heb ze een aantal keer gezien (ze staan bijna elk jaar op Appelpopquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.
WT stond als 2de act in het voorprogramma van Rammstein toen ik hun zag in 2002. En haar stem begon me echt te vervelen.
Welke Enter of die EP The Dance?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:15 schreef tha_dark het volgende:
Oude nummers van WT waren idd wel ok, heb die cd thuis nog origineel (ofja mijn zus)
Ja, daar heb ik ook alle albums van. Ondanks geen interactie met het publiek is de vuurshow een genot voor het oog.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb ze een aantal keer gezien (ze staan bijna elk jaar op Appelpop) en tis echt altijd onzuiver, als je ze op TV live hoort zingen krommen je tenen ook
tof trouwens dat je Rammstein bent geweest
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb ze een aantal keer gezien (ze staan bijna elk jaar op Appelpop) en tis echt altijd onzuiver, als je ze op TV live hoort zingen krommen je tenen ook
tof trouwens dat je Rammstein bent geweest
ja en afgerondquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft ie dat gedaan? Ach als persoon zal ie wel oke zijn wellicht maar ik had het nu over de takkeherrie die die maakt![]()
![]()
mwah bij Buck dich komt er volgens mij nogal wat zooi over het publiek heenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook alle albums van. Ondanks geen interactie met het publiek is de vuurshow een genot voor het oog.
Ik had toen zitplaatsenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah bij Buck dich komt er volgens mij nogal wat zooi over het publiek heen
de HMHquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Rammstein... wat een vet concert was dat toen... (In de HMH)
Stond toen op de Vip lounge
veilige keuzequote:
quote:
Geen idee, volgens mij Enter, met Ice Queen en Mother Earth enzo erop. Mijn favoriete nummer was iets met Farewell, weet niet meer precies hoe het nummer heet.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:31 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij Enter, met Ice Queen en Mother Earth enzo erop. Mijn favoriete nummer was iets met Farewell, weet niet meer precies hoe het nummer heet.
En ben ook x bij Rammstein geweest, festival, open lucht, graadje of 25, was geweldig.
Maar het mooiste concert ooit blijft toch nog steeds die van Damien Rice afgelopen jaar in 013!
25ste sla ik over denk ik. Tentamens enzo de week erna.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:31 schreef rubbereend het volgende:
Borisz, jij woont toch niet zo ver van Alkmaar? Leuk feestje dit http://www.citymoves.nl/denbosch_index.html, gratisik ga denk ik wel naar Den Bosch
in de Effenaar was de drukte inderdaad perfect, je even snel naar de WC en snel bier halenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Sowieso moet ik niet in een drukke zaal staan. Toen bij WsH was voor mijn perfect. Gewoon een goed gevuld zaaltje. Niet al te druk enzo.Als het dus echt te druk om mij heen is, moet ik gewoon zitten, anders krijg ik het te benauwd![]()
Oneensquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de HMHde beste concertzaal van Nederland
Op mijn begrafenis/crematie moet Fond Farewell van Elliott smith zeker gedraaid wordenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OUr FarewellOok mijn favo (wil ik op mijn crematie).
Dat is van Mother Earth (oranje cover)
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting is tof, ik maak er graag gebruik van
Wekkers horen uit in het weekend!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
doen we! maar niet nu ant om 7uur gaat mn wekker
ja stom he die ikea's zijn ook op zaterdag openquote:
wat komt er bij wageningen dan ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken of ik naar Haarlem ga of Wageningen op 5 mei.
Wageningen gaat winnen. Een veel beter programma, meer podia en geen Giel Beelen
Dries Roelvink komt ookAlleen niet op het hoofdpodium gelukkig.
Ik heb het programma van Haarlem vanmiddag in het krantje gezien ja. Vond die van vorig jaar beter. Enige lichtpuntjes zijn Pete Philly & Perquisite en misschien Silkstone. Helaas geen The Hype dit jaarquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
wat komt er bij wageningen dan ?
Haarlem: oa Claw Boys Claw, Silkstone, Alphabeat & Pete Philly & Perquisite. Clark en vader mag je vergeten
Afschieten die Clarkquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Clark als afsluiter trouwens. Hoe komen ze erop
5 mei is je kans bij uitstek.quote:
Hoezo? Alsof het dan een oorlogsslachtoffer is.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:22 schreef VoreG het volgende:
Ik vind het ongepast dat men het heeft over 'afschieten' en dat in combinatie met de vierde en de vijfde van mei!
Kans 1 op 294 dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt wel, 293 smurfen, één keer Azraël. Kans 1 op 293.
Paradiso is de mooistequote:Op vrijdag 18 april 2008 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oneensde heineken baggerhal.
Paradiso
nu heb ik helemaal zin in Armin Onlyquote:
Vertelquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:04 schreef Messenga het volgende:
Gezorgd dat Vaduz een plekje heeft in de Telegraaf weekly final.
Hoe neem je zoiets over?quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vaduz had geen zin meer, ik neem 't over en hij viert een feestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |