veel plezier, Barcelona is zo'n mooie stadquote:
de plaat met Sharon van WTquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee nog niet, maar ik hoor goed dingen over de CD, ik denk dat ik morgen ngoal wat nummers kan gaan horen
Daar moet ik wel even aan wennenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:25 schreef SCH het volgende:
Ik wil eigenlijk wel met je naar bed. Mag dat?
de oude WT (vooral van de cd Enter)quote:
eens Ouwe WTquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
de oude WT (vooral van de cd Enter)![]()
![]()
![]()
![]()
Mother Earth is ook naar mijn maatstaven. Daarna ben ik ze een beetje verloren. Dat wil zeggen dat ik de eerste nummers na de doorbraak minder vond, wat ze nu maken ken ik niet eens.
Je kent de CD Enterquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
eens Ouwe WTde rest is maar matigjes.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:Dance, trance en watvoor ander soort meuk
omg, dan zal die morgenavond ook wel komenquote:
inderdaad, mensen die rechten hebben gestudeerdquote:
Jaq van krezip komt ook morgenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, mensen die rechten hebben gestudeerd
Ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg, dan zal die morgenavond ook wel komendat wijf kan nooit zuiver zingen
Die is dan opzich niet slecht. Ook niet helemaal mijn ding, maar ik respecteer haar wel.quote:
ik wil Annelies van Krezipquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil Annelies van Krezipjaq mag thuisblijven
heeft ie dat gedaan? Ach als persoon zal ie wel oke zijn wellicht maar ik had het nu over de takkeherrie die die maaktquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, mensen die rechten hebben gestudeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |