En wáág het niet aan te passen. Ik zoek je persoonlijk opquote:
Als je toch bezig bent, breng dan gelijk die kratjes naar Schigt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wáág het niet aan te passen. Ik zoek je persoonlijk op.
Maak me gekquote:
Helloquote:
Het is hier 13 graden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:42 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag!
Wat een prachtig lente weer hier! (en dat terwijl het herfst is)
Graadje of 23 met zonnetje en strakblauwe lucht
Bloes aan het bier ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoppa, weekend [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Slangen kunnen ook erg gluiperig zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wed dat het dat konijn was. Of anders die gluipert van een dndiek.
Venomsnake niet, die is gewoon schattig.quote:
Dat komt pas als het te laat is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Nu is het wachten op Eindhovuhh de Gexte
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Venomsnake niet, die is gewoon schattig.
Zweten valt wel mee, er staat een lekker verkoelend briesje. Heerlijk fietsweerquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:55 schreef tong80 het volgende:
Je maakt me niet gek Tha Dark. Heerlijk die wisselnde seizoenen in Nederland. Vandaag genoten van de zon.
Lijkt me zo saai als je altijd loopt te zweten.
Een mod met hersens en ook nog eens afkomstig uit Groningen,quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Een mod met hersens, hoe is het mogelijk
Jopen, lekker Haarlems bier, moet jij toch wetenquote:
Dat weet ik maar als te goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jopen, lekker Haarlems bier, moet jij toch weten
Morgen naar Zeeland... eten bij www.oudsluis.nl ik vind alleen die vieze rooie mond waar het sperma uitloopt zo smerig
Jij altijdquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:27 schreef SCH het volgende:
Hoppescheuten risotto met gegrilde coquilles,
krokant bierschuim en Bianchetti truffel.
Mag ik aan je hoppescheuten zitten?
Eerst even mijn rosbiefje op eten voor ik ga kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:39 schreef RayMania het volgende:
Voor toma, mocht hij dit op tijd lezen; vanavond Hannibal op televisie (22:20, Net5).
Neequote:Op vrijdag 18 april 2008 22:25 schreef SCH het volgende:
Ik wil eigenlijk wel naar bed. Mag dat?
Heb ik gezien, wel een lekker dingquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:28 schreef RayMania het volgende:
Even Lingo van gisteren bekijken. In Team 1 m'n oud stagebegeleider, plus m'n komende collega.
Okee, ik heb volgens mij gisteren even gekeken. Was dat het team met een vrouw (hoe lelijk kun je zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:28 schreef RayMania het volgende:
Even Lingo van gisteren bekijken. In Team 1 m'n oud stagebegeleider, plus m'n komende collega.
Kijk niet zo zielig daar kan ik niet tegen, dadelijk ga ik nog ja zeggen ookquote:
Twee mannen, team 1, de rechter (voor de kijker). En m'n signature is te lang, dus ik moet wat verzinnen daarop.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb volgens mij gisteren even gekeken. Was dat het team met een vrouw (hoe lelijk kun je zijn) of dat met 2 mannen.?
en pas je sig eens aan
Dat de kans zoveel is, kan wel weg dan. Lijkt me toch niet te kloppenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twee mannen, team 1, de rechter (voor de kijker). En m'n signature is te lang, dus ik moet wat verzinnen daarop.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk niet zo zielig daar kan ik niet tegen, dadelijk ga ik nog ja zeggen ook
quote:
NIeuwe cd al gekocht / gedownload ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:33 schreef rubbereend het volgende:net op Nederland 3 de vooraankondiging van de uitzending van Armin Only
krijg er al helemaal zin in
Klopt wel, 293 smurfen, één keer Azraël. Kans 1 op 293quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat de kans zoveel is, kan wel weg dan. Lijkt me toch niet te kloppen
paddestoelensoepquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:28 schreef SCH het volgende:
Paddestoelensoep met heel duur brood dat ik net bij het Vlaamsch Broodhuis heb gekocht.
En er staat verder geen ruk op het programma dit weekendKraambezoekje en voetbal kijken, wat een heerlijk vooruitzicht.
En woensdag naar Barcelona
Okee jij je zin.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt wel, 293 smurfen, één keer Azraël. Kans 1 op 293.
Was't maar zo makkelijk. Als je F5't op de PHP van jouw moet je langer wachten dan 293 keerquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je je verrekijker al ingepakt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:38 schreef SCH het volgende:
Zal ik naar jullie zwaaien, woensdag bij Barcelona -ManUnited???
Gewoon niet meer doen, je komt toch niet meer in de sig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was't maar zo makkelijk. Als je F5't op de PHP van jouw moet je langer wachten dan 293 keer
Niet!quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was't maar zo makkelijk. Als je F5't op de PHP van jouw moet je langer wachten dan 293 keer
nee nog niet, maar ik hoor goed dingen over de CD, ik denk dat ik morgen ngoal wat nummers kan gaan horenquote:
veel plezier, Barcelona is zo'n mooie stadquote:
de plaat met Sharon van WTquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee nog niet, maar ik hoor goed dingen over de CD, ik denk dat ik morgen ngoal wat nummers kan gaan horen
Daar moet ik wel even aan wennenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:25 schreef SCH het volgende:
Ik wil eigenlijk wel met je naar bed. Mag dat?
de oude WT (vooral van de cd Enter)quote:
eens Ouwe WTquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
de oude WT (vooral van de cd Enter)![]()
![]()
![]()
![]()
Mother Earth is ook naar mijn maatstaven. Daarna ben ik ze een beetje verloren. Dat wil zeggen dat ik de eerste nummers na de doorbraak minder vond, wat ze nu maken ken ik niet eens.
Je kent de CD Enterquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
eens Ouwe WTde rest is maar matigjes.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:Dance, trance en watvoor ander soort meuk
omg, dan zal die morgenavond ook wel komenquote:
inderdaad, mensen die rechten hebben gestudeerdquote:
Jaq van krezip komt ook morgenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, mensen die rechten hebben gestudeerd
Ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg, dan zal die morgenavond ook wel komendat wijf kan nooit zuiver zingen
Die is dan opzich niet slecht. Ook niet helemaal mijn ding, maar ik respecteer haar wel.quote:
ik wil Annelies van Krezipquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil Annelies van Krezipjaq mag thuisblijven
heeft ie dat gedaan? Ach als persoon zal ie wel oke zijn wellicht maar ik had het nu over de takkeherrie die die maaktquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, mensen die rechten hebben gestudeerd
heb ze een aantal keer gezien (ze staan bijna elk jaar op Appelpopquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.
WT stond als 2de act in het voorprogramma van Rammstein toen ik hun zag in 2002. En haar stem begon me echt te vervelen.
Welke Enter of die EP The Dance?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:15 schreef tha_dark het volgende:
Oude nummers van WT waren idd wel ok, heb die cd thuis nog origineel (ofja mijn zus)
Ja, daar heb ik ook alle albums van. Ondanks geen interactie met het publiek is de vuurshow een genot voor het oog.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb ze een aantal keer gezien (ze staan bijna elk jaar op Appelpop) en tis echt altijd onzuiver, als je ze op TV live hoort zingen krommen je tenen ook
tof trouwens dat je Rammstein bent geweest
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb ze een aantal keer gezien (ze staan bijna elk jaar op Appelpop) en tis echt altijd onzuiver, als je ze op TV live hoort zingen krommen je tenen ook
tof trouwens dat je Rammstein bent geweest
ja en afgerondquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft ie dat gedaan? Ach als persoon zal ie wel oke zijn wellicht maar ik had het nu over de takkeherrie die die maakt![]()
![]()
mwah bij Buck dich komt er volgens mij nogal wat zooi over het publiek heenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook alle albums van. Ondanks geen interactie met het publiek is de vuurshow een genot voor het oog.
Ik had toen zitplaatsenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah bij Buck dich komt er volgens mij nogal wat zooi over het publiek heen
de HMHquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Rammstein... wat een vet concert was dat toen... (In de HMH)
Stond toen op de Vip lounge
veilige keuzequote:
quote:
Geen idee, volgens mij Enter, met Ice Queen en Mother Earth enzo erop. Mijn favoriete nummer was iets met Farewell, weet niet meer precies hoe het nummer heet.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:31 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij Enter, met Ice Queen en Mother Earth enzo erop. Mijn favoriete nummer was iets met Farewell, weet niet meer precies hoe het nummer heet.
En ben ook x bij Rammstein geweest, festival, open lucht, graadje of 25, was geweldig.
Maar het mooiste concert ooit blijft toch nog steeds die van Damien Rice afgelopen jaar in 013!
25ste sla ik over denk ik. Tentamens enzo de week erna.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:31 schreef rubbereend het volgende:
Borisz, jij woont toch niet zo ver van Alkmaar? Leuk feestje dit http://www.citymoves.nl/denbosch_index.html, gratisik ga denk ik wel naar Den Bosch
in de Effenaar was de drukte inderdaad perfect, je even snel naar de WC en snel bier halenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Sowieso moet ik niet in een drukke zaal staan. Toen bij WsH was voor mijn perfect. Gewoon een goed gevuld zaaltje. Niet al te druk enzo.Als het dus echt te druk om mij heen is, moet ik gewoon zitten, anders krijg ik het te benauwd![]()
Oneensquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de HMHde beste concertzaal van Nederland
Op mijn begrafenis/crematie moet Fond Farewell van Elliott smith zeker gedraaid wordenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OUr FarewellOok mijn favo (wil ik op mijn crematie).
Dat is van Mother Earth (oranje cover)
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting is tof, ik maak er graag gebruik van
Wekkers horen uit in het weekend!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
doen we! maar niet nu ant om 7uur gaat mn wekker
ja stom he die ikea's zijn ook op zaterdag openquote:
wat komt er bij wageningen dan ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken of ik naar Haarlem ga of Wageningen op 5 mei.
Wageningen gaat winnen. Een veel beter programma, meer podia en geen Giel Beelen
Dries Roelvink komt ookAlleen niet op het hoofdpodium gelukkig.
Ik heb het programma van Haarlem vanmiddag in het krantje gezien ja. Vond die van vorig jaar beter. Enige lichtpuntjes zijn Pete Philly & Perquisite en misschien Silkstone. Helaas geen The Hype dit jaarquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
wat komt er bij wageningen dan ?
Haarlem: oa Claw Boys Claw, Silkstone, Alphabeat & Pete Philly & Perquisite. Clark en vader mag je vergeten
Afschieten die Clarkquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Clark als afsluiter trouwens. Hoe komen ze erop
5 mei is je kans bij uitstek.quote:
Hoezo? Alsof het dan een oorlogsslachtoffer is.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:22 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het ongepast dat men het heeft over 'afschieten' en dat in combinatie met de vierde en de vijfde van mei!
Kans 1 op 294 dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Paradiso is de mooistequote:Op vrijdag 18 april 2008 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oneensde heineken baggerhal.
Paradiso
nu heb ik helemaal zin in Armin Onlyquote:
Vertelquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:04 schreef Messenga het volgende:
Gezorgd dat Vaduz een plekje heeft in de Telegraaf weekly final.
Hoe neem je zoiets over?quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vaduz had geen zin meer, ik neem 't over en hij viert een feestje.
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Mensen die altijd maar zonodig op dance moeten kotsen
.
Dance en Trancequote:Op zaterdag 19 april 2008 01:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Mensen die altijd maar zonodig op dance moeten kotsen
.
Al sinds gisteravondquote:
quote:
Pff het lukt me maar niet om hem te zien..quote:
Bluezzquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:49 schreef Bluezz het volgende:
Jij bent toch mijn lobbigie![]()
Mogguh dames
De vrouwelijke variant van een DILF...quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:06 schreef SCH het volgende:
wat is een milf?
Meervoudig imbeciele luie flerk? Dus jij kan er ook een zijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:06 schreef SCH het volgende:
wat is een milf?
Of een GILFquote:Op zaterdag 19 april 2008 12:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De vrouwelijke variant van een DILF...
Als in Granny of Girlie?quote:
Gay?quote:
Als je googlet op tsjikkie vind je oa dit:quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben gewoon een tsjikkie [ afbeelding ]
quote:PokerStars Toernooi #85299829, No Limit Hold'em
Buy-In: $1.00/$0.20
9 spelers
Totale Prijzenpot: $9.00
Toernooi gestart - 19/04/2008 - 05:17:23 (ET)
Beste boriszz,
Je bent op de 1ste plaats in het toernooi geëindigd.
Een $4.50 prijs is gecrediteerd naar je Echt geld account.
Die dingen zijn best lollig.quote:PokerStars Toernooi #85299857, No Limit Hold'em
Buy-In: $1.00/$0.20
9 spelers
Totale Prijzenpot: $9.00
Toernooi gestart - 19/04/2008 - 05:18:02 (ET)
Beste boriszz,
Je bent op de 1ste plaats in het toernooi geëindigd.
Een $4.50 prijs is gecrediteerd naar je Echt geld account.
Nice.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:58 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
![]()
Net in mijn trouwauto gereden
Echt zo vet gewoon.... wat een racebak.....![]()
[ afbeelding ]
Zeker.....quote:
Dat lijkt me niet. Maar je gaat zo hard met zo'n ding. Wij hebben ook een Porsche 928, met alle respect toch een paar klassen minder, maar toch. Even in de spiegel kijken en je zit op 120quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeker.....
Toen ik de snelweg op reed... zat ik zo op de 200
vette kickdown
Ik denk dat ik alleen niet zo kan rijden als de bloemen op de auto zitten
Ziet er zeker nice uit sientje!quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:58 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeker.....
Toen ik de snelweg op reed... zat ik zo op de 200
vette kickdown
lijkt me meer iets voor iemand die in Wageningen studeert...... zitten vast leerzame dingen tussenquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:50 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
rubbereend, ruim jij alle kots op in het café?
geinig bakkiequote:Op zaterdag 19 april 2008 13:58 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je morgen gewoon een dubbele katerquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:21 schreef rubbereend het volgende:
oké, hoor net dat we morgen ook naar Eindhoven gaanals het meezit lig ik morgenvroeg om 9.30u op bed
en een paar uur later maar weer op naar Eindhoven
Wat is er dan vanavond?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:26 schreef SCH het volgende:
Vanavond maar een bom op de jaarbeurs gooien, scheelt weer 16000 tokkies
Dan stuur ik mijn vriendin even, die doet Voeding & Gezondheid.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:05 schreef rubbereend het volgende:oi
straks Armin
[..]
lijkt me meer iets voor iemand die in Wageningen studeert...... zitten vast leerzame dingen tussen
Alleen Armin. En 16000 anderen.quote:
moet je werken vannacht?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het hotel vanavond vol zit. Leuk al die debielen weer in huis
Ach... een keertje stout zijn mag ook welquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon je rijbewijs moet innemen
Wederom die kant op dusquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:21 schreef rubbereend het volgende:
oké, hoor net dat we morgen ook naar Eindhoven gaanals het meezit lig ik morgenvroeg om 9.30u op bed
en een paar uur later maar weer op naar Eindhoven
Ik wist ook niet wat ik mee maakte toen ik een kickdown gaaf..... damm wat een geluidquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ziet er zeker nice uit sientje!
Ik heb mijn broer op zijn trouwdag in een chrysler 300 mogen rijden.
Had nog nooit in zo'n pimp bak gereden
Tot 7 uur, tot een uur of half 6 kan ik nog wel een koppie koffie voor je halen, daarna gaat het denk ik niet meer lukken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:38 schreef rubbereend het volgende:
tot hoe laat? Oftewel morgenvroeg op de thee bij Voreg?
ahhh ajmmer, dan sta ik nog aan het bierquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tot 7 uur, tot een uur of half 6 kan ik nog wel een koppie koffie voor je halen, daarna gaat het denk ik niet meer lukken.
Hoezo ook?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:55 schreef tong80 het volgende:
Ons eerste was afgelast. Het tweede met nog 1 wedstrijd met 3 punten voorsprong koploper. Dus misschien ons tweede ook in de hoofdklasse volgend jaar.
Hier kon ik op wachtenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoezo ook?
Het eerste speelt volgend seizoen gewoon eerste klasse hoor
Nee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:11 schreef Messenga het volgende:
Yves DeRuyter @ Sensation Black
Of niet Mikey?
Gelukkig wel smaak.quote:
Partners in crime!quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:51 schreef borisz het volgende:
Mensen wel kijken he
[FINALE DFB pokal]Bor. Dortmund - Bayern München 20.00 ZDF
Ik kan dit geen Rock and Roll noemen, maar het is wel lekkere muziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:14 schreef tong80 het volgende:
Ben een punker maar dit is het mooiste nummer ooit :
Smaken verschillen Tongquote:
Guns 'n roses stonden in het voorprogramma van een paar bands. ze begonnen net. Maar door het filmpje lijkt het net alsof het hele stadion voor hun kwam. Briljante regie. Allsof het stadion uit hun dak gaat voor ze. Nog maals ze begonnnen net. De Herman Broods van Amerika.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:43 schreef Bos81 het volgende:
Wat maakt die clip het de beste clip ooit?
Zo bijzonder vind ik de clip niet
Okeequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Guns 'n roses stonden in het voorprogramma van een paar bands. ze begonnen net. Maar door het filmpje lijkt het net alsof het hele stadion voor hun kwam. Briljante regie. Allsof het stadion uit hun dak gaat voor ze. Nog maals ze begonnnen net. De Herman Broods van Amerika.
0700 ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 00:34 schreef VoreG het volgende:
Tot hoe laat duurt dat Armin gebeuren eigenlijk? Ben net blij dat ze allemaal opgerot zijn..
Als ze dan allemaal lekker tot 7 uur doorgaan ebn ik ook gelukkigquote:Op zondag 20 april 2008 00:37 schreef borisz het volgende:
[..]
0700 ofzo
NL3 gaat tot 0415 door
3FM tot 0600
Mag je niet vragen.quote:Op zondag 20 april 2008 05:02 schreef tha_dark het volgende:
Waar werk je trouwens ergens als ik vragen mag?
Als recepionist bij een hotel ofzo?
* kuch *quote:Op zondag 20 april 2008 04:25 schreef VoreG het volgende:
Wat is het stil hier!
Je zou denken dat al die PSV-ers wakker liggen, omdat ze weten dat de titel morgen naar Ajax gaat!
quote:Op zondag 20 april 2008 05:36 schreef tha_dark het volgende:
Bier!
quote:I.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De Schaar de dapp're Meersche helden
Onze vreugd' en trotsch bezit
Gevreesd, geducht in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz' kampioen!
Hup, Ajax, hup onz' kampioen!
II.
Ziet onze spelers pijlsnel draven
Fiks zich werpend in de strijd
En nooit zich werpend in de strijd
En nooit bereid tot overgave
Vol van vastberadenheid !
In vurig willen, ernstig streven
Naar de overwinningseer
Deed zij menig club reeds sneven
't Roemrijk Ajax uit de Meer !
(Refrein)
III.
De goede clubgeest zal ons schragen
D' Eendracht maakt ons hecht en sterk
D'Ajaxvaan steeds hoger dragen
Zij ons allerschoonste werk!
Ons mooie spel vol fris bekoren
Te spelen in Rood en Wit
Dat zij ons jaren nog beschoren
Vol geest, animo en pit.
Al snap je het niet, het is welquote:Op zondag 20 april 2008 10:14 schreef SCH het volgende:
kheb nog een tijdje naar die Van Buuren zitten kijken vannacht
Ik snap er echt geen ruk van, een man die aan wat knopjes draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |