We zijn net langs de dierenarts geweest en hebben haar in laten slapen

De dokter dacht dat het idd. een tumor was maar dat konden we zo niet zien. Als er iemand thuis komt staat ze altijd op,pakt ze een flosje en gaat altijd door iedereen z'n benen doorlopen

. Toen mijn moeder vandaag thuis kwam wilde ze op staan maar haar achterpoten wilde het niet. Ze probeerde haar echt met haar voorpoten vooruit te duwen. Met veel pijn en moeite hebben we haar in de auto getild en naar de dierenarts gegaan. Ze probeerde nog te lopen en het lukte ook een beetje maar naar een paar stappen zakte ze er weer doorheen. Ze werd eerst onder narcose gebracht wat ik zelf ook wij fijner vind dan meteen z'n spuit geven. Toen ze de narcose spuit had gehad raakte ze ook echt helemaal in paniek. Ze keek ook echt naar de deur van ''ik moet hier weg!'' dat was wel erg om te zien. Ik hoop niet dat ze wist dat we haar wilde laten inslapen. Toen ze sliep hadden we haar de spuit gegeven en viel ze ''echt'' in slaap. Ze was zelfs zo bang dat ze onder de narcose had geplast

Maar ik denk dat het zo beter is. Hij zij dat we evt. haar nog 2 daagjes bij ons kunnen laten blijven. Maar ik denk dat het voor ons en voor haar beter was dat het nu is gebeurt.
Een paar jaar geleden toen we op vakantie waaren was ze ook al heel ziek. Ze had iets met haar lever. (weet niet meer precies wat het was) wat bij katten dodenlijk was en bij honden heel erg zeldzaam. Gelukkig kwam het uiteindelijk nog goed en was ze weer beter. Maar vanaf ze weer beter was was ze nog steeds niet zoals daar voor. Ze speelde heel erg weinig en ze sliep bijna altijd(het was zowieso altijd al een luie hond

)
Ik denk dat het beter voor haar is zo. Je blijft altijd in ons hart
Indra: 19-08-01 - 06-08-08
Bedankt voor alle reacties

Voel me weer een klein beetje beter