quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeker.....
Toen ik de snelweg op reed... zat ik zo op de 200
vette kickdown
lijkt me meer iets voor iemand die in Wageningen studeert...... zitten vast leerzame dingen tussenquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:50 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
rubbereend, ruim jij alle kots op in het café?
geinig bakkiequote:Op zaterdag 19 april 2008 13:58 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
![]()
Net in mijn trouwauto gereden
Echt zo vet gewoon.... wat een racebak.....![]()
[ afbeelding ]
Heb je morgen gewoon een dubbele katerquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:21 schreef rubbereend het volgende:
oké, hoor net dat we morgen ook naar Eindhoven gaanals het meezit lig ik morgenvroeg om 9.30u op bed
en een paar uur later maar weer op naar Eindhoven
Wat is er dan vanavond?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:26 schreef SCH het volgende:
Vanavond maar een bom op de jaarbeurs gooien, scheelt weer 16000 tokkies
Dan stuur ik mijn vriendin even, die doet Voeding & Gezondheid.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:05 schreef rubbereend het volgende:oi
straks Armin
[..]
lijkt me meer iets voor iemand die in Wageningen studeert...... zitten vast leerzame dingen tussen
Alleen Armin. En 16000 anderen.quote:
moet je werken vannacht?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het hotel vanavond vol zit. Leuk al die debielen weer in huis
Ach... een keertje stout zijn mag ook welquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon je rijbewijs moet innemen
Wederom die kant op dusquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:21 schreef rubbereend het volgende:
oké, hoor net dat we morgen ook naar Eindhoven gaanals het meezit lig ik morgenvroeg om 9.30u op bed
en een paar uur later maar weer op naar Eindhoven
Ik wist ook niet wat ik mee maakte toen ik een kickdown gaaf..... damm wat een geluidquote:Op zaterdag 19 april 2008 15:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ziet er zeker nice uit sientje!
Ik heb mijn broer op zijn trouwdag in een chrysler 300 mogen rijden.
Had nog nooit in zo'n pimp bak gereden
Tot 7 uur, tot een uur of half 6 kan ik nog wel een koppie koffie voor je halen, daarna gaat het denk ik niet meer lukken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:38 schreef rubbereend het volgende:
tot hoe laat? Oftewel morgenvroeg op de thee bij Voreg?
ahhh ajmmer, dan sta ik nog aan het bierquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tot 7 uur, tot een uur of half 6 kan ik nog wel een koppie koffie voor je halen, daarna gaat het denk ik niet meer lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |