De Tracklist:01.Aphex Twin - Windowlicker (1999)Leuk plaatje, zeer vieze clip

.
02.Angie Stone - Wish I Didn't Miss You (2002)Heb dit altijd een lekker zomers plaatje gevonden. Werd slechts twee keer geraden, viel me beetje tegen.
03.Epsylon 9 - Life Formation (1997)04.Kinobe - Summer In The Studio (2001)En dus niet Summer In The City, zoals bijna iedereen invulde. Ach, niet geschoten is altijd mis natuurlijk

.
05.Shapeshifters - Lola's Theme (Lola's Loungin' Mix) (2004)Een wat nieuwer plaatje tussen alle oude platen. Heerlijke lounge mix, ik ben absoluut geen fan van lounge maar deze gaat er zeker mee door, van een grote hit van de Shapeshifters.
06.Atlantic Ocean - Waterfall (1993)Och, jeugdsentiment. Clubhopping 2 of zoiets dergelijks heb ik hem nog op staan. Tijdloze plaat als je het mij vraagt, zou het nu ook prima hebben gedaan.
07.Double Vision - Knockin'(1994)Hoe fout ook, ik heb deze plaat altijd gewaardeerd. Zat net iets beter in elkaar dan alle andere eurodance.
08.ICE MC - Think About The Way (1994)De opvolger van It's A Rainy Day. Net als Double Vision eurodance met een beetje meer diepgang, al valt deze niet eens onder het kopje fout te noemen.
09.Virtual Zone - Into Temptation (1999)Zucht

. Zo'n beetje mijn eerste aanvaring met Belgische trance, gekenmerkt door een soort van simpelheid. Eén van mijn favoriete platen ooit, dit.
10.Sylver - Turn The Tide (CJ Stone Remix) (2001)Vakantieplaatje. Deze remix stond op Groeten Uit Salou deel zoveel. Misschien wel beter dan het origineel.
11.La Luna - When The Morning Comes (2000)Regi Penxten, ofwel de man achter Milk Inc., ook de grote man achter dit commerciele succes in Nederland, samen met de grote man achter bijvoorbeeld weer de Aqualords. Fijne plaat toch wel, die minder commercieel klinkt dan hij is.
12.Milk Inc. - Losing Love (DJ Wout Remix) (1999)Regi dan nu met Milk Inc. zelf. Vond persoonlijk van bijna alle releases de Peter Luts en DJ Wout mixen beter.
13.Nunca - House Of Doom (Atmoz Remix) (1998)Hoewel Nunca grote bekendheid kreeg met Moving Train, is dit toch wel hun beste release geweest. Productie van good old Pat Krimson.
14.Dee Dee - Forever (Ian van Dahl Remix) (2002)Misschien wel de laatste Belgische trance hit. Prachtige vocalen, simpele melodie, maar o, zo pakkend.
15.Maurizzio - New Emotion (Live Jump Cut) (1998)"Here Comes The Rain Again". Door jullie vaak verward met Sweet Dreams.
16.Da Rick - Attention (1997)"Dirty Low Slut Tramp Bitch Hoooo"

.
17.Ixxel - Drop That Beat (1998)Megahit in de clubs, doet het nog steeds overal vrij goed.
18.DHS - The House Of God (50$ Remix) (1990)Een echte classic. Tijdloos.
19.Speedy J - Pullover (1991)Ik kan DHS en Speedy J sinds House Party II niet afzonderlijk van elkaar horen. Grijs gedraaid vroeger.
20.Edge Of Motion - Set Up 707 (1992)21.Second Phase - Mentasm (1991)Beide tracks bleken al eerder in een contest geweest, jammer.
22.Josh Wink - Higher State Of Consciousness (1995)Tja. Contest opvulling

.
23.The Prodigy - No Good (Start The Dance) (CJ Bolland Remix) (1994)Een moeilijke. Kwam m toevalling in m'n winamp tegen. Toch nog een paar keer geraden...
24.Armando - 100% Of Dissin' You (1988)Classic!
25.Tony Salmonelli - Hey! (1995)26.The Horrorist - In The Year Of 1999 (1997)De B-kant van Flesh Is The Fever, draaide deze toentertijd liever dan de A-kant.
27.Chosen Few - In The Name Of The DJ (1997)Beste Hardcore track ever als je het mij vraagt

.
28.DJ Jappo & Lancinhouse - Exlxaxl (1997)Ik ken Cold Days van Chosen Few niet. Mocht die track hetzelfde fragment bevatten, laat me dat even weten dan

.
29.Dr. Macabre - Poltergeist (1996)
,

,

,

. We're HERE!
30.DJ Acesone - Tina! (1997)Hehe, uitsmijtertje

.