Jaaaaa ik ookquote:
Dit is echt dramatisch slechtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:27 schreef -Peach het volgende:
Ik vind dit niet zo'n goede liedkeuze van/voor Clarissa denk ik...
Ze hebben de beste acts voor het laatst bewaard, Danielle en Waylon waren volgens mij van tevoren al wel de favorieten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik tot nu toe geen enkele kandidaat deze finale de moeite waard.
Ach kom op zich dit meen je toch niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:30 schreef Ole het volgende:
HenkJan is keihard
vind ik ook... ik raak er niet bepaald opgewonden van..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:35 schreef tong80 het volgende:
Wat is dit voor en bagger
Geen ritme geen samenspel helemaal niks. Vette muziek en erg druk doen
Ken je Poison ivy ? Die maakt pas mooie muziekquote:
Ja ik had precies hetzelfde... vond het nummer ook erg jammer gekozen.. Had liever weer een lekker soulnummer gehoord.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
damn wat een slechte keuze van nummer!
Maar hij blijft mijn favoriet
Ja precies. Dit kwam niet uit de verf maar door zijn show en uitstraling kwam het toch nog overquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja ik had precies hetzelfde... vond het nummer ook erg jammer gekozen.. Had liever weer een lekker soulnummer gehoord.
Dat ligt niet aan de mooi manquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
Dit was ook een soulnummer gecoverd door Jagger en Bowie. Helaas kon deze overigens mooie man er geen soul inleggen
Mijn poes kan met zijn voet achter zijn oor krabben. Ik denk dat zij het enige mens is die dat ook kan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef tong80 het volgende:
Iemand die met haar linker knie haar rechter schaamlip kan aanraken.
Massaal stemmen mensen
Dat was ook 30x niks die Waylonquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef MissJ het volgende:
Waylon moet winnen!
of anders Danielle of dat pianojongetje, dat is ook prima. De rest vind ik niet heel boeiend ofzo.
Vandaag gekozen liedje vond ik ook niet erg leuk, maar hij is echt wel extreem goed in wat hij doet vind ik!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |