En wáág het niet aan te passen. Ik zoek je persoonlijk opquote:
Als je toch bezig bent, breng dan gelijk die kratjes naar Schigt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
En wáág het niet aan te passen. Ik zoek je persoonlijk op.
Maak me gekquote:
Helloquote:
Het is hier 13 graden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:42 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag!
Wat een prachtig lente weer hier! (en dat terwijl het herfst is)
Graadje of 23 met zonnetje en strakblauwe lucht
Bloes aan het bier ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoppa, weekend [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Slangen kunnen ook erg gluiperig zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wed dat het dat konijn was. Of anders die gluipert van een dndiek.
Venomsnake niet, die is gewoon schattig.quote:
Dat komt pas als het te laat is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Nu is het wachten op Eindhovuhh de Gexte
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Venomsnake niet, die is gewoon schattig.
Zweten valt wel mee, er staat een lekker verkoelend briesje. Heerlijk fietsweerquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:55 schreef tong80 het volgende:
Je maakt me niet gek Tha Dark. Heerlijk die wisselnde seizoenen in Nederland. Vandaag genoten van de zon.
Lijkt me zo saai als je altijd loopt te zweten.
Een mod met hersens en ook nog eens afkomstig uit Groningen,quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Een mod met hersens, hoe is het mogelijk
Jopen, lekker Haarlems bier, moet jij toch wetenquote:
Dat weet ik maar als te goedquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jopen, lekker Haarlems bier, moet jij toch weten
Morgen naar Zeeland... eten bij www.oudsluis.nl ik vind alleen die vieze rooie mond waar het sperma uitloopt zo smerig
Jij altijdquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:27 schreef SCH het volgende:
Hoppescheuten risotto met gegrilde coquilles,
krokant bierschuim en Bianchetti truffel.
Mag ik aan je hoppescheuten zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |