Ja, al is ze er rustiger onder dan eerst. Ze gaat nu niet meer zo ronddralen en ligt gewoon in de schaduw te hijgen. Het nadeel van ons appartement is dat het balkon de hele middag en avond vol in de zon staat. Anders zou dat een ideale plek zijn om te liggen, een beetje in de wind en vooral omdat het lekker buiten is. 's Ochtends gaat het wel maar vanaf een uur of een is het er niet te harden en juist dat zijn de warmste uren van de dag.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat een scheet. Heeft ze het nog steeds zo warm?
Raampjes binnen tegen elkaar open zetten helpt. De mijne lag net op het balkon, maar daar is nu ook zon. Dus meneer gaat of in de slaapkamer liggen, of zoals nu in de huiskamer midden in de wind want de ramen staan tegen elkaar openquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:18 schreef p-etr-a het volgende:
Bedankt voor de complimentjes, ik vind haar ook na al die jaren nog hartstikke leuk om te zien! Het is een oudje, maar wel een schattig oudje.
[..]
Ja, al is ze er rustiger onder dan eerst. Ze gaat nu niet meer zo ronddralen en ligt gewoon in de schaduw te hijgen. Het nadeel van ons appartement is dat het balkon de hele middag en avond vol in de zon staat. Anders zou dat een ideale plek zijn om te liggen, een beetje in de wind en vooral omdat het lekker buiten is. 's Ochtends gaat het wel maar vanaf een uur of een is het er niet te harden en juist dat zijn de warmste uren van de dag.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:38 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb de voordeur op een kier, tussendeur open en balkondeur open. Het waait lekker door en ze ligt er precies tussenin. Geen domme hond! Nu ligt ze ook niet meer te hijgen, gewoon op haar zij met de bek open helemaal voor pampus.
Ik geloof ook niet dat ze blij wordt als ik haar poten nat maak. Het zou wel goed zijn, maar nu lijkt het wel oké en laat ik het zo. Mocht het te erg worden dan kan ik het altijd nog proberen met een washandje.
De ijsbaan is richting camping Duinlust aan de Waalwijksebaan. Wij rijden altijd door de Van Haestrechtstraat richting camping de Roestelberg, maar in plaats van de Roestelbergseweg inrijden, ga je dan rechtdoor over de Waalwijksebaan. Die weg loopt dood naar een parkeerplaats [aan de rechterkant heb je de afslag naar de Duinlaan, waar camping Duinlust zit]. Daar kan je het zandpad oplopen en aan de rechterkant ligt de ijsbaan. Geen idee waarom hij zo heet, maar als het hard vriest ligt er inderdaad ijs.quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
oe wat een puppy ogen!
en ik wist helemaal niet dat de duinen ook een ijsbaan hebben! Ben er al te lang niet meer geweest
Het is een Duitse Staande Langhaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:03 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een leuke foto's en heel superschattig hondje,wat voor ras is het?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:50 schreef Patries86 het volgende:
Tijd geleden dat ik wat foto's van onze schat heb laten zien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Onze puppy
Astra, een engelse cocker spaniel van nu 13 weekjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja, ik ben verliefd
Zo lief hequote:
Dankje Draculettetje!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:40 schreef draculettetje het volgende:
wat een mooie hond lollifant
en da's veuls te lang geleden volgens mij![]()
Jah. Was voor mij ook de eerste keer. Toen ze onder narcose ging was ze helemaal in paniek en keek ook echt naar de deur van "'ik moet hier weg!" Toen ze het spuitje kreeg stopte ze met ademen en was alles klaar. Wat ik vooral erg vind is niet dat ze dood is, maar dat je haar nooit meer zietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Romy was al een aantal weken ziek.. en ze hield sinds een week gigantisch veel vocht vast. De dierenarts had gezegd dat zodra ze niet meer wou eten ze ingeslapen moest worden, maar dat het zo snel zou gaan had niemand verwacht..
Was voor mij de eerste keer dat ik erbij was.. maar wat verschrikkelijk zeg.. gelukkig was ze wel heel rustig en had ze niet veel meer nodig om in te slapen..
Klinkt alsof de ijskast het begeven heeft, in plaats van je hondquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:51 schreef bjorntju het volgende:
En ons mam zij gisteren tegen mij: ''Kan je even op internet kijken hoe duur een nieuwe newfoundlander kost''
Hoe is het nu na 1 dag?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:00 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren geopereerd. Beetje brakke foto. Maar ik denk ik stoor hem niet teveel. Hij ligt te slapen, vandaar.
Ja beter. De vorige keer 2.5 jaar geleden heb ik hem ergens anders laten opereren, en de revalidatie duurde gewoon erg lang. Als hij nu 12x per dag naar buiten gaat (telkens 3 of 5 min) dat probeert het iig te lopen op zn poot. Dat deed hij bij de 1ste operatie de 1ste 2 weken dus niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe is het nu na 1 dag?
Bjorntju en KiwiTjuHh beide veel sterkte gewenst..
En OT.
Noukie met kleine Bo.![]()
Noukie's kop ziet er wat vreemd uit
[ afbeelding ]
En Noukie alleen.
[ afbeelding ]
De wond stinkt? Is dat dan wel goed???quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja beter. De vorige keer 2.5 jaar geleden heb ik hem ergens anders laten opereren, en de revalidatie duurde gewoon erg lang. Als hij nu 12x per dag naar buiten gaat (telkens 3 of 5 min) dat probeert het iig te lopen op zn poot. Dat deed hij bij de 1ste operatie de 1ste 2 weken dus niet.
Zn wond stinkt welEn hij heeft al 48u niet gepoept
Goddank was hij niet onrustig vannacht, i.t.t de nacht ervoor waarbij ik alle uren van de klok heb gezien
Ik vind Noukie tof
Ja stinken, soort van. Er zit oud bloedt in de wondpleister, en dat ruik ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De wond stinkt? Is dat dan wel goed???
Noukie is een ondeugd, ze rende vanmorgen langs me door naar buiten de straat op.
Ze houdt me ook altijd in de gaten.
[ afbeelding ]
Moet je tegen mijn moeder zeggen. Ze is juist helemaal van streek omdat ze is ingeslapen en ze wil heel graag gewoon een nieuwe hond. En onze hond was heel veel meer waard dat onze ijskast... OMGquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:34 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Klinkt alsof de ijskast het begeven heeft, in plaats van je hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |