quote:Op maandag 14 juli 2008 13:06 schreef Bengeltje het volgende:
Noukie met haar nijlpaardknuffel.
[ link | afbeelding ]
quote:
Wat heb jij voor hond dan, sommige rassen staat het echt niet namelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:56 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Lief!![]()
[..]
Wat een modelpose kan hij aannemen![]()
Dat tuig is zo leuk, ik wil hem ook nog aanschaffen voor m'n hondje.
Ik heb een Bull-Terriėr en ze draagt al jaren mooie (camo) tuigen, deze ontbreekt nog.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef Patries86 het volgende:
Wat heb jij voor hond dan, sommige rassen staat het echt niet namelijk![]()
Heb hem eens aangedaan bij mijn 2 jack russels... haha stond ze niet
uhu!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:44 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Ik heb een Bull-Terriėr en ze draagt al jaren mooie (camo) tuigen, deze ontbreekt nog.![]()
Staat goed bij zo'n bonk massa
Tjah, stokjes hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:37 schreef Guppyfriend het volgende:
die derde foto Qwea! ik herkende m bijna niet, hahaha
quote:
Jaaaa! Puppyfoto's! Veel succes morgen met het halen van Tessquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:44 schreef DakDuuf het volgende:
*verkapte tvp*
* DakDuuf krijgt vrijdag zn "Tess".
Tess is een Berner Senner, puppie van bijna 8 weken oud.
Ga ook zeker hiero foto's plaatsen:)
Dan heb je hem nog niet op zn troon (de stoel van mn vriend of mijn bankquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:38 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Whehe, die is superMeneer van de troon
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan heb je hem nog niet op zn troon (de stoel van mn vriend of mijn bankzien zitten
quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:59 schreef Pek het volgende:
De Chinese delegatie is gearriveerd, maar onze pup rechtsonder voelt zich ongemakkelijk![]()
[ afbeelding ]
Geweldige fotoquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:59 schreef Pek het volgende:
De Chinese delegatie is gearriveerd, maar onze pup rechtsonder voelt zich ongemakkelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:
En was het de moeite waard? Hier is het 5 minuutjes lopen, erg luxequote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:07 schreef Wheelgunner het volgende:
Vandaag met Balou naar het (honden)strandDat gaat ze geweldig vinden, alleen jammer dat het 2 uur rijden is...
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 06:37 schreef Pek het volgende:
Inderdaad zo'n beetje alle honden uit de buurt, eens in de zoveel tijd gaat de hele meute naar het bos en dit keer waren wij de klos om voor oppas te spelen
Ach gut ik had deze helemaal gemist, wat ontzettend leuk die hele bups bij elkaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:59 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhh, dat snuitjequote:
Het was een succes hoor! Ik doe het elke zomer af en toe omdat ze zoveel lol heeft dat het die rit best waard is. Zelf vind ik het ook geweldig om die beesten zo vrolijk met elkaar te zien, heerlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:21 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
[..]
En was het de moeite waard? Hier is het 5 minuutjes lopen, erg luxe![]()
[ afbeelding ]
quote:
Genietenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:23 schreef draculettetje het volgende:
uitrusten bij mij onder standbed
[ afbeelding ]
hihi nee want ik kan het rondje wat we lopen niet meer met rollatorquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:39 schreef Pure-Poison het volgende:
@draculettetje ,wat is ze gegroeid zeg! Ze wil toch niet nog steeds in het mandje van je rollator he? hihi
wat een scheet. Heeft ze het nog steeds zo warm?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:37 schreef p-etr-a het volgende:
Sjeekie_Beekie wat een lief hondje!!
Dit is onze logeerhond, ik heb net wat foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |