Thanksquote:Op donderdag 17 april 2008 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Joost is leuk maar die Gijs, die vind ik echt helemaal het einde, wat een apart ding is dat toch.
Namen zijn alletwee echt top ook.
Jee post ik ook weer es pics is het topic vol, damn.
Wat een lieve foto.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Luna, de engelse stafford van m'n broer.
Bij gebrek aan eigen hond.
[ afbeelding ]
Da's de kleine van mn zus.quote:Op zondag 20 april 2008 00:58 schreef vronie het volgende:
[..]
Wat een lieve foto.![]()
Is het je nichtje of je dochter die zo geniet van de hond.
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik gooi ze dr gewoon nog es in![]()
Frits wil niet op de foto:
[ afbeelding ]
Omg, wat een scheet van een goldenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:35 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de baasjes op het balkon
[ afbeelding ]
Lief hequote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef rena het volgende:
En ze zijn zo lekker dom, of slim, hoe je het maar bekijktMijn zwager heeft hem geleerd dat als we aan hem vragen "Wat gebeurd er in het bordeel?" hij op zijn rug gaat liggen
![]()
![]()
Zo'n heerlijk onnodig trucje
quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:57 schreef rena het volgende:
[..]
Omg, wat een scheet van een golden
Mijn sukkeltje:
[ afbeelding ]
Schudden met je kop als er kwijl uit je bek hangt is nooit handig![]()
[ afbeelding ]
Gewoon lief![]()
Dank jequote:Op woensdag 7 mei 2008 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]! Dat kwijl. Ik had laatst de flarden op mn t-shirt zitten
Wat een tof beest heb je
Baloe is wel erg donker vind ik. Niet erg hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:21 schreef rena het volgende:
[..]
Dank jeHij is zo lomp en lief
![]()
Die van jou is ook echt mooi, mooi hoofd en mooie kleurWe dachten eerst dat die van ons ook zo donker zou worden, omdat zijn moeder vrij donker is, maar hij valt licht uit tot nu toe (hij is nu 3, dus ik weet niet of het nog veranderd
)
quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:39 schreef rena het volgende:
Hier gebeurd het als de slagroombus tevoorschijn komtMijn broer heeft het hem 1 keer gegeven en nu is hij verslaafd
Hij krijgt het maar heel af en toe hoor
Volgens mij is het keislecht voor hem
![]()
Verder krijgt hij af en toe plakjes worst, stukjes mandarijn en banaanEn gewone hondensnacks
![]()
En die puppyblik is hij echt supergoed in, het is pure chantage soms, je kunt er bijna geen nee tegen zeggen:
[ afbeelding ]
"ook ik heb recht ook zonnenbaden"quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik lig nu op het linker tuinbed/stoel en meneer op de rechter
Het is een Kruislandse vuilnisbakkenras dus geen Goldenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:11 schreef Qwea het volgende:
hoe heet je golden eigenlijk, Juup?
omg hij lijkt echt sprekend op een goldenquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is een Kruislandse vuilnisbakkenras dus geen GoldenMaar hij heet Zito (staat ook in de url van de foto
)
Zo rond 22:00 uur had meneer het wel gehad buiten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg hij lijkt echt sprekend op een golden
Heb ik ook aan zitten denken, maar mijn hond past niet in een badje, en mijn hond wil zwemmen en niet enkel nat wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:11 schreef ymme het volgende:
Ik heb bij bartsmit.nl een zwembadje besteld voor de honden
Ze hebben het nogal warm en water vinden ze heerijk. Kunnen zo dus straks ook in de tuin, lekker in het water liggen
Die katquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:23 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Honden hadden het warm in de mand dus gingen maar op de vloer liggen. Ohja, rechts ligt ook nog een levende theemuts op zijn rugbrakke kwaliteit van de foto komt omdat hij gemaakt is met mijn telefoon
Die van mij is ook dol op zwemmen, en drinken uit de tuinslang, maar zodra je het over hem heen wil gieten is meneer DIEP beledigdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken, maar mijn hond past niet in een badje, en mijn hond wil zwemmen en niet enkel nat worden
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:43 schreef ymme het volgende:
Wij zijn gisteren heerlijk wezen zwemmen.
Kijk maar eens naar de plaatjes
Bailey: Lekker duiken
[ afbeelding ]
Puk: Ik kijk wel van een afstandje toe. Zwemmen kan ik wel, maar liever niet.
[ afbeelding ]
Puk: En nu ga ik mijn grote vriend eens lekker uitdagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bailey geniet zichtbaar van 't water
[ afbeelding ]
Wat heerlijk te zien hoe Bailey geniet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeten we nou alweer naar huis
[ afbeelding ]
Bij de kruitvat heb je nu voor 9,99 een zwembadje, waar de grotere honden echt wel in passenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken, maar mijn hond past niet in een badje, en mijn hond wil zwemmen en niet enkel nat worden
Ach, zowel in Den Helder als in Drenthe hebben we een zwemplek op loop afstand![]()
Whahahahaha geweldig!! Kruip je er dan zelf ook nog bij?quote:Op zondag 11 mei 2008 07:55 schreef Foo_niks het volgende:
Mijn oppashonden,de eigenaresse is op vakantie.
[ afbeelding ]
Ik zit nu dus in haar huis, leek ons prettiger voor het drietal
Lag als eerste de rest volgde binnen tien minuten.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:51 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Whahahahaha geweldig!! Kruip je er dan zelf ook nog bij?
Die twee doen mij altijd aan Timon en Pumba denken:quote:Op zondag 11 mei 2008 23:47 schreef Mich92 het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ga weg![]()
"
.
[ afbeelding ]
"".
Haha omg, nu je het zegt :p.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die twee doen mij altijd aan Timon en Pumba denken:
[ afbeelding ]
Met de eerste geen ervaring, met de tweede welquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:46 schreef Panthera1984 het volgende:
Zoals eerder gezegd heb ik geen hondje, maar wil ik er in de toekomst wel erg graag een, of twee.We hebben toen ik kleiner was, wel honden gehad, maar ik kan niet echt zeggen dat ik ervaring heb met honden. Wel is mijn intentie om puppycursus te doen, en vervolgtrainingen. Als ik (en de hond) het leuk vinden lijkt agility of flyball me wel iets leuks met een hond.
In ieder geval, heeft iemand (of kent iemand) ervaringen met:
[ afbeelding ]
het Kooikerhondje
[ afbeelding ]
flatcoated retriever
Of is er nog een heel ander ras waar ik niet aan gedacht heb, en wat wellicht heel leuk zou zijn?
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:47 schreef Mich92 het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ga weg![]()
"
.
[ afbeelding ]
"".
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:40 schreef AirRaid het volgende:
Kyra
hoezo ik ben te groot voor het mandje van Beau???
[ afbeelding ]
Maar nu, door een klagende buurman moet Stichting Dierenthuis weg. Waarom?quote:Dit is Dierenthuis
Voor oude, zieke en kansarme honden en katten is er nauwelijks plek in deze maatschappij. Als ze niet meer bij hun baas kunnen wonen, komen ze dikwijls in asielen terecht, zonder enige hoop op herplaatsing of met een grote kans op onnodige euthanasie. Gelukkig is er een organisatie die zich het lot van deze stakkers aantrekt: Stichting Dierenthuis.
Wat?
Stichting Dierenthuis is een permanente huiskameropvang voor oude, zieke en kansarme honden en verwilderde katten, en via Stichting FIV-FeLV tevens voor katten besmet met het kattenaids- of leucosevirus. De dieren zijn afkomstig van asielen, waar ze vaak verwaarloosd en mishandeld binnen zijn gebracht. Maar ook van mensen die met de Stichting een regeling hebben getroffen dat zij voor haar dieren zorgt als ze er zelf door overlijden niet meer toe in staat zijn. Inmiddels leven ruim 400 dieren in een waar honden- en poezenparadijs op aarde, zonder hokken en tralies. Hier kunnen ze op continue zorg rekenen, omdat de beheerders tussen de dieren in wonen. Lees over een aantal van deze bewoners op onze bewonerspagina!
Hiervoor is dus een petitie gestart. Ik heb hem in ieder geval getekend.quote:Meneer Claassen vertelt over onze katten die in het bos zitten te schijten. Dit bos is wel ons terrein en het thuis van anders dakloze dieren. De buurman is niet blind voor dierenleed. Hij begint met de mededeling dat het waanzinnig is om op deze plaats zoveel katten te houden en vervolgens vind hij het prachtig wat wij doen, maar niet in de achtertuin van zijn omheinde villa die nota bene op bijna honderd meter hier vandaan ligt.
quote:Op zondag 18 mei 2008 01:28 schreef Juup© het volgende:
Wij kunnen ook staand slapen, het water is zo lekker
[ afbeelding ]
Dat heb ik hier ook wel eens gehad ja, je hart zit in je keel op zo'n moment.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:03 schreef rena het volgende:
Gisteravond paniek in de tent hier, Bommel was spoorloos verdwenen.. Hij was kennelijk de deur uitgeglipt toen mijn vader even niet goed oplette en is zo de woonwijk in getrippeld, op zijn gemakje
Gelukkig hebben we hem snel gevonden, maar jee wat voel je je dan kut zeg
Stel dat hij onder een auto gekomen was of zo
geweldig!quote:Op zondag 18 mei 2008 01:28 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 18 mei 2008 12:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook wel eens gehad ja, je hart zit in je keel op zo'n moment.
Elco bleek gezellig aan het voetballen met de kids hiervoor
Billy haaaaaaaaaaaaaaat water en Karel wil dr alleen ff in ter verfrissing en dan zo snel mogelijk weer dr uitquote:
Oh dat is echt vreselijk he!quote:Op zondag 18 mei 2008 12:43 schreef rena het volgende:
[..]
JaIk heb echt half schreeuwend z'n naam roepend door de wijk gelopen
![]()
Gelukkig had m'n vader hem toen al gevonden.
Awwwwwwwwquote:Op zondag 18 mei 2008 01:28 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:40 schreef AirRaid het volgende:
Kyra
hoezo ik ben te groot voor het mandje van Beau???
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:58 schreef Cici het volgende:
Tyson, mijn hond, is vanochtend om 07:30 ingeslapen.
12 jaar was hij, zou 30 december 13 zijn geworden.
Had of een maagtorsie of een maagbloeding.
Kreeg een narcose, dierenarts wilde een slang in zijn maag stoppen om te zien of het gas eruit kwam, want ze had aan zijn buik geluisterd en hoorde dat er lucht/gas inzat.
Maar het ging niet, ze kreeg de slang er niet in.
Toen heeft ze een punctie gedaan in zijn maag, aan beide kanten, en er kwam geen lucht uit, alleen bloed.
Toen hebben we besloten dat het tijd was.
Mijn maatje, vriendje, broertje is er niet meer en dat doet pijn, heel erg pijn...
Hij woonde bij mijn moeder, we kregen hem toen hij 6 weken was, woonden allemaal nog thuis.
Ouders zijn later gescheiden, ik ging het huis uit en mijn zusje ook.
Mijn moeder hield Tyson.
Wat zal ze het moeilijk krijgen elke keer als ze thuis komt..
Dag vriendje van mij, bedankt voor alles.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ciciquote:Op maandag 26 mei 2008 12:58 schreef Cici het volgende:
Kreeg een narcose, dierenarts wilde een slang in zijn maag stoppen om te zien of het gas eruit kwam, want ze had aan zijn buik geluisterd en hoorde dat er lucht/gas inzat.
Toen heeft ze een punctie gedaan in zijn maag, aan beide kanten, en er kwam geen lucht uit, alleen bloed.
Mijn maatje, vriendje, broertje is er niet meer en dat doet pijn, heel erg pijn...
Hij woonde bij mijn moeder, we kregen hem toen hij 6 weken was, woonden allemaal nog thuis.
Mijn moeder hield Tyson.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een traantje in mn ogenquote:Op maandag 26 mei 2008 12:58 schreef Cici het volgende:
Mijn moeder hield Tyson.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwwwquote:Op maandag 26 mei 2008 20:16 schreef ondeugend het volgende:
Just chilling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja.....
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:16 schreef ondeugend het volgende:
Just chilling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja.....
Dank jequote:Op maandag 26 mei 2008 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een traantje in mn ogen![]()
Heel veel sterkte
Leuk dingquote:Op maandag 26 mei 2008 20:16 schreef ondeugend het volgende:
Just chilling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja.....
Ja ik begrijp het wel...quote:Op maandag 26 mei 2008 22:49 schreef Cici het volgende:
[..]
Leuk ding
Puppies zijn altijd leuk.
Ik weet wel dat ik nooit meer een hond neem, net zoals mijn moeder en jongste zusje.
Andere zusje heeft een Mechelse Herder van 3 jaar, echt een heel lekker ding.
Die voelt verdriet aan en troost mensen
Dank je, maar voor mijn gevoel komt er geen andere hond meer.Ze gaan toch altijd dood en je hebt er zo'n verdriet van telkens.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:23 schreef ymme het volgende:
Dat dachten wij ook nadat wij onze eerste boxer hebben moeten laten inslapen.
Maar iets meer dan een jaar later hadden we een jackrussel en nog geen jaar later een nieuwe boxer
Vergeten doe je ze nooit, maar je gaat het een plekje gevenSterkte.
sterktequote:Op maandag 26 mei 2008 12:58 schreef Cici het volgende:
Mijn moeder hield Tyson.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet zo raar dat je dat gaat doen als het zo kort geleden gebeurd is... Je moet het ook een plek geven, verdriet verwerken etc...quote:Op maandag 26 mei 2008 23:48 schreef Cici het volgende:
Ach ja, maar ik denk dat ik stiekem dan toch ga vergelijken met Tyson en dat is niet zo eerlijk tegenover de nieuwe hond en mijzelf dan he.
Gijs de teddybeerhondquote:Op maandag 19 mei 2008 18:31 schreef Pure-Poison het volgende:
Gijs heeft een zomers kapsel gekregen,maar of ie daar nou zo blij mee is...
[ afbeelding ]
Wat een schatje, wat voor ras is ze?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:30 schreef Lot77 het volgende:
Mijn meissie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn kleine mannelijke blonde dikzak is in januari van dit jaar 8 geworden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:00 schreef Noisekick het volgende:
[..]Poseermomentje
![]()
Hoe oud is hij/zij?
Dank jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:25 schreef beefcake het volgende:
Cici veel sterkte met het verlies van je hond
Hier mijn flatje van bijna 12 weken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige foto's van je golden,is zijn stamboom toevallig Spokendamquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
jaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:33 schreef Cici het volgende:
[..]
Dank je
Wat een schatje.
Staan erg veel leuke foto's hier.
En Qwea, laat me raden, tis zeker een verwende poeperd he
\quote:
Geen idee. Ik heb bij mijn blonde gek geen stamboomquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:19 schreef vronie het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto's van je golden,is zijn stamboom toevallig Spokendam
Leuk ding hoor!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:41 schreef Lau. het volgende:
Yay!
Sinds gister zijn ik & vriendlief de troste eigenaars van deze kleine dreumes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heet Tessy, is nu 8 weekjes jong, en heeeulll lief
Meer foto's zullen zeker volgen!
Wat een heerlijk snuitje weerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:50 schreef Patries86 het volgende:
Tijd geleden dat ik wat foto's van onze schat heb laten zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 08:41 schreef Lau. het volgende:
Yay!
Sinds gister zijn ik & vriendlief de troste eigenaars van deze kleine dreumes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heet Tessy, is nu 8 weekjes jong, en heeeulll lief
Meer foto's zullen zeker volgen!
Wat een dotjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:25 schreef beefcake het volgende:
Hier mijn flatje van bijna 12 weken![]()
[ afbeelding ]
Prachtige fotoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:19 schreef DSS24 het volgende:
Mijn ouders hebben voor een Oud Duitse Herder gekozen. Ik woon nog bij mijn oudjes dus heb ik ook meteen een hondHij komt 28 juni en we noemen hem Carlos.
Bij onderstaande foto kun je de vader Mexx zien. De middelste dus.
[ afbeelding ]
is dat badje ook eenbeetje stevig, heb laasts namelijk eentje gehaald en die kon na 2 dagen al weggooien omdat ze heb lek hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Bij de kruitvat heb je nu voor 9,99 een zwembadje, waar de grotere honden echt wel in passen
En bailey houdt ook van zwemmen. Dit doen we nu dan ook elke dagMaar voor thuis, is het lekker koel om in het water te liggen.
Hmm, een moppie is ze zekerquote:Op zondag 1 juni 2008 22:17 schreef beefcake het volgende:
Aaah wat een moppie is Tessy![]()
Brings back sweet memories...![]()
![]()
![]()
Nee niet ontstoken, 't is elke keer een beetje rood achtig als ze net wakker is ..quote:Op zondag 1 juni 2008 23:20 schreef Cici het volgende:
[..]
Leuk ding hoor!
Maar heeft ze een ontstoken oogje?
Ziet er een beetje rood uit.
Thankjoeequote:Op maandag 2 juni 2008 00:54 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie gezinsuitbreiding.Tessy
Ah gos, wat een heerlijk stelquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef ymme het volgende:
ORANJE FANSBaiely en Puk.
[ afbeelding ]
En nog iets supers... We hebben een nieuw bed gekregen van onze baasjes
[ afbeelding ]
Rakker is een mooierdquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:12 schreef santje86 het volgende:
Onze hond Rakker (hoe origineel) van 8,5
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook wij hebben een bed!
Whehe, die sprong-fotoquote:Op maandag 9 juni 2008 01:50 schreef CrazyLin het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik een koekje vrouwtje?![]()
[ afbeelding ]
Zit er echt niks in die hand?![]()
[ afbeelding ]
Is het geen scheetje?
quote:Op zondag 22 juni 2008 21:00 schreef ecstasy het volgende:
En onze nieuwe aanwinst Donna (Duitse Dog, is inmiddels al 4 keer zo groot en 3 maandjes oud nu).
Jong en oud vind ik altijd zo mooi samenquote:
Ik zal vanavond als ik thuis ben een foto posten! Ze is al zo groot geworden joh, in die paar weekjes. Op deze foto's is ze nog zo mini!quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:26 schreef Patries86 het volgende:
Denver wat afgelopen weekend erg moe/lui en eigenwijs
[ afbeelding
afbeelding ]
10 maanden en 2 weken en 2 dagenquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:40 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Word bijna emo van nr 1 en nr 5, die aandoenlijke oogjes![]()
Hoe oud is Denver?
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
Noukie met haar nijlpaardknuffel.
[ link | afbeelding ]
quote:
Wat heb jij voor hond dan, sommige rassen staat het echt niet namelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:56 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Lief!![]()
[..]
Wat een modelpose kan hij aannemen![]()
Dat tuig is zo leuk, ik wil hem ook nog aanschaffen voor m'n hondje.
Ik heb een Bull-Terriër en ze draagt al jaren mooie (camo) tuigen, deze ontbreekt nog.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef Patries86 het volgende:
Wat heb jij voor hond dan, sommige rassen staat het echt niet namelijk![]()
Heb hem eens aangedaan bij mijn 2 jack russels... haha stond ze niet
uhu!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:44 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Ik heb een Bull-Terriër en ze draagt al jaren mooie (camo) tuigen, deze ontbreekt nog.![]()
Staat goed bij zo'n bonk massa
Tjah, stokjes hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:37 schreef Guppyfriend het volgende:
die derde foto Qwea! ik herkende m bijna niet, hahaha
quote:
Jaaaa! Puppyfoto's! Veel succes morgen met het halen van Tessquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:44 schreef DakDuuf het volgende:
*verkapte tvp*
* DakDuuf krijgt vrijdag zn "Tess".
Tess is een Berner Senner, puppie van bijna 8 weken oud.
Ga ook zeker hiero foto's plaatsen:)
Dan heb je hem nog niet op zn troon (de stoel van mn vriend of mijn bankquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:38 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Whehe, die is superMeneer van de troon
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb je hem nog niet op zn troon (de stoel van mn vriend of mijn bankzien zitten
quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:59 schreef Pek het volgende:
De Chinese delegatie is gearriveerd, maar onze pup rechtsonder voelt zich ongemakkelijk![]()
[ afbeelding ]
Geweldige fotoquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:59 schreef Pek het volgende:
De Chinese delegatie is gearriveerd, maar onze pup rechtsonder voelt zich ongemakkelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:
En was het de moeite waard? Hier is het 5 minuutjes lopen, erg luxequote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:07 schreef Wheelgunner het volgende:
Vandaag met Balou naar het (honden)strandDat gaat ze geweldig vinden, alleen jammer dat het 2 uur rijden is...
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 06:37 schreef Pek het volgende:
Inderdaad zo'n beetje alle honden uit de buurt, eens in de zoveel tijd gaat de hele meute naar het bos en dit keer waren wij de klos om voor oppas te spelen
Ach gut ik had deze helemaal gemist, wat ontzettend leuk die hele bups bij elkaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:59 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhh, dat snuitjequote:
Het was een succes hoor! Ik doe het elke zomer af en toe omdat ze zoveel lol heeft dat het die rit best waard is. Zelf vind ik het ook geweldig om die beesten zo vrolijk met elkaar te zien, heerlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:21 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
[..]
En was het de moeite waard? Hier is het 5 minuutjes lopen, erg luxe![]()
[ afbeelding ]
quote:
Genietenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef draculettetje het volgende:
uitrusten bij mij onder standbed
[ afbeelding ]
hihi nee want ik kan het rondje wat we lopen niet meer met rollatorquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:39 schreef Pure-Poison het volgende:
@draculettetje ,wat is ze gegroeid zeg! Ze wil toch niet nog steeds in het mandje van je rollator he? hihi
wat een scheet. Heeft ze het nog steeds zo warm?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:37 schreef p-etr-a het volgende:
Sjeekie_Beekie wat een lief hondje!!
Dit is onze logeerhond, ik heb net wat foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, al is ze er rustiger onder dan eerst. Ze gaat nu niet meer zo ronddralen en ligt gewoon in de schaduw te hijgen. Het nadeel van ons appartement is dat het balkon de hele middag en avond vol in de zon staat. Anders zou dat een ideale plek zijn om te liggen, een beetje in de wind en vooral omdat het lekker buiten is. 's Ochtends gaat het wel maar vanaf een uur of een is het er niet te harden en juist dat zijn de warmste uren van de dag.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat een scheet. Heeft ze het nog steeds zo warm?
Raampjes binnen tegen elkaar open zetten helpt. De mijne lag net op het balkon, maar daar is nu ook zon. Dus meneer gaat of in de slaapkamer liggen, of zoals nu in de huiskamer midden in de wind want de ramen staan tegen elkaar openquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:18 schreef p-etr-a het volgende:
Bedankt voor de complimentjes, ik vind haar ook na al die jaren nog hartstikke leuk om te zien! Het is een oudje, maar wel een schattig oudje.
[..]
Ja, al is ze er rustiger onder dan eerst. Ze gaat nu niet meer zo ronddralen en ligt gewoon in de schaduw te hijgen. Het nadeel van ons appartement is dat het balkon de hele middag en avond vol in de zon staat. Anders zou dat een ideale plek zijn om te liggen, een beetje in de wind en vooral omdat het lekker buiten is. 's Ochtends gaat het wel maar vanaf een uur of een is het er niet te harden en juist dat zijn de warmste uren van de dag.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:38 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb de voordeur op een kier, tussendeur open en balkondeur open. Het waait lekker door en ze ligt er precies tussenin. Geen domme hond! Nu ligt ze ook niet meer te hijgen, gewoon op haar zij met de bek open helemaal voor pampus.
Ik geloof ook niet dat ze blij wordt als ik haar poten nat maak. Het zou wel goed zijn, maar nu lijkt het wel oké en laat ik het zo. Mocht het te erg worden dan kan ik het altijd nog proberen met een washandje.
De ijsbaan is richting camping Duinlust aan de Waalwijksebaan. Wij rijden altijd door de Van Haestrechtstraat richting camping de Roestelberg, maar in plaats van de Roestelbergseweg inrijden, ga je dan rechtdoor over de Waalwijksebaan. Die weg loopt dood naar een parkeerplaats [aan de rechterkant heb je de afslag naar de Duinlaan, waar camping Duinlust zit]. Daar kan je het zandpad oplopen en aan de rechterkant ligt de ijsbaan. Geen idee waarom hij zo heet, maar als het hard vriest ligt er inderdaad ijs.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
oe wat een puppy ogen!
en ik wist helemaal niet dat de duinen ook een ijsbaan hebben! Ben er al te lang niet meer geweest
Het is een Duitse Staande Langhaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:03 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een leuke foto's en heel superschattig hondje,wat voor ras is het?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:50 schreef Patries86 het volgende:
Tijd geleden dat ik wat foto's van onze schat heb laten zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Onze puppy
Astra, een engelse cocker spaniel van nu 13 weekjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, ik ben verliefd
Zo lief hequote:
Dankje Draculettetje!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:40 schreef draculettetje het volgende:
wat een mooie hond lollifant
en da's veuls te lang geleden volgens mij![]()
Jah. Was voor mij ook de eerste keer. Toen ze onder narcose ging was ze helemaal in paniek en keek ook echt naar de deur van "'ik moet hier weg!" Toen ze het spuitje kreeg stopte ze met ademen en was alles klaar. Wat ik vooral erg vind is niet dat ze dood is, maar dat je haar nooit meer zietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Romy was al een aantal weken ziek.. en ze hield sinds een week gigantisch veel vocht vast. De dierenarts had gezegd dat zodra ze niet meer wou eten ze ingeslapen moest worden, maar dat het zo snel zou gaan had niemand verwacht..
Was voor mij de eerste keer dat ik erbij was.. maar wat verschrikkelijk zeg.. gelukkig was ze wel heel rustig en had ze niet veel meer nodig om in te slapen..
Klinkt alsof de ijskast het begeven heeft, in plaats van je hondquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:51 schreef bjorntju het volgende:
En ons mam zij gisteren tegen mij: ''Kan je even op internet kijken hoe duur een nieuwe newfoundlander kost''
Hoe is het nu na 1 dag?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:00 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren geopereerd. Beetje brakke foto. Maar ik denk ik stoor hem niet teveel. Hij ligt te slapen, vandaar.
Ja beter. De vorige keer 2.5 jaar geleden heb ik hem ergens anders laten opereren, en de revalidatie duurde gewoon erg lang. Als hij nu 12x per dag naar buiten gaat (telkens 3 of 5 min) dat probeert het iig te lopen op zn poot. Dat deed hij bij de 1ste operatie de 1ste 2 weken dus niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe is het nu na 1 dag?
Bjorntju en KiwiTjuHh beide veel sterkte gewenst..
En OT.
Noukie met kleine Bo.![]()
Noukie's kop ziet er wat vreemd uit
[ afbeelding ]
En Noukie alleen.
[ afbeelding ]
De wond stinkt? Is dat dan wel goed???quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja beter. De vorige keer 2.5 jaar geleden heb ik hem ergens anders laten opereren, en de revalidatie duurde gewoon erg lang. Als hij nu 12x per dag naar buiten gaat (telkens 3 of 5 min) dat probeert het iig te lopen op zn poot. Dat deed hij bij de 1ste operatie de 1ste 2 weken dus niet.
Zn wond stinkt welEn hij heeft al 48u niet gepoept
Goddank was hij niet onrustig vannacht, i.t.t de nacht ervoor waarbij ik alle uren van de klok heb gezien
Ik vind Noukie tof
Ja stinken, soort van. Er zit oud bloedt in de wondpleister, en dat ruik ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De wond stinkt? Is dat dan wel goed???
Noukie is een ondeugd, ze rende vanmorgen langs me door naar buiten de straat op.
Ze houdt me ook altijd in de gaten.
[ afbeelding ]
Moet je tegen mijn moeder zeggen. Ze is juist helemaal van streek omdat ze is ingeslapen en ze wil heel graag gewoon een nieuwe hond. En onze hond was heel veel meer waard dat onze ijskast... OMGquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:34 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Klinkt alsof de ijskast het begeven heeft, in plaats van je hond
Als mijn hond er niet meer is, heb ik toch wel een behoorlijk poosje nodig om daar over heen te komen hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:02 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Moet je tegen mijn moeder zeggen. Ze is juist helemaal van streek omdat ze is ingeslapen en ze wil heel graag gewoon een nieuwe hond. En onze hond was heel veel meer waard dat onze ijskast... OMG![]()
Denk niet dat het zo bedoelt is, maar je snapt toch wel dat het even "koud" overkomt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:02 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Moet je tegen mijn moeder zeggen. Ze is juist helemaal van streek omdat ze is ingeslapen en ze wil heel graag gewoon een nieuwe hond. En onze hond was heel veel meer waard dat onze ijskast... OMG![]()
Dankje.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:44 schreef Carmella het volgende:
[..]
Wat is Noukie een mooierd zeg!![]()
En gaaf de foto met de kat erbij
Zo bedoelde ik het ook niet, dat je hond net zo veel waard is als je ijskast.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:02 schreef bjorntju het volgende:
[..]
kan je je voorstellen wat voor een leegte het geeft in iemands leven?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:34 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Klinkt alsof de ijskast het begeven heeft, in plaats van je hond
ieder mens reageert anders. Ik zelf zelf vond het ook raar toen ze dat ze dat zij. (daarom diequote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:54 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet, dat je hond net zo veel waard is als je ijskast.
Ik vind het gewoon de opmerking "kijk eens op internet hoeveel een nieuwe kost" een beetje raar wanneer je net je hond in hebt laten slapen. Dat is het laatste waar ik aan denk wanneer ik mijn hond net kwijt ben.
Al neem je vandaag nog tien nieuwe honden, kan me niks schelen, maar daarom mag ik die opmerking nog wel vreemd vinden.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:04 schreef Qwea het volgende:
maar juup, hij is ook zielig. Een operatie aan zn achterpoot, een verbandje om zn voorpoot. Hij is echt zielig hoor!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:04 schreef Qwea het volgende:
maar juup, hij is ook zielig. Een operatie aan zn achterpoot, een verbandje om zn voorpoot. Hij is echt zielig hoor!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo had DuchessX ooit bij Zito wat verband om zijn voorpoot gedaan ivm een te kort afgeknipte nagel. Ach wat was meneer in eens zielig. Liep alsof hij die poot miste zolang hij in de gaten had dat wij hem zagen. Als hij dacht dat wij hem niet zagen liep hij normaal rond
En maar likken die honden. Maar goed dat hij zo goed verzorgd wordt door jou.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:27 schreef Qwea het volgende:
[..]Het infuus heeft in zn voorpoot gezeten. En dat was duus kaal geschoren. Nu vind meneer nodig om er constant aan te gaan likken, wat resulteerd in een hotspot. Het is vuurrood, maar gelukkig nog geen etter. Dus vandaar het verband
Meira is een Bracco Italiano. Echt een onwijs heerlijk rasquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:48 schreef Carmella het volgende:
Kiwitjuh; wat een hoopje is Astra
En wat is Meira voor ras?
Demi; bekende rugpositie![]()
![]()
Leuke 3 doggies heb je
Wat een onwijs schatjequote:Op maandag 11 augustus 2008 01:36 schreef MzFox het volgende:
Dit is sinds 2 weekjes de grote lieverd van m'n vriend en mij:
Mattie!![]()
Ik ben helemaal verkocht![]()
Update foto's van onze Carlos.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:19 schreef DSS24 het volgende:
Mijn ouders hebben voor een Oud Duitse Herder gekozen. Ik woon nog bij mijn oudjes dus heb ik ook meteen een hondHij komt 28 juni en we noemen hem Carlos.
Bij onderstaande foto kun je de vader Mexx zien. De middelste dus.
[ afbeelding ]
En dit is Carlos![]()
[ afbeelding ]
Vroeger hadden we een Bouvier genaamd Amor. Ik was 10 toen hij dood ging. Daarna was er ook geen tijd meer voor een hond. Nu gelukkig wel weer
oooh wat een poepietje! Oud Duitse Herder puppies zijn echt zulke lekker pluisjes!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:13 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Update foto's van onze Carlos.
8 april j.l. geboren dus nu 4 maanden jong.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan zijn poten te zien wordt hij nog wel wat groter
quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:32 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik wil écht niet zwemmen!"
Meira is geen schoolvoorbeeld van een Bracco hoor, ze is niet heel erg mooi in haar ras. Maar daarentegen wel ontzettend lief en aanhankelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:37 schreef Carmella het volgende:
[..]
Kiwitjuh; dus toch een Bracco Italiano, ik dacht het al te herkennen, maar twijfelde... Mooie beestjesHoop er ook eentje in het echt een keer te spotten
Wat een mooi beestje is dat! Wat voor een soort is het?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
oooh wat een poepietje! Oud Duitse Herder puppies zijn echt zulke lekker pluisjes!
hier zie je ons grote pluizebeest Falco in het bos
[ link | afbeelding ]
Falco is ook een Oud Duitse herder, van 7 jaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:01 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Wat een mooi beestje is dat! Wat voor een soort is het?
Oeeee, wat is het ?quote:
Goedquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:32 schreef moussy het volgende:
Qwea, hoe is het met je zielige hond?
[ afbeelding ]
"Ik wil écht niet zwemmen!"
Een Jack Russellquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:32 schreef Lau. het volgende:
[..]
Oeeee, wat is het ?
Een Jack-Russell of kruising met ?
Schattig
Wat een poepie zeg, om op te vretenquote:
Wat een lieverdquote:
Nope. Er zit een mooi korstje opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:04 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een prachtige foto's weer.![]()
En lees dat het met de hond van Qwea ook beter gaat. Geen stinkende wondvocht meer dus?
Hier gaat het steeds beter met Noukie en Bo samen.
Leg de poot maar boven op de kitten Noukie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
GoedHij loopt goed op zn poot, zeker aangezien de operatie nog geen 2 weken geleden is. Hij trekt hem nog best vaak op, maar ook vaak zet hij hem neer
Gisteren wondcontrole gehad, en die zag er prima uit. Alleen heeft ie nu wel oorontsteking's nachts slaapt ie nog voor de zekerheid bij ons op de kamer. Aangezien hij nog wel eens aan zn poten (voor en achter) wil likken.
Tof dat je het vraagt
Wat een lekkere eigenwijs koppie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:57 schreef Lau. het volgende:
[..]
Echt een mooierd
[ afbeelding ]
Tessy kan wel lief kijken
@ Bengeltje & beefcake, wat lief dat het zo goed gaat met hond en kat samen ! Hier gaat dat niet zo geweldig
Oh, ik word er al zowat emo van bij het zien van de foto'squote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:00 schreef P_B het volgende:
Kaya bij de aqua-therapie!
In een grijs verleden wel eens wat foto's hier laten zien met wat uitleg maar ze heeft dus artrose, weke delen reuma en hyper-mobiliteit in al haar gewrichten. Jammer genoeg reageert ze heel heftig op prednison dus moeten we het alleen met pijnstilling (en een hoop alternatieve dingen) doen en fysio en aqua-therapie is een van de laatste dingen die hopelijk nog een beetje verlichting gaan brengen. Afgelopen dinsdag was het dus zover...
Het stijgende water vond ze oke maar van die loopband begreep ze eigenlijk maar niks. Er kwam dus steeds een hond in de ho-ijzers voorbij gerold...Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen en wilde ze wel stukjes lopen. Best lastig om constant je lach in te moeten houden want het is zo aandoenlijk om te zien! Ze ging aan het einde zelfs heel lief met een drijvende staart kwispelen.
De mevrouw in het rood is de fysio, de mevrouw in het zwart de "taxi" en ik ben verborgen achter de camera.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |