Eerst even mijn rosbiefje op eten voor ik ga kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:39 schreef RayMania het volgende:
Voor toma, mocht hij dit op tijd lezen; vanavond Hannibal op televisie (22:20, Net5).
Neequote:Op vrijdag 18 april 2008 22:25 schreef SCH het volgende:
Ik wil eigenlijk wel naar bed. Mag dat?
Heb ik gezien, wel een lekker dingquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:28 schreef RayMania het volgende:
Even Lingo van gisteren bekijken. In Team 1 m'n oud stagebegeleider, plus m'n komende collega.
Okee, ik heb volgens mij gisteren even gekeken. Was dat het team met een vrouw (hoe lelijk kun je zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:28 schreef RayMania het volgende:
Even Lingo van gisteren bekijken. In Team 1 m'n oud stagebegeleider, plus m'n komende collega.
Kijk niet zo zielig daar kan ik niet tegen, dadelijk ga ik nog ja zeggen ookquote:
Twee mannen, team 1, de rechter (voor de kijker). En m'n signature is te lang, dus ik moet wat verzinnen daarop.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb volgens mij gisteren even gekeken. Was dat het team met een vrouw (hoe lelijk kun je zijn) of dat met 2 mannen.?
en pas je sig eens aan
Dat de kans zoveel is, kan wel weg dan. Lijkt me toch niet te kloppenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twee mannen, team 1, de rechter (voor de kijker). En m'n signature is te lang, dus ik moet wat verzinnen daarop.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk niet zo zielig daar kan ik niet tegen, dadelijk ga ik nog ja zeggen ook
quote:
NIeuwe cd al gekocht / gedownload ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:33 schreef rubbereend het volgende:net op Nederland 3 de vooraankondiging van de uitzending van Armin Only
krijg er al helemaal zin in
Klopt wel, 293 smurfen, één keer Azraël. Kans 1 op 293quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat de kans zoveel is, kan wel weg dan. Lijkt me toch niet te kloppen
paddestoelensoepquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:28 schreef SCH het volgende:
Paddestoelensoep met heel duur brood dat ik net bij het Vlaamsch Broodhuis heb gekocht.
En er staat verder geen ruk op het programma dit weekendKraambezoekje en voetbal kijken, wat een heerlijk vooruitzicht.
En woensdag naar Barcelona
Okee jij je zin.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt wel, 293 smurfen, één keer Azraël. Kans 1 op 293.
Was't maar zo makkelijk. Als je F5't op de PHP van jouw moet je langer wachten dan 293 keerquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt wel, 293 smurfen, één keer Azraël. Kans 1 op 293.
Heb je je verrekijker al ingepakt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:38 schreef SCH het volgende:
Zal ik naar jullie zwaaien, woensdag bij Barcelona -ManUnited???
Gewoon niet meer doen, je komt toch niet meer in de sig.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was't maar zo makkelijk. Als je F5't op de PHP van jouw moet je langer wachten dan 293 keer
Niet!quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was't maar zo makkelijk. Als je F5't op de PHP van jouw moet je langer wachten dan 293 keer
nee nog niet, maar ik hoor goed dingen over de CD, ik denk dat ik morgen ngoal wat nummers kan gaan horenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |