we gezien als veelbelovende act voor de volgende ronde!!
Welke volgende ronde?
Een hele dag hebben we gewacht om uiteindelijk te horen dat we niet door zijn naar de liveshows, want we waren er nog niet klaar voor... Hoezo tegenstrijdig?!
En dat is dan nog tot daar aan toe, want ik snap best, er waren veel te veel dansgroepen en ze kunnen natuurlijk niet allemaal naar de liveshow; maar ben dan als jury tijdens de eerste ronde wat selectiever en ga dan meteen voor de topteams!
Maar wat ik nog veel schandaliger vind, is dat onze act niet eens op tv geweest is; 3 hele dagen daar geweest, interviews gegeven, gwacht, gewacht en nog eens gewacht, opgetreden met lovende kritiek en vervolgens zenden ze er niet 1 seconde van uit!!
Organisatie, jullie moeten jezelf toch maar eens achter de oren krabben!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |